Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Lauantaina, 30.11.2013 klo 08:28

Näyttelypulina 3

Siirry sivulle: 1 ... 51 52 53 ... 56

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Maanantaina, 07.12.2015 klo 14:20  
+
0
^ Siis ilman muuta koira saa lähteä heti kun on oman arvostelunsa saanut, koska kaikki suomessa pidettävä näyttelyt taitaa olla drive-in näyttelyitä. Ei näyttelypaikalle tartte jäädä (ellei halua)

Tuo näyttelytoiminnan antama lupa koskee koiria, ketkä ovat menestyneet siten että nillä on oikeus osallistua jatkokilpailuun. Joskus saattaa olla tilanne että esim ROP koira ei pysty jäämään ryhmäkehään (esim vaikka kehät myöhässä ja on vaara myöhästyä laivasta), niin siinä tapauksessa poistumisesta tulee sopia näyttelytoimikunnan kanssa.

Jos nyt oikein ymmärsin kysymyksesi :shifty:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Iituks

Iituks
Viestimäärä: 71

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Maanantaina, 07.12.2015 klo 15:01  
+
0
Kyllä ymmärsit ja ny minäkin hiffasin asian! :D

Kuinkas moni teistä kulkee näyttelyissä ilman apukäsiä? Kuinka onnistuu? Meillä tuo äijän köriläs ei ole innokas mukaan lähtemään vaikka vähän sanoinkin että sen on pakko :D.
Itsea ainakin pelottaa ajatus jättää omat tavarat kehän laidalle vahtimatta kun on kehässä etc. Vessaan nyt varmaan onnistuu jotenkuten mennä koiran kanssa :'D

Onneksi on tässä vielä paljon aikaa pehmitellä miestä.

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Maanantaina, 07.12.2015 klo 17:33  
+
0
^:peukku:
Meillähän mies oli ens alkuun vastaan mukaanlähtöä näyttelyihin, mutta kummasti sitten ekan kerran jälkeen innostui :nauru:

Olen usein ollut yksinkin (tosin silloin vain yhden koiran kanssa) ja aina siellä on joku niin tuttu ollut oman kehän reunalla, että on vessareissun ajan vahtinut koiraa ja tavaroita. Ja samoin olen sitten vastavuoroisesti vahtinut toisen yksin matkassa olijan kamoja ja koiraa
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Maanantaina, 07.12.2015 klo 18:06  
+
0
Minä käyn myös pääasiassa yksin näyttelyreissuilla. Pyydän jonkun vahtimaan tavaroita sen aikaa jos jossain itse käyn- usein lykkään myös laukut häkkiin piiloon.
Bajamajaan on huono lähteä etenkin ison koiran kanssa ja en muista saako yhdessäkään halli näyttelyssä viedä vessaan koiraa, joten häkkiin vaan siksi aikaa.

Meillähän mies on käynyt yhden kerran minun kanssa näyttelyssä, se on jo iso saavutus :nauru:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Vanis

Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Torstaina, 10.12.2015 klo 17:42  
+
0

Iituks kirjoitti:

Kyllä ymmärsit ja ny minäkin hiffasin asian! :D

Kuinkas moni teistä kulkee näyttelyissä ilman apukäsiä? Kuinka onnistuu? Meillä tuo äijän köriläs ei ole innokas mukaan lähtemään vaikka vähän sanoinkin että sen on pakko :D.
Itsea ainakin pelottaa ajatus jättää omat tavarat kehän laidalle vahtimatta kun on kehässä etc. Vessaan nyt varmaan onnistuu jotenkuten mennä koiran kanssa :'D

Onneksi on tässä vielä paljon aikaa pehmitellä miestä.


Minä reissaan jonkin verran yksinkin. Usein paikalla on kuitenkin tuttuja, joiden kanssa lyöttäydytään samaan leiriin. Koirille on aina häkit, joten vessaan ja syömään olen päässyt ongelmitta. Tavarat olen Suomessa uskaltanut jättää häkkien luo. Joskus lykkään ne häkkeihin sisälle. Universumi varmaan jonain päivänä kostaa tämän hyväuskoisuuteni minulle, mutta olen luottanut siihen, ettei noin vilkkaalla paikalla kukaan varas pysty varmistumaan siitä, ettei tavaroiden omistaja tai joku muu näe kun niihin kajotaan. Näyttelyissä pyörii enimmäkseen aktiivisia näyttelyharrastajia, ja kärähtämisestä seuraavaa kasvojenmenetystä ei kukaan kestäisi niissä piireissä. Lisäksi kaikki tietävät että näyttelyharrastajat ovat aina persaukisia, eikä niiden kasseja kannata pölliä. :nauru:

Iituks

Iituks
Viestimäärä: 71

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Perjantaina, 11.12.2015 klo 23:26  
+
0
No mulla vielä ei ole tuttuja :D
Mutta kaippa tuon miehen saan parille ekalle kerralla saan mukaan :D
(Viestiä on muokattu lauantaina, 12.12.2015 klo 12:28)

Iituks

Iituks
Viestimäärä: 71

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Lauantaina, 12.12.2015 klo 12:46  
+
0
Tässä nyt aloin miettimään onko jotain käytäntöjä/sääntöjä jotka ei tule yleensä ilmi näyttelyohjeistuksissa jotka lähinnä käsittelee kehien kulkua.
Tuli mieleen tuosta ettei sisänäyttelyissä koiraa saisi ottaa vessaan mukaan, onkohan tämä kiinni wc-tilojen ahtaudesta vai että vessassa voitaisiin vaikuttaa koiran olemukseen sääntöjen vastaisesti kun ollaan pois kaiken kansan silmien alta ?

Koira ei varmaankaan saa poistua näyttelyalueelta välissä, mutta onko ihmisillä yleensä ihan vapaakulku jos tarve hakea autosta jotain?

Saako/kannattaako vesi suihkepulloa käyttää kehän laidalla? Jos turkki harjatessa sähköistyy. Hoitoaineita ei varmaan saa kehän laidalla näkyä? Mietin siis sitä vaikka vettä vain suihkaiset niin kiinnotuisiko joku että jahas mitäs se pullo sisältääkään.

Oon ollu näyttelyissä viimeks 8vuotta sitten :'D. Ens vuoden alussa olis tarkotus mennä turistiksi, mutta tylsyyttäni tässä mietin jo kaiken näköstä.

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Maanantaina, 14.12.2015 klo 10:11  
+
0
Luulisin, että kyse on lähinnä wc-tilojen ahtaudesta.

Autolla voi käydä, mutta numerolappu kannattaa ottaa mukaan. Sitä yleensä takaisintullessa kysytään. Riippuen ovivahtien virkaintoisuudesta. (Jäätävässä Kajaanin näyttelyssä jäin melkein puolipukeissa pakkaseen, kun kävin ilman numerolappua tarkastamassa, jäikö autoon valot päälle :kieli: )

Suihkepulloista sitten... Käy minkä tahansa ns. turkkirodun kehän laidalla, niin ilma on sakeanaan suihkeista, jotka sisältävät takuulla muutakin kuin vettä. Ei pullojen sisältöä kukaan käy nuuhkimassa, eikä veden suihkuttamista missään ole kielletty.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Janetteee

Janetteee
Viestimäärä: 51

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Keskiviikkona, 16.12.2015 klo 21:08  
+
0
Me ilmottauduttiin Kyun kanssa Turkuun. Kyu on tällä hetkellä ihan kalju, mutta se on onneksi nopea pohjavillan kasvatuksessa. Elättelen siis toiveita edes jonkinlaisesta turkista. :nauru:
Shibauros, 8/14
Shibanarttu (sijoituksessa), 1/12

hannipa

hannipa
Viestimäärä: 61

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Torstaina, 17.12.2015 klo 13:08  
+
0
Täällä ilmot lähti tossa ennen ilmoajan umpeen menemistä niin Turkuun ja Helsingin pentunäyttelyyn
wss n. Misty 21.2.2015
wss n. Windy 5.8.2015 (sijoitettu kaverille)
wss. u Kelmi 20.1.2018


aderynwss.blogspot.com

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Torstaina, 17.12.2015 klo 14:10  
+
0
Mä ilmoitin molemmat myös viime tipassa Turkuun. Voi olla, että tulen kuitenkin vain yhden kanssa, riippuen siitä, milloin Pennyn karvanlähtö alkaa.
schippn 08/2012
schippn 08/2014

kristakasmira

kristakasmira
Viestimäärä: 2

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Lauantaina, 19.12.2015 klo 04:08  
+
0
Meiltä tulee myös flätti Turkuun. Pieni jännitys on päällä kun kyseessä on meidän ensimmäinen yhteinen näyttely. Täysi luotto on tuon kakaran kehäkäyttäytymiseen, enemmän oon huolissani omasta kokemattomuudestani. Noh, kasvattaja saa ottaa tuosta kopin jos tulee liian jännät paikat mulle :shifty::shifty:
Yorkshirenterrieri n, 01/09
Seropi n, 06/14
Sileäkarvaiset noutajat:
u, 5/14
u,2/16

http://miloflatti.blogspot.fi/

Vanis

Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Sunnuntaina, 27.12.2015 klo 19:06  
+
0
^Kas vain, meillä on flätti samalta kasvattajalta. :hymy:

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Keskiviikkona, 30.12.2015 klo 03:15  
+
0
Jes, Roxielle napsahti Venäjän reissulta mennä viikonloppuna serti! Nyt vaan pitäis keväälle katsoa Viron näyttely, josko saataisiin valioksi siellä ja sitten Suomen valiokehiin. :jjei: Pitäis rakennekuvatkin ottaa keväällä, en vieläkään tiedä meinaako kasvattaja nyt kesällä astuttaa vai meneekö myöhempiin juoksuihin, kun tais olla hänellä muitakin suunnitelmia toisen koiran suhteen.

Haaveita siis on, katsotaan sitten miten tuo aikataulu rukkaantuu parin kuukauden sisään. :cool:
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Lydia79

Lydia79
Viestimäärä: 175

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Tiistaina, 05.01.2016 klo 23:37  
+
0
Uusi näyttelykausi aluillaan. Joko on pidempiaikaista suunnitelmaa tehtynä?

Itse ilmoitin mäykkymummon Turkuun ja eilen katselin näyttelyitä ja vähissä ovat.
Maaliskuussa olisi erkkarit, sitten Tampere kv vapun aikaan ja niin ikään toukokuussa Helsinki. Siinä olisi ensimmäisen puoliskon näyttelyt, katsotaan sitten lisää, kun loppuvuoden tiedot tulee. Toisaalta ei haittaa vaikkei montaa näyttelykäyntiä tulisikaan, turistina kuitenkin ravaan näyttelyissä. Se tulee vähän halvemmaksikin.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.01.2016 klo 23:38)

Janetteee

Janetteee
Viestimäärä: 51

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Keskiviikkona, 06.01.2016 klo 08:29  
+
0
Me lähdetään Kyun kanssa Tallinn winneriin huhtikuussa!: Uskalsin ilmoittautua, koska Kyu suurella todennäköisyydellä on silloin hyvässä turkissa. Nyt on nimittäin edelleen kalju, eli kaljuna mennään Turkuun. :roll: Lappeenranta tais olla kans maaliskuussa ja sitä oon miettinyt, sit keväämmällä Raumalla ja Helsingissä. Loput riippuu sit turkista.
Shibauros, 8/14
Shibanarttu (sijoituksessa), 1/12

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Keskiviikkona, 06.01.2016 klo 13:50  
+
0
Me aloitetaan näyttelykausi kahden paimenen voimin vasta juhannuksena Rovaniemellä. Tuomari oli oikein hyvä ja Lorukin pääsee korkkaamaan juuri junnuluokan.
Pakollisia näyttelyitä tänä vuonna meillä on:

19.6. Rovaniemi KV
5.-7.8. Sawo Show Kuopio
28.8 Rovaniemi RN
10.-11.12 Helsinki KV

Jos hyvin käy tuurit kohdilleen niin Tanskan voittajaan olisi hinku lähteä, mutta katsotaan järjestyykö matka.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Keskiviikkona, 10.02.2016 klo 22:12  
+
0
Meillä Pihla on käynyt vasta yhdessä pentunäyttelyssä (Kaapelitehtaalla kuukausi sitten) ja yhdessä mätsärissä. Nyt keväällä olisi tarkoitus hankkia vähän lisää kokemusta mätsäreistä ja korkata virallinen näyttelyura sitten toukokuussa Helsingissä Royal Canin showssa. :peukku:

Tuo täyttää sunnuntaina sen 9 kuukautta, niin päästäisiin jo nyt iän puolesta, mutta koska meillä ei oo autoa, niin tänä vuonna pyöritään varmaan lähinnä täällä pääkaupunkiseudun näyttelyissä, jos vaikka sitten ensi vuonna lähtisi muuallekin... Yritin miestä houkutella Lahteen huhtikuun alussa, mutta ei tuo oikein innostunut. :nauru: Niin ja lokakuussa pitää päästä Hyvinkäälle spanieleitten erkkariin. Kummasti tää näyttelyhumu vie mennessään, vaikka tosiaankin ollaan vasta ihan aloittelijoita. :nauru:
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Sunnuntaina, 14.02.2016 klo 05:01  
+
0
Mäkin tossa yks päivä puuhailin näyttelykalenteria. Alustavan suunnittelujen mukaan meillä olis eessä:

2.4 Lahti KV
23.-24.4 Viro
1.5 Tampere KV (ehkä)
7.5 Salo RN (ehkä)
14.5 Tuusula RN
22.5 Helsinki KV
28.5 Järvenpää KR

Että semmosta! Kovasti oottelen jo kehiin pääsyä, viime kerrasta onki vierähtäny jo kolmisen kuukautta ku oltiin Jyväskylässä. Roxie on nyt hyvin saanu massaa ja turkissakin ollaan, niin voitais jopa kohta ruveta pärjäämäänki.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Sunnuntaina, 03.04.2016 klo 21:36  
+
0
Ai niin, minun junnu valioitui viikko sitten Imatralla. :hymy:
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

  Siirry sivulle: 1 ... 51 52 53 ... 56
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28250
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265919
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.05.2024 klo 06:15)