Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 24.11.2011 klo 15:22

Kysy mitä vain mistä vain! 8

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 15:22  
+
0
Kyselyikä vastauksineen jatkukoon.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 16:53  
+
0
Mites helkkarissa tuolta kongin täyttötahnasta tulee se tahna ulos!! Kyselee tietämätön. Ei ole mitään mistä painaa, paitsi siinä ulkokorkissa jossa taas ei ole reikää.

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 16:58  
+
0
^Kongin seinään niin kovaa ku jaksat? Osaisinkohan nyt selittää :mietiskel: Siis laitat sen sinne sisään seinämää vasten ja painat, PAINAT! Vaatii voimaa.

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 17:02  
+
0
^ Iso kiitos, toimi!! :) Enpä olis purkin ohjeilla ymmärtänyt. Tuli ihan liikaa, mutta sama se.

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 17:18  
+
0
Saako Messarissa kuvata järkkärillä omaan käyttöön?
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 17:19  
+
0
Julkisissa tapahtumissa saa omaan käyttöön kuvata ihan millä vaan.

Muoks. Niin ja myös muuhun kuin omaan käyttöön kunhan kohde ei esiinny mitenkään halventavassa valossa.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.11.2011 klo 17:19)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 18:10  
+
0

Miana kirjoitti:

Onko brittien (sisältäen nyt ne skotit ja walesilaisetkin) mielestä jalkapallo jotnekin enemmän kansallispeli kuin esim. yleisurheilu?:nauru: Yleisurheilussahan he kaikki "mahtuvat" Ison-Britannina lipun alle, mutta futiksessa eivät. Tätä oon miettinyt tosi paljo, joten ois kiva jos joku (ellikeksi tai avo) vois valottaa, että miksi näin on.



Wikipedian mukaan Skotlannin kansallisurheilu olisi Golf, Walesin Rugby and Englannin Kriketti. Tiedä sitten. Musta jalkapallo ei ole niin iso juttu täällä kuin rugby. Tai siinä ja siinä. Mutulla heittäisin myös, että taas paljon puhuttu Skotlanti on vähän erityisasemassa (koska ollut itsenäinen, halunnut itsenäisyyttä uudestaan).

Jemima kirjoitti:

Oletteko elämässä yleensä riskinottajia vai menettekö sitä polkua mikä on ns. helppona eteen ajautunut? Oletteko heittäytyjiä vai varman päälle ottajia? Kumpi on parempi? Kannattaako riskin ottaminen?



Riskillä.

Riskejä ottamalla olen päässyt kaikista eniten elämässäni eteenpäin. Etenkin opiskelun suhteen. Esim. yläasteella olin merkannut ensimmäiseksi hakuvaihtoehdoksi ammattilukion, ja sitten kun haut oli jo lähetetty muutinkin mieltäni, ja päätin haluta IB-lukioon. Kävin pääsykokeissa, ja menin henkilökohtaisesti kertomaan (asiallisesti) lukion rehtorille kuinka väärän valinnan tein alkuperäisissä papereissa ja kuinka kovasti haluan juuri tuolle linjalle. Rehtori vastasi, että linjan paikat ovat rajatut, enkä ole pitänyt sitä edes ekalla sijalla, mutta että piti mielessä, että mulla oli rohkeutta mennä puhumaan hänelle. Ja niin minä sinne kouluun pääsin !

Sama oli kun hain yliopistoon ulkomaille. En aluksi millään meinannut laittaa hakupapereihin tätä yliopistoa missä olen, koska pisteet eivät riittäneet. No, laitoin silti, ja sain haastattelukutsun. Taas mietin, kannattaako mennä, maksaa turhaan kun mun arvosanat ei riitä niiden arvoasteikolla. Menin ja puhuin itseni sisään. :nauru: Se oli hurja hetki mun elämässä.

Kukaan ei alunperin tykännyt mun ideasta ottaa toinen koira, ja otin silti. Ensimmäinen koirani kupsahti muutama kuukausi jälkeenpäin tästä. Vanhempani ymmärsivät tuolloin, että oli hyvä kun otin koiran, niin minulle jäi jokin lemmikki. En vuosiin olisi pystynytkään enää hankkimaan uutta eläintä sen jälkeen kun tuli ulkomaille muutot ja muut härdellit. No, nyt on taas enää puolitoista vuotta.. ;)

Jätin pitkäaikaisen avoni aivan yhtäkkiä pitkän huonon kauden jälkeen ja elämäni oli pilalla sen jälkeen melkein vuoden, mutta sitten olen todella löytänyt oman itsenäisen itseni, ja syleillyt häntä innokkaasti.

Riskit on jotain sellaisia, mitä on vaikea ottaa, niitä miettii hullun kauan, mutta parasta on, kun tekee päätöksen heti, eikä pohdi enempää. Mun sydän huutaa monesti mulle asioita niin kovaa, että sitten on pakko vain tehdä se vaarallisempi päätös. Ja ainakin mun kohdalla yleensä aina se on se oikea.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 18:42  
+
0
Who the fuck is Michael Bublé :mietiskel: Äsken vaan tuli mainos ko tyypin joululevystä eikä harmainta haisua kuka tommonen on.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 18:45  
+
0
^ Mun mies luuli että se on jonku jouluelokuvan mainos :nauru:

Eli juu, en osaa auttaa.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 18:49  
+
0
Piti googlettaa ja wikipedia sanoo näin:

kanadalainen laulaja ja näyttelijä, joka on saavuttanut tähän mennessä kolmella julkaistulla studioalbumillaan huomattavaa kansainvälistä mainetta. Bublé on Grammy-voittaja (2008) ja moninkertainen Juno-palkittu.


Olkoon ny mikä grämmy voittaja tahansa, niin aivan totaalisen tuntematon suuruus.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 19:33  
+
0
^ Se on se jolla on se ihana Home-biisi! (Laittaisin Youtube-linkin, mutta se nyt jostain syystä toimii vähän hitaasti.)
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 19:44  
+
0
Ai tää? Okeei, en ookaan ennen kuullu. Nätti kappale! :hymy:

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 19:48  
+
0
Michael Bublé on ihana! :love: Tykkään niin paljon sen biiseistä ja haluisin hirveesti myös ton joululevyn. Pakko se on varmaan ostaakin...
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 20:06  
+
0
Edelleen tuntematon tapaus kuten tuo biisikin :shifty:
Mut mie nyt fanitankin mm Apulantaa tms :nauru: Tykkään
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 20:33  
+
0
Voiko hiusvärin laittaa märkään tukkaan? Jos kyllä, pitääkö silloin huomioida jotain erityistä? :mietiskel:

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 20:34  
+
0
Mitä ostan veljentytölle/kummitytölle kummilahjaksi? :eek: Haluan jotain erikoista ja semmosta, mille on käyttöä, eli esim. lusikka on ehdoton ei, ei sitä tuu käytettyä. Valokuvakehys olis ihan perus ja sille on varmasti käyttöä, mutta mitä muuta voi ostaa? Mä oon ihan käsi tämmösissä jutuissa :shifty:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 20:36  
+
0
Kertokaas onko olemassa jotain helppoa ohjelmaa millä sais kuvaan lisättyä tekstin näin blondin näkökulmasta? Eli joulukortteja teen valokuvasta ja pitäis koneella saada teksit muokattua kuvaan ennen tilaamista. Joskus löysin tällaisen ohjelman ja jopa mäkin onnistuin siinä, mutta nyt en löydä sellaista missä onnistuisin helposti ilman kirosanoja. Ja siis todellakin lähtökohdat on ne, että en ymmärrä kuvankäsittelystä yhtään mitään enkä myöskään osaa konetta käyttää muuta kuin nettiä ja wordia tarpeen mukaan.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 20:42  
+
0
Tää photoeditor mitä ei tartte edes ladata, on aika helppokäyttöinen.
Avaat kuvan omalta koneelta, kirjoitat tekstin (valitsemalla tuon A-kirjaimen kuvan päällä) halutessasi voit muokata tekstiä, tallennat kuvan koneelle (mieluummin uudella nimellä että alkuperäinen säilyy) ja tilaat kuvat. Jos apua tarttet, niin voin kyllä auttaa :hymy:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 20:47  
+
0
Angat, yleensä niissä ohjeissa lukee laitetaanko kuiviin tai pyyhekuiviin hiuksiin. Ja jos pyyhekuiviin hiuksiin laittaa, niin todella pitää olla sen verran kuivat ettei valu enää vesitippoja, muuten se hiusvärikin valuu huomattavasti enempi.
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Torstaina, 24.11.2011 klo 20:51  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Mitä ostan veljentytölle/kummitytölle kummilahjaksi? :eek: Haluan jotain erikoista ja semmosta, mille on käyttöä, eli esim. lusikka on ehdoton ei, ei sitä tuu käytettyä. Valokuvakehys olis ihan perus ja sille on varmasti käyttöä, mutta mitä muuta voi ostaa? Mä oon ihan käsi tämmösissä jutuissa :shifty:


Mä olen ostanut sellasia Clas Ohlsonin kylpyankkoja, missä on veden lämpötilamittari samassa. Emt kuinka hyvä lahja se on saajan mielestä ollut, mutta musta ihan hauska... :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 19:30)