Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 24.11.2011 klo 15:22

Kysy mitä vain mistä vain! 8

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 12:17  
+
0
^Mun huomio kiinnittyi muuten ihan samaan, kuten myös se että "itkuisuus saa epäilemään henkistä tasapainoa". Mikä tätä maailmaa vaivaa jos tunteita ei saa näyttää vaikka olisi miten paha olla? Kysyn vaan.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 12:22  
+
0

SilverBride kirjoitti:

^Mun huomio kiinnittyi muuten ihan samaan, kuten myös se että "itkuisuus saa epäilemään henkistä tasapainoa". Mikä tätä maailmaa vaivaa jos tunteita ei saa näyttää vaikka olisi miten paha olla? Kysyn vaan.


Sitä paitsi; toisinaan itkemättömyys rankassa elämäntilanteessa saa epäilemään henkistä tasapainoa :paapatus:.

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 12:24  
+
0
^Niinpä. Ja kyllä monet asiat, joiden takia sossun puoleen on käännyttävä, ovat sen verran kiireellisiä ettei kierron vaiheita ole aikaa/halua kovin paljon miettiä.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 12:25  
+
0
Kaneli puhuu taas viisaita sanoja. :kumarrus:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 12:25  
+
0
Kyllä mä tavallani ymmärsin tuon Aberkioksen pointin. Ei ole kysymys siitä, etteikö tunteitaan saa näyttää, mutta kyllä tasapainoinen ihminen vähän katsoo, missä ne päästää valloilleen. Ei sitä aleta itkemään pankissakaan, jos ei tilillä ole rahaa. Niistä rahahuolista voi sitten vollottaa vaikka ystäville tai perheenjäsenille kotona.

Eli ei sielläkään sossussa ole ihan hirmuisen järkevää mitään hysteeristä itkukohtausta saada. Saattaa äkkiä henkilöä paremmin tuntemattomasta virkailijasta näyttää siltä, että äiti on liian kovilla henkisesti, eikä ole riittävän tasapainoinen huolehtimaan lapsestaan, jos ei kykene pitämään itseään kasassa edes tuollaisessa virastossa asioidessaan.

Ja ei, ylläoleva ei ollut varsinaisesti henkilökohtainen mielipiteeni, vaan uskon Aberkioksen tarkoittaneen asian jotenkin noin. Ja tuollaisenaan siinä on mielestäni ihan järkeä.
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 12:35  
+
0
Siis häh?:mietiskel: Tuleeko Springsteenin liput myyntiin Lippupalveluun vai mihin?
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 12:36  
+
0
Mutta on se pikkusen eriasia jos raskaana on ja tullut vaikka sitä p*skaa niskaan. Muutenkin hormonit ihan sekasin ja vielä päälle jotain, se ei katso aikaa eikä paikkaa jos itkee.
Minun sisko oli raskaana ollessaan tosi itkunen,näki koiranpennun, joku halas yms. Sillon ei tarvitse kuin kehua, saattaa pillahtaa itkuun.
Tuskin teillä nyt pointtina se oli, mutta minun mielestä kuulostaa oudolle, ettei saisi itkeä.
Minua ennemminkin monet katsovat, onko jotain vikaa, en itke, puren hammasta. Mummon siskon hautajaisissakin, purin hammasta, en osaa/halua itkeä muiden nähden, enkä itsekseni itke ja sekään ole hyvä.

Kyllä minun kaverinikin kun eros miehestään (ja heillä myös lapsi), tuli vaikka mitä tappelua ja ongelmaa, soitti sossuun itkien, että mitä vattua hän voi tehdä, minne ottaa yhteyttä yms. Ei ne sielä huokaile ja sano ettei kiinnosta, vaan auttoivat ilman ihmettelyjä ja heti.
Tietty eriasia jos rahahuolissa menee ja itkee, voivat katsoa vähän hoomoilasena tai muusta samankaltaisesta systä..
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 12:43  
+
0

Kerttunen kirjoitti:

Siis häh?:mietiskel: Tuleeko Springsteenin liput myyntiin Lippupalveluun vai mihin?



Lippupalvelussa oli ainakin muualle (pohjoismaat) myynnissä.
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 12:52  
+
0

Rorys kirjoitti:

^ Sit tietty aivojumppa väsyttää tehokkaasti, usein tehokkaammin kuin liikunta erityisesti hyväkuntoisilla koirilla :hymy: Eli naksutin messiin ja temppuja opettelemaan!



Naksutellaan kaikki päivän ruuat, mutta ei tuo mitenkään ihan älyttömästi niistä väsähdä :D Ja enempää ei viitti antaa koska tuo on altis saamaan valeraskauden juoksun jälkeen joten ell sano et vain vähän ruokaa ja paaaaaaljon liikuntaa niin saattais välttää sen. Eli nyt pyritään panostamaan nimenomaan liikuntaan :)
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 13:52  
+
0
Sossu-vinkeissä esittämäni kehotus välttää itkuisuutta on herättänyt keskustelua. Tuolla aiemmin ^^^^^ on catteri oivaltanut erittäin hyvin sen mitä tarkoitin, mutta tarkennetaan silti.

En tarkoittanut, ettei saisi itkeä jos siltä tuntuu, jopa siellä sosiaalitoimstossa. Itkuisuus on minulle sitä, että itkeä tuherretaan koko käynnin ajan ja välillä soperretaan sinne niiskutusten, nikotusten ja tyrskähtelyjen väliin jotain enemmän tai vähemmän asiaan kuuluvaa.

Jos aikuinen ihminen pyrkii "menemään täydestä", on tunteiden pysyttävä jonkinmoisissa raameissa. Jos käynti menee kovin itkuiseksi, niin todennäköistä on, että sosiaalityöntekijä varaa uuden käyntiajan siinä toivossa, että asiakas saisi tänä aikana itsensä pokiin. Näin tapahtuessa voi asian käsittelyn aloittaminen siirtyä kuukaudella, jopa enemmänkin.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 15:55  
+
0
Miksi KC on tänään kovin hidas?

...ja sitten varsinaiseen kysymyksee:
Mitä kaikkia sähköön liittyviä hommia saa tehdä itse?
Mielessä on lähinnä valaistukseen liittyvät jutut, saako esim. seinään menevän töpselin vaihtaa itse pienemmäksi "kattotöpseliksi" (tai kattotöpselin sokeripalaksi ja vice versa jne) vai tarvitaanko näihinkin sähkäriä? Kun eihän se mitään rakettitiedettä voi olla...?
Hyvin on mulle ainakin se oppi mennyt päähän, että sähkötöitä ei tehdä ilman ammattilaista... :nauru: Sulakkeen sentään uskallan ite vaihtaa :shifty:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 16:30  
+
0
^ Oon ihmetellyt samaa. Mulla on tökkiny tää jo monta päivää..

Kysymys : mistä oman lapsen syntymätodistuksen saa?
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 16:39  
+
0

Aberkios kirjoitti:

Sossu-vinkeissä esittämäni kehotus välttää itkuisuutta on herättänyt keskustelua


Minua kyllä ihmetytti lähinnä se sossukäynnin ajoittaminen kierron mukaan. Eihän siitä mitään mielialahäiriöitä aiheudu vaikka olisi missä vaiheessa :wink:.

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 16:44  
+
0
Mikähän ois sopiva summa annettavaksi kaverille joka korjaa auton? Hitsaus hommat kyseessä, ja veikkaan että parit kirosanat jo lennelly...:nauru:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 17:48  
+
0
Miten saa nuhan loppumaan? (Tiedossa olisi semmonen työkeikka, jossa niiskuttaminen on aavistuksen kiusallista. Menee hermo tähän.)
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 19:21  
+
0

Niii kirjoitti:

Mikähän ois sopiva summa annettavaksi kaverille joka korjaa auton? Hitsaus hommat kyseessä, ja veikkaan että parit kirosanat jo lennelly...:nauru:



Itse maksoin avon isälle 50€ helmojen hitsauksesta ja massauksesta, kyseessä tosin ei ollut kuin reilun tunnin homma.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 20:22  
+
0
Jos Citydeal myy lahjakortin kampaajalle 45 eurolla ja monta kuukautta myöhemmin tiedottaa, että AINIIN pitkistä hiuksista tuleekin muuten 30e lisähintaa, niin pitääkö tosta alkaa vääntämään Citydealin vai sen kampaamon kanssa? Ei edes pikkupräntissä lue, että lahjakortin ehtoja voi myöhemmin muuttaa.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 20:27  
+
0
^Minä inttäisin kampaamon kanssa, koska sieltä se palvelu kuuluu saada, ja todennäköisesti ovat itse vastuussa ehtojen muotoilusta. Jos eivät tule vastaan, vaatisin citydealista kaupanpurkua.

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 20:30  
+
0
Kun haluan vaihtaa nettiliittymäni Sonerasta saunalahteen, kuinka tämä vaihto nyt tapahtuu?
Täytyykö liittymän lopettamisesta ilmoittaa Soneralle, vai tekeekö saunalahti sen kun avaan heille uuden sopimuksen?
Mie olen ihan käpynä näissä hommissa.. :nauru: Sama kallis netti ollu ainaki 3v, aika ehkäpä vaihtaa.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 20:35  
+
0
^Minulla ainakin saunalahti hoiti purku hommat, eli ilmoittivat dna:lle (siellä kun olin aikaisemmin). Itse ei tarvinnut mitään tehdä, muutakuin vaihtaa kortti oikeeseen aikaan :hymy:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.01.2012 klo 20:36)

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 02:30)