Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 14:55

Parisuhdepulina

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 14:55  
+
0
Tätä ketjua ei näköjään ollu vielä avattu. Tuli mieleeni tästä:

jannie juhannusketjussa kirjoitti:

Mun ei kyllä onneks varmaan tarvis pelätä mykkäkoulua, me ollaan tapeltu tän vajaan 3 vuoden aikana kunnolla vain kerran (aiheena *rumpujen pärinää* lihaliemikuutio...) kun ollaan kummatkin aika konflikteja kaihtavia persoonia ja puhutaan sitten mielummin, kun kumpikin on rauhoittunut.



että kertokaahan muutkin älyvapaimmat aiheet, joista parisuhteessanne on tapeltu?

Itselle tulee ainakin mieleen tappelu ranskalaisten tgv-junien harmaan sävystä ja siitä, onko ne kaikki harmaat junat todella samanlaisia (ja miten ylipäätään määritellään 'samanlainen juna'). :kieli:

Mitäs vääntöjä muilla on käyty?
Ylläpitäjä

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 15:00  
+
0
Ihana tuo lihaliemikuutio-tappelu :nauru:

Me emme avon kanssa myöskään ole tappelevaista tai riiteleväistä sorttia, aika tömäkästi kyllä saatetaan toisillemme sanoa ja kumpikin osaa tuoda hyvinkin ponnekkaasti mielipiteensä julki, kuitenkaan toista jyräämättä. Yhteiseloa takana meillä on viitisen vuotta enkä muista että oltaisiin koskaan varsinaisesti riidelty tai otettu yhteen kunnolla, tykkäämme ennemmin puhua asiat halki rauhassa. Aika tylsän harmonista meillä siis :wink:

No joo, kerran suutuin avolle kun se ei ollut jaksanut kääntää mun sukkia oikein päin laittaessaan niitä kuivumaan pyykkinarulle (huom. minä kuitenkin aina käännän hänen sukkansa!), joten menin sen sukkalaatikolle ja käänsin lähes kaikki sen sukkaparit väärin päin.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 15:01  
+
0
Lihaliemikuutio.. *totaalinen katkeeminen*

Meillä taistellaan lähinnä (ainakin nyt futiskisojen aikaan) siitä, että onko mun olemus (yleensä berse) television edessä, kun puuhailen koiran kanssa lattialla. :viheltel:

Aika useesti meillä menee myös niin, että jos jommalla kummalla on vaan huono päivä ja on enemmän omissa oloissaan, niin toinen tulkkaa sen mököttämiseksi ja sit yrittää pysyä alta pois, jonka sit taas toinen tulkkaa väärin ja oravanpyörä on valmis.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 15:07  
+
0
En muista omalta kohdalta hyviä vääntöjä, mutta vanhempien kova kiisto ja sitä seurannut kahdenpäiväinen mykkäkoulu vuosilta, jolloin itse olin ehkä 6.luokkainen, on ikimuistoinen. Riitelyn aiheena se, miksei kasvimaalla porkkanaistutukset menesty. :nauru:

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 15:09  
+
0
Meillähän on yksi hauskimpia vääntöjä käyty (käydään) siitä voiko jääkaapissa pitää kahta maitotölkkiä auki samaan aikaan. Eli mies haluaa juoda 1,5% maitoa ja minä rasvatonta. Ja hänen mielestään kahta tölkkiä ei voi olla auki jääkaapissa. Ongelma ei ole se etteikö niitä erimerkkisiä maitoja ehdittäisi juoda/vanhaksi menisivät. Itse pitäisin huoletta kahta avattua tölkkiä jääkaapissa, mutta mies saa joka kerta kauheat ärripurri-kohtaukset asiasta. Hänen argumenttinsa kahden tölkin aukipitämistä vastaan on vain "koska se on tyhmää". :nauru:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 15:28  
+
0
Meillä porukat sai kerran riidan aikaiseksi siitä, että kuinka kauan kananmunaa pitää keittää, jotta se olisi "täydellinen" :roll:.

Mun ja avon riidoista ei tule mieleen mitään sen kummempaa, mutta kyllähän niitä riitoja ihan typeristä aiheista riittää.

Ihanaa kun avo tulee perjantaina kotiin, on ollu maaliskuusta asti poissa (ulkomailla töissä), kotona käynyt vaan muutaman hassun viikonlopun. Nyt on koko heinäkuun kotona kunnes lähtee taas :aurinko:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 16:44  
+
0
Vaikka sanotaan, että riitaan tarvitaan aina kaksi, minä en riitele mutta mies kyllä välillä senkin edestä. Oonkin sanonut sille, että se on meidän perheessä se nalkuttava akka. :roll: Mun mielestä riiteleminen on idioottimaista puuhaa. Vakavista asioista pitäisi voida keskustella, vähemmän vakavista asioista on ihan turha hermostua.

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 16:59  
+
0
Typerin riita ton avokin kanssa on monien vuosien takaa. Nykyään ei niinkään aivottomista asioista kinata (ainakaan kovin tosissaan, vaikka välillä vähän purnataankin..).

Ja riidan aiheenahan oli..... Britney Spears :ttou:
Jostain syystä loukkaannuin siitä kun avokki sanoi jotain negatiivista kyseisestä naikkosesta, vaikken siitä itsekään pidä. Olin varmaan jossain hormonihyryissä tai muuten kummallisessa mielentilassa, kun aloin sitten kovasti Britneytä puolustamaan. Avokki tietysti alkoi ajamaan omaa kantaansa aina vaan hanakammin, ja minä sitten vielä tulisemmin puolustin.
Äkkiä sitten oltiinkin siinä tilanteessa, että huudettiin melkeen naama punasena jostain tuntemattomasta random julkkiksesta, josta kumpikaan ei ees välitä suuntaan tai toiseen :hymy:
Muistan jo siinä riidan aikana miettineeni, että öööh... ei tässä oo mitään järkeä. Huomasin suustani tulevan kaikenlaista järjetöntä mongerrushuutoa kuten "SE ON KUULE HIENO ARTISTI JA VAAN VÄÄRINYMMÄRRETTY JA VARMAAN MONET KUITENKIN PITÄÄ SIITÄ JA TUNNETKO MUKA SEN HENKILÖKOHTASESTI JA SE ON VASTA NUORI JA TEKEE VIRHEITÄ JA BLAABLAAABLAAA!!!!"
Ja todellakaan en mikään fani ole ollut ikinä, enkä koskaan. Musa ei nappaa, henkilö ei nappaa, mikään siinä ei nappaa. Mutta se on meidän urpoin riidanaihe ikinä.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 17:17  
+
0
^ :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 17:28  
+
0
Ehhehee toi lihaliemikuutiojuttu oli kyl eritoten meidän mittakaavassa aika ... mieletön riita :D
Avokki heitti kauhan kattilaan, polki jalkaa ja kiroili, ja mä vaan tuijotin sitä hämmästyneenä (meillä oli siis erimielisyyksiä siitä, pitääkö ruokaan lisätä lihaliemikuutio vaikkei ruokaa ole edes maistanut vielä) kunnes se pakeni makuuhuoneeseen katsomaan telkkaria. Mä sitten söin, ja kun avokki kömpi kammarista pyydettiin sitten "anteeksi" toisiltamme (eli ts. seliteltiin typerää käyttäytymistämme).

Pääasiassa muuten minä pärrään, sitte se vaan joko tekee tai on tekemättä, ei mun sanomisilla tunnu olevan vaikutusta. Lepyyttelee sitte aina kuitenkin, ja jotenki osaa aina tehdä jotain sellasta etten vaan "voi" enää olla kiukkunen.

Meillä on kyllä ihme symbioosisuhde, mä saan rauhassa pärrätä ja avokki sitte lämmittelee parhaaksi kokemallaan tavalla :)
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 17:40  
+
0
Meillä yleensä riidat ei pääse edes huutoon asti vaan vähän sanotaan ilkeästi ja sit mykkäkoulua. Mä hermostun useimmiten sellasesta kun avo tykkää väitellä kauheesti asioista ja on muutenkin sellanen "olen oikeassa" -luonteinen ja mä taas en tykkää väittelystä ja heti kun se menee siihen suuntaan niin lopetan ja kiehun hiljaa itekseni ja toinen haluis vaan jatkaa :hymy: Mä en ajattele asioita niin suoraviivaisesti kun se vaan ajattelen aina monelta kannalta ja ymmärtäväisesti :nauru:
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

sitepi

sitepi
Viestimäärä: 380

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 18:08  
+
0
No onhan se tosi tärkeää miksi porkkanat eivät kasva, kyllä siinä mykkäkouluua kannattaa pari päivää pitää! Samoin oikein keitetyt kananmunat ovat tosi tärkeitä, jos tulee kalan kanssa niin vain 8 min. ja jos muun ruuan lisukkeeksi niin 10 min.

Kun Tony Halmeen (josta en koskaan pitänyt) kuolema kerrottiin niin saatiin kunnon riita aikaiseksi, kun minä aloin puolustella väärin ymmärrettyä ihmistä.
R.I.P. rakas Tepi ja Piki

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 18:33  
+
0
Kyllä meillä ne mahdolliset "kunnon riidat" tulevat ihan aiheista, mutta tuhat ja yksi nahistelua ollaan saatu aikaan siitä että tuo miehenpuoli oikein rakastaa provosoida ihmisiä ja nauttii omista sutkautuksistaan täysin rinnoin. Siinä saavat osansa niin homot, tummaihoiset, työttömät, sosiaalipummit, juutalaiset kuin SDP:kin. Haluaisin oikeasti olla paikalla kun miäs heittää tavallista juttuaan ja paikalla sattuukin olemaan ihminen joka ottaa ne tosissaan. Minäkin hermostun harva se päivä vaikka tiedän kuinka epätosissaan mies noita heittelee. :viheltel:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 18:42  
+
0
Sitepi ja Fay! Teidät miehekkeet yhdistettynä on on mun mies :D Kummankin kuvaus kuulostaa just tolta mun rakkaaltani, joka on kyllä ihana nallukka... mutta ihan järjettömän provosoiva, insinööriaivoinen, laskelmoiva, kieroutunut. Rakastaa väitellä (minä sanon sitä riitelyksi, mikä tolle on "hedelmällinen keskustelu").
Oon kyllä jo ihan tottonut, eikä mua enää haittaa. Osaan nauraa tolle ja rakastan kyllä sillonkin kun pännii. Mutta oispa mustakin kiva nähdä se päivä, kun joku kysyy että "ANTEEKS MITÄ!?" kun äijä alkaa haukkumaan "laiskan paskat ja sosiaalipummit, helvetin spurgut ja kaikki maahanmuuttajat mitkälie rikolliset...". Ei se sitä edes tarkota, mutta tykkää väitellä vähän liiankin kanssa.

Faijani on entinen (voiko niin ees sanoa..) alkoholisti, ja sillekin toi mies alko kerran selittää jostain "perhanan spugeista, jotka ei saa elämässään mitään aikaan" tms :D

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 19:14  
+
0
Tuokin on juu mielenkiintoinen kysymys, että mikä tosiaan on riitelyä. Suvun joulujuhlissa ollaan saatu monet väännöt aikaiseksi pelipöydässä (kortti/scrabble) ja sitten ku joku pyytää lopettamaan riitaa, mummilla on siihen vakioärähdys: ei me riidellä nyt, me vaan keskustellaan kovaäänisesti! :paapatus:
Ylläpitäjä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 19:16  
+
0
Riitelyä on sitten, kun toiselle tai molemmille jää paha mieli päätteeksi...

Mekin mielellään keskustellaan ja aika kärkkäästi välillä keskustellaankin, se on ihan "meidän suvun naisissa" kulkeva tapa kuulemma... :D
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 19:38  
+
0
Meillä ei avo tykkää ollenkaan siitä, et jos väitellään jostain ja mä ainakin kyllästyn nopeesti jos jauhetaan jotain yhtä asiaa vaan, ni saatan todeta "Sä oot ihan oikeessa, mä oon väärässä"
Se ei kuulemma oo "oikea tapa" lopettaa väittely. Ja sit syntyy yleensä vääntö siitä olinko mä tosissaan, kun sanoin sen olevan oikeassa. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PARISUHDEPULINA - Tiistaina, 22.06.2010 klo 00:30  
+
0
Mondial, olet tainnut katsoa youtubesta sen "Leave Britney alone" -videon ? :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: PARISUHDEPULINA - Tiistaina, 22.06.2010 klo 09:12  
+
0
Muistin eilen yhden riidan vuosien takaa silloisen poikakaverin kanssa, josta meinasi puhjeta kolmas maailmansota. Exä ei tykännyt siitä jos valutin jääkylmää vettä vesihanasta ja jätin hanan sinne "kylmän" puolelle, onhan se nyt herranpieksut iso ongelma, ku käsiä pestessä sieltä tulee sekunti kylmää vettä, kädethän vielä pelästyy niinku keitetyt munat. :nauru:

Nykyisen kanssa ei olla riidelty eikä kinattu vielä mistään. Kai tässä on vielä niin vaaleanpunaisen lasit naamalla, ettei näe ärsytystä ole nähny vielä niiden läpi. :shifty:

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: PARISUHDEPULINA - Tiistaina, 22.06.2010 klo 12:53  
+
0
Korottettu ääni riitaa meillä ei ole ikinä ollu. Hyvin vähän kinaamisia muutenkin, mut kyl mulle joskus menee hermo sen myönnän. Mut ei niistä riitoja saa aikaseks. Mä kyl hermostuin ukolle viimeks lauantaina ku se ei uskonu mua et saippuavedellä voi testata vuotaako kaasupullo. Ei millää meinannu uskoa, sit ku luki käyttöohjeet niin siellähän luki että saippuavesi. :lallati: Ja toi ukko kiusaa mua tahallee aina josta mä vähän kimpaannun, se kuulemma on kivaa.. :mietiskel:
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265898
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 14:15)