Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:48

Positiivisuustopic!

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50

Kielinero

Kielinero
Viestimäärä: 13

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 21:10  
+
0
On ihan mahtava kevätolo! Eilen kävin luovuttamassa verta, ja tunnen siksi itseni hyväksi ihmiseksi. Nukuin rakkaani vieressä yön tosi hyvin, ja olin virkeänä hyvällä tuulella töissä. Vaikka välillä alkoikin hiipiä kevätstressi (opettaja ei tervettä kevättä näe), hyvä mieli palasi, kun huomasin, että uudet tukioppilaat saattavat sittenkin olla ihan kehityskelpoisia. :aurinko:

Töistä tullessa hoidin viimein pitkäksi aikaa roikkumaan jääneen hankalalta tuntuneen homman pois ja hain kirjastosta ison läjän kirjallisuutta töihin. Kotiin palatessa näin viimein veroilmoitukseni (palautuksia ainakin 950 €), täydensin sen netissä saman tien :eek:, kävin tunnin lenkillä ja samalla reissulla kaupassa, tein pienen jumpan ja kävin saunassa. Nyt teen vielä hyvää ruokaa. Voisiko elämä olla jotenkin paremmin? :eitietoo:

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 22:20  
+
0
Mä teen aina vähän helkkarin hyvää ruokaa, vaikka sen itse sanonkin. Kukas se kissan häntää nostas ellei kissa ite. Mä olen tyytyväinen. :cool:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 22:38  
+
0
Kevät ja valo. Hallan blogiakin on jotenkin kiva kirjottaa.
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 00:23  
+
0
^ Mistä Hallan blogia voi lukea? :shifty:
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 00:54  
+
0
http://www.koirat.com/blogit/hallan+harhaa

Eli täällä KC:ssa. :)
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 08:40  
+
0
Toissapäivänä riideltiin ja eilen sainkin sitten ison kimpun ruusuja<3
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 08:47  
+
0
Veroehdotus tuli eilen ja saan kivat palautukset!:nauru:

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 08:54  
+
0
^ Onnittelut! :hymy:
Olin jotenkin ihan unohtanut koko veroehdotusten odottamisen, ennenkuin täältä lueskelin että ihmisille on jo niitä postiluukusta kolahtanut.

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 09:07  
+
0
-Veronpalautuksia molemmille ihan kivasti
-työt alkaa kohta
-Nala on oppinut hienosti uusia juttuja
-kasvatit ovat pärjänneet oikein mainiosti
:aurinko:

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 09:40  
+
0
Elämäni ekat veronpalautukset ja summakin on ihan mukava :jjei:

Tottunut näkemään sen perinteisen nollarivistön niissä papereissa ja nyt kun siellä olikin vähän toisenlaisia lukuja, niin piti kaikkialta tarkistella mitä mikäkin tarkoittaa :D
Varjo 12/2010 ♥

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 09:52  
+
0
Tigru, ihana tuo Hallan blogi! Hihittelen täällä itsekseni ja mietin, minkälainen hullujenhuone teilläkin on välillä siellä koirien kanssa. Etenkin blogin irlanninsusikoira-episodi naurattaa edelleen. :peukku:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Raimundo

Raimundo
Viestimäärä: 144

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 09:58  
+
0
Kivat veronpalautukset tiedossa.
Vihdoinkin sain varattua lennot, jotta päästään kesällä anoppilaan.
Miehen serkku tulee Suomeen kesällä!
Kohta on Blaze Bayleyn keikat!
Tänään aloitetaan taas salilla käynti miehen kanssa.

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 10:30  
+
0
Tännekin tulee kivasti veronpalautuksia, sekä minulla että miehelle. Ja tulevat kyllä tosi tarpeeseen sitten joulukuussa. Tosin multa puuttuu matkakustannukset, että pari sataa taitaa tulla lisää vielä tuohon.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 19:59  
+
0
Tänään on ollu kiva päivä, vaikka mua väsyttääkin:

-Tentti meni hyvin, vaikka en jaksanutkaan siihen kauheesti lukea.
-Saatiin siskon kanssa kalasteltua kuitenkin istumaliput lauantain TPS-HPK-peliin (seisomaliput pitäs nyt sitte saada kaupattua jollekin... :wink:)
-Sain kuulla mun kandintyön esityspäivän ja mulla on vielä kuukaus aikaa! Ehdin siis ihan hyvin tehdä työn valmiiks, hyvästi stressaaminen. :hymy:
-Juttelin pitkään yhen mun koulukaverin kanssa ja tuli hyvä mieli, ku en oo nähny sitä pitkään aikaan.
-Sain kuulla, et lauantaina Tepsin pelis jaetaan ilmasia valkosia ja mustia T-paitoja Tepsin logolla ja tekstillä: finaalit 2010 :peukku:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 20:23  
+
0
Ihanaa kun on saanut tuhlata pitkästä aikaa sydämensä kyllyydestä elukoihin rahaa ilman että on tarvinnut miettiä mitä ostaa. :hymy: Vietin eilen eläinkaupoissa pari tuntia ja upposi sinne ja eläinlääkäriin 400e. Ostin kaikkea ylimääräistä, mm. kivat Jokken kesäpannat isoille pojille ja ruokaa ja luita varastoon. Ei lopu ihan heti ruoka ainakaan kissoilta ja pikku pojilta, pitäisi pärjätä kuukauden päivät. Piti käydä myös hakemassa yhdelle kissalle erikoisruokaa varastoon kun kerta nyt rahaa pitkästä aikaa sekä kissoille matolääkkeet ja koirille nenäpunkkilääkkeet. Ensi keskiviikkona Lexan pallien poisto sekä Aapon virallinen sydäntarkastus. Tekisi mieli laittaa tilaukseen neljä pantaa mutta en taida just nyt raaskia kun just eilen ostin jo yhdet isoille pojille. Jospa ensi kuussa. :hymy:

"Yleisolotila" on tällä hetkellä kiva. :hymy:

Ai niin, ihana kun kesä tekee koko ajan tuloaan. Kohta pääsee rautakauppaan valitsemaan terassitarvikkeita. Mulla omassa päässä suunnitelma millainen siitä tulee, saa nähdä osaako mies sen toteuttaa.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 21.04.2010 klo 20:27)

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Torstaina, 22.04.2010 klo 08:33  
+
0
^ Elä masennu mutta meillä kirkonkylässä on valkonen maa. Kenties Nummelassakin? Piti aamulla herätessä ja verhoja avatessa vähän hieraista silmiä, kun illalla vielä nurmikko paistoi pihalla kun nukkumaan kävin. :D

Mut ihana kun teillä rahahuolet on helpottanu ainakin hetkeks, se on inhottavaa kun joutuu laskemaan joka euron päälle. Nimimerkillä sänky saatiin ostettua väkisin kun edellinen hajosi mutta ruokakalusto odottaa edelleen, on meillä vielä kaksi suht. ehjää tuolia; toinen mulle ja toinen miehelle. :shifty: (mäkin pääsen ensi maanantaina vihdoin palkallisten piiriin, jihuu!)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Torstaina, 22.04.2010 klo 11:13  
+
0
^ No meinasin jo purkautujiin kirjoittaa että jo on kun eilen oli vielä niin aurinkoista ja haravoin pihaa niin nyt sitten on lunta tuolla pihalla. :mad:

Hyvä että teilläkin raha-asiat helpottaa!:hymy: Kyllä sen itsekkin tuossa kolmen kuukauden aikana huomasi että aika avuton olo sitä on kun mistään ei saa rahaa ja joutuu elämään toisen siivellä. Mies tosiaan maksoi käytännössä kaiken. :neutral:

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Torstaina, 22.04.2010 klo 11:31  
+
0
^ Niin se voi yhdessä yössä muuttua. Takatalvi tulee joka vuosi..

On se toisen siivellä eläminen tosi ikävää pidemmän päälle, vaikka kuinka olis oma puoliso, mutta kun on tottunut kuitenkin maksamaan omat menot ja yhteiset puoliksi. Tänä päivänä varsinkin, ennenhän se ei olekaan ollu mitenkään poikkeavaa kun naiset oli kotona.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Torstaina, 22.04.2010 klo 12:32  
+
0
Kiitos Samaja! On mukavampaa kirjottaakin kun saa palautetta niin tietää mihin suuntaan kirjoitella jatkuvasti... ja Hallan kanssa elämä ei ihan kaiken aikaa ole säntillistä ja suunniteltua (kyllä meidän lenkkeilyt muistuttaa kiertävää sirkusta) mutta ainakaan sen kanssa ei ole tylsää.
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Torstaina, 22.04.2010 klo 13:24  
+
0
Jippii, melkein 800e takaisin! Köyhä opiskelija on köyhdyttänyt itseään entisestään antamalla joka palkasta viidesosan muualle, mutta näköjään se kannatti :nauru: Onhan toi nyt ilmasta lainaa valtiolle ja ehkä jopa menettänyt inflaation takia arvoaan (en kyllä tiedä inflaatiosta tällä hetkellä), mutta vähät mä välitän, kun ne olis johonkin turhuuksiin tuhlattu jos olisivat tulleet palkan mukana. Nyt sillä voi tehdä jotain kivaa.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545700
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 06:30)