Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 15.03.2015 klo 14:12

Purkautumisosasto 34

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 50

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Sunnuntaina, 12.04.2015 klo 08:45  
+
0
Eikös Pirkka tee jotain vastaavaa pippurijuustoa? On kyllä iso harmitus ja mun pippurijuustokastike kärsii :ylpea:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Sunnuntaina, 12.04.2015 klo 12:11  
+
0
^Kuulemma joo, mut eihän se nyt oo sama. :ylpea: Toivottavasti Mustapekka-ruokakerma sentään säilyy, sitä on niin kätsy heittää keittoihin ja kastikkeisiin.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Sunnuntaina, 12.04.2015 klo 16:14  
+
0
Eipä ole mennyt tämä päivä (koirien kanssa) ihan putkeen. Metsälenkillä tuli vastaan nainen kahden koiran kanssa, eikä siinä mitään, hän otti koiransa hihnaan ajoissa niin kuin minäkin omani. Mutta juuri kun oli meidän kohdalla, jäi siihen viereen jumittamaan kun yritti saada pidettyä koiransa hanskassa. Essi räkytti hulluna ja Helmikin jo rähähti pari kertaa kun sen naisen toinen koira pääsi liian lähelle Helmiä. Minun oli pakko seistä pienessä kohdassa kun siinä oli sulaa ja muualla lunta sen verran että olisin uponnut nilkkoja myöten (lenkkareilla). Jälkeenpäin vielä ärsytti kun en tyhmänä saanut suuta sen vertaa auki että olisin sanonut naiselle että jos vain menisi ohi mahdollisimman nopeasti. Essillä jäi haukkuminen päälle ja kesti aikansa ennen kuin rauhoittui. Päivällä koirat olivat yksin kotona tunnin verran ja kun kotiin tulin, kuului oven läpi hirveä haukkuminen. Essihän se äänessä. Selvisi, että Essi oli ollut sohvalla ja katsonut ikkunasta kun lapset leikkivät pihalla. Hohhoi. No nauhoituksen perusteella Essi oli haukkunut viimeiset 10 min, ei onneksi koko aikaa.

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Sunnuntaina, 12.04.2015 klo 18:36  
+
0
Koiralta löytyi tämän kesän ensimmäinen punkki.. :mad::eek:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Maanantaina, 13.04.2015 klo 21:47  
+
0
Aaaarrrggghhh taas semmonen flexi-idiootti, etten kestä! Oltiin iltalenkillä, ja jouduttiin ohittamaan heti alkumatkasta muutama suht hankalaa koirakko. Eka rähisi, tokat tuijotti, ja kolmannen omistaja puhui puhelimeen, joten mentiin varmuuden vuoksi tien toiselle puolelle. Poppy rähisee hyvinkin herkästi hihnassa, joten jouduin namittamaan ihan urakalla nämä tilanteet läpi. Eka meni tietysti läskiksi, kun ohitettava koira pysähtyi huutamaan, mutta noi kaks muuta tilannetta selvitettiin suht hienosti. Sitten piti mennä ohi papasta, jonka koira oli flexissä.

Mulla loppui namit, mutta päästiin ilman suurempia pöhinöitä ohi. Just kun huokasin helpotuksesta, ja koirat käänsivät huomion pois siitä ohitetysta koirasta, se syöksyi rähisten meidän perään koko flexin mitalta. Ihan muutamasta sentistä jäi onneksi vajaaksi, ettei napannut Pennyä pepusta. Säikähdin, koirat säikähti, ja rähinä alkoi molemmilta omiltani, tottakai! Koska pelästyin niin kovin, huusin miehelle, että nyt vähän tarkkuutta, että ei voi tuolla lailla päästää koiraa toisten kimppuun! Mies huusi mulle jotain, mitä en kuullut, ja oli uudelleen tulossa koiransa kanssa liian lähelle. Huusin siinä rähinän yli, että nämä ihan tosissaan voi purra, jos päästät koiras tänne (en tiiä purisko, mutten halua kokeillakaan). Siihen se ukko vastasi, että "pidä sä huoli omistas kun näyttää olevan niissä täysi työ!". Siinä vaiheessa mulla napsahti. Huusin ukolle, että olis helpompi pitää huoli omistaan, jos toisten koirat ei pääsis yllätää takaapäin ja puremaan perseestä, että flexi pitää ymmärtää ottaa lyhyelle kun ohitetaan ja jos sitä ei osaa käyttää niin voi ostaa tavallisen hihnan.

Jatkettiin koirien kanssa reippaasti eteenpäin, mutta mulla oli loppulenkin niin kovat kierrokset ja ketutus, että näähän sitten pähisi kaikille pienillekin rasahduksille ja rapinoille :ttou: Se niistä hyvistä ohituksista sitten! Ketuttaa, että kun kaikkes teet, että omat koirat kasvais yhteiskuntakelpoisiksi, niin joku saamarin idiootti tulee ja pilaa kaiken sekunnissa!
schippn 08/2012
schippn 08/2014

chelle

chelle
Viestimäärä: 555

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Maanantaina, 13.04.2015 klo 22:28  
+
0
Ääh, Kerttu on oksentanut koko illan. Tai siis en tiiä kuinka kauan, kun tulin vasta tunti sitten kotia, mutta lattialta sai luututa varmaan kymmenen oksennusta pois, ja edelleen se oksentelee. Se on oksentanu tyhjää mahaa joten annoin sille ruokaa, mutta oksenti se välipalankin ulos. Aamuvuoroon ois huomenna meno, muttenhän minä uskalla vielä nukkumaan mennä, kun pitää nyt vahdata että jos tuo oksentelu yhtä rajuna jatkuu, niin kai se on kohta tipannokkaan kiikutettava.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Tiistaina, 14.04.2015 klo 16:24  
+
0
^ Tointuko Kepe?
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

chelle

chelle
Viestimäärä: 555

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Tiistaina, 14.04.2015 klo 17:10  
+
0
^Juu, nyt on jo ihan oma ittensä. :) Ruoka menee alas ja pysyy alhaalla, ja ihan on yhtä reikäpää mitä normaalistikin. En kyllä yhtään tiiä mikä sitä eilen vaivasi, mutta onneksi ei se oli tuommonen pikatauti, meni muutamassa tunnissa ohi.

Testasin Lumian vedenkestävyyttä uittamalla sen koirien vesikupissa. Joo, eipä näköjään kestä vettä se puhelin. Ttu.

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Tiistaina, 14.04.2015 klo 17:40  
+
0
suibe ai että mulla nousi pulssi ja verenpaine heti kun luinkin tota sun lenkkikokemusta..! Ihmeellisiä urpoja liikkeellä. :mad:
Paras oli kyl kun Leppo oli pieni ja Tero vei sen keskiaikaismarkkinoiden portinpieleen kattelemaan menoa, joku nainen tuli pikkukoiransa kanssa vastaan (ja avo rupee tietysti imuttaan 3kk pentua namilla jos pääsis ohi) niin mitä tekee rouva? Sanoo "Aaaaw, aiotteko te ohittaa?", ja tuo koiransa tyrkylle pienen pennun luo mitään kysymättä! :pyssyt: Siit jäi semmonen kuva että "Voi toisia kun treenaavat ohitusta, noh, ETTE ONNISTU, HAHAH". :nauru: Vitsi että ketutti ja en ite ollu edes näkemässä tilannetta.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 11:10  
+
0
Lenkille tarttee kyllä sellasen zen-tilan välillä ettei tosikaan. Mun suosikkini meidän kulmilla on sellainen nainen, joka sellaisen tervu + karvat potenssiin 10 -näköisen koiransa kanssa jäi aina passiin tien sivuun jo hyvän tovin ennen ohitusta, tuijottaa yhdessä koiransa kanssa lähestyjää, silittää koiraa ja hokee "ei mitään hätää". No arvatkaa nyt huviksenne oliko sellainen koira joka kohdalla tekee ihanan räyhäyssyöksyn ohittajaa kohti. Jee...

En tiedä mitä taikanappulaa nainen on oikein päässyt painamaan, koska nykyään koira ohittaa ihan hyvin vastaantulijat. Jotenkin en usko tuon ym. metodin tuottaneen tulosta.
spn -13
broholminkoira, uros -16

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 11:21  
+
0
Täällä taas on saanu kilaroida nyt parilla lenkillä puhelinten räplääjien kanssa :roll: Vaihat tien toiseen laitaan -> huomaat että se siirtyy myös, koska koira vetää kohti ja omistajalla on vaan naama kiinni siinä hiton luurissa ja jalat laahaa laiskasti. Vaihat taas vastakkaiseen laitaan ja kas kummaa kun nekin on taas samassa laidassa :ttou: Lopulta ite rämpii niin pientareen puolella kun vaan voi, koska ei enää ehi väistää toiseen laitaan. Ei vissiin hirveesti tajunnu ympäröivästä maailmasta mitään, kun meidän edellä menneen koirakon kanssa oli samanlainen seilausohitus.
Tiiänpä jatkossa vaihtaa suuntaa, jos kyseiseen koirakkoon törmään. Tai siis ennen kun niihin törmää kirjaimellisesti.. Mietin jo nytkin, mitäs käy jos niiden takaa tulee vaikka pyöräilijä kovaa vauhtia? Niin ja fleksi oli käytössä, kuinkas muuten :enkeli:
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

piiskahäntä

piiskahäntä
Viestimäärä: 745

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 12:10  
+
0
Nousee verenpaine jo pelkästään kun lukee näitä teidän tarinoita ihanista koiranulkoiluttajista! Huh huh.... Silleen joo kiva kun ei tarvi kulkea koirien kans ihmisten ilmoilla, koska saisin varmaan kauheita sieppejä jos pitäs useinkin mennä jossain vilkkaammilla reiteillä. Me käydään ton junnun kanssa vaan välillä päivittämässä vähän sosiaalisuustilannetta ja pitämässä hihnakäytöstä yllä.
"Sitä saa mitä vahvistaa."

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 15:38  
+
0
Täällä missä asun lähes kaikki vastaantulevat koirat ja yllätys yllätys ainakin pikku rakit (mitä täällä näkee kaikkein eniten vetää/räyhää/haukkuu hihnassa:roll:. On kyllä iloinen yllätys jos vastaan tulee nätisti kulkeva koira. Mun koirat kulkee nätisti vieressä..
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

mariax

mariax
Viestimäärä: 65

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 17:37  
+
0
Töissä hajosi niska/olkapää sekä töistä lähtiessä pamautin käden vielä kaapin oveen, lopputuloksena kaunis haava rystysessä.. :ttou: Oon tätä menoo sairaseläkkeellä alle 30-vuotiaana, aina joku paikka rikki. Kaikenlisäksi noi 4:15 aamuheräämiset ei oo ihan mun juttu, koko päivä menee ihme jumituksessa.
Fieldspanieli Veeti 11/2014

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Torstaina, 16.04.2015 klo 08:42  
+
0
^Mie oon melkeinpä tapaturma-alttein ihminen ketä tiedän. Kolauttelen itteeni koko ajan johonkin kulmaan, poltan kättäni vaihtelevasti kihartimesta hellan levyyn ja leikkaan aina sormeeni kun pilkon jotain. En saa kotona vaihtaa edes lamppua, kun mies kielsi.. :shifty: Nähdään sairaseläkkeellä muutaman vuoden päästä!
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Torstaina, 16.04.2015 klo 10:01  
+
0
^ ^^ Mie tuun teidän sairaseläkekerhoon mukaan! Just kun jalan tikkihaava lähti kunnolla paranemaan niin onnistuin jotenkin rikkomaan vasemman jalkani lenkillä. Eilen aamulla kun heräsin niin jalkapohja oli hieman kipeä, mutta iltaan mennessä se yltyi niin pahaksi etten nyt pysty laittamaan painoa koko jalalle. Oli ihan mielenkiintoinen aamupissatus Muhkun kanssa äsken. Tunnustan hieman itkeneeni kun päästin takaisin meidän pihalle, niin kova kipu on. Ja en varmana mene lääkäriin kun oon siellä ravannut jo useasti tänä vuonna. :ylpea:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Torstaina, 16.04.2015 klo 15:40  
+
0
Minä olen töissä lisänimen accident"Mankku" -kantaja, koska välillä mokailen. Mulla on ihan varmasti joku ADD tmv. Ei nyt ADHD, mutta joku keskittymishäiriö. Ei vaan ole koskaan tehty tutkimuksia, mutta itse kun lueskelen noita ADD:n piirteitä, niin aika hyvin natsaa.
En välttämättä osaa keskittyä tarpeeksi, esim. ohjeitten kuuntelemiseen ja puolet ohjeista jää kuulematta, kun olen jo mennyt tekemään tai kokeilemaan käsiteltyä aihetta. :eitietoo:

Purnu purnu: Tämä armoton väsymys!! Minua aina vaan väsyttää ja väsyttää, olen yrittänyt ottaa lisävitamiinia purkista ja ulkoilla mahdollisimman paljon. Mutta ei auta. Tänäänkin aloin iltapäivällä tuntemaan jäätävää väsymyksen tunnetta. Oli kyllä henkisesti raskas päiväkin, mutta silti. Tuntuu välillä, että joku lorvikatarri vaivais, kun ei oikein mikään huvita, eikä jaksa tarttua toimeen. Ihan kuin olisi tarmo poissa. :ttou: Olen käynyt verikokeissa ja esim. kilppariarvo oli normaali.
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Torstaina, 16.04.2015 klo 22:09  
+
0
^Samaa väsymystä vissiin täälläkin. Pitäisi oikeesti käydä ottaa kilpparit kun en vaan meinaa jaksaa tehdä edes niitä asioita joita haluan :eek:

Mä en oo normaalisti mitenkään erityisen tapaturma-altis, mutta nyt on kyllä ihmeellistä "tuuria" ollut sormen kanssa. Mulla on kynsivalli tulehtunut etusormesta ja jotenkin kummasti kaverin koira onnistui lenkillä nappaamaan mua sormesta. Lenkiltä kun tulin kotiin niin jätin saman sormen ulko-oven väliin, sattu kyllä niin prkleesti että itku pääsi. Seuraavana päivänä päästin oman koiran irti niin se onnistui heittämään hihnan lukon tohon sormeen :roll: pikku juttuja mutta voi että kun tekee kipeää! Ja miten voikin yksi sormi tai oikeastaan sen vaivat, häiritä elämää niin paljon!!
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Perjantaina, 17.04.2015 klo 09:40  
+
0
^Mä olen myös ollut ihan tosi väsynyt viime aikoina. Varmaan johtuu ainakin osittain allergioista, mutta ärsyttää silti. Aamuisin on ihan mahdoton tehtävä päästä ajallaan ylös, keskiviikkoaamunakin torkutin kellon soimisen jälkeen vartin, siirsin kelloa vartin, torkutin vartin ja ihan vaan makasin vartin. Näppärästi meni sekin tunti sitten :ttou:

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Perjantaina, 17.04.2015 klo 23:17  
+
0
Mä vihaan teinejä! Töissä tänään joku pentu tuli notkumaan jonoon Kukko-laatikon kanssa, ja mietin, että luuleekohan se etten kysy siltä papereita. Kävin auttamassa jotain mummoa lehtihyllyllä ja kohta kuulin juoksuaskeleita, se s******** räkänokka juoksi ulos kaljojen kanssa! :mad::pyssyt::pyssyt:

Toivottavasti se tukehtui niihin kaljoihin! Tai oli edes niin tyhmä, että jäi juomaan niitä johonkin ulos niin että poliisit saa sen kiinni! Tekis mieli antaa kaikille 10-18-vuotiaille porttikielto tohon puljuun iltaisin, kun ne joko yrittää aina juosta pelikoneille silloin kun mun silmä välttää, kiroilee ja metelöi ja valtaa Veikkauspöydän, tai yrittää vuorotellen ostaa röökiä ja kaljaa ja pelejä, pöllii karkkia ja nyt näköjään kaljaakin. Voi hyvä luoja miten sapettaa.. Mun ihmisviha alkaa olla jo aika huolestuttavissa sfääreissä :pyssyt: graah! Oikein kurjaa perjantaita vaan kaikille muillekkin, hitto vie!

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28190
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545691
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 13:00)