Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 27.03.2012 klo 21:31

Purkautumisosasto 15

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

PURKAUTUMISOSASTO 15 - Tiistaina, 27.03.2012 klo 21:31  
+
0
Ärinäpurinamurina.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Tiistaina, 27.03.2012 klo 22:09  
+
0
Flunssa, lauantaina tentti ja vasta yksi neljästä kirjasta luettu.
Whiii.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Tiistaina, 27.03.2012 klo 23:10  
+
0
On niin pettynyt itseensä :suru:

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Tiistaina, 27.03.2012 klo 23:12  
+
0
Kertakaikkiaan paska olo. :( Riitelin äiteen kanssa sunnuntaina ja on vieläkin aivan paska ja rikkinäinen olo. Riiteleminen on p*rseestä! Asia, josta riideltiin oli pieni, mutta toisaalta iso asia. Arght. Vaikka äiteen pointin ymmärrän ja käsitän niin en siltikään rupea omaa mielipidettäni muuttamaan sillä seison täysin mielipiteeni takana, eli ilmeisesti pitää sanoa heihei äiti-tytär suhteelle.. Ainakin äiti puhelun päätti sanoihin, että jos mä tämän hänelle teen niin hän katkaisee välit. Ja niin siinä sitten taisi käydä :( Itkettää, vituttaa, ärsyttää, raivostuttaa, ja samalla tekis mieli vain käpertyä jonkun kainaloon ja itkeä tätä huonoa oloa pois.

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Tiistaina, 27.03.2012 klo 23:51  
+
0
^:paijata: Toivottavasti saatte sovittua.

Mulla sitten sanoi oikean jalan polvesta joku kohta poks ja nyt vihlaisee, jos nousen seisomaan tai koukistan tietyssä kulmassa jalkaa. Huomenna vissiin tarvitsee mennä lääkäriin, jos ei helpota olo yön aikana. Kiva vaan ajaa autoa reilu 20 km lääkäriin jos polvi tosiaan on tohjona. :jjei:

Tunnen niin huonoa omatuntoa, kun olen viime aikoina sysännyt koirien ulkoilutuksista ison osan miehen niskoille. Toki itsekin lenkitän hurttia, mutta tuntuu, että koko ajan joku kohta kropasta prakaa, enkä pysty lähtemään enää illalla pitkälle lenkille. Eilen illalla iski ihan älytön närästys, jonka takia meinasin lähteä heittämään läppää vessanpöntölle, joten mies huolehti lenkitykset ja ruokki koirat. Tänään on vaivannut polvi... Äärrgghh! Tahtoo lenkille ja juoksemaan. :mad:

Lisäksi mulla on suussa, ihan tuossa alaetuhampaiden alla afta ja sitä tekee koko ajan mieli räplätä ja raapia, kun se kutiaa ja kirvelee. :twisted:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 00:32  
+
0
Mä en vaan osaa. Oon niin pirun kömpelö, että aina mulle sattuu ja tapahtuu. Nytkin säädin jotain eteisessä pyykkien kanssa ja törmäsin sitten kylpyhuoneen ovenreunaan ihan täysillä. Mahaan nous kymmenessä minuutissa 10cm pitkä mustelma/kuhmu/nirhauma ja otsassa on parin sentin LOMMO. En vaan osaaa!
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 05:47  
+
0
Muffinssilla tosi ikävä tilanne. Toivottavasti kuitenkin vain väliaikainen, ainakin itse tässä vaiheessa on vaikea kuvitella mitään asiaa, joka saisi minut katkaisemaan välini lapsiin lopullisesti. Ovat nuo niin rakkaita ja tärkeitä, ettei ihan kokonaan tahtoisi menettää.

Riisis: Harmi, että meitä polvivaivaisia tulee enemmän tännekin. Toivottavasti polvesi tulee kuntoon. Taipuuko se kumminkin normaalisti vai jämähtääkö kiinni. Minullahan tuo oikea polvi on myös ihan mäsä nyt ja se jämähtää n. 90 asteen kulmaan, siitä enemmän ei saa taivutettua edes pakolla. On ollut tuollainen helmikuun alkupuolelta lähtien. Ortopedille on aika heti pääsiäisen jälkeen ja silloin sitten selvinnee, mitä tuon kanssa sitten lähdetään tekemään. Leikkaus on kai aika todennäköinen jossain vaiheessa, ainakin taysista heti lähettivät jo anestesiayksikön terveystietokyselyn ajanvarausilmoituksen mukana. Polvi toimii muuten nyt aika hyvin, mutta housuja ja sukkia en saa jalkaan temppuilematta ja minnekään en pysty kiipeämään. Sunnuntaina, kun oltiin pentuvauvaa katsomassa en meinannut päästä pentulaatikon reunan yli, vaikka se laskettu olikin.

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 06:34  
+
0
Eilen oli vatsa koko päivän ihan sekaisin ja nyt en yöllä sitten muuten vaan saanu nukuttua, yskittikin koko ajan. :pyssyt: Pakko silti raahautua kouluun kun lupasin kaverille kyydin. Blaah.

krista

krista
Viestimäärä: 421

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 08:06  
+
0
Odottaminen! ja kyse ei oo ku maksimissaan odottaminen perjantaihin asti..
Jackrusselinterrieri ♀ 3/2011

I'm well aware I'm not everyone's cup of tea.. I'd rather be someone's shot of tequila anyway.

Fanla

Fanla
Viestimäärä: 23

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 08:26  
+
0

Fanla kirjoitti:

Huomautin kyllä uudestaan etten halua pituudesta pois, mutta siitä huolimatta lähdin kampaamosta kera liian lyhyeksi kynittyjen hiusten.


BaeLiana kirjoitti:


Mä olen myös kasvattanut tässä "hetken" pituutta hiuksiin ja kyllä ketuttaisi, jos joku mun haluamattani ne pätkäsisi pois. Ei millään pahalla, mutta mä en kuitenkaan ymmärrä, miksi sä annoit sen jatkaa, jos et halunnut lyhyitä hiuksia. Kai sä nyt peilistä näit, mitä se siellä pään kimpussa touhusi?



Mitäpä se hyödyttää enää siinä vaiheessa ruveta keskeyttämään kun takaata keskeltä on napsastu hiukset lyhyemmäksi, pakkohan ne oli jokatapauksessa antaa leikata johonkin muotoon, kun ei niitä sellaiseksikaan voinut jättää. Ja joo sain alennusta, kun ei ollut ihan sitä mitä lähdin hakemaan.

Ja nyt eilisen näitä hiuksia surkutellessa ja yön yli nukuttua, onhan nää ihan ok, vaikkakin lyhyet.
Valkkari Sisu 131011
Valkkari Hyry 180708
Seropi Usva 071105

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 08:31  
+
0
Kissa saa taas jotain ihme riehumisraivomis-kohtauksia, koira oksenti olkkarin matolle ja mulla olis ollut kymmeneltä työkkäriin aika mut enpäs muistanut sanoa avolle ja eiköhän se menny autolla töihin.. Yhdeksältä pääsee vasta soittaan sinne ja peruun ajan, toivottavasti ei tuu mitään sanktioo.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 08:56  
+
0
Mulla parturi tuhos kans joskus hiukset.. Vaivalla olin kasvatellut pitkää tukkaa ja aattelin tasailla sieltä peräti 10cm pois. Parturi tosin tuntui ymmärtäneen, että JÄTETÄÄN 10cm..
Niinpähän sekin nipsas suoraan tuolta takaa ihan lyhyeksi, eikä siinä enää itku auttanut kun vahinko oli jo tapahtunut. Pakkohan se oli loppuun asti sit leikata.. :mad:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 09:22  
+
0
Voiskohan ne arvon naistenvaivat nyt vaikka alkaa? Viikon verran olen niitä odottanut ja sen aikaa onkin vatsaa turvotellut ja olen ollut kiukkunen, että taitaa siellä jotain tapahtua mutta kun ei. Ärsyttää varautua päivittäin siihen, että jos ne vaikka tänään. Tietenkään eihän ne päivän tarkat ole kun ei pillereita syö, mutta ei kiinnosta maksaa niistä turhaan kun ei mulla näköjään ole enää minkäänlaista seksielämää. Ollut sitten syksyn jälkeen, alkaa vähän tympiä sekin.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 09:39  
+
0
^Mulla on nyt kahdet jäänyt välistä.. Kramppaa kramppaa, mut siihen se sit jääkin..
Mä tosin syön pillereitä, et pitäs hyvinkin säännölliseen tulla, mut ei.. :suru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 09:44  
+
0
Mulla ei jää välistä, mutta on saattanut tulla vasta muutaman viikon myöhässä ja seuraavat taas sitten ajallaan n. kuukauden kuluttua ja sitä rytmiä jatkuu taas jokusen kuukauden kunnes menee taas parilla viikolla pieleen. Joskus on kyllä tainnut jäädä kokonaan välistä yhden kerran.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 14:54  
+
0
Asioilla(ni) ei ole taipumus järjestyä :neutral:. Todistettavasti.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 14:59  
+
0
^Ei minunkaan, joten täydet sympatiani sinne. Ei ole kivaa kun kaikki menee päin persettä.

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 16:35  
+
0

saf kirjoitti:

Voiskohan ne arvon naistenvaivat nyt vaikka alkaa? Viikon verran olen niitä odottanut ja sen aikaa onkin vatsaa turvotellut ja olen ollut kiukkunen, että taitaa siellä jotain tapahtua mutta kun ei. Ärsyttää varautua päivittäin siihen, että jos ne vaikka tänään. Tietenkään eihän ne päivän tarkat ole kun ei pillereita syö, mutta ei kiinnosta maksaa niistä turhaan kun ei mulla näköjään ole enää minkäänlaista seksielämää. Ollut sitten syksyn jälkeen, alkaa vähän tympiä sekin.

Alkohan ne kun vähän manasi. Ja nyt mua ärsyttää kun ne on!
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 16:49  
+
0
^^Minä uskon, että on taipumus järjestyä, mutta varsinkin omalla kohdallani aina vaikeimman kautta. Oispas ihana, jos joskus saisi jonkun jutun kultalautasella tuotuna nenän eteen. :roll:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PURKAUTUMISOSASTO 15 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 19:21  
+
0
Puudutus vasemmalla puolella suuta, joka ei lähde millään pois. :pyssyt: Porattiin pari reikää, ja lääkäri sanoi, että puudutus lähtee pois 2-3 tunnissa. Nyt on mennyt jo kolme ja puoli tuntia eikä vaan lähde mihinkään... Kauhee nälkä, mut syödä ei voi vielä!

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 21:30)