Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 10.04.2011 klo 11:12

Purkautumisosasto 7

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 54

Rorschack

Rorschack
Viestimäärä: 154

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 17:53  
+
0
Miksi, oi miksi hiusvärien valmistajat kuvittelevat että 22,5ml hoitoainetta väripurkin mukana tullessaan millään muotoa riittää yhtään kenenkään kuontaloon?? Ja tuo värien mukana tuleva hoitis on parasta mitä tiiän, alanko mä hamstraamaan neljä purkkia kerralla ja käytän kaikista hoitoaineet että siitä jotain taikaa olisi? Ärsyke se on pienikin ärsyke :roll:
When God created a Man, she was only kidding.

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 18:23  
+
0
^ Niimpä. Mä ainakin läträän siitä hiusväripurkin hoitoaineesta, tavallisesta hoitoaineesta (tai useammasta) ja mahdollisesti jostain hiusnaamiosta valtavan kourallisen supermössöä, jonka kuvittelen maagisesti vähentävän värjäyksen aiheuttamia vaurioita... :nauru:
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 18:49  
+
0
Näin lenkillä kun joku löi sakemannia useamman kerran. :pyssyt: Ja ei ollut edes aikuinen koira. Ja toinen tapaus parkkiksella heitti kolinapurkilla koiraa päähän kun se pyrki meitä kohti kun näki meidät toisella puolella tietä. :eitietoo:

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 19:56  
+
0
Miksi ihmeessä mainosten pitää rävähtää telkkarista ohjelman volyymi potenssiin sata? :mad: Suorastaan säikähtää aina kun mainokset alkaa. Hyrk.

Lisäksi mulla on ollu päivä suoraan helvetistä. Näitä lisää niin johan tässä iloisuusaste kasvaa kohisten.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 20:27  
+
0
^ Se on kyllä ärsyttävää. Ja vielä ärsyttävämpää on nettiohjelmien mainokset, niitä ei voi kaikkia edes laittaa mutelle :mad:.

Ikävää että sulla on ollut pska päivä. Toivottavasti huominen ei ole tuulinen, vaan aurinkoinen :aurinko:. (ja miks mulla alkoi soimaan nyt Ressu Redfordin aurinko nousee-biisi päässä :mietiskel:)
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 20:52  
+
0
Multa ei ole viimeiseen kahteen vuoteen kysytty papereita kuin satunnaisesti. Nyt viimeisen kolmen viikon aikana multa on JOKA KERTA kysytty paperit, kun olen käynyt jotain alkoholipitoista ostamassa. Onko tämä ero tehnyt musta lapsen näköisen, vai mistä tämä johtuu?!

Ei siinä muuta, mutta kun äsyttää kaivella ajokorttia lompakosta. Se kun on kovin tiukasti kiinni siellä taskussaan, ja jotkut vaativat sen sieltä taskusta ulos varmistaakseen ettei sitä ole väärennetty.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 21:12  
+
0
^^ Kiitos :hymy: Ja toivottavasti pääset Ressusta eroon :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Rorschack

Rorschack
Viestimäärä: 154

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 21:14  
+
0
^^ Tiesitsä et myyjät on ohjeistettu kysymään henkkarit kaikilta jotka näyttää/joiden arvellaan olevan alle 23 vuotiaita? Nykyään vielä kiristynyt entisestään, sanktiot tupakkatuotteiden/alkoholin myynnistä alaikäisille on kiristynyt kivasti. Pidä ajokorttia eri lokerossa? Minäkin haluan henkkarit aina omiin näppeihini nähtäviksi.
When God created a Man, she was only kidding.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 18.04.2011 klo 21:19)

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 21:21  
+
0

Rorschack kirjoitti:

Miksi, oi miksi hiusvärien valmistajat kuvittelevat että 22,5ml hoitoainetta väripurkin mukana tullessaan millään muotoa riittää yhtään kenenkään kuontaloon?? Ja tuo värien mukana tuleva hoitis on parasta mitä tiiän, alanko mä hamstraamaan neljä purkkia kerralla ja käytän kaikista hoitoaineet että siitä jotain taikaa olisi? Ärsyke se on pienikin ärsyke :roll:



Mäpäs värjäsin just hiukset,sisko kävi Tokmannilta kait 3prk/10€ ja noissa väreissä oli kyllä ihan reilu tuubi, riittää munkin paksuun lettiin (vaikka lyhyt onkin, niin max. 2kerran on "normaaleja" hoitoaineita saanut käytettyä ennenku loppuu) ja riittää varmaan seuraaviin viiteen kertaan ainakin :eek: tota on siis oikeasti paljon, ja mä vielä käytän hoitoainetta ihan älyttömästi muutenkin.
- nimimerkki vaihtunut -

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 21:22  
+
0
^^Tiedän, olen itse baarissa töissä ja ollut kaupan kassalla melkein vuoden. :wink: Ihmetyttää vaan, kun kahteen vuoteen ei ole papereita juuri kyselty edes Alkossa, mutta nyt yhtäkkiä tuntuu joka ikinen myyjä syynäävän hyvinkin tarkkaan meikäläisen henkkarit.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu maanantaina, 18.04.2011 klo 21:25)

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 21:32  
+
0
^ Itse ainakin kysyn ihan siksi aika tarkkaan henkkarit kun oikeasti vähän pelottaa että jos tulisikin vahingossa myytyä alaikäiselle :S Minua ärsyttää se, että minulta ei lähes ikinä kysytä henkkareita, vaikka olen kuitenkin vasta 18, tuntuu että näytän varmaan jo nyt ihan kurpahtaneelta :suru: Ei muuten mitään, muttakun aina minua on sanottu itseäni vanhemman näköiseksi.
Hurjaharja vm-11

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 21:40  
+
0
Mä kyllä yleensä hymyilen leveesti ku Naantalin aurinko jos joku kysyy multa papereita :shifty: Rupsahtaneen kurpan ultimate itsetunnon kohotus :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 21:42  
+
0
^^^ Et sinäkään oo kuitenkaan vielä niin vanha, että voisi minään loukkauksena ottaa sitä kyselyä. Jos nyt on vaan monta kertaa sattumalta osunu kohdalle sellainen, joka haluaa nähdä?
Minä kaivan (edelleen) automaattisesti henkkarit esiin vaikka olisin vaan kaupasta ostamassa kaljaa tai siideriä, vaikka yli kolme vuotta olenkin täysikäinen ollut. En vaan omasta mielestäni näytä yli 23-vuotiaalta, en välttämättä edes yli 18-vuotiaalta. :D Enkä ota sitä minään rasitteena, parempi minusta että syynätään tarkemmin kuin että myydään lepsusti alaikäisille.

muoks. väksy.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens
(Viestiä on muokattu maanantaina, 18.04.2011 klo 21:42)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 21:50  
+
0
No kyllä multakin aina papereita kysytään ku viinaa tai vahvempia juomia ostan mutta harvemmin ku ostan siideriä :) Hitto en haluis kyllä vanheta tästä enää yhtään!!! olen nyt 26-vuotias. Mutta eipä tuota vanhenemistä kyllä mitenkään voi estääkkään =/
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 21:53  
+
0
Mitenhän mä tämän selittäisin. Musta on hyvä, että henkkareita kysytään. Jos täytyy valita, niin mielestäni parempi että myyjät kysyy yläikäisiltä kuin myy alaikäisille. Se, mikä tässä tilanteessa ärsyttää, on se, että multa ei viimeisen kahden vuoden aikana kysytty papereita juuri missään ja nyt tuntuu, että joka paikassa syynätään meikäläisen kortti läpikotaisin. Pyydetään ottamaan pois lompakosta ja oikein hinkataan, että onhan tämä nyt aito. Ärsyttää, kun on ennen tarvinnut vain antaa myyjälle raha ja pakata ostokset kassiin ja nykyään tuohon varsin mukava simppeliin toimintaan on tullut yksi turha vaihe lisää.

Ei mulla ärsyttäisi, mikäli multa olisi kysytty papereita aina. Ärsyttävä asia on nimenomaan tuo muutos. Got the point?
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 21:56  
+
0
Hmm jännä homma. Mistäköhän mahtaa johtua!! Onks sulla uusi tukkatyyli tai meikkaatko jotenkin erilailla?
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 21:59  
+
0
Kyllä mä ainakin ymmärrän mitä Kadaver meinaat, luultavasti muutos vaan johtuu juuri siitä, että ne rajat tiukentuu koko ajan. Eikös ennen saanut simaakin myydä alaikäisille? Myös pelikoneet ovat vaihtumassa k-18. Koko ajan pitää olla tarkempi ja tarkempi, kyllä se muakin vähän kassana ärsyttää...
Hurjaharja vm-11

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 22:00  
+
0
Oon vaihtanu jakauksen paikkaa ja oon alkanut käyttämään hameita housujen sijaan. :D
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 23:05  
+
0
^ Tai voisiko kyse olla yksinkertaisesti siitä, että olet nyt vain ostanut useammin alkoholia, niin papereiden kyselytilanteita on ollut enemmän?

Mä olen aina hyvilläni, kun multa kysytään papereita. Olenhan kohta 30, ja kyllähän se hymyilyttää kun jossain citymarketin kassalla kysytään papereita, kun on ostanut pari siideriä. Näytänkö oikeasti alle 18-vuotiaalta :nauru:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 23:08  
+
0
En mä tiedä, ärsyttää silti! :-D
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 19:15)