Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 06.08.2011 klo 14:28

Purkautumisosasto 9

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

PURKAUTUMISOSASTO 9 - Lauantaina, 06.08.2011 klo 14:28  
+
0
Kitistään ja kiukutellaan lisää.

Lisäsin otsikkonumeron.
Jaijah
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 14.08.2011 klo 22:53)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Lauantaina, 06.08.2011 klo 17:49  
+
0
Krooninen päänsärky, lääkkeet ei auta. Ja yöksi töihin. Jee. -.-
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Lauantaina, 06.08.2011 klo 18:32  
+
0
Avolla on pyykkituvan avvaimet satojen kilsojen päässä... Mulla piti olla tänään pyykkipäivä, mut piti sitten pestä osa satsista nyt kylpyammeessa ja sit parin päivän päästä seuraava satsi, kun nuo kuivuu... krrrrr!!!! Miksi hemmetissä ei sekään voinut vähän miettiä, ettei se näitä mun avvaimia olis tarvinnut ottaa mukaansa minnekkään, ainakaan niitä pieniä pyykkituvan!

Ostin muutaman olusenkin kaappiin ja hokasin, etteihän mulla ole avaajaa! Ärrin. Lusikalla avasin pullon sekä etusormen taipeen joka lipsahti korkin terävään reunaan. Tässä sitten seuraavaa ihanuutta odottelemaan.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Lauantaina, 06.08.2011 klo 18:41  
+
0
Pyykistä tuli mieleen että mun ainoot farkut meni pilalle kun tuli mustikkaläntti persuksiin kun olin mustikassa yks päivä. Ei muuten mitään, mutta hankala muutenkin löytää housuja kun mulla on niin pitkät jalat että vähän harmittaa jos en saa pois sitä länttiä. Laitoin nyt sitruunamehua länttiin ja annan vähän kuivahtaa ja sit koneeseen, katotaan lähteekö, tolla konstilla on ainakin ennen lähtenyt vanhempikin mustikka.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 06.08.2011 klo 18:41)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Lauantaina, 06.08.2011 klo 19:07  
+
0
^^Minä ostin koiralle eilen jotain purkkiruokaa enkä löytäny avaajaa mistään. Pakko oli sitte vasaralla paukuttaa auki, siis sillä toisella päällä:nauru: Tuo on muuten jännä miten joskus kaikki menee ihan vtuiksi, niinku tässä yks aamu en millään meinannu löytää mun pyörän avaimia enkä visaa ja siinä sitte töistä myöhästy. Ja töissä kaikki meni ihan perseelleen, sitte kotiin tullessa käytti vaan koiran lenkillä ja painu peiton alle:ylpea:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Lauantaina, 06.08.2011 klo 19:30  
+
0
Mutustelin aamulla pöydällejääneen tortillasipsipussin loppuja, ja pieni pala jäi hampaankoloon. En saa sitä sieltä millään pois, ja nyt on koko vasen yläpuoli suusta hampaan ympäriltä ihan hellänä. Är-syt-tä-vää!!
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Lauantaina, 06.08.2011 klo 21:52  
+
0
Naapurit taas vaihteeksi ryyppää ja tappelee, kilpaa huutavat perkelettä ja saatanaa. Eikä täällä ookkaan seinät ku paperia :roll:

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 11:36  
+
0
Mulla oli koko eilispäivä ehkä eeppisin mahdollinen multifail joka vaan voi olla. KAIKKI meni pieleen mikä vaan saattoi mennä. Ensin olin koko päivän vaan itkuinen ja ahdistunut (ilman näkyvää syytä, tälle tosin ilmeni selitys sitten myöhemmin).

Sitten myöhästyin töistä, tosin vain pari minuuttia, mut vitutti silti. Koska mä lähtökohtaisesti vihaan sitä että on kiire. (Meikkasinkin töissä, kun oli "vähän" kiire bussiin. Sain juosta.) Sitten meni työyö ihan männikköön, alkaen siitä että mulla oli pää kipeä. Sitten mä en aivan osannu laskea ja whatnot. Sama laskutaidottomuus jatkui sit vielä tilityksessä ja sain hinkata merkkien kanssa vaikka kuin kauan. Laskin rahatkin väärin, joten pääsin töistä myöhässä... ja unohdin leimata itteni pihalle. (koska poikkeamat pitää raportoida niin en sitten juossut sisälle enää tuon takia vaan päätin että ilmoitan sen samalla kun kaikki muutkin).

.. ja aivan kuin tämä ei olisi tarpeeksi... se eilinen itkuisuus selittyy sillä että tänään mulla sit alkoi menkat. Ah, hormonit. -.-
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 14:30  
+
0
Voi eiiii :suru:

Huomasin just et mun etuhampaassa alkais kehkeytymään joku reiän tapainen! :( Ei ole kipeä eikä mitään tosin, mut siinä näkyy pieni tumma "reikä"... Ääääää! Olin maalis-huhtikuussa hygienistillä puhdistamassa ja se päätti hioa tuosta kohtaa tummennusta pois, ehkä oli väärä ratkaisu se hiominen meinaan sitten... toivottavasti ei ala vaivaamaan. Olis meinaan mun eka reikä ikinä ja pelkästään hammaslääkärien vika!

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 15:04  
+
0
^ kyllä siihen reikä tulis jos olis tullakseen! Kannattaa äkkiä vaan mennä paikkauttaa, ettei pääse pahemmaksi. Itse joskus "vähän" odottelin ennen kun menin ja laskuahan maksan edelleen. Ei se kirpaise. :)

Voisko tää kosteus jo pikkuhiljaa laantua! Ruotissa oli ihanaa, ei läheskään näin tuskasta ja hiostavaa. Ja enää ei oo ees kuuma, ja silti hiostuttaa. :pyssyt:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 15:16  
+
0
^joo, en viitsinyt olla jälkiviisas ja laitoinkin jo varausaikaa hakuun kunnalliselle. Saavat siellä sitten tutkia (taikka hutkia) lisää...

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 16:46  
+
0
Tosi kiva, eilen piti lähteä vähän pitämään hauskaa kavereiden kanssa pitkästä aikaa. No hauskaahan meillä olikin niin pitkään kunnes tilasin toisen kaljan baarissa ja sen jälkeen en muista mitään. En tiedä missä oon ollu, kenen kanssa, mitä tehny. Heräsin vain aamulla kaikki eiliset vaatteet päällä, kännykkä häveyksissä ja joka huoneessa valot päällä.
Meni monta tuntia ennenkuin pääsin soittamaan kavereille että mitä ihmettä on tapahtunut. Tosi pelottavaa kun ei tiedä mitään illan tapahtumista, vaikka vähän huojentavaa on tieto että kaverini olivat löytäneet miut harhailemassa yksin keskustassa ja vieneet kotiin. Ei mitään tietoa tästäkään. Kahdesta kaljasta tuskin muisti menee näin pahasti? :eitietoo:

Kännykkäkin oli löytynyt, joku ystävällinen mies toimitti sen äitini postilaatikkoon, mutta rikkihän se on.

Olen myös ihan mustelmilla joten luultavasti olen vetänyt velivetoa jossain.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 16:47  
+
0
^Tyrmäystippoja?:neutral:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 16:49  
+
0
^ Ilmeisesti, niitä on ollu todella paljon liikkeellä täällä.

Luulin itteäni tosin fiksuksi, koska en ikinä jätä lasiani vartioimatta mihinkään, mutta ilmeisesti oon jättäny kuitenkin...
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 16:56  
+
0
Jösses, nukuin tänään kahdet päikkärit ja kohta on koko päivä mennyt ohi. :o Onkohan tää ihan normaalia kun on pentu talossa, että nukahtelee tuosta noin vaan... :D
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Cora

Cora
Viestimäärä: 200

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 16:58  
+
0
^^Huih. Onneksi olet päässyt kuitenkin kotiin suht turvallisesti. :neutral:

Muoks. Väkkyröitä
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 07.08.2011 klo 16:59)

Pdm

Pdm
Viestimäärä: 253

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 18:53  
+
0
Multa vietiin eilen lompakko. Huoltoasemalla keskellä kirkasta päivää.. Olin ihan varma että oon ite hukannu sen, mutta sitten kortilla oli ollut joku osto ennen kun suljin. Hienoa.. Onneksi ei nyt rahaa ollut siellä käytännössä yhtään ja nyttenhän sen pitäisi jäädä kiinni jos enää yrittää. Onni onnettomuudessa että oli ns. ajolompakko, eli ei mennyt "kuin" ajokortti, kortti ja s-etukortti. Ihan riittävästi tekemistä ja hankaluuksia tosin noittenkin uusimisessa. Raah. Kaikki käteisetkin toki meni siinä lompakossa, mutta onneksi isi on ihana ja autto tytärtään hädässä ja toi eilen käteistä ja sai mun pienehkön hysteriankin rauhottumaan. Vaikka sen pitikin ajaa hurja matka vaan sitä varten. Mutta se vaan onkin maailman paras isi <3

Ja tulin tosiaan eilen takasin Ouluun omaan kotiin sen jälkeen kun oon 2kk ollu töissä muualla, kerran käyny välissä täällä. Sillon testasin jääkaapin ja olin sillon jo sitä mieltä että se ei kyllä nyt oikein toimi... Mutta ei nuo vuokranantajat (=vanhemmat) sitä uskonu täysin ennen kun isä nyt eilen tosiaan kävi sen tsekkaamassa ja toteamassa että joo, ei se kyllä jäähytä. Pakastimen puoli toimii mutta jääkaappi ei.

Eli enemmän kun hieno tilanne - rajalliset käteisvarat, ei mahdollisuutta jääkaappisäilytykseen, eikä mitään ruokatarpeita kun en täällä oo ollut. Tänään kävin ulkona syömässä, huomenna varmaan tarjoudun jonkun kaverin luokse tekemään ruokaa ni saan syödä itekin :D Ja toivon että korjaaja tulis pian ja kortit sais pian ja .. Tuntuu vaan että vastoinkäymisiä täynnä tämä mun paluu kotiin. :(

Niin ja vielä sekin että katoin ajokortin uusimista poliisin sivuilta ja oli maininta että ei tarvi uusia kuvia jos vanhat on ollu alle 3v. Olin ihan mielissäni vähän aikaa että no, ei tarvi sentään käydä passikuvissa... Ennen ku tajusin että mun 18v synttäreistä ON kyllä jo reilusti yli 3v aikaa. Hups.
If there's a prize for rotten judgement, I guess I've already won that.

sbtn Lara 02/09 - 08/15.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 19:16  
+
0
mmaija, käväisehän huomenna ilmoittamassa poliisille tapahtuneesta. Kyseiseen baariinkin kannattaa ilmoittaa, tosin polisiista ilmoittavat sinne varmaan joka tapauksessa.
Hyvä ettei ole tapahtunut mitään hirveyksiä! Tosi inhottavaa kun ei tiedä missä on hortoillut ja mitä on tehnyt.

Oma vähäpätöinen purkautuminen: Ajoin just meidän vanhan kodin ohi, ja olin saada slaagin kun näin mitä pihalle oli tehty. Kaikki istutukset ja kukkapenkit jyrätty maan tasalle. Suurella vaivalla ja melkoisilla rahasummilla rakennettu kaunis puutarha on muunnettu takaisin sellaiseksi ghettopihaksi, josta aikoinani aloitin sen suuren urakan. Ruusut, hortensiat, puksipuut, lumipalloheisit, hostat, jouluruusut, clematikset ja muut köynnökset ym. ym., ihan kaikki revitty pois. Jopa mongolianvaahtera on kiskottu irti :pyssyt: Eihän se tietenkään minulle kuulu mitä pihalleen tekevät, mutta ei tullut mieleen sanoa että voin viedä kaikki mennessäni? Ei tullut mieleen mainita asiasta vaikka avolle kun rupesivat tuhoamaan puutarhaa? Ovat kuitenkin molemmat avon fb-kavereita, ja toisinaan ovat olleet yhteydessäkin.
Ei olisi pitänyt ajaa siitä ohi. Tekee pahaa ajatellakin koko asiaa. Mä en voi ymmärtää.
Ovet pyydelleet aina toisinaan käymään siellä, mutta mä taidan suosiolla olla menemättä :mad:

capsy

capsy
Viestimäärä: 177

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 19:46  
+
0

nenssi kirjoitti:

Jösses, nukuin tänään kahdet päikkärit ja kohta on koko päivä mennyt ohi. :o Onkohan tää ihan normaalia kun on pentu talossa, että nukahtelee tuosta noin vaan... :D



Meillä kanssa kun koira oli ihan pentu, niin minä nukuin koko ajan :D Naureskelin itse väsyksissäni silloin, että elin aivan niin kuin vauvan kanssa: minä nukuin aina kun pentu nukkui, koska se termiitin kanssa yhteiseloon opettelu oli tosi väsyttävää. Että jospa se normaalia on :D
Slku 2010
PkCollieu 2012

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 20:01  
+
0
^Mäkin muistan ton, varsinki ku olin kesälomalla sillon ku Hugo tuli ni nukuin kyl aika paljon sen kanssa samaan aikaan :hymy:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265846
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.04.2024 klo 23:15)