Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 22:47

Uutisia meiltä ja maailmalta 3

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Maanantaina, 13.08.2012 klo 09:49  
+
0
Voi lammas parkoja ja niiden omistajaa! Mä olen ainakin ihan ton lammasfarmarin puolella. Mun mielestä omia elukoitaan saa puolustaa ja jollei mikään muu auta niin se on sit ampuminen. Mä en kyllä hyvällä katsoisi, jos mun elukoita(lampaita) jahdattais,kun ne on vaarassa. Jos Kovis lähtis jahtaamaan vaikka esim lampaita ja se tapettais sen takia, niin se on sitten voi voi. Mitäs meni jahtaamaan. Tuskinpa siitä sen ihmeempää haloota tekisin.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Maanantaina, 13.08.2012 klo 12:00  
+
0
Hesarin uutisessa oli lisäksi, että isäntä oli yrittänyt ennen aseen hakemista häätää koiria myös paljain käsin tarhasta. Sinänsä mulla on vähän ristiriitaset tunteet tästä asiasta, johtuen juurikin siitä että ei tiedä tarkkaan mitä on tapahtunut. Jos tää isäntä teki oikeasti kaikkensa että olisi saanut koirat pois, ja koirat on silti ajaneet lampaita takaa, niin toisaalta aika vähiin käy ne loput vaihtoehdot mitä siinä hädissään miettii kun lampaat sinkoilee aitauksessa minne sattuu. Vaikka koirat ei lampaisiin olisi koskenutkaan, niin tuskin se pitempiaikainen juoksutus ja pakokauhu niille hyväksikään on :/ Tämä siis oletuksena että koirat on lampaita tosissaan _juoksuttaneet_. Mutta tosiaan, vaikea sanoa kun ei tiedä.

(Tänne ei vissiin saanu linkittää muita keskustelupalstoja? Mutta oon niin hemmetin utelias että koitan aina onneani, ja yritän etsiä semmoisia josko sais lisätietoa. Eksyin sellaiselle, jossa joku sanoi olevansa paikkakuntalainen ja kirjoitteli että kys. koirat olisivat aiheuttaneet ennenkin harmia, tiedä sitten onko totta. Oli muuten ihan linkitetty nuo koiratkin sinne koiranetistä..Tuo nuorin koira jolle oli omistajan mukaan tullut jalostuskyselyitä, oli rekattu EJ-rekisteriin. Toivottavasti ei kuitenkaan ollut aikeissa sitä jalostukseen antaa. Mutta joo tää nyt menee jo ohi aiheen.)
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Maanantaina, 13.08.2012 klo 12:04  
+
0
Oliko ne koirat päässeet vahingossa irti, vai oliko niiden omistajalla tapana pitää tuollaisia riistaviettisiä koiria useinkin vapaana?
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Maanantaina, 13.08.2012 klo 12:12  
+
0
^ Tuolla uutisessa luki, että omistaja lenkkeilytti niitä vapaana ja mä ainakin sain sen käsityksen, että lenkkeilivät useinkin vapaana. En jaksa enää tarkistaa mitä siinä tarkalleen luki..

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Maanantaina, 13.08.2012 klo 12:54  
+
0
vihainen koira keertoo vihaisesta omistajasta

Mä en nyt oikeen ottanut tolkkua tuosta, että mitä tuolla tutkimuksella sitten ylipäätään saatiin selville. Palvelus- ja paimenkoiraharrastajat on sosiaalisia mutta aggressiivisia? :mietiskel:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Maanantaina, 13.08.2012 klo 13:08  
+
0

FCI kirjoitti:

vihainen koira keertoo vihaisesta omistajasta

Mä en nyt oikeen ottanut tolkkua tuosta, että mitä tuolla tutkimuksella sitten ylipäätään saatiin selville. Palvelus- ja paimenkoiraharrastajat on sosiaalisia mutta aggressiivisia? :mietiskel:



Jos me pk-rotuisten omistajat ollaan vähän kaikkea sekasin. YStävystytään helposti mutta hakataan nurkantakana.
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Maanantaina, 13.08.2012 klo 15:12  
+
0
No on toi aika pieni osuus rotikoiden ja nuiden muiden rotujen omistajista, että empä nyt ottaisi niin tosissani tuotakaan tutkimusta. Mutta se on kyllä totta, että Lunan kanssa ollaan tietyllä tavalla samanlaisia, ei kuitenkaan aggressiivisia muttei sosiaalisiakaan. Rotuvalinta ei kuitenkaan ollut minun, mutta tuurilla meni nappiin. Toisaalta mua kiinnostaa myös cockeri eli täysin vastakohta rotikkaan, mitäs se kertoo sitten ihmisestä? Sekopää joka ei aina tiedä millä tuulella sitä ollaan?:nauru:

Tohon lammas juttuun oisin halunnut myös tän ampujan kertomuksen asiasta.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Lauantaina, 18.08.2012 klo 00:36  
+
0

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Torstaina, 23.08.2012 klo 12:07  
+
0
uusavuttomat ihmiset koirien kanssa
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

Whitey

Whitey
Viestimäärä: 408

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Torstaina, 23.08.2012 klo 12:13  
+
0
^ Kiukuttaa, Suomessa jopa eläintenpitokielto on pelkkä vitsi. En kannata poliisivaltiota mutta koirien ja lasten hankkiminen/pito kaipaisi ehdottomasti jotain kuria.
Tanskandoggi (25%) Boxeri (25%) & Amstaffi (50%) - molossimix Urpo s. 29.05.2012

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Torstaina, 23.08.2012 klo 14:58  
+
0
Eipä taida kohta enää nuoret parit tai yleensäkkään nuoret ihmiset olla ensimmäisiä joille pentu myydään:roll: Mistä moinen tapa on oikeen tullut kun ainakin mulle ja muille tuntemilleni koiran omistajalle on itsestään selvyys ettei koiraa jätetä päiviksi yksin ja ne tarvii ruokaa ja liikuntaa.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Perjantaina, 24.08.2012 klo 11:46  
+
0
Mun mielestä on todella harmi, että tollaisten mätäpaiseiden takia kasvattajat rupeavat välttämään nuorille myymistä. :neutral:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 24.08.2012 klo 11:46)

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Perjantaina, 24.08.2012 klo 11:57  
+
0
Mä olen kohta menossa kasvattajan peruskurssille ja ehkä joskus tulevaisuudessa haluan kasvattaa. Mä en vaan tiedä miten ikinä uskaltaisin luopua pennuista, koska pelkäisin niiden päätyvän juuri tuon uutisen kaltaisille ihmisille.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Perjantaina, 24.08.2012 klo 12:08  
+
0
ellikeksin linkin takaa, "Koiran epäiltiin käyttäneen pientä kokoaan hyväkseen ja piiloutuneen jonnekin." :nauru: Kuulostaa vähän turhan inhimilliseltä taktikoimiselta.
Rise to reset the world.

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Perjantaina, 24.08.2012 klo 12:14  
+
0

Riisis kirjoitti:

Mä olen kohta menossa kasvattajan peruskurssille ja ehkä joskus tulevaisuudessa haluan kasvattaa. Mä en vaan tiedä miten ikinä uskaltaisin luopua pennuista, koska pelkäisin niiden päätyvän juuri tuon uutisen kaltaisille ihmisille.



Samat suunnitelmat täälläkin ja on tullut pohdittua samaa asiaa.
Mitä jos se oma kasvatti joutuu jollekkin tuollaiselle? Aina ei voi olla varma mitä 'kulissien' takana tapahtuu..
Miksi se koira pitää ottaa sormen napsauksessa ja jättää huolehtimatta? En voi käsittää kuka oikeasti luulee koiran olevan tyytyväinen sellaiseen elämään.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Perjantaina, 24.08.2012 klo 12:27  
+
0
^^ Naureskelin samaa. :nauru:

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Torstaina, 30.08.2012 klo 14:37  
+
0
Mua niin oksettaa se, että miten joku voi tehdä näin omalle lapselleen, joka ei pysty millään tavalla puolustamaan ihteään:mad::suru: 8-vuotias tyttö surmattiin karmealla tavalla Toivottavasti tulee pitkät tuomiot.

Ja tämä kanssa, voi elämä.
Lastensuojelusta harkitaan rikostutkintaa
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08
(Viestiä on muokattu torstaina, 30.08.2012 klo 14:42)

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Torstaina, 30.08.2012 klo 18:42  
+
0
Nainen säilytti seitsemää koiraa wc:ssä
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Torstaina, 30.08.2012 klo 19:22  
+
0
^^ Toi oli kyllä niin oksettava uutinen. :suru: En voi edes sanoa mitään, kun toi on niin kamala juttu.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 3 - Torstaina, 30.08.2012 klo 21:43  
+
0
Helvettiäkö noi naamaansa peittelee, jalkapuuhun kirkonmäelle vaan :pyssyt:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 05:45)