Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 06.08.2011 klo 14:28

Purkautumisosasto 9

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

jempo

jempo
Viestimäärä: 370

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 21:03  
+
0
^ meillä tuohon samaan että nyt kun avo on ollut lomilla armeijasta ni ollaan vaan nukuttu:D avo on ollut niin väsynyt että itseäkin on väsyttänyt. Nyt toki molemmilla flunssakin mutta kuitenkin:D

Itsellä ei nyt oikeastaan muuta harmituksen aihetta kuin flunssa ja huomenna työt klo7. En halua saikkua, vähän kyllä jänskättää aamulla herätä ku aamut on tunnetusti pahimpia flunssaisena. Pelkään myös miten rikin yksinolo menee kun viikonloppuna ei menty yhtään pitkää lenkkiä.. Älypelejä ym ollaan ratkottu mutta eihän se riitä. Voivoivoi:D huomenna tulos muutosverokortti postissa, riki tuskin säästää posteja ehjänä kun sitä tulee niiiin v*tuttamaan huomenna..:P
Sekarotuinen Riki <3 (09/10)
Rikin touhuilut.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 21:14  
+
0
Onneksi ei oo mmaijalle käyny mitään vakavampaa! Tosi pelottavaa kyllä, suosittelen kans ilmottamaan asiasta poliisille ja kyseiseen baariin.

Vanis, ymmärrän todellaki harmituksen pihan puolesta!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 21:58  
+
0
Hui, miten kamalaa mmaija!. Tuo on yksi mun suurimmista peloista. Onneksi ei tosiaan tapahtunut mitään!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 23:06  
+
0
No onneks tässä alkaa suurinpiirtein olla selvillä että missä oon ollu ja kenen kanssa. Tosin kello 02.30-03.30 välinen aika on vielä hämärän peitossa kun oon ilmeisesti yksinään josssain hortoillut. :eitietoo:

No pitää ottaa tästä opiksi ja vartioida sitä kaljalasia entistä tarkemmin jatkossa, jos nyt uskallan enää ikinä baariin mennä. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 07.08.2011 klo 23:07)

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 00:04  
+
0
Ärsyttää oma malttamattomuus ja äkkipikasuus.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 06:44  
+
0
Prkl! Taas aurinko alkoi paistamaan :(! Eilen olin tyytyväinen kun satoi ja oli viileämpää. Mä en jaksa enää näitä kuumankosteita lähmäilmoja. Terveisin enemmän syksy/kevät/talvi -ihminen :D Tai jos se kesä pysyis siinä 15 asteisena, niin sit kesäihminenkin ;)
(Viestiä on muokattu maanantaina, 08.08.2011 klo 06:44)

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 10:27  
+
0
^ Mä en ymmärrä :nauru:
Mä vihaan vesisadetta. Joo tunti joskus sillon tällön saa tulla, ilma raikastuu sen jälkeen, mut muuten ei kiitos.
Saan ite auringosta niin paljon voimaa ja energiaa et muutamaki päivä putkeen synkkää sadesäätä saa mut ihan masikseen.

Omaa.
Perjantaina alkanut epätietosuus mahan kasvaimen tai muun ongelman suhteen jatkuu...
Tänään soitin heti aamusti lääkäriin, joka laitto lähetteen keskussairaalaan, sano että viikko saatta mennä ennen kun sinne pääsee..
Mulla on tää viikko lomaa ja olin suunnitellut kaikenlaista, nyt mielessä kalvaa vaan ajatus siitä että mussa on jotain pahasti vialla :suru:

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 10:43  
+
0
Voi v****! Laitoin vähän aikaa sitten oveen kyltin: Ei mainoksia, kiitos!, mutta saan niitä vieläkin melkein päivittäin! Mikä siinä on, että ihmisen toivetta ei voida kunnioittaa? Joko postinkantaja ei osaa lukea(ulkomaalainen) tai laittaa niitä minunkin luukustani tottumuksesta?! Ärsyttävää! En minä jaksa koko ajan olla kuskaamassa turhia mainoksia paperinkeräykseen!!!
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 10:44  
+
0
^^ Mene yksityiselle? Maksaa tietty jonkun verran, mutta saa ainakin kunnon palvelua, eikä tarvi odottaa viikkoja, vaan yleensä sinne pääsee jo samana päivänä.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu maanantaina, 08.08.2011 klo 10:44)

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 11:12  
+
0
^^ Voihan olla että se kiireessä jää oikeasti huomaamatta kun sellaista ei ennen ole ollut, mutta jos ei mainosten tulo lopu jonkun ajan kuluttua, voithan koittaa postista selvittää mikä taho alueella jakaa mainoksia ja ottaa sinne yhteyttä? Henkilökohtaiset, nimellä varustetut mainokset tulee joka tapauksessa postin mukana mutta muiden jakelu pitäis kyllä lopettaa jos asiakas niin toivoo.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 11:12  
+
0
^^ Tuleeko mainoksia edelleen vai vain ilmaisjakeluita? Meille tuli kaiken maailman ilmaisjakeluita, kunnes laitettiin oveen lisäyksenä ettei kaivata niitäkään.
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 11:15  
+
0
Kamala mahakipu (kiitos, naistenvaivat!) ja töihin on kohta lähdettävä. Eikä mulla oo tietenkään yhtään särkylääkkeitäkään. :ttou:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 11:18  
+
0
Petuunia: Joo, en ole oikein kesäihmisiä ollut koskaan. Auringostakin saan ihottumaa, jos en käytä suojakerroin 30 -rasvoja :D Vampyyri vissiinkin siis...:twisted:
Kyllä aurinkoisista päivistä sitten muutoin nautin jos tosiaan muutoin pysyy sopivan viileänä. Voimia paljon omaan purkautumiseesi! :paijata:

Frosty: Avokki oli niin fiksu kerran, et kun posti pölähti luukusta, niin aukaisi oven ja pääsi sanomaan ja osoittamaan lappua ;) Ei sen jälkeen ole tullut roskapostia.

miikkis

miikkis
Viestimäärä: 24

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 11:23  
+
0
Täälläkin on yksi syksyn ja talven tykkääjä. Saisi mun puolesta sadella täälläkin, aurinko tuolla pilkahtelee.. :neutral:

Itseä nyppii tällä hetkellä tuo ukko. Pitää sitten lähteä kello kahdelta yöllä ajamaan mielenosoituksellisesti omaan kotiinsa, kun vähän tuli kiukuteltua toinen toisillemme.. Hohhoijaa. :roll: Eihän tässä vissiin aikuisia ollakaan.

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 13:18  
+
0
Olen huomaavinani itsessäni samanlaisia säähän ehdollistumisen oireita kuin sota-ajan kokeneilla ihmisillä on ollut, ja on vieläkin. Lähipiirissä on vieläkin ihmisiä, jotka ovat kokeneet sota-ajan. He tuntevat olonsa turvalliseksi kun on pilvistä ja sataa. Syy tähän on se, että lapsuudessa sota-aikaan ei koskaan tiennyt koska pommikoneet tulevat jos sää on kaunis ja pilvetön. Jos taas oli sumuista, sateista tai edes pilvinen sää, sai olla varma, että pommikoneet eivät tänään tule. Täällä ei tänä päivänä sentään pommituksen vaaraa ole, mutta kun sataa, niin saa olla varma, että se muutoin joka puolella raikuva moporalli ainakin siirtyy tuonnemmaksi!

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 13:25  
+
0
Tänne tulee molemman laisia mainoksia eli niitä missä on nimeni ja sitten jotain kauppojen mainoksia yms. turhaa. Olenkin itsekin miettinyt, että pitäisi joskus ihan huikata sille postinjakajalla että oletkos huomannut tuon kyltin, mutta ovat ne kyllä aika vikkeriä kintuistaan!:nauru:

Pitää katsoa, jos vielä tulee mainoksia kyltistä huolimatta, niin pitää varmaan askarrella isompi ja tarkempisanaisempi kyltti: Ei mainoksia, ei ilmaisjakelua eikä varsinkaan laskuja, kiitos! :kieli:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 13:35  
+
0
^Vanha kunnon ratakisko vaan kehiin ja vääntämään :nauru:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 14:11  
+
0

Joh kirjoitti:

^^ Mene yksityiselle? Maksaa tietty jonkun verran, mutta saa ainakin kunnon palvelua, eikä tarvi odottaa viikkoja, vaan yleensä sinne pääsee jo samana päivänä.



Yksityisellä olinkin.
Meillä on työterveyshuolto yksityisellä, siihen ei kuitenkaan kuulu mitään erikoisuuksia, vaan ihan peruslääkäripalvelut, ei siis ultraäänitutkimusta tai muuta.. Ja ultrata maha täytyy.
Ja lääkäri sanoi että jos sieltä jotain löytyy niin toimenpiteet tehdään kuitenkin keskussairaalassa joten se on oikea paikka. Odotellaan siis.

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 14:20  
+
0
Kaveri, joka tykkää lukea mainoksia, meinasi laittaa oveensa "KAIKKI MAINOKSET TÄNNE VAAN!!!" -kyltin. :nauru:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 15:38  
+
0
Hei taas. Sain tänään lisää hyviä uutisia. Se tammikuussa katkennut kylkiluu todella on luutunut väärin. Kuulemma "vähän mutkalle", ja siksi se painaa rintalihasta tosi kipeästi. Sillekään ei juuri mitään voi tehdä. Ajan myötä siihen pitäisi kuulemma tottua ja ympäröivät lihakset mukautuvat virheasentoon.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545725
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 14:30)