Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 10.04.2011 klo 11:12

Purkautumisosasto 7

Siirry sivulle: 1 ... 51 52 53 54

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 18:16  
+
0
Olin tuossa aiemmin tänään koiran kanssa uimassa ja joku koira päätti sitten kakata veteen. Hyisssssssssss. Onneksi ne omistajat ainakin yritti kerätä ne pois.
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 18:28  
+
0
^Hahaha :nauru::nauru:

Nyt jo ärsyttää, huomenna 8,5 tunnin työvuoro. Kassalla. Miten mä oikein jaksan... 8,5 tuntia paikallaan istumista :suru:
Hurjaharja vm-11

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 19:25  
+
0
Taraaa, tuli vain mieleen että eikö kämpän löytymistä helpottaisi se, että laitat itse lehteen ilmoituksen, että olet asuntoa vailla? Niin monet mun ystävät ovat ainakin löytäneet asunnon Helsingin seudulta. Sillä tavalla sulle tulee soittoja ja tarjouksia asunnoista, eikä tarvi itse niitä metsästää. :hymy:

Ja noin me ollaan miehenkin kanssa ennen menetelty, kun asuttiin vuokralla.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 20:18  
+
0
Edellistä asuntoa etsiessä pistin nettiin ilmoituksen ja heti seuraavana päivänä yhdestä unelma-asunnosta soitettiin ja siitähän tuli sitten koti meikäläiselle. Kannattaa ainakin kokeilla! :)
Varjo 12/2010 ♥

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 22:05  
+
0
Kesäloma nuorisolla alkanut. Huomaa siitä kun on pitänyt koirapuistoon mennä tuhoja tekemään. 2 tuolia, penkki, este ja juomakuppi hajotettu ja viskattu ryteikköön.
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 22:13  
+
0
Paikattu hammas edelleen kylmän arka ja välillä puruarka. Rahat todella vähissä, hammaslääkäriinhän niitä vähiä tekeeki mieli laittaa. En oo onnistunu uudessa duunissa niin hyvin kun oisin halunnut. Viikonlopun kivat suunnitelmat menee ilmeisesti uusiks.

Onko mahdollista, että joskus ois kaikki hyvin?

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 23:03  
+
0
Ei helvetti. tultiin avon kanssa töistä kotio ja katsottiin, että kas, kukat laatikoissa ja penkeissä kaipaa kastelua näin hellepäivän jälkeen, mutta vois ensin itse piipahtaa suihkussa huuhtomassa päivän tomut. Serkkupojan valmistujaiskahveillakin oli tarkoitus pyörähtää, joten nopsia oltiin jotta ei kovin myöhälle menis.
Noh, ovi kiinni ja verhot ikkunan eteen. Olihan virhe - oven auetessa uudestaan ei ollut enää kukkiakaan kasteltavaksi. Varas jätti laatikkoon peräti kaksi petuniaa. :l Eihän nuo paljoa kustanna, mutta risottaa mielettömästi. Kuinka joku kehtaa ?! :pyssyt::pyssyt::pyssyt:
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 23:33  
+
0
^ On jollain välähtäny :roll:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 23:42  
+
0
Tuli tosta varkaudesta mieleen, että oon kuullut lyhtyjä ja koriste-esineitä varastettavan hautuumaalta... :eek: Miten joku ihan oikeasti kehtaa??

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 23:58  
+
0
Purkautumista...
Kuumuus ja hyttyset!!!! Koira-raasut kärsii, kun on niin kuuma, eikä pääse kunnolla lenkille, ilman minun ja koirien läkähtymistä. Tarttis kumminkin saada isojen koirien liikuntaa, ettei hypi seinille. Sit kun menee illalla ilman viilennyttyä lenkille, niin mahdottoman iso hyttysparvi hyökkää kimppuun, ja kulkee koko lenkin ajan perässä. Lenkki vedetään siis hyvin nopeetahtisesti, vaan pikaiset pysähdykset, ei liikoja haisteluita. Opeta siinä sitten toista koiraa olemaan vetämättä, kun on pakko mennä ripeesti ja tää luulee lenkkiä vähintääkin nopeuskilpailuksi ja kiskoo enemmän ku laki sallii!
Ite kyllä tykkään, että on lämmintä, mutta nää sivuoireet tässä alkaa hitusen ottaa hermon päälle.

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 09.06.2011 klo 02:28  
+
0
Suomen arvauskeskukset! :pyssyt::twisted:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 09.06.2011 klo 10:19  
+
0
Jaaa, en sit saanutkaan yksiötä :(!!¨Siis mit vit*!
Mulle annettiin numerot ja tieto, et käy kattomassa, vissiin ei vielä tiistaina ollut mennyt, koska sanoin, että ei mun tarvi sitä nähä, mä otan sen.
Tuli vastaus "tarvii se eka nähdä"... Noh, soitin työkaverille et menee ottaan kuvia jne.
Laitoin heti sit viestiä eilen illalla että mä otan sen.
Tänään tuli viesti "Se on mennyt jo!" JAAAA! Kiitos, hienoa, mahtavaa :(

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 09.06.2011 klo 11:23  
+
0
Joh, kiitos, lehteen ei ollakkaan laitettu :hymy:
Tosin meille itselle ei myöskään tule paikallista lehteä (Savon sanomia), joten ei ole muistunut mieleeni.
Muutenhan meillä on tori.fi:stä kaikkiin Kuopion alueen välittäjillä hakulomakkeet. Muutamia tullut, mutta on niin hemmetin kalliita asunnot nykyään! Ihan älytöntä, ja jos en saa edes päivärahaa, jota anomassa, millä minä mitään maksan :eek: huh.. stressi iskee taas.. :ttou:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 09.06.2011 klo 11:29  
+
0

Taraaa kirjoitti:

Joh, kiitos, lehteen ei ollakkaan laitettu :hymy:
Tosin meille itselle ei myöskään tule paikallista lehteä (Savon sanomia), joten ei ole muistunut mieleeni.
Muutenhan meillä on tori.fi:stä kaikkiin Kuopion alueen välittäjillä hakulomakkeet. Muutamia tullut, mutta on niin hemmetin kalliita asunnot nykyään! Ihan älytöntä, ja jos en saa edes päivärahaa, jota anomassa, millä minä mitään maksan :eek: huh.. stressi iskee taas.. :ttou:



Kannattaa tosiaan pistää lehteen ilmotus. Mä oon aina asunut vaan yksityisten vuokrakämpissä ja näistä löytyy oikeesti helmiä! Viimeksi kun etittiin kämppää niin meille tuli n.10 soittoa, joten oli sitten varaa valita minkä ottaa ja miltä alueelta. :cool: Laita siihen ilmotukseen maksimivuokra, jonka voit maksaa, niin ottaavat yhteyttä sun budjetille sopivista asunnoista vaan hymy:

Shano

Shano
Viestimäärä: 84

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 09.06.2011 klo 11:57  
+
0
Koirat käyttäytyy lenkeillä erikseen vietäessä kuin pienet enkelit, mutta kun vien ne samaan aikaan, niin ovat oikeita luupäitä :pyssyt:
Shani (rottweiler) ja Nano (sekarotuinen 06/2011)

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 09.06.2011 klo 12:56  
+
0

PenniMyy kirjoitti:

Kannattaa tosiaan pistää lehteen ilmotus. Mä oon aina asunut vaan yksityisten vuokrakämpissä ja näistä löytyy oikeesti helmiä! Viimeksi kun etittiin kämppää niin meille tuli n.10 soittoa, joten oli sitten varaa valita minkä ottaa ja miltä alueelta. :cool: Laita siihen ilmotukseen maksimivuokra, jonka voit maksaa, niin ottaavat yhteyttä sun budjetille sopivista asunnoista vaan hymy:



Juu, myökin asutaan yksityisellä ja ovv:n kautta tulee yksityisiltä, paljonkin. Mukavaa kun sähköpostiin kuvien kera tulee, mutta silti joko liian pieniä, hissittömiä taloja, tai liian kalliita. Ajateltiin irtisanoa tämä 1.7, joten viimeistään 1.8 pitäisi olla toinen asunto, jos niitä ehotuksia tulis paremmin. Ja jos ei löydy ja joudutaan muuttamaan, pitää asustella miehen isovanhempien luona vaikka väliaikasesti, ei kuitenkaan ole aluksi pistää 2000e takuuvuokriin, normivuokriin ja välityspalkkioihin kerralla. Muutamissa firmoissa ekasijalla asunnottomat ja muille ei sit edes ilmoita vaikka olisikin hyviä asuntoja vapaana :mietiskel:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 09.06.2011 klo 14:03  
+
0
Vanhemmat ottaa pattiin jotka ei sano mitään kun lapset juoksee ja kirkuu koiria kohti. Mitäs sitten jos sattuu olemaan joku vähän vihasempi lapsiin tottumaton koira kyseessä? Noi onneks ei lotkauttanut korvaansa. Mut kuka silloin on vastuussa jos jotain tapahtuu? Ja pitkän matkaa vielä juos meidän takana kiljuen. Sit se ohitti meidät ja alkoi sorkkia jotain kukkaa koiria kohti. Aaargh...:pyssyt:
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 09.06.2011 klo 14:41  
+
0
Purkautumista välillä... Aika monella tuntuu olevan ongelmia työpaikan kanssa tai työnhaussa, ja yhdyn nyt heihin. Oon ollut nyt n. 1½ viikkoa työtön, hakemuksia on tullut laitettua vaikka minkälaiseen paikkaan. Työhaastatteluja on ollut, ja huomenna pitäis kirjoittaa sopparit yhteen paikkaan.
Ongelma nyt vaan on siinä, että tiedän että en viihdy paikassa pitkään, ja että ala ei kiinnosta pätkän vertaa. Lisäksi palkkaus on täysin peestä. Ajattelin kuitenkin kun kävin silloin työhaastattelussa, että parempi se on mikä vaan työ kuin olla työtön, mutta nyt en oikein tiedä. Minusta ei myösään ole reilua ottaa vastaan työpaikkaa, josta lähtee hippulat vinkuen kunhan löytyy jotain parempaa. Ääh, en mä tiedä. Ärsyttää tää tilanne!

Ja pakko purkautua tästä helteestä. Itse rakastan talvea, lunta ja paukkupakkasia yli kaiken, tosin viime talvi oli siinä rajoilla koska metsässä ei pystynyt liikkua, muuten oli aivan ihanaa!
Mutta tää kesä...Aargh! Hyttyset, paarmat ja muut öttiäiset! Koirat pitää lenkittää kuudelta aamulla tai kymmeneltä illalla, että eivät läkähdy. Lenkit ovat silloin juurikin tuollaisia pika-pika marssitahtia eteenpäin että hyttyset eivät syö elävältä, eikä tokoilua tai muuta pysty harrastamaan lenkin lomassa, vaan sitä on harjoiteltava sisällä 40 neliön mökissä.
Lisäks allergiat...Siitepöly- ja heinäallergia, hyttysten pistot turpoavat puolen käden kokoisiksi paarmanpuremista puhumattakaan. Eilen kävin ekaa kertaa uimassa, ja sen seurauksena mulla on kainalosta kyynärpäähän ulottuva ihottuma-alue joka kutisee niin pirusti. Ihanaa.... Ja eikun valivali :nauru:
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 09.06.2011 klo 14:45  
+
0
Kävin ostamassa kukkia pihalle ja siellä kukkakaupassa joku 50v mies VIHELSI mun perään ja kääntyi oikein kyyläämään todella estottomasti kun kävelin hänen ohitseen. Muutaman kerran käveli mun ohi ja maiskautti suutaa sillee ällösti ja lipoi huuliaan.

Parastahan tässä on se, että sillä oli vaimo siinä vieressä koko ajan! Vaimo katseli hiljaa kukkasia ja kommentoi miehelle välillä ja mies sit keksi pari kertaa että siellä mun luona on "tosi kivoja kukkia, mennäänpäs tuonne".

Ällöttää vieläkin. Ja harmittaa vaimonsa puolesta.

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 09.06.2011 klo 14:53  
+
0
^ Pienten koirien haittapuolet... Meillä kanssa juoksee aina kaikki lapset kiljuen Jediä kohti. Kerran yhdet vanhemmat sanoi lapselleen, että mene silittämään kivaa koiraa ja kukaan ei kysynyt multa mitään. Mitäpä sitä omistajalta kysymään, eihän pieni koira voi olla vihainen vai miten se meni?
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

  Siirry sivulle: 1 ... 51 52 53 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:45)