Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 10.04.2011 klo 11:12

Purkautumisosasto 7

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 54

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 23:16  
+
0
I understand. :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 23:24  
+
0
Mun avo on 27-vuotias ja siltä kysytään aina henkkarit, osti se sitten vaan tupakkaa ruoan oston yhteydessä tai mitä vaan. Mä oon 20 ja multa kysytään tosi tosi tosi harvoin. Avo aina kiusaa mua että mä oon rupsahtanut ja se nuorekas :eitietoo: Ei vaan, mä oon pohtinut ja tullut siihen tulokseen että se hämää ihmisiä kun mä oon niin pitkä (180cm) ja ihmiset ei jotenkin tajuu kysyä sen takia. Mäkin joskus kassalla ollessa hämäännyin kun tuli pitkä muija ostamaan siideriä enkä meinannut tajuta kysyä papereita :nauru: Ja tosi paljon johtuu kasvonpiirteistä. Pyöreäkasvoiset näyttää usein nuoremmilta kun sitten kapeakasvoisemmat yms. yms. yms.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 06:54  
+
0
Mun kaveri on 27 ja sitä syytettiin tuossa taannoin Alkossa kun haki pullon viiniä, että on jonkun toisen paperit mukana. Sanoivat, että jos kerta meinaa yrittää niin lainais paperit edes vähän nuoremmalta henkilöltä :nauru: Eivät millään meinanneet uskoa, että paperit ja syntymävuosi oikeasti on kaverini, ennenkuin tyhjäsi koko lompakkonsa siihen kassalle ja näytti muitakin todistusaineistoja samalla naamalla. O
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 07:40  
+
0
Multa kysytään melkein aina paperit. Tosin eipä ole mikään ihme, täytän vasta 20 kesällä, joten ihan on syytäkin kysyä. :D Yleensä kaivan aina ajokortin valmiiksi maksukorttien kanssa, jos ostan jotain alkoholipitoista, ja sit hämmennyn jos ei kysytäkään papereita.

Ja sit purkautumista: kamalat menkkakivut. Mulla ei yleensä ole varsinaisesti kipuja, mutta nyt taas pitkästä aikaa ihan järkkyä. :mad:
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 08:03  
+
0
Mä en meinaa nykyään herätä enää ollenkaan. Menin eilen nukkumaanki ihan ajoissa, ennen 11. Ja SILTI nukahin uudestaan ku kello oli soinu, ei hyvä. -.-
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 08:54  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

Mä kyllä yleensä hymyilen leveesti ku Naantalin aurinko jos joku kysyy multa papereita :shifty: Rupsahtaneen kurpan ultimate itsetunnon kohotus :nauru:



Sama täällä, meinasin viime viime vuonna moiskauttaa pusun RAY:n peliluolan portieerille, kun ohjeisti, ettei tänne ole alaikäisillä asiaa ja tuimasti vaati mun henkkareita heti nähtäväksi. Valahti poika aika punakaksi, kun katso henkkarit, ja tuumas, että kkkiitos, sähän olet mua vanhempi.. :nauru: Ja mulla on ikää tosiaan 27v. Siskoni on 32v., ja alkossa saa monesti vieläkin kaivaa henkkarit esille.

Itseasiassa monesti jopa jännittää, jos ei ole henkkareita mukana, että myydäänkö mulle. :nauru:

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 08:55  
+
0
Nyt on oikeesti purkautumisen paikka, kun ei muualla oikein voi.. Kuulin just aamulla että serkun pikkupoika hukkui tulvajokeen Pohjanmaalla. Piti käydä tänään koirien kanssa piipahtamassa töissä että näkevät pennun. Mutta täällä istun ja tutisen. Toisaalta ois ollu hyvä mennä johonkin mutta kun pokka ei pidä niin ei oikein viitsisi:suru: Eilen luin uutisen nettilehdestä mutten tiennyt koko tilannetta vielä silloin. Sen vaan tiedän että voi mennä melko rankaksi tämä lähisukulaisille vielä..koska poikaa ei ole edes löydetty vielä..
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 08:58  
+
0
Pikipaimenia, aivan kauheeta, ei sanat riitä nyt.:suru: Voimia jaksamiseen sinulle, sukulaisille, läheisille ja erityisesti pojan perheelle.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 08:59  
+
0
Paljon voimia pikipaimenialle, sydäntä särkee kuulla tällaisia uutisia. :suru:

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 09:05  
+
0
Voimia jaksamiseen, Pikipaimenia:suru:
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 09:43  
+
0
Pikipaimenia, todella hirveää. Kovasti voimia kaikille asianosaisille :suru:.

Näin tuon uutisen eilen illalla iltalehdestä ja tuli tosi paha mieli :suru:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 10:04  
+
0
Pkipaimenialle paljon voimia :suru:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 10:18  
+
0
ATSIUUU! Kevät ja kukkaset, vai miten se oli.. Paitsi niin, eipä täällä taida oikein mikään vielä kukkia, sitäpä odotellessa sitten.

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 11:40  
+
0
Kiitos kaikille myötäelämisestä. Itsekin luin eilen uutisen mutta en tiennyt silloin tarkemmin tilannetta, en tiennyt että tuo poika edes oli siellä. Reagoin vain paikkakuntatietoon silloin. On tämä melkoista. Mummulle ei varmaan ole kenenkään helppo kertoa tästä, hän kun on jo sen verran rasitettu aiemmilla huolilla ja terveys alkaa pettää. Näin aikuisiällä tällaiset lähipiirin tapaukset kyllä osuu ja jää pyörimään mieleen. Mutta ei auta kuin kuulostella miten tämä etenee tästä. Aurinkoisesta päivästä tulikin harmaa.

Tarkennuksena tähän.. Iltalehdessä tietenkin lukee että poikaa vielä etsitään, kuitenkin itsekin paikan olosuhteet (jyrkät penkereet) tietävänä pahaa pelkään että poika todellakin on ehtinyt hukkua kuin että olisi jossain piiloutuneena tms.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu tiistaina, 19.04.2011 klo 11:51)

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 11:44  
+
0
Nyt nolottaa tuo oma valitus.

:paijata: Paljon voimia, Pikipaimen ja suku.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 12:07  
+
0
Ihan hirveää, voimia ja jaksamisia Pikipaimenialle ja muille asianomaisille. :suru:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 12:37  
+
0
Pikipaimenialle paljon voimia suureen suruun! :paijata:

Tuohon papereiden kysymiseen, olin niin innoissani kun täytin 18 ja menin kauppaan ostamaan yhen siiderin itelleni ja myyjä EI KYSYNYT papereita. :mad: Vähän aikaa siinä möllötin ja kysyin sitten myyjältä voisko tää millään vilkasta miun papereita, kuitenkin nyt ekaa kertaa siideriä ostamassa. Myyjä ei oikein ymmärtänyt miks halusin hänen tarkistavan paperit mut sainpahan ite hyvän mielen. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 12:40  
+
0
Pikipaimenelle ja läheisille voimia.

Omaa pientä kitinää: Pallea älyttömän kipeä, kylkiluita jomottaa, kieli tohjona ja muutenki koko kroppa ihan jumissa. Ja kaikki nämä vaivat pelkästä yskimisestä. :mad:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 12:49  
+
0
Pikipaimenialle jaksamisia täältäkin :suru:

ON: Aamulenkillä jonkun omakotitalon pihalta hyökkäsi koira (husky?) rähisten päälle :pyssyt: Omistaja tulee hakemaan koiran "no kuinkas sinä nyt noin karkasit, hyihyi"-kommentin saattelemana ja häipyy paikalta koiran kanssa. Ei tartte pahoitella, ei. No onneksi pennulla tuntuu olevan niin iso ego ettei juuri ollut moksiskaan, vähän taisi rähjätä takaisin, isompi vaan väisti ja jatkoi matkaa kun tilanne oli ohi. Ärsytti silti, kun yleensä ko. koira on ollut jossain kiinni eli omistajilla todennäköisesti tiedossa ettei välttis pysy pihalla :mad:

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 13:17  
+
0
Pikipaimenialle voimia kamalaan tilanteeseen :neutral:

Omaa: Koiraparan tassut oli pääsy ihan järkyttävään kuntoon! :suru: Koiran maatessa sängyllä katoin kauempaa, että onko tassukarvat punaiset ja aloin kaivella niitä. Tassunpohjat oli ihoon asti hiekkasten ja likasten takkujen peittämät :ttou: Miten mä en oo huomannu? Viimeks aamulenkin jälkeen pesinki pojan tassut ja luulin puhdistaneeni ihan shampoolla myös jalanpohjat ja varpaidenvälit, mutta en näköjään kovin tarkasti sitä tehny. Nyt leikkasin tassunpohjat kaljuiks ja saippuan kanssa yritin saada kaiken lian pois. On iho punainen, mutta ei onneks pahasti. Harmittaa vaan koiran puolesta -ei ne pienestä valita :kumarrus:

Kiitosta vielä koiralle, joka oli niin kiltisti koko puolituntisen tassujenkaiveluoperaation ajan :love:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015
(Viestiä on muokattu tiistaina, 19.04.2011 klo 14:34)

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 11:15)