Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:48

Positiivisuustopic!

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 22:26  
+
0
tupla pois
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi
(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.10.2010 klo 22:27)

Roora

Roora
Viestimäärä: 134

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 16.10.2010 klo 18:36  
+
0
Jessi söi kaiken ruuan :)

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 16.10.2010 klo 18:53  
+
0
Löysin mahtavan uuden lenkkimaaston! Oon siis asunu täällä Oulussa nyt pari kuukautta ja lähin kerranki kävelee ton yhen junaradan yli toiselle puolelle metsää... ja voi mikä komeus sieltä aukeni. Neva- ja rämesuon laikuttamaa metsää vaikka kuinka paljon. Oltiin Nevan kanssa siellä kaks kuntia eikä olis malttanu lähtee pois. :D Saatiin uus paikka meidän vakiolenkkeilymestoihin.
lpku 02/14

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 16.10.2010 klo 19:47  
+
0

Neva kirjoitti:

Löysin mahtavan uuden lenkkimaaston! Oon siis asunu täällä Oulussa nyt pari kuukautta ja lähin kerranki kävelee ton yhen junaradan yli toiselle puolelle metsää... ja voi mikä komeus sieltä aukeni. Neva- ja rämesuon laikuttamaa metsää vaikka kuinka paljon. Oltiin Nevan kanssa siellä kaks kuntia eikä olis malttanu lähtee pois. :D Saatiin uus paikka meidän vakiolenkkeilymestoihin.

Toi on kyllä ihanaa, meilläkin oman asuinpaikkakunnan ulkoilupaikkoja on vielä "löytämättä" vaikka jo kolmatta vuotta asutaan. Mukavaa unohtua koiran kanssa viihtymään johonkin pitkäksi aikaa vaikka sää ei aina ole se aurinkoisin.
Omaa positiivisuuspurkausta: eilen harmitti maksaa reiluhko bussilippuhinta töihin mennessä, kun en uskaltanut lähteä kesärenkailla liikkeelle eikä jaksanut kävellä aamutuimaan ensin hammaslääkärille ja sitten töihin. Töistä lähtiessä iltapäivällä ei houkuttanut maksaa kalliista kyytiä senkään vertaa, kun ei pääse edes "ovelta ovelle" (käveltävää jää n.3-4km mikä joskus liikaa väsyneenä ja koiratta) joten päätin sitten kävellä sen n.7km kotiin kun ilma oli selkeän raikas ja sattui olemaan kuulokkeet mukana niiin voin kuunnella kännyradiota kävellessä. Matka kotiinpäin on muutenkin aina lyhyempi mutta nyt meni mukavasti vaikka koirakaan ei ollut seurana. Täytyy myöntää että olin itseeni tyytyväinen kun tuli käveltyä ja heti kotiin päästyä vielä koiran kera lenkille. Tuo työmatka taittuu kyllä kätsästi pyörällä, mutta hävettävän usein tulee autolla lähdettyä milloin minkäkin syyn varjolla:viheltel:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 20:58  
+
0
Islan eka hirvi eilen nurin!! Vaikka ei saanu paljon kiinteetä haukkua ja työskentely oli vielä aranlaista. Mutta iso, 11-piikkinen sonni nyt saakin olla pelottava pienen koiran mielestä :aurinko:
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Maanantaina, 18.10.2010 klo 14:08  
+
0

Neva kirjoitti:

Löysin mahtavan uuden lenkkimaaston! Oon siis asunu täällä Oulussa nyt pari kuukautta ja lähin kerranki kävelee ton yhen junaradan yli toiselle puolelle metsää... ja voi mikä komeus sieltä aukeni. Neva- ja rämesuon laikuttamaa metsää vaikka kuinka paljon. Oltiin Nevan kanssa siellä kaks kuntia eikä olis malttanu lähtee pois. :D Saatiin uus paikka meidän vakiolenkkeilymestoihin.



Hei missä!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

nube

nube
Viestimäärä: 20

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Maanantaina, 18.10.2010 klo 14:29  
+
0
Vapaapàivà :aurinko:

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Maanantaina, 18.10.2010 klo 14:53  
+
0
Meitsi sai harjottelupaikan jee. Pitkästä aikaa töihin, muutamaks kuukaudeksi nyt alustavasti.
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

Roora

Roora
Viestimäärä: 134

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Maanantaina, 18.10.2010 klo 19:08  
+
0
Jessi ja tyttökisut alkaa tulemaan jotenki toimeen. Kolli on vielä pelkää eikä tykkää kun Jessi tulee lähelle. Jessi vielä vähän aristelee noita, toisaalta haluaisi hirveästi tutustua.
Mitähän vielä... Niin joo, sain opetettua sille "istu" ja "tassu" käskyt :hymy: Tosin ilman nameja ei oikein vielä onnistu... :roll:

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Maanantaina, 18.10.2010 klo 19:17  
+
0

Ispu kirjoitti:

Islan eka hirvi eilen nurin!! Vaikka ei saanu paljon kiinteetä haukkua ja työskentely oli vielä aranlaista. Mutta iso, 11-piikkinen sonni nyt saakin olla pelottava pienen koiran mielestä :aurinko:


Suurensuuret onnittelut!!

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Maanantaina, 18.10.2010 klo 20:52  
+
0
Sain yhen älyttömän tylsän ja rasittavan tehtävän tehtyy :jjei:
(ei se oo ku viikon myöhässä :nauru:)
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

lilhiz

lilhiz
Viestimäärä: 20

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Tiistaina, 19.10.2010 klo 04:08  
+
0
Jes, enää kaks tuntia ja sit kaks yötä jäljellä töitä ja 7 yön ja 4 iltavuoron viikko on ohi :cool: Sitten koittaa 5 päivän vapaat :aurinko:
Della 25.2.99-28.7.10

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Tiistaina, 19.10.2010 klo 11:05  
+
0
Ispu, hienoa! :jjei:

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Tiistaina, 19.10.2010 klo 12:12  
+
0

Ispu kirjoitti:

Islan eka hirvi eilen nurin!!

Hienoa!

Onnea eeelisa harjoittelupaikasta ja alphabetty tehtävän valmistumisesta.

Kivi vierähti sydämeltä. Naapuri totesi autoonsa tulleiden naarmujen olevan niin naurettavan pieniä ettei hän tahdo mitään korvauksia, varsinkin kun hänellä on kuulemma oikean väristä maaliakin kaapissa niin maalaa itse jäljet piiloon.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 19:39  
+
0
Me likat kiitämme :)
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 20:30  
+
0
Hieno juttu Ispu, onnea teille!

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 21:00  
+
0

innna kirjoitti:

Hei missä!



Kun lähdetään täältä Rajakylästä suoraan sitä junarataa kohti, siitä pääsee yhdestä kohtaa helposti sen radan yli ja sitten se mettä alkaa niinku siitä. On polut ja kaikkea! Mut välillä maasto vähä vaikee kulkusempaa ja märkää, mut se o vaan hyvä kun saa olla melkee aina rauhassa. Tästä mun kämpiltä on sen metsän reunaan matkaa vaan reilu kilsa. :D ..Oon tosi huono selittää paremmin. Mut se kohta mistä sinne metsään pääsee ei oo kaukana siitä Niittyvillan puistosta, se on siinä samalla tiellä.

Edit: pakko tähän samaan viestiin vielä hehkuttaa et mun kaks ensimmäistä tenttiä yliopistolla ikinä meni ihan sikke hyvin! Sain toisesta täyden vitosen ja toisesta nelosen. (Arvoasteikko siis 1-5 :D) Olen ylpeä itsestäni! Kummasti nosti mun itsetuntoa.
lpku 02/14
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 20.10.2010 klo 21:02)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 21:10  
+
0
Ispu, tosi hieno juttu! Onnea ekasta hirvestä!

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Torstaina, 21.10.2010 klo 00:41  
+
0
Olen niin tyytyväinen Lexaan! Se on vaan niin ihana! :hymy: Oltiin isolla porukalla lenkillä, mukana oli mun koirien lisäksi 6 koiraa joista osa oli uroksia, niin leikattuja kuin leikkaamattomiakin. Lexa ei välittänyt pojista mitään eikä kyllä sen enempää tytöistäkään kun vehkeet oli niilläkin poistettu. Mutta olin niin ihmeissäni kun ei yrittänytkään pöristä edes niille leikkaamattomille pojille. :mietiskel: Riehu vähän aikaan vinttikoiratytön kanssa ja keskittyi sen jälkeen hajujen maailmaan. Mun rakas mussukka on vaan niin täydellinen nykyään. :hymy:
(Viestiä on muokattu torstaina, 21.10.2010 klo 00:42)

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Torstaina, 21.10.2010 klo 07:09  
+
0
^ Ihana kuulla edistymisestä! Tuo tunne on niin upea. :) Itse olen liihotellut taivaassa Armaksen takia, sillä ollaan reilussa viikossa edistytty aivan tajuttomasti. Armashan on siis nyt viime aikoina ottanut asiakseen koiran nähdessään alkaa pomppimaan tasajalkaa ja karjumaan, mutta nykyään lenkit ollaan hiljaa ja ipana hakee kontaktia toisen koiran nähdessään. Ja jos tulee aivan liian kiinnostava/ärsyttävä koira vastaan, niin pienellä huhuilulla saa kyllä kiinnitettyä huomion itseeni. Nyt vielä toivon, että reaktiovaljailla saadaan lenkkeily täysin kuntoon. Eilen kokeiltiin ekaa kertaa valjaita ja 95% lenkistä meni löysällä remmillä. :peukku:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28225
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545758
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265913
(Tilastot päivitetty viimeksi 12.05.2024 klo 12:00)