Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 08.09.2010 klo 20:55

Anime- ja mangapulinaa

Siirry sivulle: 1 2

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: ANIME- JA MANGAPULINAA - Tiistaina, 14.09.2010 klo 20:56  
+
0
Kaverit käy noissa coneissa, mut ite en oo ikinä käyny. :) Ois kyl mielenkiintoista joskus mennä. Vaikka oonkin aika pihalla koko "harrastuksesta".
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: ANIME- JA MANGAPULINAA - Tiistaina, 14.09.2010 klo 20:58  
+
0
Kyllähän sinne saa ihan "ulkopuolisetkin" mennä. ^__^ Onhan siellä niin paljo kaikkee kivaa tekemistä ja jänniä juttuja, että varmasti saa kokemuksia vaikkei muuten mistään mitään tietäisi! :D

Ite en tosiaan oo ennen coneissa käyny rahanpuutteen tai matkan takia, mut nyt on halpaa ja lähellä niin mikä jottei. :3 Odotan innolla!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: ANIME- JA MANGAPULINAA - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 14:23  
+
0
mä meinasin kesällä mennä coniin, mutta se sitten vähän tyssäs..johonkin. yks kaveri ravaa noissa yhtenään, ja olis kyllä ihan mielenkiintoista taas yrittää saada asioita sillein järjesteltyä että johonkii tommoseen pääsis :--)
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: ANIME- JA MANGAPULINAA - Keskiviikkona, 23.02.2011 klo 20:09  
+
0
Nostellaanpas tätä. ^__^

Itse olin taas viime viikonloppuna Chibiconissa töissä valokuvaajana. :) Kivaa oli jälleen! Ja tarttuihan sieltä kaikenlaista mukaan, ei niitä kojuja vaan voi vastustaa. :D Black Butleria aka Kuroshitsujia piti ostaa osat 3 ja 4, kun olivat molemmat ilmestyneet. Ihana sarja. n__n Tykkään kovasti!

Toinen suuri hankinta oli Godchild 1-8. :love:

Kaori Yuki on aivan loistava mangaka, tykkään kovasti piirtotyylistä. Ja kiva on ollut seurata, miten se tyyli kehittyy vuosien myötä. :) Vaikka täytyy kyllä myöntää, että kovin hajanaisesti olen kyseisen mangakan sarjoja seurannut, aina on jotenki vähän jäänyt...
Mutta tuo Godchild on omaa luokkaansa. The Cain Saga on vielä vähän sellasta one shottia one shotin perään, mutta Godchildissa aletaan päästä asiaan! Siinä limittyy asiat kivasti ja tulee hurrrjia paljastuksia. 8)
Ja tietty kaikki mysteerit ja jännitys koukuttaa. :D

Tällä hetkellä luen nelososaa ja oon ihan koukussa. :D Myös uusi sarja Grand Guignol Orchestra kiinnostaisi kovasti. Ihan jo tyylin vuoksi, on meinaan piirrosjälki aivan hurjan muodonmuutoksen kokenut ekan Count Cainin ja vikan Godchildin välillä!

Ensi kesänä on Kuopiossa Nekocon, sinne vähän haaveilen kans meneväni. :) Ehkä töihin ihan taas. Mutta samalla oon harkinnu, josko cossais myös jotain! En ole koskaan ennen cossannut, pitäis tässä jo suunnitella että ehtii puvun tehdä ajoissa. Vähän kiinnostais kokeilla Ran Maon hahmoa Kuroshitsujista, vaikka se puku voi kyllä olla haastava...
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Windy

Windy
Viestimäärä: 153

VS: ANIME- JA MANGAPULINAA - Torstaina, 05.05.2011 klo 14:59  
+
0
Itse olen seurannut lähinnä koiraeläimiin liittyviä sarjoja. Ensimmäinen sarja jota katsoin olin Hopeanuoli ja siitä sitten se Gingan fanittaminen alkoi. Mangaa, animea ja oheistuotekräsää on myös kertynyt Gingaan liittyen. Listaan kaiken tuohon alas.

Manga

Ginga Densetsu Riki (1.julk)
Ginga Nagareboshi Gin 8-9 (1.julk)
Ginga Nagareboshi Gin 1-11 (suomijulkaisu)
Ginga Densetsu Weed 1,3,10,11,13,17,19,25-38,42,44,45,59 ja 60. (1.julk)
Ginga Densetsu Weed: Orion 1-2.
Weed Gaiden (1.julk)
Meteor Gin

Anime

Leikkaamaton GNG-boxi
GDW 1-8.
GNG VHS 1-4 (1996)
GNG VHS 1 (1989)
GNG metalliboxi

Figuurit

GNG

Keskikokoinen Gin (pronssinen)

GDW

Sasuke
GB
Ken
Kagetora
Hiro
Mel
Weed (maalaamaton)

Sekä vielä kaikenlaista muuta pientä krääsää. Kaikkkeen tähän rahaa kulunut noin 1000€. Keräilyharrastukseni syö rahojani. :viheltel:
http://treenikaverit.blogspot.fi/

Shetlanninlammaskoira Windy 3/2010
Eurasier Cloudy 2/2011
Bordercollie Dacu 3/2006

Windy

Windy
Viestimäärä: 153

VS: ANIME- JA MANGAPULINAA - Lauantaina, 14.05.2011 klo 17:46  
+
0
:jjei:Yoshihiro Takahashi tulee suomeen!!!
http://treenikaverit.blogspot.fi/

Shetlanninlammaskoira Windy 3/2010
Eurasier Cloudy 2/2011
Bordercollie Dacu 3/2006

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: ANIME- JA MANGAPULINAA - Lauantaina, 14.05.2011 klo 18:05  
+
0

Windy kirjoitti:

:jjei:Yoshihiro Takahashi tulee suomeen!!!



MIKSI JUST TAMPEREELLE! Ei mulla sinne ole varaa matkustaa! ;___; Kakka.


ps. Onko joku täältä tulossa Nekoconiin? :> Itse menen sinne vähintäänkin vieraaksi, ehkä ihan töihinkin. Sitä vielä hieman mietin, että voinko sitoutua siihen ihan töihin asti, mutta kattellaan. :>
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: ANIME- JA MANGAPULINAA - Lauantaina, 14.05.2011 klo 20:07  
+
0
Hopeanuoli :love:. Mä en oo koskaan innostunu muusta mangasta/animesta paitsi GNG:sta, tosin Weediä tullut katsottua kanssa ja pari japaninkielistä mangaakin omistan. Tänään itse asiassa alotin kattomaan noita GDW-dvd:itä pitkän tauon jälkeen. Ja toki kaikki suomeksi tulleet Hopenuoli-mangat on tullut hankittua (osa jopa kaksin kappalein) ja maltan tuskin odottaa, että Meteor Gin ilmestyy suomeksi. n__n

Windy

Windy
Viestimäärä: 153

VS: ANIME- JA MANGAPULINAA - Lauantaina, 14.05.2011 klo 22:12  
+
0
Mää on kyllä menossa tuonne Tampereelle ja sitten vielä yhden Hopeanuoli-foorumin miittiin Helsinkiin. Muista menoista en vielä tiedä. :eitietoo:

Minäkään en malta odottaa tuota Meteor Giniä. Omistan sen jo japaninkielisenä, mutta hankin kyllä ehdottomast tuon suomenkielisenkin jahka ilmestyy. Ensi viikolla ajattelin tilata lisää Weed-mangaa, nyt omistan Weedin 1.julkaisusta 27-mangaa. 27 60:stä. :roll:

Toivottavasti saataisiin Weed-manga suomeksi ja sen jälkeen Orion. Jossain välissä haluaisin myös Rikin suomeksi.
http://treenikaverit.blogspot.fi/

Shetlanninlammaskoira Windy 3/2010
Eurasier Cloudy 2/2011
Bordercollie Dacu 3/2006

Windy

Windy
Viestimäärä: 153

VS: ANIME- JA MANGAPULINAA - Keskiviikkona, 14.09.2011 klo 21:02  
+
0
WEED-manga tulee suomeksi! :jjei:

Erittäin hieno uutinen minulle, kun GNG on jo kohta saatu suomennettua kokonaan, niin on sitten taas joku sarja kerättävissä. Kaksi ensimmäsitä suomenkielistä Weed-mangaa ilmestyävät jo joulukuussa. (:

Traconissa oli kyllä mahtavaa nähdä Takahashi livenä ja kaikenlaiset Hopeanuoli-ohjelmanumerot olivat loistavia. Ostin myös 1.pokkarin erikoispainoksen, jossa on Takahashin tervehdys suomalaisille ja sain Takahashin nimmarin. :cool:

Seuraavasta conista en tiedä, seuraavan kerran taidan mennä vasta ensi vuoden puolella, mutta Traconissa oli kyllä mahtava viikonloppu, se oli ensimmäinen, mutta ei todellakaan viimeinen conini. :nauru:
http://treenikaverit.blogspot.fi/

Shetlanninlammaskoira Windy 3/2010
Eurasier Cloudy 2/2011
Bordercollie Dacu 3/2006

SuperMorso

SuperMorso
Viestimäärä: 8

VS: ANIME- JA MANGAPULINAA - Perjantaina, 20.01.2012 klo 10:14  
+
0
Itse luen mangaa ja ehdoton suosikkini on jo esille tullut gng eli suomeksi sanottuna vain hopeanuoli . Gdw eli weed on myös hyvä, mutta animessa ottaa kaaliin se miten huolimattomasti osa koirista on tehty . Itseltäni löytyy hopeanuoli mangat, kaikki weedit jotka on suomeksi ilmestynyt, lähes kaikki figuurit, yksi japanin kielinen Orion manga ( weedin poika jos joku ei tiedä ) jota en valitettavasti osaa lukea, Meteor gin tietokirja, julisteita sekä dvd:t ja joitain vhs videoita suomeksi dupattuna. Minulta löytyy myös yksi hopeanuoli cosplay asu jonka olen tehnyt itse ekana cossinani ja olen tyytyväinen siihen.
Cosplay auista tuli mieleen , että käyn itse coneissa ja viimeisin oli tuo desucon frostbite, jota varten tein kovalla vaivalla ja uurastuksella pokemon kouluttaja Ash Ketchumin cossin yllytyksen seurauksena ja lippalakin sain väsättyyä juuri ennen kuin piti lähteä :´DD Miku Hatsune asu on kaapissa myös, mutta peruukki on .. No , se on hiukan kuollut näin lieveästi sanottuna ^^"

vuorisusi

vuorisusi
Viestimäärä: 13

VS: ANIME- JA MANGAPULINAA - Torstaina, 02.08.2012 klo 17:44  
+
0
Ah, Ginga on paras A/M -sarja, mitä maan päältä löytyy. :love: Jonkin verran on mangoja tullut hankittua, enimmäkseen Gingaa, mutta myös Wolf's Rainia ja Chi's Sweet Homea. 83

Hyllyssäni ovat tällä hetkellä kaikki Hopeanuoli -mangat suomeksi, WEED -mangat 1-8 suomeksi, GDW -mangat japaniksi osat 10, 11, 14, 32, 38, 39, 45-48 & 60, GDWO -mangat japaniksi osat 2, 6-8, Wolf's Rain mangat 1 & 2, Chi's Sweet Home mangat 1-3.

Animea minulla on GNG & GDW -animeboxit. :3
Portugalinpodengo Into

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:00)