Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Sunnuntaina, 24.04.2011 klo 09:50

Agilitypulina 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Vuorisumu

Vuorisumu
Viestimäärä: 1642

VS: AGILITYPULINA 2 - Maanantaina, 02.05.2011 klo 22:57  
+
0
^Agility Right from the Start?

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 03.05.2011 klo 08:28  
+
0
jee tänään päästää juoksutauon jälkeen agiliitääns. Mahtista..
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 03.05.2011 klo 12:04  
+
0
Äitienpäivänä tavoitellaan vikoja nollia Kivikossa :jjei:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 03.05.2011 klo 13:03  
+
0
^Tsemppiä nollajahtiin :peukku:

Lorelle eilen ojanko cupista 15 vp ja sij.3. Rata oli vauhdikas hyppyrata ja vauhdilla se mentiinkin! Ohjaaja urpo vaan ohjasi miten sattuu ja Lore valitsi yhdessä mutkassa putken sijasta aita eli hyl siitä olisi tullut, mutta noissa mölleissä hyl = 10vp. Tulos lapussa oli myös yksi kielto, mutta sitä en keksi mistä se tuli (?!) Koira kulki kuitenkin oikein kivasti ja rimatkin pysyi! Jes! Ohjaaja muistaa nyt vain ohjata ja pitää tuon formulan käsisssä koko radan ajan.

Ehkä uskallan tuon kanssa juhannuksena virallisiin :cool:
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 03.05.2011 klo 19:54  
+
0
Meijän agittelut meni vaikka kuin kivasti maanantaina! Mentiin tällästä "rataa", Zenalla on kyllä ihan mahti vauhti! Paineli ihan täysiä ja tossa mun oli suht helppo ohjata sitä kun ei tarvinnut mitään ylimääräistä kikkailla. Rimoja lensi muutamat kerrat, mutta muuten veti tosi hienosti. :love: Kyllä tästä vielä jotain tulee!

tatrii

tatrii
Viestimäärä: 17

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 03.05.2011 klo 23:34  
+
0
En oo aiemmin osallistunutkaan tähän ketjuun, tai oikeen mihkään - tällainen sivusta seurailija :heiluti: Mukava lukea toisten treenejä, edistymistä, kisailua ja lajiin tutustumista.
Tsemppiä nolla-jahtiin teille, joiden nimimerkkiä en muista mutta sheltti siellä taisi lajin parissa viipottaa! :jjei:

Itse olen kisannut kakkosiin saakka pitkäkarvaisen collie-urokseni kanssa, kisaura aloitettiin hiukka myöhään ja 10 startilla saatiin serti, ja se olikin meidän tavoite. Pappa täyttää pian 10v, valitettavasti kärsii nivelrikosta joten satunnaisesti käy treeneissä mukana minien hypyillä kera putken ja keppien - ja pappa-koila on ihan :love:
Tavoitteet kuitenkin hieman korkeammalla nykyisen elukan, kuvassa komeilevan nahka-tytön kanssa. Ekat viralliset oli pari vkoa sitten ja torstaina ois iltakisat Oulussa *nopanic,nopanic* :eek:
Me ei olla vielä todellakaan valmiita, kontaktit on aivan hukassa joten niiden suhteen alkaakin tehokuuri näiden kisojen jälkeen kuin myös kepit saavat uutta ilmettä, varmuutta ja etenkin vaikeista kulmista tuloa pitää treenata paljonpaljon.
Kolmas koira suunnitelmissa, se saapuuko pentu taloon jo tässä kuussa vai vasta loppuvuonna selvinnee tämän viikon aikana (elämässä pitää olla jännitystä, eiksje!?).

Meiltäkin löytyy videon pätkiä, eri asia kehtaako niitä laittaa jakoon.. Minä itse olen niiin tumpelo ohjaaja, jos en unohda rataa niin käytän koiralle sataa eriä käskyä samalle esteelle (hypyllä sekoilen vanhuksen käskyn ja neidin omien käskyjen kanssa, eli joka kerta rataa tehdessä siellä kuulee vähintään kaksi eri hyppy-käskyä!) :nolo: :ttou:

Ehkä opin vielä, sanotaanko kuuluisasti, että sitten seuraavan koiran kanssa..
Mutta jatketaan harjoituksia ja raapustelua :)


HennaBella

HennaBella
Viestimäärä: 137

VS: AGILITYPULINA 2 - Torstaina, 05.05.2011 klo 15:24  
+
0
Maanantaina oli Lillin kanssa ekat "oikean" kouluttajan vetämät harkat. Kyllä sitä sai taas huomata, että tarvii sen ylimääräsen silmäparin kattomaan mitä mie siellä sekoilin. Tein niin paljo kaikkea turhaa, joka taas sai koiran pään sekasi xP Omat hömpötykset kun jäi pois ni koirakin toimi paljon paremmin =P

Niin ja huomasin myös jännän jutun. Olen onnistunut tuolle ipanalle opettamaan, että A suoritetaan niin, että tullaan oikeaa reunaa alas (ei ollut tarkoitus, riittää kun tulee alas) ja pysähdytään 2on 2off. Ja miun omalla ohjauspuolella ei siis ole asiaan mitään vaikutusta. Kyllä toi ipana on fiksu =D
pk. collie Bella 20.5.2008
suomenlapinkoira Lilli 13.1.2010
Blogi

Windy

Windy
Viestimäärä: 153

VS: AGILITYPULINA 2 - Torstaina, 05.05.2011 klo 16:14  
+
0
Tänään ensimmäiset kunnon agilitytreenit. Olen siellä kuudesta kahdeksaan kun äitikin on siellä ohjaamassa. Saa nähdä paljonko porukkaa tulee. Ainakin viisi on tulossa, mutta toivottavasti enemmänkin. Windyn kanssa ensimmäinen kerta kun treenataan ryhmässä. :)
http://treenikaverit.blogspot.fi/

Shetlanninlammaskoira Windy 3/2010
Eurasier Cloudy 2/2011
Bordercollie Dacu 3/2006

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: AGILITYPULINA 2 - Torstaina, 05.05.2011 klo 21:25  
+
0
Rukan kanssa käytiin kassin iltakisoissa agi- ja hyppyradalla. Agiradalta tuli meille toinen nolla ja hyppyradalla minä törppöilin meille vitosen kun piti "muka" kiirehtiä

Tässä meidän agirata ja nolla videointina.
Ja hypärin vitonen videolta.

belgilö

belgilö
Viestimäärä: 494

VS: AGILITYPULINA 2 - Sunnuntaina, 08.05.2011 klo 18:35  
+
0
Kylläpä tuossa tervu-ukossa onkin ruutia! Vauhti vaan kasvaa kun ikää karttuu.
Tänään ihailin erään bordercollien vauhtia ja ajattelin ettei tuolle kyllä kukaan pärjää,mutta kuinka ollakkaan tuloksia vertaillessa huomasin,että mun rakas tervukki oli menny n. 2 sekkaa nopeammin!(nopein aika). Ikävä kyllä radalta tuli virheitä tällä kertaa.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 10.05.2011 klo 09:18  
+
0
Mä en olekaan pitkään aikaan kirjoitellut kun toi talvikausi oli tollainen vajavainen kun ei päästy kun pari kertaa kuussa reenaamaan.

Nyt on kesäkausi startannut ja ekoissa mölleissäkin jo käyty, tosin niistä ei paljoa jäänyt jälkipolville mainittavaa. :nauru: Se ei ehkä ole hyvä että on ekaksi reilu kuukauden treenaamatta ja ämppää suoraan kisoihin. :ttou: No mutta kokemuista rikkaampana taas. :peukku:

Tänään on Ojanko Cup mihin menen töihin ja otan kyllä Lunan mukaan jos vaikka mölliradalla käytäisi pyörähtämässä. :aurinko: Riippuen saako näin tehdä kun menee sinne töihin. :eitietoo:

Tässä pari treenivideota meiltä viime viikolta:
"rata" kepeillä
Ja pussilla

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 10.05.2011 klo 11:06  
+
0
^ Luna menee kyllä labbikseksi tosi elastisen näköisesti!

Bläh. Mun käsissä menee kyllä mahtava agilitykoira hukkaan! Sisarukset ne paahtaa alle 2 v. jo kakkosissa, ihan pian varmaan kolmosissa tuplanollavoittojensa kanssa.. Meikäläiset ei osaa vielä edes keinua tai keppejä, perus ohjauskuvioista puhumattakaan. Grr!
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.05.2011 klo 11:06)

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 10.05.2011 klo 11:50  
+
0
Meidät bongaa papan kanssa tänään Ojanko Cupeissa mölliluokassa. :heiluti: Nuorempana vedettiin ykkösiä ja kakkosia sekalaisella tuloksella (ei siis kisattu, koska koiraa ei ole rekisteröity), mutta suosiolla jätän nyt vaikeammat väliin, mennään vaan kokeilemaan. Yritetään kahdella startilla katsoa miten ukkeli jaksaa ja mitä itse muistan.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 10.05.2011 klo 13:40  
+
0

Rez kirjoitti:

^ Luna menee kyllä labbikseksi tosi elastisen näköisesti!



Kiitos! :hymy:
Äläkä lannistu, tsemppi vaan päälle niin kyllä ne asiat alkaa lutviutua! :enkeli:

Kettuprinssi: No siellä sitten ehkä törmätään... :hymy:

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 10.05.2011 klo 14:19  
+
0
meillä oli eilen aiheena irtoomista ja mä olen aina luullut että toi on surkee irtoomaan, mut ohjaajan mukaan se on tosi loistava siinä ! :D mutta hieno homma, treenailtiin ulkona ja lämmin oli, vaik kello oli jo puol kahdeksan illalla kun aloteltiin.

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 10.05.2011 klo 22:46  
+
0
No niin, tulipa käytyä. Yllätyin miten hyvin koira jaksoi radalla, vaikka pitihän sitten tietenkin mennä merkkaamaan putki. :ttou: Jos on vähänkin muita pissanuuhkuja siellä, tämä jäpä pitää huolen että oma allekirjoitus löytyy myös. Tulosta ei saatu, johtuiko sitten tuosta tempauksesta vai ylittyneestä aikarajasta(?), mutta joka tapauksessa olen helkkarin tyytyväinen koiran suoritukseen. Ensiviikolla ehkäpä uudestaan.

Ja tulihan se Lunatic bongattua Lunansa kanssa! :aurinko: Teillä näytti menevän hienosti.

Eka startti, plääh....
Toinen startti jo vähän paremmin.

11 -vuotias koira, 11. :ylpea: Jos treenaillaan hieman lihaskuntoa koiran kanssa, löytyisiköhän ensiviikolla enemmän vauhtia. Rääkkäämään en nyt täysin rupea, pitää olla lepopäivät välissä.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 10:09  
+
0
Kettuprinssi: joo oli kiva tavata.

Meidän startti, se joka ei mennyt hylsyksi :nauru:

A:n kontakti eniten huolettaa, pitää vaan reenata sitä ahkerammin, ei vaan tolla raskasrakenteisella koiralla viitti kauheita toistoja tehdä per treenikerta...:roll:

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: AGILITYPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 13:16  
+
0
Kettuprinssi, onko Aku kisannut medinä vai maxina? Se ei muistaakseni ole Helmiä hirveästi matalampi, mutta teillä oli nyt ainakin medirimat? Ja muistelen sellaista keskustelua jostain viime kesältä, jossa sanoit sen ehkä olleen maxi?

Tekisi mieli mölleillä Ojangossa ensi keskiviikkona, mutten ole tainnut ikinä hyppyyttää sillä yhtään maxiestettä ja veikkaan että maxiksi se menee. Toisaalta kertahan se on ensimmäinenkin.. Vähän on vaan treenit olleet juoksujen takia jäissä. Ehkä tässä kerran kerkiäisi treenailemaankin, jos salaa luikkisi jollekin maaseutukentälle..
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: AGILITYPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 14:18  
+
0
Lintuja,. Aku on justiinsa siinä rajalle (42-43 cm säkä, en muista tarkalleen), että ainakin nuorena veti maxeja, mutta nykyisellään medejä, en viitsi vanhaa koiraa hypyttää niin korkealle (sanoinkin tästä listaajalle kun mentiin ilmoittautumaan).

Lunalla meni hienosti! Meniköhän meillä tuo eka putki väärin, ei menty siitä kahta kertaa... :shifty: Jäi sitten kai huomaamatta se jo rataantutustumisessa.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 14:22  
+
0
Minusta eilisissä kisoissa ainakin silmämääräisesti oli ns. väärän kokoisia koiria väärässä luokassa. Akusta minusta näki että olisi medi, mutta jotkut medit oli aika selviä maxeja ja taas minit medejä... no tuomarin kait siihen pitäisi puuttua jos mietityttää.:shifty:


  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 03:30)