Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Lauantaina, 30.11.2013 klo 08:28

Näyttelypulina 3

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 56

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Perjantaina, 13.12.2013 klo 15:33  
+
0
^Wau! Upeeta-mahtavaa! Onnittelut tittelistä :peukku:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Perjantaina, 13.12.2013 klo 16:36  
+
0

Cinderellla kirjoitti:

Ensimmäinen päivä Messarissa takana.... Aika vaatimaton... Gabby JUN ERI1 SA PN3 vara-SERT eli Helsinki Junior Winner -13!!!!! Huh mikä alotus! Gabbyn veli JUN ERI1 SA PU1 SERT ROP ja täten Helsinki Junior Winner -13 ja Helsinki Winner -13! Aika korkeet odotukset tulee oleen seuraaville päiville, saas nähä kuinka korkeelta pudotaan huomenna :D Nyt fiilistellään!



Wau, onneksi olkoon! :aurinko:

Mites muut tämän päivän messarikävijät, tuloksia?
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Perjantaina, 13.12.2013 klo 18:06  
+
0
Cinderellalle onnea!!

Meillä meni myös hienosti :) Nimue oli ROP kaikkien lisukkeiden kera ja Nila JUN-ERI3 :hymy:
Tyytyväisin mielin seuraavaan päivään!
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Perjantaina, 13.12.2013 klo 18:07  
+
0
Tupla
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀
(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.12.2013 klo 22:07)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Perjantaina, 13.12.2013 klo 22:55  
+
0
Onnea Cinderella ja Saije!
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Perjantaina, 13.12.2013 klo 23:25  
+
0
Onnea menestyneille, etenkin noista titteleistä :peukku:

Meillä oli kiva päivä, esitin Pennyn ja sen veljen. Molemmille EH, tuomari ei tykännyt niiden liikkeistä ilmeisesti, kun molempien paperissa luki, että liian ponnettomat takaliikkeet. Kaikki muu kommentti oli kuitenkin todella positiivista. Molemmat koirat oli kehässä hienosti, ja huomiseen lähdetään kyllä positiivisella mielellä :)
schippn 08/2012
schippn 08/2014

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Lauantaina, 14.12.2013 klo 10:18  
+
0
Hienoa Gabby ja Nimue! :nauru:
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Lauantaina, 14.12.2013 klo 15:29  
+
0
Tänään olikin sitten erilainen päivä. Molemmille EH, molemmat arvostelut oli kyllä hyviä ja kattabua. Ihan tyytyväinen saa olla, vaikkakin Nila tympääntyi kehä hommaan ja perseili esittämisen aikana.. Huomenna vielä viimoinen rykäys!
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Lauantaina, 14.12.2013 klo 16:14  
+
0
Oho.



Dalylove Impellent Inception "Merlin" tänään
NUK1, ERI, SA, PU1 & VSP - SERT, CACIB & Nordic Winner 2013, tuomari David Scawthorn (Iso-Britannia) "Nice head & expression., well placed ears. Nice topline. Good angulations. Movement good. Nice size."
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Lauantaina, 14.12.2013 klo 16:41  
+
0
^Onnea! :)
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Lauantaina, 14.12.2013 klo 16:59  
+
0
Wau, kettuprinssille isosti onnea!
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Lauantaina, 14.12.2013 klo 20:09  
+
0
Onnea kaikille, ootte aivan mahtavia!

Nyt kävinkin niin, etten tänään päässy tulemaan. Mutta huomenna tulen käymään messarissa ja saa tosiaan nykästä hihasta jos näkee sellasen isot silmälasit omaavan, vaaleat hiukset etuhiuksilla jossakin pyörimässä :nauru: Kamera löytyy kaulasta, kun nappaan senkin mukaan et voi kuvia ottaa! Ainakin belgi, sheltti ja aussie kehien ääreltä mut varmasti löytää ja shoppailemasta :roll:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

vastakohta

vastakohta
Viestimäärä: 383

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Lauantaina, 14.12.2013 klo 20:13  
+
0
Onnea menestyneille!

Meidän Messarireissu meni enemmän kuin paremmin, odotukset ylittyi ihan täysin! Ensin saatiin juhlistaa Myrnin veljen PMJV13-titteliä ja sitten neiti pikkumusta meni itse ja repäisi ollen JUN ERI4 ja SA! Mun odotuksethan oli siis korkeintaan EHssa. Kirsikkana kakun päällä oli kasvattajaryhmän voitto (okei oltiin ainoa kasvattajaryhmä mut silti) KPn kera ja sehän tiesi reissua isoon kehään! Tarkkasilmäisimmät pikkumustan streamista bongasivatkin :D
Ihan huikeaa, en vois iloisempi olla! Arvostelukin oli aivan mahtava <3

Saarameow, toivottavasti törmäillään shelttikehällä! Mulla ei koiraa oo enää huomenna, mut siellä pyöritään sisaruksia kannustamassa. Mut kyllä tunnistaa punaisista hiuksista ja lävistyksestä haha.
slk uros Hupsis 281109 ♥
shelam narttu Myrn 120712 ♥
shelam narttu Gisli 151215 ♥

Blogi
(Viestiä on muokattu lauantaina, 14.12.2013 klo 20:39)

Rinsessa

Rinsessa
Viestimäärä: 71

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Lauantaina, 14.12.2013 klo 22:44  
+
0
vastakohta, mä ihalin Myrniä kehän laidalta, oli niin hieno! :love: Piti tulla moikkaamaan mutta en ollut ihan varma tunnistinko oikeaa ihmistä hehheh :viheltel: Onnea!

Lilo varmaan on jo kyllästynyt mun häsläämiseen ja pörräämiseen, tää ilta on mennyt ihan vaan stressatessa huomista... Tavoitteena on ainoastaan ookoo kehäkäytös, ois kiva jos ees EH saatais, pääasiassa kuitenkin tehdä kehäilystä Lilolle kivaa :hymy: Miksi siis silti jännitän ihan älyttömästi?!
shelamn Lilo - 30.05.2011
shelamu Norris - 14.05.2014

Blogi
(Viestiä on muokattu lauantaina, 14.12.2013 klo 22:45)

Vanis

Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Lauantaina, 14.12.2013 klo 23:46  
+
0
Onnea menestyneille!

Saga oli eilen ja tänään pn-4 ja ROP-vetsku. Tosi tyytyväinen olen, kun tuon ensi kuussa 11 vuotta täyttävän mummon kanssa vielä sijoittuukin. Tänään tuomari oli tosi haltioissaan Sagasta, ja ilmeisesti myös minusta. Kehui heti kehään tullessani, että olen "excellent woman". :nauru:
Tyson sai taas EH:n. Sillä on näköjään sellainen putki nyt. Pitää jättää se pienelle kehitystauolle kevääksi.
Huomenna vielä Tyson, Saga ja Hades, ja sitten huokaisen helpotuksesta.

Schipperkejen pesusta kun oli puhetta, niin siitäkin kuulee niin paljon erilaisia ohjeita, että yksikään tuskin on ainoa oikea. Joillakin noudattavat jotain ihmetrendiä, ettei koiraa pestä ollenkaan ikinä, koska sen laatu niin kovasti kärsii siitä. Minä väitän, että jos koiran turkki kärsii satunnaisesta pesemisestä, se on lähtökohtaisesti huono. Omani olen pesaissut joskus näyttelypäivän aamunakin, eikä muistaakseni koskaan ole valitettu turkin laadusta. Hyvin kestää.

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Lauantaina, 14.12.2013 klo 23:52  
+
0
Vau, tosi hienosti menestyneet monet kc-koirat, jes!

Penny tänään JUN-ERI JUK3, johon olen enemmän kuin tyytyväinen. Junnunarttuja oli tänään mukana kuusi. Tänään oli todella mukava ja tarkka tuomari, jolta sai erittäin kattavan arvostelun. Ja hei, meidän tavoite oli napata ainakin yksi ERI näistä karkeloista, ja se on nyt saavutettu! Huomiseen voidaan lähteä ilman sen suurempia paineita siis :nauru:
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Cornelius

Cornelius
Viestimäärä: 484

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Sunnuntaina, 15.12.2013 klo 07:07  
+
0
Onnea kaikille menestyneille! Meilläkin meni aika hienosti:

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Sunnuntaina, 15.12.2013 klo 15:00  
+
0
Hirmuisesti onnea kaikille menestyneille koirakoille - ihan mahtavia tuloksia! :aurinko:

Vasta nyt riitti puhti tulla käymään koneella pitkän viikonloppuhärdellin päätteeksi.. Tässä meidän messari tiivistettynä:

Helsinki Winner -13 perjantaina 13.12.2013 JUN-EH

"Erinomaiset rungon ääriviivat. Erinomainen vahva pää. Turhan pyöreät silmät. Hyvä kaula, ylälinja ja hännänkiinnitys. Etuosa turhan kapea, muuten riittävä runko. Hyvä luusto ja takaosa. Kaunis koira seistessä, turhan epävakaa etuosasta liikkeessä."

Perjantain meni totaaliseen jännittämiseen ja panikoimiseen (näytteilleasettajalla), jolloin koiran etuliikkeet oli "vähän" showpuudelimaisen pomppivat.

**************

Pohjoismaiden voittaja -13 lauantaina 14.12.2013 JUN-ERI

"11 kuukautta. Erittäin kaunis tyyppi, oikea muoto ja voimakas luusto. Erittäin tyypillinen pää. Tummat ovaalin muotoiset silmät. Selkeä otsapenger. Voimakas kuono. Keskipitkä kaula. Tiivis selkä, erinomainen häntä, erittäin hyvät kulmaukset. Sivusta sulavat liikkeet, takaa ahtaat ja edestä epästabiilit."

Todella tarkasti ja pitkästi arvosteli yksilöarvostelussa. Meidän akilleen kantapääksi koitui se, ettei tuomari juoksuttanut junnu-uroksia ollenkaan kehää ympäri - ainoastaan edestakaisin! :neutral: Väpällä on sivuliike tosi kiva, mutta kun tuo rintakehä on vielä kesken, ei me oikein pystytä kilpailemaan muiden kanssa noissa edestakaisin tehtävissä juoksutuksissa..


**************

Voittaja -13 sunnuntaina 15.12.2013 JUN-ERI JUK3

"Maskuliininen. Hyvä kokonaisuus. Voisi olla hieman lyhyempi. Loistava pää. Hyvä selkä. Hieno etuosa. Takaa hieman suora. Erinomaiset liikkeet. Hyvä runko ja luusto."

Lyhyt arvostelu, ei juoksuttanut ollenkaan edestakaisin - ainoastaan ympäri (hyvä meille! :nauru:). Olin "vähän" hoomoilasena kun tuomari kehui tuon etuosaa - jota sillä ei perjaatteessa edes ole ollenkaan.. :hymy: Yhtään en odottanut tämän päiväiseltä noinkaan hyvää arvosanaa, tavoite oli EH. Ihan huipputulos meille, olen niin tyytyväinen! :hymy:



Käväistiin ottamassa valokuvauspisteessä kuva tänään muistoksi - taidettiin olla tyyliin ainoat jonossa jotka eivät käyttäneet rekvisiittaa eli tittelikylttejä.. :nauru:

Meidän osaltamme viikonloppu meni ihan superisti, en olisi voinut parempaa ajatellakaan. Odotin oikein sormet syyhyten että pääsee sunnuntaina näyttelyistä kotiin niin nyhdän tuolta joka ikisen irtokarvan mäkeen - ah!

Seuraava näyttely meillä venähtää kolmen-neljän kuukauden päähän, eli nyt on superhyvä sauma kiskoa irtoilevat haivenet hittoon. :hymy: Tauko tulee muutenkin hyvään paikkaan; saa Väpä rauhassa kasvatella rintakehää ja hiotaan seisontaa paremmaksi. Todella hieno lopetus näyttelyvuodelle - ensi vuonna jatketaan! :hymy:

ps. En muita kooceelaisia nähnyt kuin Vaniksen johon törmäsin muutamaan otteeseen plus kotisohvalta bongasin tietokoneelta live streamista ryhmäkehästä.
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Sunnuntaina, 15.12.2013 klo 18:11  
+
0
Nyt on Messari-misseilyt misseilty meidänkin osalta. Äärimmäisen tyytyväinen oon koko viikonloppuun:

Helsinki Winner: JUN ERI1 SA PN3 VASERT HeJW-13
Nordic Winner: JUN ERI4/11
Winner: JUN ERI2/7

Gabbyn veli nappas kaikki kolme junnutitteliä plus perjantailta myös sen Helsinki Winnerin. Kaikin puolin oikein onnstunut viikonloppu! :) Shoppailtuakin tuli niin, että lompakko kiittää mutta onpahan koiralla uusi puolikurra, nahkahihna, geelipallo ja pomppa sekä mulla treeniliivi.
Nyt v-ä-s-y-t-t-ä-ä-!
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Sunnuntaina, 15.12.2013 klo 18:44  
+
0
Mä NIIN yritin bongailla ihmisiä messarissa tänään, mutta en mä kyl nähny kun Cinderelllan, jota kävinkin kannustamassa kehän laidalta :nauru: Ihana tapahtuma, joitakin kuvia shelttikehästä otin ihan alusta, mutta sit joutu jo siirtymään ja lopussa olin niin väsyny. Ja rahaa tuli tulahttua ihan liikaa.. Löyty uus näyttelyhihna, mutta tarttis tolle panta nyt sit ostaa ja mitään käsitystä mistä löytäis hyvän, vinkkejä?
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 56
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 00:30)