Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 26.08.2014 klo 17:39

Purkautumisosasto 33

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 02.09.2014 klo 20:06  
+
0
Voi tuota meidän murheenkryyniä. Oon pari päivää ihmetelly, ku Lunalla näkyy toisen silmän valkuainen normaalia selkeämmin. Äsken lenkillä sitten tutkin sitä tarkemmin ja huomasin silmämunan pullottavan toisesta reunasta. Kirsikkasilmän lisäksi en mitään muuta diagnoosia keksi, mut ei ne kuvissa tuolta näytä ja tuo on kuitenkin jo viis vuotta vanha eläin. :mietiskel: Silmä ei mitenkään punoita, vaan se valkuainen näyttää olevan turvonnut. Kokeillaan nyt ens alkuun huuhtoa sitä ja mennään sit eläinlääkärillä käymään jos se ala laskemaan. Kaikenlaisia vaivoja se tuokin maanantaikappale itselleen kerää. :suru:

muoks. Kyllä tuo suurella todennäköisyydellä on cherry eye, koska nyt silmä ei enää pullota. Hohhoijjakkaa.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu tiistaina, 02.09.2014 klo 21:02)

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 02.09.2014 klo 21:01  
+
0
Jos mä täältä valaisin vähän toivoa, oon nimittäin parikin tilausta tässä kesän aikana tehny Petelle, ja molemmat on tullu perille salamavauhtia ja ihan priimakuntoisina :hymy:

Oma ahdistuksen aihe on vaan yksinkertaisesti se, että mä en enää jaksa :suru:
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Keskiviikkona, 03.09.2014 klo 09:44  
+
0
^^ Mut kirsikkasilmässähän kyynelrauhanen pullahtaa silmästä näkösälle? Eihän siinä ite silmä turpoa tms. Ei kaverin koiran cherryeye ollu ton kuulonen ainakaa.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Keskiviikkona, 03.09.2014 klo 15:04  
+
0
Ei se minustakaan kirsikkasilmältä kuulosta. Sehän näyttää tyypillisesti tältä. Miltä se vaikuttaa tänään?

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Keskiviikkona, 03.09.2014 klo 16:07  
+
0
Täällä oli puhetta noista Petenkoiratarvikkeen toimituksista. Mä tilasin maanantaina illalla, tänään hain postista. Kaikki oli paketissa priimaa ja mitä pitikin. :hymy:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Keskiviikkona, 03.09.2014 klo 16:34  
+
0
Sen vuoksi minäkin epäilin, et ei kirsikkasilmä voi millään olla, kun ei se kuitenkaan tuommoinen ole mitä kuvissakin näkee. Mutta, se silmämuna/valkuainen pullottaa juuri samalta alueelta, missä kyynelkanava sijaitsee. :mietiskel: Eilisestä illasta asti silmä on ollut täysin normaalin näköinen.

Muoks. Lähdettiin lenkille ja nyt se taas pullottaa. Tässä jonkinlainen kuva.
Muoks.2. Kyllä se näköjään on kyynelkanava tai ilmeisesti se nyt on kyynelpiste joka pullottaa, koska silmän liikkuessa patti ei liiku ollenkaan. Se vain ei ole punainen kuten noissa kirsikkasilmistä otetuissa kuvissa, joten voikohan se vaan olla tukossa.. :mietiskel:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 03.09.2014 klo 21:37)

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 04.09.2014 klo 13:44  
+
0
Silmäongelmien kanssa en jäisi kyllä kotiin miettimään vaan veisin koiran kipin kapin ell. Varsinkin jos on yhtään epäilystä että silmässä on painetta. Vaikka ois "vaan" kyynelaukko tukossa niin sekään tuskin paranee itsestään.
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 04.09.2014 klo 15:07  
+
0

Inqq kirjoitti:

Täällä oli puhetta noista Petenkoiratarvikkeen toimituksista. Mä tilasin maanantaina illalla, tänään hain postista. Kaikki oli paketissa priimaa ja mitä pitikin. :hymy:


Hyvähyvä!
Itselle tuli viikon odottelun jälkeen vihdoin toi paketti, onneks sentään oli oikeat tuotteet :hymy: Kyllä mä jatkossakin peteltä tilaan, on se vaan parhaita ja laajimpia nettikauppoja mitä tiedän.
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 04.09.2014 klo 16:24  
+
0
^^Oikeassa toki olet ja eii tässä auta kovin pitkään siunailla. Mielellään vaan yleensä haluan käsityksen ennen sinne eläinlääkäriin menoa, et menenkö tuohon 3 kilometrin päähän vai 200 kilometrin päähän.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 04.09.2014 klo 20:18  
+
0
Tilasin ystävän häihin ihanan pienen laukun ja sen piti tulla viimeistään tänään. No ei tullut. Huomenna en oo kotona siihen aikaan kun posti tulee, eli ne varmaan jättää sen lapun että noudettavissa postista ja tässä tapauksessa sitten vasta maanantaina. Häät on lauantaina. Voi kettu!! :mad:

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 04.09.2014 klo 23:51  
+
0
Ettei tossa Lunan silmässä ois perus vilkkuluomi, joka sieltä kurkkii ja tukkii näkösälle? Onko sitä osunu naamaan joku, tai onko ne Innin kans resunnu? Toki on vaan omia arvailuja, näyttää vaan samalta ku meän pystykorvan silmä toisinaan. Se otti ketun kans joku vuos sitten vähä yhteen ja kettu näppäs sitä naamaan, silmä jotenki otti osumaa ja aina välillä se vilkkuluomi näkyilee tuohon malliin.

Kerrohan sit kun ootta lääkärillä käynee et mikässoli :hymy:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Perjantaina, 05.09.2014 klo 10:07  
+
0
^Me itseasiassa käytiin nyt aamusta tuossa paikallisella näyttämässä sitä, et saadaan joku alustava arvio silmän kunnosta. Oli se eläinlekurikin ihan ihmeissään, kun Lunalla on kertynyt nestettä valkuaista peittävän kalvon alle. Silmä itsessään on ihan terve, vilkkuluomet ehyet, ei tulehdusta tai ärsytystä ja sarveiskalvokin on ehyt. Sille nyt laitetaan silmätippoja ja tarkkaillaan usempi viikko. Jos se pahenee tai ei parane noin kolmessa viikossa, niin sit suunnataan erikoislääkärille.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu perjantaina, 05.09.2014 klo 18:57)

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Perjantaina, 05.09.2014 klo 13:34  
+
0
Ryyööögh! Kyllä pistää hiukka ällöttämään kun tapaa ensimmäisen perhanan hyvinsyöneen punkin tuolilta..jolle se epäilemättä on pudonnut jommastakummasta pikkukoirasta. Miten en oo nähnyt/tuntenut kun kuitenkin alkuviikosta nipsin niitä juuri saapuneita pari irti. Yöööök!

Tänään pitäs ajaa suoraan töistä jättämään koirat isän huomiin, sitten istua autossa muutama tunti ja perillä ollaan yömyöhään. Matkaseurakaan saati matkan syy ei rentouttavuudessaan/iloisuudessaan loista mutta minkäs teet :ylpea::neutral:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu perjantaina, 05.09.2014 klo 13:35)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Lauantaina, 06.09.2014 klo 07:43  
+
0
Mulla on aina myös Peten tilaukset sujuneet hyvin, paketit on olleet jopa parissa päivässä perillä ja aina on kaikki ollut mitä on tilattukin. Yhden kerran on ollut postin moka kun tilasin ruokasäkin sekä muuta tavaraa ja posti antoi vaan ruokasäkin, itse luulin sit että ne muut tulee perästä päin. Kotona aloin kattelemaan saapumisilmoitusta sähköpostissa niin siinä kyllä luki että kaikki on lähetettykin ja kun palasin postiin kyselemään asiaa niin meinasivat edelleen olla sitä mieltä ettei muuta ole. Löytyi sekin paketti sit lopulta hyllystä kun tarpeeksi tivasin. Sama on kerran meinannut käydä Mustin ja Mirrin tilauksen kanssa kun ruokasäkki on tullut erillisenä pakettina ja muut tavarat erikseen mutta samaan aikaan kuitenkin.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Lauantaina, 06.09.2014 klo 12:00  
+
0
Ääöööörghhdhhh. Ei nyt mitään maata kaada taas nää mun purnaamisen aiheet, mutta kuitenki. Pikkusen vaan kiehuttaa ku oma narttu on kantava, ja kaikki on tyyliin tehty viimisen päälle. Sitten tuolla keskusteluissa pomppaa esiin tapaus, että mä nyt haluan mun nartulle pennut, koska se vaan ois niin hyvä emä jnejne. Ja lähtökohtana on se, että siinä samalla kysytään, mistä pitäs lähtä liikkeelle ja miten kaikki oikeastaan tapahtuukaan? Kohta kauhistellaan tutkimusten ym hintoja, että saa nyt nähä ku on niin kalliskin.. nämä nyt loppujen lopuksi on aika pieniä rahoja siittä mitä tähä touhuun kokonaisuudessaan menee.

Siis toki jostainhan se on lähettävä liikkeelle, muttamutta.

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Lauantaina, 06.09.2014 klo 15:25  
+
0
Perhanan syysflunssa aikoo näköjään iskeä. Nyt ei vaan kerta kaikkiaan olis saumaa eikä aikaa sairastaa.
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Sunnuntaina, 07.09.2014 klo 12:22  
+
0
Saaterin kipeä käsi. Siinä on koiranpurema ja myöskin koirankynnen raapaisu.
Hitsi kun tuo kävi liian kuumana, ettei yhtään välittänyt mistään ja tikkasi sormeen ja sitten myöskin yritti raapimalla saada namia kädestä. :pyssyt:
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 08.09.2014 klo 01:18  
+
0
Hemmettiläinen, Rollella on anturassa haava. Tai ei varsinainen haava vaan ensimmäinen kerros anturasta, n. sormenpäänkokoiselta alueelta rullautunut pois ja sieltä paistaa hieman verestävä iho alta :neutral: huomasin kun nuoli sitä tassua niin kamalasti, nyt piti laittaa yöksi sukka jalkaan ettei pääse enää puhdistuksen jälkeen nuoleskelemaan. Ei onneksi onnu tai kevennä jalkaa mitenkään, mutta toivottavasti paranisi nopeasti ennen kuin kurakelit alkaa! Kannattaakohan siihen laittaa jotain tököttiä? Nyt putsasin sen vaan betadinella ja kuivasin.

Pikkumiehen menin sitten pesemään tänään ennen nukkumaanmenoa, sehän ei siitä tykännyt ja "kostoksi" kävi pyörimässä märällä turkilla mun sängyssä kun en huomannut :ttou: nyt on sit sänky märkä :nauru:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 08.09.2014 klo 09:38  
+
0

Saippa kirjoitti:

Perhanan syysflunssa aikoo näköjään iskeä. Nyt ei vaan kerta kaikkiaan olis saumaa eikä aikaa sairastaa.



Täällä kans meinaa flunssa iskeä päälle ja voi kun ei yhtään nyt passais mulle! Koulussa alkaa eka oikea kunnon viikko ja ois vaikka mitä tapahtumia tiedossa joista en haluaisi olla pois. Nyt vaan pitää ahkerasti yrittää saada tämä tauti pois... Teetä, hunajaa, c vitamiini mehua, strepsilssejä kurkkukipuun, villasukat jalkaan..
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 08.09.2014 klo 13:25  
+
0
^ Mun pahin flunssa meni jo ohi, mutta kolmatta viikkoo tässä ollaan ihan räkäsenä. Ärsyttävää. :mad: Jos teillä on paha yskä, niin mulle ainakin autto hillitsemään sitä sellanen juotava yskänlääke kun Resilar.
skcu Pongo

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 00:15)