Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 14:55

Parisuhdepulina

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PARISUHDEPULINA - Perjantaina, 25.06.2010 klo 10:19  
+
0
Kylläpä täällä on monella vuosipäivät suht samoihin aikoihin. Meilläkin tulee ens viikolla 7v :hymy:.


monna83 kirjoitti:



Miten muilla, ostatteko synttärilahjoja pitkänkin yhdessä olon jälkeen?



Kyllä mä oon aina jotakin ostanut, ja kyllä mä miehen syntymäpäivän muistan aina. Ja mulla tulis kyllä huono omatunto, jos jostakin syystä sen unohtaisin. Pitäähän se aina onnitella, jos ei muuta :peukku:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PARISUHDEPULINA - Perjantaina, 25.06.2010 klo 10:40  
+
0
Meillä on ollut tosi romanttisia lahjoja viime vuosina, ollaan yhdistelty synttäri-ja joululahjoja jotta voi sitten hankkia jotakin vähän kalliimpaa. Mulla siis synttärit marraskuussa ja miehellä helmikuussa, mutta lahjoja ostellaan "se on sit sun synttäri-ja joululahjas"-periaatteella mihin vuodenaikaan tahansa. Mutta tosiaan se lahja rajoittuu aina siihen yhteen eikä meillä The Päivänä kuin onnitella.

Esimerkiksi mä olen saanut lahjaksi tatuoinnin, kahviastiaston ja mies kitaran ja blu-ray-soittimen.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PARISUHDEPULINA - Perjantaina, 25.06.2010 klo 14:33  
+
0

Joh kirjoitti:

Pitäähän se aina onnitella, jos ei muuta :peukku:.


Kun en muistanut maanantaina edes onnitella. :nolo: Ja en mitään lahjaa ostanut vaan homma meni niin että mies osti minulle eilen pari haluamaani juttua Kesportista yllätykseksi. Sillä muutenkin tapana ostella ihan muuten vain yllätyksiä. Sanoo aina että hänelle tulee hyvä mieli kun saa ostaa mulle jotain. Useinmiten hankkii vaatteita juurikin urheiluliikkeistä samalla kun ostaa itselleenkin. Noi paidatkin ,mitkä sain eilen, näin joku aika sitten näyteikkunassa ja näytin yksi kerta sille että kivan näköiset, niin muisti ja toi mulle ne. Extrana oli vielä ihanat lenkkikengät. :hymy:

Itseasiassa mä tässä mietin että mitä keksin sille myöhästyneeksi synttärilahjaksi. :mietiskel: Se on taas ostanut kaikki haluamansa pelitkin. Vaatteet se ostaa mieluiten itse, se on todettu. Mikä mun mielestä kiva vaate, niin sen mielestä se on ruma. :nauru: Uuden fillarin se haluaa mutta ei mulla sellaiseen ole varaa.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PARISUHDEPULINA - Perjantaina, 25.06.2010 klo 15:22  
+
0
^ Vie se jonnekin syömään? Tai vaikka piknikille.

monacorgi

monacorgi
Viestimäärä: 137

VS: PARISUHDEPULINA - Perjantaina, 25.06.2010 klo 17:09  
+
0

monna83 kirjoitti:

Miten muilla, ostatteko synttärilahjoja pitkänkin yhdessä olon jälkeen?



~5½v ollaan oltu yhdessä ja edelleen ostetaan aina joulu- ja synttärilahjat :)
lk holsku ♂ Rochallor Grizzly Bear "Sampo" (s.-11)
wecope ♀ BH TK1 Promisehill Irish Rose, "Mona" (s.-06)
villakoiramix ♀ Myy (s.-02)

Kotisivut

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: PARISUHDEPULINA - Perjantaina, 25.06.2010 klo 23:40  
+
0
Yritän parhaani mukaan aina jotain pientä hankkia niin joululahjaksi kuin synttäreiksikin, mutta tarkoitus ei ole vain hankkia jotain vaan ylipäätään muistaa toista. Minusta se kuuluu suhteeseen vaikka olisi pidempäänkin kestänyt. Synttärit on oikeastaan vain yksi tekosyy lisää näyttää että välittää toisesta kovasti.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: PARISUHDEPULINA - Lauantaina, 26.06.2010 klo 14:20  
+
0
Meillä vähän vaihtelee. Joku vuosi ostetaan synttäri- ja joululahjoja joskus taas ei. Jos ei kumpikaan tarvitse mitään niin meistä on sitten turhaa ostiskella mitään väkisin. Ja mä kun en ainakaan ole mikään materialisti. =) Syömässä ollaan käyty joskus synttäreinä, se on ihan kiva.. ja sitten ollaan tehty tuota synttäri- ja joululahja yhdistelmiä kun avolla on synttärit joulukuussa ja mulla tammikuussa.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PARISUHDEPULINA - Lauantaina, 26.06.2010 klo 15:12  
+
0
Meillä mies yleensä ostaa lahjoja aina synttäreille ja jouluksi. Itse oon niin surkea keksimään mitään kivaa lahjaa, ni yleensä jää ostamatta, mutta sitten esim. miehen synttäripäivänä teen jotain hyvää ruokaa tms. Meillähän siis mies on se, joka tekee useimmiten ruoan, ni on sitten vähän vaihtelua, jos minä teen :) Jos jotain lahjaa alan kehittelemään, ni sitten ostan jotain käytännöllistä ja tarpeellista. Joulu ja miehen syntymäpäivät on vieläpä niin lähellä toisiaan, että on parempi yhdistää lahjat kuin ostaa erikseen.

Meillä tulee syksyllä neljä vuotta yhteiseloa täyteen.
Ja kun riidoista oli puhetta, ni meillä harvemmin riidellään. Tai se on yleensä niin, että minä valitan jostain ja mies pysyy rauhallisena ja haluaa sopia asiat ihan puhumalla. Joskus harvoin ollaan mykkäkoulua, eikä se kestä pitkään. Mitään ilmiriitoja ei ole koskaan ollu, koska kumpikaan meistä ei tykkää riidellä, eikä kovin herkästi vedetä hernettä nenään.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PARISUHDEPULINA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 20:10  
+
0
Meillä riidellään, ja lujaa! :twisted: Molemmat ollaan tulta ja tappuraa. Tähän kun yhdistetään vielä se, että minä olen auttamaton tosikko ja mies rakastaa provosoida ja kiusata minua niin eipä tarvi kovin nero olla tajutakseen lopputuloksen.

Onneksi meillä on paljon yhteisiä vihan kohteita, joihin raivo on helppo kohdistaa. Eilenkin katsottiin yhdessä Lopullinen ratkaisu -nimistä elokuvaa ("Amen" enkuksi), ja joku herkempi olisi varmaan alkanut itkemään, kun yhdessä sorrettiin niin paavit, jesuiitat, papit ja piispat kuin natsitkin. Samana iltana haukuttiin myös japanilaiset valaanpyytäjät, hipit ja luontoaktivistit.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 27.06.2010 klo 20:11)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PARISUHDEPULINA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 22:32  
+
0
Me ei ees tiedetä milloin meillä on vuosipäivä. "Joskus lokakuussa, varmaan..." on se yleisin vastaus :D
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PARISUHDEPULINA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 22:56  
+
0
Me tapellaan joka vuosi siitä, onko meidän vuosipäivä 24. vai 25. päivä. Terve suhde. :nauru:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PARISUHDEPULINA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 22:59  
+
0
^^ ja ^ me ei myöskään oltu varmoja millon meillä olis virallinen vuosipäivä joten päätettiin et 27.3. kelpaa siinä missä muutki :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 28.06.2010 klo 08:01  
+
0

Rorys kirjoitti:

^ Höh! Mun ajatusmaailmaan ei myöskään mahdu minkäänlainen penkkiurheilun katsominen. En siedä, en sitten yhtään.



Tää on taas meillä asia, joka todellakin yhdistää, ollaan molemmat himopankkiurheilijoita. :nauru:

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 28.06.2010 klo 09:59  
+
0

kuuska kirjoitti:

himopankkiurheilijoita



:nauru: Mitä urheilua siellä pankissa voi harrastaa? :nauru::nauru: Sori, mua vaan ihan pikkisen alko naurattaa tää, vesi lentää silmistä...
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 28.06.2010 klo 10:02  
+
0
Meillä vaihdellaan synttäri- ja joululahjat, joskaan mies ei mun synttäreitä edelleenkään muistaisi ellen n. kuukautta ennen alkaisi höpöttämään mitä toivoisin lahjaksi.. ;) Yleensä sitä seuraa kysymys että koskas ne synttärit olikaan. Ja jotta hommasta puuttuisi kaikki yllätys, me vielä yleensä ollaan yhdessä sitä lahjaa ostamassa. :D Mies saa lahjansa vähän enempi yllätyksenä. :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 28.06.2010 klo 10:14  
+
0
Mullakaan ei ole kyllä mitään hajua vuosipäivästä, oon vaan todennu etten tee sillä tiedolla mitään kun yhdessä ollaan jokatapauksessa. Mä olen muutenkin ihan aasi muistamaan mitään päivämääriä, hyvä kun tiedän mikä päivä on 24.12 :nauru:

Miekkosen kanssa ei olla ihan tosissaan riidelty mistään, se on niin lauhkea tapaus että saan peppuroida ihan keskenäni. Tokihan mä osaan sanoa asioista aika temperamentisesti mutta se yleensä ohittaa mun naljailut olankohautuksella. Joskus tämä on ärsyttävää mutta ollaan myös monista asioista selvitty helpommalla kun se ei ole lähteny mun kanssa riitelemään. Lisäksi tämä parisuhde on laatujaan ensimmäinen mulle jossa mun ei tartte kantaa huolta toisesta ja olla sydän syrjällään tuleeko toinen sovitusti kotiin vaan pystyn luottamaan siihen ihan 100%. Mä oonkin jälkeenpäin monesti miettinytkin että mikähän ihme sitä pitää sellaisessa suhteessa jonka luottamus on oikeasti ihan nollassa ja aina kun menee hetkisen hyvin, voi jo henkisesti valmistautua siihen että kohta tullaan ryminällä alas...
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Canidae

Canidae
Viestimäärä: 182

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 28.06.2010 klo 10:39  
+
0
Täällä muistetaan synttäreinä, jouluna ja vuosipäivänä. Jos ei mitään suurta keksi niin edes jotain pientä antaa lahjaksi. Viime lauantaina vei miekkonen mut syömään
yllätyksenä vuosipäivän kunniaksi ja mukavaa oli :nauru:
lk hollanninpaimenkoira 12/2014

lobsteri.blogspot.fi

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 28.06.2010 klo 12:07  
+
0
Kuuska, noin päin se onneksi toimiikin! Mut nii... himopankkiurheilijat :nauru: Ihana!

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 28.06.2010 klo 12:17  
+
0
18.3. on virallistettu meidän vuosipäivä, vaikka kummallakaan ei taida olla aavistustakaan miksi se on juuri tuo päivä. Kuitenkaan meillä ei ollut mitään maagista "alaxämunkaa" -kysymystä vaan yhtäkkiä vain tajuttiin että hitto taidetaan muuten seurustella. Mutta kuten pari muutakin on tuossa ylempänä todennut, päivä tuo on siinä missä muutkin, eli kunhan nyt joku päivämäärä on jota voi juhlia. Kihlauspäivä 27.9. onkin sitten virallisempi, kun siihen kuitenkin sisältyi aika vahvasti se "alaxämunkaa" -kysymys. :love:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PARISUHDEPULINA - Maanantaina, 28.06.2010 klo 12:17  
+
0
Me vietettiin vuosipäivää tänä vuonna vähän myöhässä. Käytiin yhdessä syömässä Amarillossa. Mies maksoi koko lystin armeijan päivärahoillaan, koska miehen täytyy tarjota. Olisi kuulemma noloa, jos nainen maksaisi. Siinäkin tapauksessa, että meikäläinen tienaa monta kertaa enemmän kuin mies. Nakitti sitten minut maksamaan kaikki muut viikonlopun ruokahankinnat yksin. :nauru:

Mikäs siinä. Oli hyvää ruokaa ja hyvää seuraa.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 04:00)