Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 26.08.2014 klo 17:39

Purkautumisosasto 33

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50 51

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 05.03.2015 klo 23:23  
+
0
Mä en vielä tarkalleen tiedä kauanko bussilla matkan kulkemiseen menis. Paremmin aluetta tuntevat sano, että 1-1,5h/suunta. Pyöräilystä ei oo mitään hyötyä, oppilaitos poikkee reitiltä jonkin verran ja on siis eri kaupungissa kun missä tämä kys. asunto. Ja juu, kerran täytyisi tietojeni mukaan bussia vaihtaa. Täytyis käydä ajelemassa alueella ja kattoo, että olisko iha mahoton matka kävellä koululle joltakin lähimmältä päätepysäkiltä.
Pähkitään kuitenkin, että pitäiskö vaan luopua tästä vaihtoehdosta ja odottaa josko meille tarjottais asuntoa opiskelukaupungin rajojen sisäpuolelta, jolloin olis käytössä kaupungin omat yhteydet jotka sitten taas kulkee joka kolkkaan... Mutta mitä jos sellaista asuntoa ei sitten tulekaan? Niin inhottava tilanne, että päähän sattuu!
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Perjantaina, 06.03.2015 klo 08:06  
+
0
Tulihan se räkäflunssa vihdoin.. :ttou:

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Perjantaina, 06.03.2015 klo 12:48  
+
0

nolle kirjoitti:


Nää kelit on ollu kyllä ihan kuolemaa molemmille koirille kun ne on liukkailla vedelly spagaatteja ja muutenkin kaatuillu :suru: molemmat ihan jumissa selkeesti, Rollella takajalkojen liike pahentunu entisestään ja Raju köyristelee selkää ja sen lisäks siellä keskellä selkää yksi nikama tuntuu häiritsevästi käteen. On meillä hieronnat varattu molemmille, toinen aika perjantaina ja toinen tiistaina, saa nähä mitä tuomioita sieltä saadaan..



Täällä samaa. Varasin nyt Analle hieronta-ajan sekä laserkäsittelyajan, kun tuntuu olevan takapää ihan jumissa. Kummallisesti tikittää takajaloilla ravatessa. Ja samaa selän köyristelyä.
Yritin eilen itse vähän hieroa sitä, niin etupäätä hierottaessa laittoi silmiä kiinni ja nautti, mutta takapäähän koskiessa väisteli ja nuoli hysteerisesti kättä.
Bolognesenarttu 7/2012

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 06:47  
+
0
Nyt oli oikeesti viimenen pisara, tästä lähtien taitanee koirat nukkua yönsä portin takana kylppärissä! Mua niin surettaa tehdä niin ja oon koittanu sinnitellä ja puolustanu koiria miestä vastaan joka ois pistäny ne kylppäriin yöksi niin pitkään kun yhdessä on asuttu, mut nyt en ehkä enää jaksa. Miksi toisen (en tiiä kumpi on syyllinen, mutta uskon että yksi ja sama) pitää käydä olohuoneen isolla matolla pissalla yöllä??
Toi on ihan käsittämätöntä, jos siinä ei oo mattoa, ei olohuoneessa ole pissojakaan ja jos joskus yöllä on sisälle pissattu, on käyty siististi kylppärin kaivon päällä (sen osaa Lotta, joten se lienee syyllinen tähän). Laitoin upouuden maton lauantaina ja nyt kaks yötä menny ja kahdet pissat. Eka yönä olin maton pistäny mutkalle vaan sieltä oli löytyny se pieni kohta minne käydä kuseen. Miksei meillä saa olla mattoa olohuoneessa?? Ja miksi se vain tuo olohuoneen matto joka tän aiheuttaa, ei koskaan mikään muu?
Surettaa vaan pistää ne yöksi kylppäriin kun eipä sieltä tuu pitkä tauko olla pois ennen työpäivää :( Ei ne onneksi nykyään usein joudu oleen päivällä kylppärissä ku mies tekee vuorotyötä.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 07:14  
+
0
^ Meillä kääkkä teki samaa tuossa jokunen vuosi sitten. Joka yö oli pissat olohuoneen matolla, ja mä ratkaisin tilanteen juurikin noin, että kylmästi vain kylppäriin yöksi.
Kuseminen loppui sitten onneksi, enkä tiedä miksi se teki sitä. Hätä sillä ei voinut olla, koska käytin aina pissalla juuri ennenkuin itse menin nukkumaan, yleensä vielä puolenyön maissa, ja silti oli aina ne kuset matolla kun aamulla heräsi. Kun aikansa niitä kusia jynssäsi, ei paljoa säälittänyt teljetä piski yöksi kylppäriin. :twisted:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 08:10  
+
0
^^Pysyiskö pöksyt jalassa jos yöksi laittais?
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

piiskahäntä

piiskahäntä
Viestimäärä: 745

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 08:21  
+
0

mannaa kirjoitti:


Mulla on yleisahdistus. Eniten ahdistaa kaikki.



Vähän sama vika. Ja ahdistaa tää kurasössöpskakeli, kun ulkona on niin ärsyttävää kulkea. Rapa lentää joka suuntaan. Krääh.
"Sitä saa mitä vahvistaa."

NellasTelemnar

NellasTelemnar
Viestimäärä: 99

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 11:29  
+
0
^Same here! Upee ilma mut toi sössö hankaloittaa liikkumista :(

Omaa purnausta:
Olkapäävaivat, jotka jatkuneet toista viikkoa paljastuivat toisen lääkärin vastaanotilla niskaperäisiksi ongelmiksi..... hiphei ja hurraa! V-käyrä on tuolla ylhäällä jossain, kipulääkitys on luokkaa vahva ja saikku jatkuu. Itkettää mut toisaalta samalla tyytyväinen että rupeaa asiat selviämään.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 14:06  
+
0
Niii, ainakin Lotta (jota tosiaan epäilen vahvasti täksi yökastelijaksi) pissaa ihan tyytyväisenä juoksuhousuihin ja sitten litsuttelee ne jalassa ympäri kämppää. Joten ei ole ratkaisuksi.

Tuohon ei tosiaan oo etes mitään väliä mimmonen iltalenkki on tehty ja muutenki iltalenkki on aika myöhään ja aamulla pääsevät ulos jo kuudelta.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 15:11  
+
0
Taas mie sorruin tilaamaan cdon.comista ja taas sama juttu kuin viimeks: "Meidän on ilmoitettava että yksi tai useampi tuote tilauksestasi on myöhästynyt. Valitettavasti emme voi antaa tarkempaa toimituspäivämäärää, mutta teemme kaikkemme jotta saat tilauksesi mahdollisimman nopeasti"
Helmikuussa tilasin ja tänään tuli tieto että on myöhästynyt. :pyssyt: Tällä kertaa en edes tilannut kuin yhden tuotteen ja sekin tulee sitten joskus kun tulee. Miks ihmeessä niiden sivuilla ei ole mainintaa että tilaavat tuotteet sitä mukaa kun niille niille tehdään tilaus eikä niitä ole varastossa??? Voi fuck!!
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 16:54  
+
0
^ Vähän sama fiilis mulla kun tilasin ja maksoin Ikeaan yhden tv-tason joka oli sillä hetkellä loppu. Tilasin sen tammikuun puolessavälissä ja luvattu toimitusaika tammikuun lopussa. Oltuani nyt kolmannen kerran yhteydessä niiden asiakaspalveluun sain selville että perjantaina olivat lähettäneet mulle viestin että tv-taso on noudettavissa. Muuten hyvä mut olivat vaan yrittäneet soittaa kerran, eivätkä jättäneet viestiä.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 17:15  
+
0
^^ Mulla pisin aika on ollut 4 vuotta, mikä oli kyllä ymmärrettävää, koska ennakkovarasin yhden pelin ja sen julkaisu vaan venyi ja vanui. Oli melkoinen yllätys, kun olin ehtinyt unohtaa koko jutun. Mutta peli oli kyllä sen odottamisen arvoinenkin, ei siinä mitään...

Milloin silmät tottuvat uusiin laseihin? Perjantaina sain uudet lasit päähän ja päätä alkaa särkeä kun niitä käyttää jonkun aikaa. Olen nyt kahtena päivänä käyttänyt piilareita, kun tuntuu, että millään en meinaa tottua näihin. :ttou:
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 17:32  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

Niii, ainakin Lotta (jota tosiaan epäilen vahvasti täksi yökastelijaksi) pissaa ihan tyytyväisenä juoksuhousuihin ja sitten litsuttelee ne jalassa ympäri kämppää. Joten ei ole ratkaisuksi.



Tätä jäin vaan miettimään, että jos juoksuhousujen sijaan koiralle laittaa vaipan (esim), joka oikeasti imee pissat, niin eihän siitä ympäri kämppää seilailemisesta silloin ole haittaa..? Vai?

Eri asia tietty, haluaako ryhtyä tommoseen, jos kylppäri on kuitenkin mutkattomampi ratkaisu..
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015
(Viestiä on muokattu maanantaina, 09.03.2015 klo 17:33)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 18:33  
+
0
Varmasti helpompi sitten laittaa sinne kylppäriin ja varmasti ne tottuu nopeasti siihen että yönsä siellä viettää:hymy: Itellä ei ole mattoja ollenkaan tällä hetkellä. Laitoin ehkä turhan aikaisin takas lattialle kun ei se Mila vielä täysin sisäsiisti ollut ja sitten pissattiin ja kissat perässä. Niin ja onhan niiden päälle myös kivampaa oksentaa kuin pelkälle lattialle. Jokohan sitä uskaltai harkita uusien ostoa:nauru:

Mä iskin pikkuvarpaani johonkin tänään, mutten tiedä missä vaiheessa ja mihin:ttou: Se on kipee ja näyttäis kivasti mustuvan. Tosi kivaa kun jalat on mun kulkuväline tällä hetkellä kun potkuri ei enää tuolla kulje pyörästäkin on kumi puhki.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 19:21  
+
0

Karvakamu kirjoitti:


Toi on ihan käsittämätöntä, jos siinä ei oo mattoa, ei olohuoneessa ole pissojakaan ja jos joskus yöllä on sisälle pissattu, on käyty siististi kylppärin kaivon päällä (sen osaa Lotta, joten se lienee syyllinen tähän). Laitoin upouuden maton lauantaina ja nyt kaks yötä menny ja kahdet pissat. Eka yönä olin maton pistäny mutkalle vaan sieltä oli löytyny se pieni kohta minne käydä kuseen. Miksei meillä saa olla mattoa olohuoneessa?? Ja miksi se vain tuo olohuoneen matto joka tän aiheuttaa, ei koskaan mikään muu?


Mä niiiiiiiin, niiiin, NIIN tiedän tämän tunteen. Meillä on vaan kohteena Ikean onneksi hyvin edullinen lyhytnukkainen matto, joka on oli edellisessä asunnossa keittiön lattiassa. Aina kun se on lattiassa ja colliella on ripuli, on kaikki tuotos siinä. Se ei edes yöllä pyydä ulos vaan käy niine hyvineen askaroimassa maton päällä ja tulee takaisin nukkumaan. Matto oli tuossa syksymmällä kolme kuukautta rullalla varastossa, ja kun toin sen takaisin lattialle niin collieen iski seuraavana päivänä maaginen ripuli ja suoraan siihen pesusta vastikään tulleelle samalle helvetin matolle. Joskus tuntuu että sille tulee ripuli kun se näkee ton maton. Seropihan meillä osaa mennä tekemään kaikki hätäasiat kylpyhuoneeseen, mutta sillä on muutenkin maha löysällä suunnilleen kerran vuodessa... Mielenkiintoista nähdä miten tässä uudessa asunnossa menetellään, matto on onneksi suurimmaksi osaksi keittiön pöydän alla.
Rise to reset the world.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 09.03.2015 klo 19:25)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 19:27  
+
0
^ Se vihaa ihan selvästi Ikeaa ja sen tuotteita! :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 19:34  
+
0
^ Jos se todella vihaisi Ikeaa niin tässä kämpässä olis 80 % tavaroista shitessä :nauru:
Rise to reset the world.

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 23:19  
+
0
Meillä asuu myös mattoterroristi! Mäykyllä on viehättävä tapa paskoa ja/tai pissiä uusille ja vasta pestyille matoille. Erityisen hurmaavaa tästä tavasta tekee se, että se harrastaa sitä välillä myös kyläpaikoissa. Kerran kun käytiin mun porukoilla, niin mutsi ehti juuri ja juuri sanoa että laittoi juuri puhtaat matot lattialle ennen kuin mäykky kävi tyhjentämässä rakkonsa keskelle mattoa. :ttou: Viime talvena meillä oli olohuoneessa kolme kapeaa mattoa levitettynä vieriviereen ja mäykky osasi käydä merkkaamassa niistä jokaisen erikseen. Ne ehti olla lattialla alle 24 h...

"Hauskinta" tässä mattoterrorissa on se, että jos mäykky tekee kakkoset matolle, niin sehän yrittää peittää läjät kääntämällä mattoa läjien päälle. :nauru:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 10:10  
+
0
Helmi ja Elena onneksi osasivat pyytää ulos yölläkin jos oli ripuli ja aina sinne myös ehdittiin ajoissa. Tosin ei sekään niin herkkua ollut silloin, kun Elenalla oli ripuli kun piti käyttää sitä ulkona yölläkin 2 tunnin välein. Kumpikaan niistä ei myös koskaan ole pissannut yöllä sisälle sitten pentuajan. Toivottavasti Essistäkin tulee samanlainen. Vielä nyt se pissaa usein yöllä sisälle, ei tosin joka yö.

belgilö

belgilö
Viestimäärä: 494

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 16:27  
+
0
Voi tsiisus miten pännii! Kyse ei ole suurista summista,mutta periaatteesta. Ostin fb-koirakirpparilta tavaran ja maksoin ja sovittiin,että postittaa. Ei postittanut eikä nyt vastaa viesteihin,PRKLE!!!!
Kävin sen fb-sivuilla ja siellä oli pärstän kuvia joten tunnistan kyllä kun törmätään. Täällä Keski-Suomessa on pienet piirit joten satutaan kyllä vastatusten jossain vaiheessa :pyssyt:

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28244
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545792
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 13:15)