Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 16.08.2012 klo 10:34

Palstan kätköilijät

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 6

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Maanantaina, 27.08.2012 klo 21:07  
+
0

Tonteria kirjoitti:

...aivan kertakaikkisen järjetön harrastus kyseessä. :nauru:



Samaa mietti avo, jonka nakitin perjantai-iltana (no okei yöllä) ajamaan kaupunkiin etsimään kätköjä. Tuli hieman kyseenalainen olo itsellekin heilua keskusta-alueen puistossa taskulampun kanssa ja muistaa varoa jästejä. :nauru:

Tahtoo gepsin, että voi lähteä metsiin samoilemaan, niin ei tarvi avonkaan enää hävetä! :ylpea:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Maanantaina, 27.08.2012 klo 22:13  
+
0
^Osta puhelin missä on gepsi ;) Ei oo läheskään niin epäilyttävää seisoa jossain pusikossa puhelimen kanssa kun musta möhkylä kädessä :D
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Maanantaina, 27.08.2012 klo 22:20  
+
0
^Aivan, totta! Nythän mun on sitten uuden harrastuksen myötä ihan pakko päivittää mun puhelin tälle vuosituhannelle. :viheltel: :wink:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Maanantaina, 27.08.2012 klo 22:22  
+
0
Ja metsässä on ihan oma fiiliksensä mennä kartan ja kompassin kanssa. Ja niistä ei lopu akku tai patterit koskaan kesken. :nauru:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Maanantaina, 27.08.2012 klo 22:23  
+
0
^Nii mut kompassissa ei ole Angry Birdsiä tai fb-sovellusta. :shifty:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Lauantaina, 01.09.2012 klo 16:24  
+
0
Minunki täytyy ilmottautua kätköilijöihin! :heiluti:
Viikko takana tätä loistavaa harrastusta ja 8 kätköä logattuna. Tuleepahan koirien kans käytyä lenkillä jos jonkunäkösissä paikoissa (joihin ei varmasti muuten erehtyis menemään). Tästä tuli meille koko perheen harrastus. :hymy:

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Lauantaina, 01.09.2012 klo 19:40  
+
0
Hoo ensimmäinen kätkö löydetty! :hymy: Ihan kodin vierestä :nauru:
Hurjaharja vm-11

Noona

Noona
Viestimäärä: 224

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Sunnuntaina, 02.09.2012 klo 17:12  
+
0
Aaah koukutuin! :love: Tänään lähdettiin ekaa kertaa kätköilemään ja viisi kätköä löydetty , joista yks oli mainio nanokätkö ihan superhauskassa piilossa! :jjei: Koirat on pikkasen puhki kun saivat kolme tuntia seikkailla höhlien omistajien kanssa metsissä. :peukku:

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Sunnuntaina, 02.09.2012 klo 17:19  
+
0
Hei meidän pitää järkätä oma kätkömiitti joskus!

On se vaan niin kivaa puuhaa. Mekin käytiin kolmen tunnin reissu Leppävaaran metsikössä tuossa viikolla, sielu lepää ja koirakin nauttii.

Mitä kätkönimimerkkejä porukalla on? Jos niistä vihkosista jonkun joskus bongaisi.
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Sunnuntaina, 02.09.2012 klo 17:28  
+
0
Mun kännykän navigaattori näyttää ihan mitä sattuu, ei löytynyt tänään yhtään kätköä :nauru: Oli kyllä ilmakin sen verran huono ettei kauaa jaksanut seikkailla. Pitää yrittää paremmalla ilmalla uudestaan. Voiko pilvinen ilma vaikuttaa navigaattorin toimivuuteen?
Hurjaharja vm-11

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Sunnuntaina, 02.09.2012 klo 18:23  
+
0
Sanni, kannattaa käydä kurkkaamassa Sellon kätköt, siellä on yksi varsin mukavan pirullinen micro! :twisted:

Meikä löytyy lokivihoista nimimerkillä KatariinaM, pääosin löydetyt kätköt ovat Lepuski-Pähkis-Nuuksio -akselilla. Karkilan ja Forssan suunnalta löytyy kanssa, tosin suurin osa Forssan kätköistä on jästitty. :mad::pyssyt:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Sunnuntaina, 02.09.2012 klo 20:16  
+
0
Jos satutte liikkumaan Saarijärven suunnalla nii suosittelen tätä kätköä. On ainaki mulle jääny mieleen :hymy: Ei mikään helpoin kätkö, mut mielettömän kivasti toteutettu!

Mä loggailen noita nimimerkkillä hennah
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Sunnuntaina, 02.09.2012 klo 21:19  
+
0
Mä kans koukutuin täysin :D Yks löydetty ja sen lisäksi 3 etitty.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Sunnuntaina, 02.09.2012 klo 22:55  
+
0

Tonteria kirjoitti:

Sanni, kannattaa käydä kurkkaamassa Sellon kätköt, siellä on yksi varsin mukavan pirullinen micro! :twisted:


Kun kaipaan muuta kuin sielun lepoa, tiedän minne suunnata! :nauru:

Me ollaan pyöritty kätköillä milloin missäkin, mutta lentokentältä Itä-Vantaalle ja Tammistosta Pasilan kautta Munkkiniemeen on aika paljon jo koluttu, ja sieltä voi Sahku-nimimerkin löytää. Nyt tehdään uudempia aluevaltauksia Espoon puolelle, kun kätkökaveri sinne suunnalle muutti. Suomenlinnan kätkökierros pitäisi vielä käydä tekemässä tälle alkusyksylle.

Se mistä itse eniten tässä puuhassa nautin, on uusiin paikkoihin tutustuminen. Varsinkin näin muualta tulleena pk-seutu aukeaa aivan uudella tavalla, kun kiipeilee milloin mitäkin kukkuloita, ihmettelee nähtävyyksiä ja päätyy mahtaville lenkkipoluille.

Mulle kätköily on sosiaalista tekemistä, oon näistä noin kahdestajapuolestasadasta kätköstä yhden käynyt yksin hakemassa, kun se matkan varrelle osui. Avokin innostui kiipeilemään puihin viime kesänä, mutta tälle vuodelle ei ole enää mukaan lähtenyt. Itsekin tosin vain viisi kertaa saanut itseni gepsin kanssa heilumaan kesän aikana, mutta syksyllä jaksan taas aktivoitua.

Dintti, voi vaikuttaa, joo. Ainakin kännykän gepsiin. Tiedä sitten, miten nuo ammattivehkeet reagoi pilviin tai puiden katveisiin.
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Tiistaina, 04.09.2012 klo 16:04  
+
0

Tonteria kirjoitti:

Tosin suurin osa Forssan kätköistä on jästitty. :mad::pyssyt:


No tuleeko tämäkään yllätyksenä! :aurinko:

Myö mennään parin viikon päästä paikallisten kätkäilijöiden järkkäämään grillaustapaamiseen. Ei ole etsintää, mutta mietitään uusia paikkoja ja vaihdetaan kuulumisia :) Mukavata!
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.09.2012 klo 16:04)

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Tiistaina, 04.09.2012 klo 17:46  
+
0
Meillä avo on innostunut kätköilystä. Koirien ulkolutuksetkin on tässä jo jokunen viikko suunniteltu siten, että missä lähistöllä tai vähän kauempanakin olis jotain etsittävää. Mä olen toiminut lähinnä tarpeen vaatiessa koiraparkkina ja vähän auttanut etsimisessä. Hauskaahan se on, mutta kauheesti pelottavia koloja... :shifty:

Parasta on toki se, että avo lähtee nyt vapaapäivinään koirien kanssa ihan vahingossa vähän pidemmällekin lenkille kuin puolen tunnin pissakierrokselle. Ja mä olen pitkään haikaillut käsi-gepsiä jälkientekoon ja etsintöihin avuksi, niin nyt se sitten hankki sellaisenkin. :nauru:
tarupi Hippu (9/2009)

Fanla

Fanla
Viestimäärä: 23

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Torstaina, 06.09.2012 klo 20:43  
+
0
Täällä myös yksi kätköilyyn hurahtanut. Pari vuotta tässä on kohta purkkeja metsästetty ja onhan niitä löytynytkin, n. 650kpl. Lähinnä pääkaupunkiseudulla pyöritään miehen ja koirien kanssa, mutta tehdään myös tutustumisretkiä uusiin kaupunkeihin. Kätköily esitteleekin tuntemattomat kaupungit aivan uudella tavalla.
Matkan varrella ehdottomasti paras kätkö on ollut vesihissi. Suosittelen. Harmi vaan että iso osa kätköistä on vain filmipurkkeja liikennemerkeissä ja pakasterasioita kivenkoloissa eikä vesihissin kaltaisia kätköjä joiden tekemiseen on nähty vaivaa.
Yksi omakin tekele löytyy tuolta askiston metsästä, joten tervetuloa tutustumaan meidän lenkkipolkuihimme.
Niin ja lokivihoista voi bongailla nimimerkkiä Jentsu.
Ja jos joku sattuu joskus törmäämään meihin koirien kanssa niin Usvalta löytyy kaulapannasta tällainen.
Valkkari Sisu 131011
Valkkari Hyry 180708
Seropi Usva 071105

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Torstaina, 06.09.2012 klo 21:06  
+
0
Mullakin avo hurahti kätköilyyn :D Eilen tulikin 3 löydettyä (mun 2-4 ja avon 1-3). Ja ekan travel bugin löysin!! Huisin kivaa on ja koirat joutuu pidemmille lenkeille kun yleensä :) Aduro nimellä yllättäen bongata mut myös logeista :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu
(Viestiä on muokattu torstaina, 06.09.2012 klo 21:07)

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Torstaina, 06.09.2012 klo 21:42  
+
0
Se on jotain niin mahtavaa kun saa ekaa kertaa bugin matkaansa, ja sitten sitä vaan miettii että mihin sen seuraavan kerran veisi.

Tässä on nyt viikon verran ollut melkoisen hiljaista tuolla rintamalla, paljon suunnitelmia oltiin viikonlopuksi kepon kanssa tehty mutta tämä syysnuhakuume teki kaiken melkoisen tyhjäksi.

Tämä on kyllä semmoinen että pitää vielä tässä tämän kesän (syksyn?) puolella käydä hakemassa, tuonne vaan melkein tarvitsee muutamankin tyypin mukaan että onnistuu edes suurin piirtein turvallisesti.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Torstaina, 06.09.2012 klo 21:48  
+
0
^HUI! :eek: Pelkään jo sitä et pitäis Vartiokallion sisälle mennä... (suuaukko rakennettu tarkoituksella sodan aikana niin että sisältä näkee helposti vihollisen joka tulee ulkoa). Vkl ollaan menossa miehen työkaverin lapselle näyttää kätköilyä ja jos jotain löydetään niin poika saa päättää mihin bugi jää :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 6
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 00:15)