Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:48

Positiivisuustopic!

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 22.05.2010 klo 15:03  
+
0

Tutuli kirjoitti:

[quote=griffon]Ei nyt mitenkään hirmu isot, vajaa 100 on porukkaa tulossa.



Ai noi ei oo susta isot yo-juhlat?! :eek: Mun yo-juhlissa oli muistaakseni n. 20 vierasta. :nauru: Mä en oo koskaan ollu kenenkään muun yo-juhlissa paitsi mun siskojen, vois kyl olla kiva päästä taas sellasiinki. Meil on aika piäni suku. :wink:[/quote]

Kommentoimpa minäkin tähän. =) Ei vähän alle 100 henkilöä mun mielestä oo mitkään kovin isot juhlat, ei tarvi olla ees mikään massiivinen sukukaan. Mun omissa juhlissa oli varmaan just se vähän vajaa 100, isän ja äitin puolelta suht keskikokoset suvut, äidin puolelta vähän isompi, mutta esim. mulla on aika paljon vanhempia serkkuja ja sitten on niiden lapset, puolisot yms. Ja sitten kaverit, lähimmät naapurit... :D
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 22.05.2010 klo 15:06  
+
0
Niin ja sitten vielä oma positiivisuus juttu! Tuli niin hyvä olo kun pyöräiltiin avon kanssa lidliin viemään pullot ja ostettiin vähän jotain ruokaa. Meillä on autokin ja yleensä mennään sillä, mutta että se, et saatiin itsestämme se irti! Ja kun pyörässä on viel etukori niin siihen saa kätevästi kaikkea. Hiki ja kuuma tuli, mutta hyvä olo!
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 22.05.2010 klo 22:01  
+
0
^^No joo, ilmeisesti jotkut sitten kutsuu paljon sukua. Ja musta 100 vierasta on todella paljon, se on aika paljon jo häihin. Mun lakkiaisissa (+mun kaksoissiskon :wink:) ei ollu ku aika läheistä sukua. Mulla ei oo ku viis serkkua ja niistäkin oli juhlissa vaan yks, ku se on mun kaksoissiskon kummitäti. :nauru: Joskus mietin, et jos pitäisin häät, niin niissä ois varmaan aika vähän vieraita...
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 22.05.2010 klo 23:36  
+
0
No mut pienemmät juhlat on siit hyvät, et on lepposampi tunnelma, voi keskittyy juttelee kaikkie vieraide kans jne. Mun juhlat oli jossaki vaihees kaaoksessa kun pitopalvelu myöhästy, sit ku ne tuli ni ei ne tajunnu (?) tarjot vierail kuohuvaa ja veljen tyttöystävä joutuki sit siihe hommaa. :D Kivat juhlat oli, mut pienissä on enempi tunnelmaa.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

Kielinero

Kielinero
Viestimäärä: 13

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 12:01  
+
0
On ollut ihana viikonloppu: eilen ostin hurjasti kivoja vaatteita, rakkaan kanssa ollaan kyhnätty onnellisina ja rakastuneina, ja juuri värjäsin hiuksista vielä paljon hienommat kuin olisin voinut kuvitella.

Niin ja enää kaksi viikkoa kesälomaan! :cool:

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 18:12  
+
0

Tutuli kirjoitti:

Ai noi ei oo susta isot yo-juhlat?! Mun yo-juhlissa oli muistaakseni n. 20 vierasta.


No ei ole isot ei :nauru: Meillä kun on tuota sukua ihan riittävästi = mulla on kolme sisarusta joilla lapsia + lasten "sydänkäpyset" ja miehellä on neljä veljeä, joilla kaikilla lapsia ja heistä osalla jo perhettä. Lisäksi kaikki kummit, lähiystävät + tyttären omat kaverit niin johan siinä on 100 henkeä hyvinkin :nauru::wink:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 21:48  
+
0
Kasvattajalta tuli ilmotus, että tänään syntyi shelttipentue ja sieltä saamme sitten soopelinartun!!! =)))
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Tiistaina, 25.05.2010 klo 21:04  
+
0
<3 mun paras ystävä on saanu just poikavauvan <3
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 17:50  
+
0
Pötkö tänään Joensuussa val1 pn1 vsp cacib :aurinko:

sitepi

sitepi
Viestimäärä: 380

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 18:27  
+
0
Onneksi olkoon Pötkylälle ja omistajille! Täydellinen päivä:aurinko:
R.I.P. rakas Tepi ja Piki

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 18:44  
+
0
Onnea Pötkikselle näyttelymenestyksestä!, Eevukselle tulevasta koiravaavista ja Karvakamulle kaverin vauvelista! Kovasti tuntuu olevan ihmiset nyt hyvällä mielellä kun kesä tulee ja on ollut hyviä ilmoja. Itsekin tuntuu että piristyy heti kun on aurinkoisia päiviä, eikä mitään marraskuun harmautta (hrrr..en edes halua ajatella sellaista nyt).
Onkos giffonin tytön lakkiaiset niinkuin ensi lauantaina?

Mun syy olla iloinen tällä hetkellä on se, että mun molemmat koirat on TERVEITÄ!!!:jjei::jjei:
Tälläistä päivää ei ole ollutkaan vähään aikaan.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 18:55  
+
0
^ Hienoa! :peukku:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 23:32  
+
0

juulia kirjoitti:

Onkos giffonin tytön lakkiaiset niinkuin ensi lauantaina?.


Jeps, 5.6. lauantaina on lakkiaiset. Ensimmäiset vieraat saapuvat suomeen jo keskiviikkona (sen meidän italialaisen vaihtopojan perhe) ja loput ulkomailta saapuvat sitten perjantaina.
Pitää vain toivoa, ettei se Katla ala nyt purkautumaan just ens viikolla ja kaikki lennot suomeen onnistuu.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Maanantaina, 31.05.2010 klo 03:48  
+
0
Mä olen vieläkin vähän pilvissä. Reilu viikko sitten oli häät ja eilen tultiin häämatkalta. En oo tainnu vieläkään sisäistää koko juttua kunnolla ja keskittymiskyky muihin asioihin on ihan nollassa vaikka arkeen olis palattava. Ja musta on kaikesta huolimatta (sekasotku kotona, Roomassa oli ihanaa) kiva olla kotona ja koko lauma koossa (koirat haettu tänään hoidoista).
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Maanantaina, 31.05.2010 klo 12:53  
+
0
^ Ihana kun olet takaisin palstalla ja muutenkin netissä & puhelimen päässä! Nähdään pian, joohan!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Maanantaina, 31.05.2010 klo 13:38  
+
0

innna kirjoitti:

^ Ihana kun olet takaisin palstalla ja muutenkin netissä & puhelimen päässä! Nähdään pian, joohan!



Nähdään heti kun meidän tyttöjen masut ei enää ole sekaisin (kun nyt ei voi tietää onko se jotain mikä tarttuu)!
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Maanantaina, 31.05.2010 klo 14:01  
+
0
Ihanaa kun kesä alkaa! Niin paljon kaikkea mukavaa luvassa! Just katselin, että vkloppu ohjelmaakin on ihan kivasti lähiaikoina. Lauantaina särkkikseen, seuraavana vkloppuna yhdet grillipartyt, sitä seuraavana mahdollisesti pentuja katsomaan, sitä seuraavana juhannus, sitä seuraavana vkloppuna ei vielä mitään ja sitten vielä sitä seuraavana pentu tulee!! Sitten heinäkuussa Porin jazzitkin ja Sonisphere ja elokuussa luokkakokous! Mökkeilemäänkin pitäis päästä!
Ja siinä välissä kaikkea muuta mahdollista kivaa mitä ei ole vielä aikataulutettu!

(Pahoittelen tätä hullua ilonpuuskaani) :nauru:

Ja kiitos juulia. =))
Shetlanninlammaskoira Viivi<3
(Viestiä on muokattu maanantaina, 31.05.2010 klo 14:03)

eastbeast

eastbeast
Viestimäärä: 7

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Maanantaina, 31.05.2010 klo 15:25  
+
0
Hehkutuksia täältä:
Tomppa (avattaren koira) lauantaina Joensuun näyttelyssä PU-3 SERT.:cool:
Neljäs lapsenlapsi syntyy juhannuksen jälkeen.:love:
Heinäkuussa Ilosaarirock ja Sulo-klubi.


Onnittelut griffonille ja tyttärelle!

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Maanantaina, 31.05.2010 klo 17:20  
+
0
Serj Tankian Sonisphereen. :cool:

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Maanantaina, 31.05.2010 klo 21:34  
+
0

eastbeast kirjoitti:

Onnittelut griffonille ja tyttärelle!


Kiitos eastbeast :hymy:
Onhan se taas yksi virstanpylväs niin hänen, kuin meidänkin elämässä saavutettu. Pian me ollaankin ukkelin kanssa tässä aivan kaksin (+koirat tietenkin :nauru: ) kun/jos tytär pääsee opiskelemaan.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28222
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265909
(Tilastot päivitetty viimeksi 10.05.2024 klo 18:00)