Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 26.08.2014 klo 17:39

Purkautumisosasto 33

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 01.09.2014 klo 19:11  
+
0
Mäkin sain tietää kyseisestä juhlasta täältä viime vuonna:nauru: Luojan kiitos meilläpäin ei olla (luultavasti) tietoisia tästä juhlasta.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 01.09.2014 klo 20:02  
+
0
Heh joo,emmä ole kuullukkaan moisista juhlista ennen.:eek::nauru:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 01.09.2014 klo 20:50  
+
0
Hmmm....namiii. Kuinkahan vanhaa tää S-marketista nappaamani voisilmäpulla oikein on, eilistäkö :ylpea: Otin vieläpä kaks että on huomiselle kenttätyöreissulle jotain evästä johonkin väliin. Yleensä ovat tosi hyviä jopa seuraavaan aamuun mutta en mä ostaessani haluais valmiiks kuivahtanutta bullaa!

"Ahneella on.." ja silleen :neutral:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 01.09.2014 klo 21:00  
+
0
Argh että ärsyttää. Onko muilla ollu Petenkoiratarvikkeen kanssa kesän aikana ongelmia? Kaverille tullu vääriä tuotteita (esim. väärää ruokaa, väärä kongi) ja tuntuu et toimituskin kestää super kauan kun normaalisti tullu parissa päivässä. Tilasin keskiviikkona ja vasta tänään lähteny liikkeelle... Ymmärrän, että kesä on lomien yms. takia sekavaa aikaa ja itella varmasti osasyynä, mutta voi kun olen niin malttamaton odottamaan!! :shifty:

//muok. niin ja venetsialaisista. Sain kuulla niistä viime kesänä kun olin Poriin muuttanu. Ei tällänen tampereentyttö mitään tollasia tienny.. :nauru:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314
(Viestiä on muokattu maanantaina, 01.09.2014 klo 21:01)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 01.09.2014 klo 21:34  
+
0
^Serkulla oli jäänyt joku lelu paketista pois ja kissakarkoite oli valunut laatikkoon kun nyt vastottain oli tilannut.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 01.09.2014 klo 21:37  
+
0
^No pöh :neutral: Jotenkin niin tyhmää kun tuo nettikauppa on ollu aivan älyttömän luotettava ja toimitus on ollu tosi nopeaa. Ei sillä, edelleen kyseistä kauppaa käytän aktiivisesti, mutta kyl mua silti vähän ihmetyttää kesän aikanen toiminta..
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 01.09.2014 klo 21:37  
+
0
Höh, ompa kurjaa että Petelläkin alkaa hommat temppuilemaan.. :neutral:
Toivottavasti on vain kesän murheena, ettei nyt ihan kokoaikaista sekoilua tule.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 01.09.2014 klo 21:44  
+
0
Tosi kurjaa. Peten koiratarvike on ennen ollut luotettava. :paapatus: En tilaa tällä hetkellä muualta kun sieltä ja Zooplussasta.

Omaa ärsytystä: Lasten iltavillit ja joka ilta nukkumaanmeno tuntuu viivästyvän liian myöhäälle ja sitten aamulla varsinkin tytön hereille saaminen tuottaa tuskaa. Ja silti joka ilta samat menot jatkuu, vaikka alamme iltatoimille aina hyvissä ajoin. :pyssyt:
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017
(Viestiä on muokattu maanantaina, 01.09.2014 klo 21:45)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 01.09.2014 klo 21:45  
+
0

magik kirjoitti:

Heh joo,emmä ole kuullukkaan moisista juhlista ennen.:eek::nauru:



Täällä taidetaan puhua yleisemmin muinaistulista, itekkin taisin kuulla venetsialaisista tyyliin viime vuonna. Saaristossa ainaki on noita muinaistulia ollu kauan, mut en mäkään muista rakettien paukuttelua kuulleeni kauheesti aikasempina vuosina.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 01.09.2014 klo 21:51  
+
0

Saarameow kirjoitti:

Ei tällänen tampereentyttö mitään tollasia tienny.. :nauru:



Tää tampereentyttö kiersi lauantaina illalla Suolijärveä Hervannassa ja paukku niin helvetisti, ettei jäänyt mulle kyllä epäselväksi!
Rise to reset the world.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 01.09.2014 klo 22:57  
+
0
Mä ku oon kaupassa töissä, ja meillä on posti siinä samassa, ni sinne ny tieten tulee pakettejaki. Asiakas tuli hakeen pakettiansa, ja se oli Petenkoiratarvikkeesta. Menin hakeen hyllystä sitä, otin paketista kii ja vähä kallistin sitä että saan sen ylähyllyltä, ni kovinki iloisesti rupes valumaan hiekkaa sieltä paketin kulmasta. Ja suoraan mun hupparin hihasta sisälle :nauru: Toki se paketti on voinu hajota matkallaki, tuotahan mien pysty sanomaan. Mutta jotain siellä kyllä hajalla oli.

Häätys laittaaki tilausta tonne, ku tarvis luita (jos siellä enää ne tarjoukset on edes..) ja pentuaitauksiaki siellä oli tarjouksessa. Pitäs semmonenki vissi laittaa ku niitä pennunpalleroita olis tulossa.

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 01.09.2014 klo 23:48  
+
0
^^:nauru:

Joo siis Pete, zooplus ja petnetstore on ne mistä melkein on tullu tilattua jos tilaa. Harmittaa vaan nyt kesän aikana kun ei oo yks tai kaks kertaa kun on jotain sekoilua ollu :neutral: En kyl sit tiä onko joku kesätyttö/-poika asialla vai miten. Jos tulee jotain väärää nyt tossa paketissa minkä tilasin niin en tiä kyl. Siel on pari niin tärkeetä asiaa joska sais saapua tänne asap..
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

redpomelo

redpomelo
Viestimäärä: 135

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 02.09.2014 klo 08:47  
+
0
Ärsyttää. Pennun kanssa kun ollaan oltu ulkona, niin on muutaman kerran tullut yksi nainen ison koiransa kanssa siihen pentua ihailemaan. Kyseinen koira ei selvästi pidä pennuista yhtään. Katselee luimuillen ja haukkuu. Koko koiran olemus kirkuu että tilanne on sille epämiellyttävä eikä se halua olla pennun kanssa missään tekemisissä. Omistaja vaan nauraa että iso koira "komentaa" pentua ja kiskoo sitä väkisin lähemmäs pentua.

Olen yrittänyt vetäytyä paikalta, mutta meno on hidasta, kun pentu tulee koko ajan jalkoihini turvaan ja tuo ihminen seuraa perässä koiraansa kiskoen.

En haluaisi ottaa pentua syliin tällaisissa tilanteissa, mutta jouduin nyt senkin tekemään, kun en muuten päässyt tilanteesta pois. Sanoin naiselle, että anteeksi vaan, mutta me mennään nyt, kun koirasi räyhää tälle, enkä halua, että pentu alkaa pelätä isoja koiria. Mitään ei tämäkään ole kuitenkaan auttanut, vaan nainen edelleen kiskoo koiraansa väkisin meidän luo, jos ulos osutaan samaan aikaan.

Miksi ihmeessä hänen pitää väkisin kiskoa koiraansa lähemmäs toisia koiria, jos hänen koiransa ei selvästikään halua toisten kanssa seurustella?

Aaaaarrrrgghhhhh!

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 02.09.2014 klo 10:41  
+
0
^ Klassinen "ihminen pahentaa tilannetta"-tapaus. Olisin mäki tuossa tilanteessa napannu pennun syliin, vaikka en normaalisti niin koskaan periaatteestakaan tee :roll:
Bolognesenarttu 7/2012

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 02.09.2014 klo 12:39  
+
0

Saarameow kirjoitti:

Argh että ärsyttää. Onko muilla ollu Petenkoiratarvikkeen kanssa kesän aikana ongelmia? Kaverille tullu vääriä tuotteita (esim. väärää ruokaa, väärä kongi) ja tuntuu et toimituskin kestää super kauan kun normaalisti tullu parissa päivässä. Tilasin keskiviikkona ja vasta tänään lähteny liikkeelle... Ymmärrän, että kesä on lomien yms. takia sekavaa aikaa ja itella varmasti osasyynä, mutta voi kun olen niin malttamaton odottamaan!! :shifty:

//muok. niin ja venetsialaisista. Sain kuulla niistä viime kesänä kun olin Poriin muuttanu. Ei tällänen tampereentyttö mitään tollasia tienny.. :nauru:



Kyllä,tilasin ensimmäistä kertaa peten koiratarvikkeesta tavaraa tossa jokusen aikaa sitten. Tilasin mm. semmosia S koon renkaita Yhteen aktivointileluun niin tuli XS Koon renkaat!!!

Niin ja mulla on sit vatsa-oksennustauti tietty heti kun loma alkoi. Olen ollut ihan raato,mitään en oo pahemmin jaksanut tehdä kun maata sängyssä tms
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu tiistaina, 02.09.2014 klo 12:40)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 02.09.2014 klo 15:48  
+
0
Harmittaa. Mun on näillä näkymin melkein pakko muuttaa vuodenvaihteessa joko pääkaupunkiseudulle tai jonnekin muualle, jos tahdon tehdä itselleni mieleistä työtä. Eipä siinä muuten mutta kun mulla olisi täällä vuoden edullinen asunto, oon kahdessa kivassa seurassa joissa saan ääntäni kuuluviin ja hyvässä hakuporukassa, koira on hirveän hyvällä mallilla eikä millään huvittais lähteä olemaan uusi ja kilpailemaan jostain treenipaikoista vieraisiin porukoihin :neutral:
Rise to reset the world.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 02.09.2014 klo 17:17  
+
0
Mun polvesta on mitä todennäkösemmin kierukka rikki :suru:
Oon aika rikki, en tiedä joudunko lopettamaan mulle rakkaita harrastuksia.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Nauru

Nauru
Viestimäärä: 281

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 02.09.2014 klo 17:44  
+
0
^Voimia tilanteeseen!
Mun isosiskolta myös napsahti parisen vuotta sitten polvesta kierukka, mutta kylläpä se nykyään juoksee ja boulderoi ihan entiseen tapaan. Toivottavasti sunkin polvi saadaan nopeesti kuntoon. :hymy:

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 02.09.2014 klo 18:03  
+
0
^ah kiitos, lohduttavaa kuulla :hymy: Boulderointi mulla juuriki yks niistä harrastuksista joka pelottaa et joutuisin lopettaa. Ehkä mulla on toivoa :aurinko:
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 02.09.2014 klo 18:48  
+
0
Mulle tosiaan tuli Peten koiratarvikkeesta ensin väärää koiranruokaa ja väärä kongi. Seuraavassa paketissa tuli kyllä oikeaa ruokaa, mutta pussi oli revennyt. Ja shampoopullo vuotanut laatikkoon ihan reippaasti..

Lähetyksessä myös mennyt nyt paljon kauemmin kuin aiemmin. Mä niin toivon, että kyseessä ois joku surkea kesätyöläinen ja meno palautuis pian ennalleen, peteltä oon aina tykänny tilata.

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28211
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 23:45)