Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 15.12.2011 klo 22:49

Purkautumisosasto 12

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 15.12.2011 klo 22:49  
+
0
Purkaudutaan lisää.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 02:36  
+
0

Mardie kirjoitti:

Kävin vielä siinä välissä hesellä syömässä, kun en ollut reissussa ollessani ruokaa yllättäen laittamaan, ja ylläripylläri tilaamani ei-kurkkua-hampurilainen oli kurkullinen hampurilainen ja maistui törkeän paljon kurkulle, yöks!!!


Kai sä kävit sanomassa siitä? Alan työntekijänä voin kertoa, että virheitä ei tehä tahallaan ja kyllä asiakkaan pitää saada se, mitä se tilas (ja kunhan se asiakas ei tuu huutaan pää punasena vaan sanoo siitä asiallisesti, niin virheet korjataan enemmän kuin mielellään). Saitko sen hampparin jo kassalta? Se voidaan vahingossa antaa suoraan sieltä tasosta, jos ei kassahenkilö siinä hetkellisesti muista, että sen piti olla erikoinen... Tai jos se tuotiin suoraan pöytään, niin se on mennyt varmaan sekasin siinä keittiössä pellillä (ja joku muu ei oo sit saanut kurkkua hampurilaiseensa...). Etenkin jos toi skenaario 1 toteutui, niin siellä on sit jonku ajan päästä ihmetelty, että mihinkäs tän kurkuttoman piti mennä, kun se tuli keittiöltä. Eniveis, mä oon ainakin aidosti aina pahoillani, jos asiakkaan kanssa on mokattu, ja haluan kyllä kuulla siitä ja saada mahollisuuden hyvittää. En oo töissä Hesellä vaan kilpailijalla, mutta kuitenkin :hymy:

Tuli mieleen semmonen hauska juttu, että kun olin huvipuistossa töissä hampurilaispaikassa, niin kerran asiakkaille oli mennyt kokonainen pellillinen (12kpl) juustohampurilaisia ilman pihviä. Me tajuttiin, että koko pellillisen on pitänyt mennä ilman pihviä, kun muutama asiakas tuli palauttamaan hampurilaistaan, jossa ei ole lihaa. MIHIN NE LOPUT JÄI???? Ei ollut oikeastaan mitenkään mahdollista, että se pihvi olisi puuttunut vaan osasta peltiä. Kyllä vaan ihmiset on huonoja antamaan palautetta... :nauru:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.12.2011 klo 02:37)

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 06:25  
+
0
^ Yleensä annan kyllä palautetta, jos tulee kurkullinen, mut tällä kertaa en yksinkertaisesti jaksanut/viitsinyt mennä jonottaa enää, oli riittävän lannistunut ja väsynyt olo jo muutenkin ja jono oli pitkä ku mikäki.
Ja juu, hamppari tuotiin pöytään, et tod.näk.joku muu onnellinen sai sen mun hampparin. Eikä siinä, yleensä sieltä tulee mitä on tilannut, mut satunnaisesti saa jotain muuta. Oon samaa mieltä, että aina siitä pitäis käydä sanomassa, mut toisaalt tiiän, että monet närkästyy, jos uskaltautuu huomauttamaan saaneensa väärän hampparin. Huom.tää on vaan mun kokemus! Mutta siis...siitä huolimatta, yleensä kyllä kerron mielipiteeni, jos saamani palvelu tms. on väärää/huonoa, oikee aspojen painajainen siis :viheltel: no ei kait, mä sanon kyllä ihan asiallisesti asiat yleensä.

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 09:55  
+
0
Ehkä pienen pieni v-itutus moneen verrattuna, kuvin huomaa ehkä paremin:



Eli Moro oli päättänyt yöllä mussuttaa siskoni antaman (lainassa!) imetystyynyn..
Ihana kun tuota hemmetin pikkupalloa ei saa pois mistään! Joka paikkaan tarttuu ja on muuten koko kämppä täynnä.. :ttou:
Miehelle soitin kun olin syöttämässä poikaa ja rupes suututtamaan, mies puhelimen päässä "mistä tiiät ettei ollu Tara?".. Öö.. Taralla oli kuonokoppa, se ei oo tuhonnut mitään sitten murkkuiän *koputtaa puuta*, ainoastaan ihteesä repinyt jos jotain ja nappasinpas todiste kuvan, miten koira jolla ei kuonokoppaa, ykskaks hajonnut tyyny ja koira täynnä nuita valkeita palleroita? Ei, ei se Moro ollut.. :paapatus:


Toisaalta huvittavaa, mutta se että se oli siskon ja pitäisi käydä uusi ostamassa, toivottavasti olis samanlaisia, jos ei niin pitää pyytää mukaan se valihtemaan, kehtaa ite ostaa ihan mitä tahansa kun tykkäsi tuosta vihreästä väristä :neutral:
Ja muutenkaan tuota rahaa ylimääräistä pahemmin, joulu kohta ja lauantaina oli tarkotus minun päästä sinne viihteelle, saanpahan senkin unohtaa jos tuolle ukon retaleelle ei jää pahemmin ylimääräistä tuon tyynyn jälkeen.. :ylpea:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 10:00  
+
0
^Tuota on kiva siivota varmasti... Toisaalta pientähän tuo on, jos tuhot tuohon jäävät. Toiovttavasti siskollesi löytyy uusi mieluisa tyyny.

Meillä oli toissailtana kuopus heittänyt kännykkäni koiralle. Onneksi koira ei ollut tehnyt sille muuta kuin kantanut nukkumapaikkaansa, missä se sitten aamulla piippasi herätystä ja löytyi sieltä.

Ja toissapäivänä joku oli pannut avuliaasti kertisvaipan pyykkikoneeseen. Sitä mäyhyä oli kiva siivota koneen tiivisteistä ja pyykkejä ei meinannut saada puhtaaksi uudellakaan huuhtelulla.

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 10:24  
+
0
^Juu, on tuo onneksi pientä, mutta pelottaa mitä se joku päivä tekee. No onneksi toinenki kuonokoppa ja laittaa se päähän tuolle. Eilen se nimittäin lehtikorista otti mainoslehen ja rupes sitä syömään, pojan lelutkin kelpaa ja jopa vaatteet, kerran kuului rapinaa ja oli ottanut jostakin miehen tupakkatopan. Noh, parempi niitä tuhoilla kuin huonekaluja, just kun uudet saatu tähän asuntoon :nauru: Kiitos kuonokoppien keksiälle! :kumarrus:
Mutta silti suututtaa nuo pallerot(olis isompia tai ei tarttuvia :nauru:), Moro kun käynyt makkarissa ja en tiedä onko käynyt sängylläkin kun sängyssäkin nuita, matot, sohva, koira, vaatteet.. Noh, tuleepahan taas siivottua kunnolla :roll:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 10:39  
+
0
Kyllä ärsyttää, koulun kanssa käytiin eilen edesmennen luokkakaverin haudalla. Vettä tuli kun esterin persiistä, hautausmaalla piti tarpoa 10 sentin loskassa ja kengät päästi heti kaiken veden läpi. Takkikin nopeasti oli litimärkä ja vielä siihen päälle kova tuuli joka ei ollut mitenkään kovin lämmin. Nyt sitten koskee kurkkuun, on heikko olo ja lihaksia särkee. :mad:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 11:22  
+
0
Taraaa kiva siivoominen! Kuulostaa tutulta tuo, mulla toinen kans tuhoilee milloin mitäkin, jos ei ole koppaa päässä, aina on sellanen pieni jännitys-momentti kotiin tullessa, että miltä täällä näyttää:nauru::nauru: tosin tää mun hurtta kun oli ekaa kertaa koppa (samanlainen kun sun kuvissa) päässä, niin oli saanut sen jotenkin irti ja syönyt noi kopan kiinnitysremmit:ttou: askartelin siihen sit uudet hihnat, ja nyt on pysynyt päässä ja koti kunnossa. Toivottavasti Moro ei kauheesti enää tuhoilis, ei oo koiralle eikä omistajille hyväks sellanen kuitenkaan!

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 11:33  
+
0
^Toivotaan. Mutta veikkaan että tulee tuhoamaan paljonkin jos se nyt vähän tuhoaa. Jännä että tuo tuhoaa vaikka ollaan kotona :mietiskel: Tara aina tuhos sillon kun oltiin poissa, mutta noh, eipä sitä tiedä minkälainen elämä sillä ollut näinä kolmena vuotena. Tarhalla ei ollut tuhonnut, eikä sijaiskodissa, mutta tänne oli sitten hyvä tulla :nauru:

Tuo kuvassa näkyvä koppa on Espanjasta tullut (koiran mukana pyydettiin sillon), vaikuttaa hirmu rimpulalle, varsikin nuo hihnat, toisin kuin tuo mikä mustista&mirristä vuos sitten ostettiin alennuksesta 5eurolla, on mahottoman hyvä (ovh 50€). Meni vähän OT:ksi :shifty:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 12:08  
+
0
Taraaa espikset on usein vähän sellaisia askartelijoita. :nauru: Meillä ei ole mitään pahempaa ollut, mitä nyt kaikkea pientä mutustanut. Rintsikoita on syönyt n. kymmenet, sukkia on mennyt varmaan sata, lehdet jos on sen saatavissa niin repii mutta ei mitään suurempaa. Älä nyt koppaa noin pienestä laita, varsinkaan jos olet itse kotona. Siitähän se oppii kun pääset kieltämään itseteossa.

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 12:12  
+
0
Taraaalle siivoamisen iloa!

´Edellisessä` kc:ssähän oli tuhosmisketju. Olikohan se Lurch, jonka kertomukset dogiensa tuhotöistä peittosivat mennen tullen muiden jutut; ei voinut lopulta kuin nauraa niille. Vallankin, kun Lurch oli verraton tarinaniskijä, monet varmaan muistavat :kieli:.

(Tarinaniskijä vai tarinan iskijä :mietiskel: / mennentullen vai mennen tullen ?)

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 12:28  
+
0
^^Juu, en minä muuten koppaa pidä, mutta tuon teki kun olin nukkumassa, salakavala ukko :nauru:

On tuo tosi pientä siihen mitäTara teki, mm. söi sohva kokonaan, sängyn, pöydän, lipaston, listat, kenkiä, lippiksiä, takkeja, betoniseinää.. jne. Aapohan sillon yhty nuihin mukaan ja raahasivat sohvan ovelle vastaan :ttou:

Kyllä se sillon aamuyöstä suututti kun poika huuti kurkku suorana ja jokapaikka pientä styroksipalloa täynnä, jälkeenpäin naurattaa enemepi, oli se Moron ilme niin koominen kun tajusin minkä se oli syöny ja jäin toljottamaan suu auki :viheltel:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.12.2011 klo 12:31)

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 12:38  
+
0
Täälläkin sitten lopulta suru-uutisia.

Tätini, josta aikaisemmin puhuin, menehtyi eilen illalla, kun omaiset päättivät ottaa hengityskoneesta pois. Ei mennyt kuin reilu tunti kun nukkui pois.
Täti oli niin onnessaan kun oli menossa vain lonkkaleikkaukseen, että sen jälkeen pääsee liikkumaan taas paremmin. Mitä vielä, 16. marraskuuta leikattiin, koskaan ei tuosta enää herännyt. Paksusuoli puhkesi, leikkaushaava tulehtui, munuaiset pettivät, sydämen vajaatoiminta jne. 5x hänet leikattiin, kunnes lääkärit heittivät hanskat tiskiin, eivätkä syytä löytäneet. :suru:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 12:42  
+
0
SiVelle osanotot ja jaksamista :paijata:
A house is not a home when I'm alone here....

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 12:42  
+
0
SiVe, osanottoni :suru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.12.2011 klo 12:43)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 12:43  
+
0
Voi ei, taas niin surullisia uutisia. Ja joulunodotuksen kun pitäis olla iloista ja huoletonta aikaa.. Sivelle kovasti jaksamista ja voimia suruun!:paijata:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 12:55  
+
0
SiVelle osanotto täältäkin. Paljon voimia surun keskellä kaikille asianosaisille.

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 13:01  
+
0
SiVe: Jaksamisia :suru:

Mardie kirjoitti:

Oon samaa mieltä, että aina siitä pitäis käydä sanomassa, mut toisaalt tiiän, että monet närkästyy, jos uskaltautuu huomauttamaan saaneensa väärän hampparin. Huom.tää on vaan mun kokemus! Mutta siis...siitä huolimatta, yleensä kyllä kerron mielipiteeni, jos saamani palvelu tms. on väärää/huonoa, oikee aspojen painajainen siis :viheltel: no ei kait, mä sanon kyllä ihan asiallisesti asiat yleensä.


Myönnettäköön, että ei kaikki ihmiset vaan osaa olla asiakaspalvelijoita siinä mielessä ku mun mielestä pitäisi. Mä oon muutenkin se henkilö. joka laitetaan usein pahoittelemaan ja tarjoamaan hyvityksiä, kun 1. oon useimmiten oikeasti pahoillani tai 2. ärsyttäville ja vihaisille asiakkaillekin vähintään osaan esittää, että oon, ja kukaan ei viitsi olla mulle vihanen enää sen jälkeen. Ärsyttävät ja vihaiset asiakkaat eivät kyllä multa sympatiaa oikeasti saa, turha se meille on vihoitella kun me tehään parhaamme mitä pystytään niillä resursseilla. Mä kuitenkin nään raivoavat ihmiset tietynlaisena haasteena, nimittäin sen sijaan, että alkaisin vi***ilemaan niille niinkuin mieli tekisi, mä oonkin supermukava ja myötätuntonen, jollon niitä selvästi alkaa usein hävettään asiat, mitä tuli sanottua, ja sitten niiltä isoa pahoittelua... and we have the winner, ME :wink:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 13:14  
+
0
SiVelle paljon voimia ja osanotot :suru: :paijata:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 16.12.2011 klo 13:20  
+
0
Kiitokset kaikille osanottajille. Olo on jotenkin niin käsittämätön, kun tämäkin tuntuu ns. turhalta kuolemalta. Jonkinlainen tutkinta tästäkin todennäköisesti tehdään, kun epäillään että ensimmäisessä sairaalassa tuli jokin virhe, ennen kuin siirrettiin Meilahteen. Ensin kuitenkin hautajaiset, jotka nekin ovat vasta näillä näkymin loppiaisen jälkeen.
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 12:45)