Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 22:54

Arvostele nick, ava ja allekirjotus!

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 10.01.2012 klo 22:09  
+
0
(^ Itse asiassa sun olisi pitänyt muutenkin arvostella, koska Tiitus heitti vain välikommentin omasata allekirjoituksestaan ja tapana on ollut, että arvostellaan sitten se viimeksi jotakuta arvostellut ja hypätään ns. OT-viestin ohi :wink:)

Ja koska tämä oli taas välikommentti, niin seuraava arvostelee Strikkun!
Varjo 12/2010 ♥

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 10.01.2012 klo 23:22  
+
0
Strikku

nick Mielestäni aika perusnick, helppo muistaa. Tulee mieleen vähän tikku, mutta tykkään tosta nickistä kyllä, mutta ei persoonallisinta antia. Arvosana 8+

ava Ihana, vähän kuitenkin ehkä tumma. Mukavan ilmeikäs ilme ja tykkään tosi paljon, mutta toinen puoli saisi näkyä ehkä paremmin. Tykkään kuitenkin kovasti ja arvosanaksi 9!

ak Kiva, että koirasi nimi mainitaan. Pidän myös tuosta englanninkielisestä lauseesta ja se on mukavan pitkä, eikä liian yksinkertainen. Kuitenkaan ei ihan sitä kaikista mieleenjäävintä antia, arvosanaksi annan 8½. :)
skcu Pongo

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 10.01.2012 klo 23:33  
+
0
Virtahepo

Nikki ei ole kovin mieleenjäävä ja pieni alkukirjain häiritsee :( Tykkään kuitenkin suomenkielisyydestä 6½

Avassa on kiva kun koira näkyy kokonaan ja istua pönöttää nätisti, mutta ehkä hitusen saisi olla selvempi. 6

Allekirjoituksessa on kiva, kun mainitaan nykyinen ja entinen koira ja kursivoidulla kirjoitetut lisäjutut ovat kiva lisä, siitä plussaa. Vaan loppu sitten tekeekin ak:sta hitusen ärsyttävän pitkän, sen olisi voinut jättää pois. 7
Varjo 12/2010 ♥

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 10.01.2012 klo 23:39  
+
0
Sipulu

nick: Kuten monet ovatkin jo sanoneet, tulee mieleen ensimmäisenä sipuli ja pulu. Tykkään silti, erikoisuutensa vuoksi ehkä lähinnä. 9-
avatar: Noh, voiko tuosta olla tykkäämättä.. Koirat ovat ihania, kuten myös Varjo. Tykkään kuvakulmasta, ei koiran aina tarvitse katsoa suoraan kameraan. 9+
allekirjoitus: Lyhyt ja ytimekäs, itse tykkään pidemmistä. 8-
Shania 11092011>
Inna 20092012>

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 10.01.2012 klo 23:46  
+
0
jasminn

Nick: Eihän tämä massasta eroitu, mutta oikeastaan aika kiva nimimerkki! Verrattuna vaikkapa Jasmin, niin jasminn on oikeastaan kauniimpi ja persoonallisempi. Kuitenkin tavallinen, eikö ole hienosti ilmaistu :D 8
Ava: Koira on varmasti kaunis, mutta tässä kuvassa ei oikeen erotu edukseen. Ehkä kehnosti rajattu kuva ja sen verran tumma että menee vielä enemmän pikselimössöksi. 7-
Allekirjoitus: Tämä perus infopaketti. Siistimmältä näyttäisi ilman tuota Smile now, cry later - lausahdusta ja nuo pallot tekevät siitä ehkä vähän suttuisen myös. Ja kannattaisi laittaa vaikkapa ensin koirat allekkain (sekarotuinen, beagle) ja loppuun nuo kanit (?). 7-
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Keskiviikkona, 11.01.2012 klo 08:25  
+
0
Destroyer

Nick: Tulee väistämättä mieleen joku lastenohjelman pahis, joku robotti/kone tmv. Jää mieleen erilaisuutensa puolesta. Tarkemmin ajateltuna oikeastaan aika kiva nikki. 8+
Avatar: Kaunis koira, kaunis kuva. Yksinkertainen kuvakulma, tavallinen. 8+
Allekirjoitus: Tavallinen, tavallinen. Selkeä ja yksinkertainen, otin itsekin neuvoistasi vaarin ja muokkailin allekirjoitusta hieman selkeämmäksi. Arvosanaksi annan 9.
Shania 11092011>
Inna 20092012>

jenniköpi

jenniköpi
Viestimäärä: 288

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Keskiviikkona, 11.01.2012 klo 10:36  
+
0
jasminn

Nick: Aikalailla peuskamaa, ei jää mieleen. Nätti kuitenkin. 8
Ava: Jotenkin väritön ja haalea? Jännä kuvakulma. Henk. koht en pidä sisällä otetuista kuvista kuin harvoin joten 7.
Allekirjoitus: Peruskauraa, mutta ei siinä mitään pahaakaan ole. Itse en laittaisi kaneja (?) allekirjoitukseen. Numerot hyppii silmille ruudulla pisteiden puuttuessa. 7-
Apku Duke -10
Apku Vety -13

Muistoissa Köpi <3

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Keskiviikkona, 11.01.2012 klo 22:46  
+
0
jenniköpi

nick: Hmm, tästä ei tule oikeastaan mitään muuta mieleen kuin henkilö nimeltä Jenni. Köpi kuulostaa joltain sieneltä, hieman outoa. Kuitenkin erikoinen nick. 7-
avatar: Onhan hän suloinen! Mun mielestä mustavalkoiset kuvat ovat kauniimpia kuin värilliset, elleivät värit ole jollain tapaa erikoisia. Tykkään tästä. 9-
allekirjoitus: Perussettiä, jos nyt näin sanoisin. Onhan noita linkkejä blogeihin tosi monilla, sekä tietysti niitä omien karvaturrien nimiä. Tuosta sydämessäni aina -kohdasta paljon plussaa! Tosi ihanaa, kun jaksetaan muistaa niitä sateenkaarisilloille jo lähteneitä. 9+
Shania 11092011>
Inna 20092012>

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Keskiviikkona, 11.01.2012 klo 22:54  
+
0
jasminn

nick on ihan kiva, aika tavallinen ja sekoittuu siinä mielessä vähän massaan. pieni alkukirjain plussaa, tekee siitä kivemman näköisen :) 7½
ava sopii mun mielestä jotenkin tosi hyvin tohon nickiin ja se on kivan tarkka. mustavalkoisuudesta plussaa ja sopii värimaailmaltaan siks myös hyvin allekirjoituksen kuvaan 9
allekirjoituksessa on kiva toi kuva, tuo mulle ihan mieleen ne ajat ku joskus sillon about kymmenen vuotta (iha ot nyt mut what oonks mä oikeesti pyöriny tääl jotain alle 10 vuotta?! ok ehk ei iha nii paljo 8 on ehk lähempänä) täällä oli kaikilla tollanen suikalekuva allekirjotuksessa :D mut toi kuva on ihan kiva, söpöjä koiria ja värimaailma sopii edelleen tuohon avaan. toi tekstinpätkä tuo kivaa lisää tohon ja plussaa enkunkielisyydestä ! 9
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 11.01.2012 klo 22:55)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Keskiviikkona, 11.01.2012 klo 23:03  
+
0

Hooveri kirjoitti:

(iha ot nyt mut what oonks mä oikeesti pyöriny tääl jotain alle 10 vuotta?! ok ehk ei iha nii paljo 8 on ehk lähempänä) täällä oli kaikilla tollanen suikalekuva allekirjotuksessa :D

hahaa niin muuten oliki! tulipa nostalginen fiilis :D

näin ihan ot, hypätkää siis mun yli.
never regret something that once made you smile

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Keskiviikkona, 11.01.2012 klo 23:21  
+
0
Hooveri

Nick: Alkuun en tykännyt yhtään tästä, tuli vaan mieleen imuri.. Nykyään kun on silmä tottunut niin näyttää jopa ihan kivalta. Ja ihan joukosta erottuvakin! 8½

Ava: Tää on ihan täydellinen. Tosi terävä kuva ja kivasti rajattu! Mustavalkonen sopii hyvin ja natsaa myös nimimerkin kanssa. 10-

Allekirjoitus: No tää on tää hyvä infopaketti. Ei tähän voi muuta sanoo ku 9
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Maanantaina, 16.01.2012 klo 21:01  
+
0
"Yleisön" pyynnöstä otin uuden kuvan lisävalaistuksella ja vaihdoin avaa.

Destroyer

Nick Tuo mieleen Transformers-elokuvat. Sellainen nick, joka ei jää kovin syvälle mieleen, mutta erottuu silti massasta. Arvosanaksi annan 8.
Ava Tarkka, koira erottuu hyvin ja värimaailma on hieno. Kuitenkin aika perus kuvakulma, joten arvosanaksi 9.
ak Ei kovin omaperäinen, mutta silti parempi kuin ei mitään. "Menossa mukana" on sitä jotain omaa, joten 8.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Dara

Dara
Viestimäärä: 269

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Sunnuntaina, 11.03.2012 klo 20:39  
+
0
Nick: Kiva, jotenkin..pirteä! 8
Ava: Tuii.. 9
Allekirjoitus: Se on mun mielestä persoonallinen ja koskettava 8
Jollekin olet se täydellinen, puuttuva pala elämästä
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.03.2012 klo 20:40)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Maanantaina, 19.03.2012 klo 19:17  
+
0
Dara

Nick Ei ihan persoonallisinta antia, veikkaan, että tullut jonkun koiran nimestä?? 8
Ava Muuten ihan kiva, mutta koira ei oikein erotu. Voisi olla tarkempi ja lähempää. Jotenkin liian kaukaa avaks. Ainakin mulle. 8.
Ak Ihan kiva, jotenkin...en oikeen tiiä. Mutta ei mitenkään erikoinen. Yllätysyllätys tästäkin 8.

Eli keskiarvo 8.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Maanantaina, 19.03.2012 klo 20:07  
+
0
Strikku

Nick Jaa. Ihan peruskauraa, iso alkukirjain eikä mitään hörsellyksiä, mikä on aina hyvä juttu. Ei kauheen mieleenjäävä. 8
Avatar Tykkään että toi on ton muotonen eikä perus neliö. Kuva on kuitenkin epätarkka. 7
Allekirjoitus Mua häiritsee että suomenlapinkoirauros on pienellä alkukirjaimella, kun kuitenki alottaa koko allekirjotuksen. En muutenkaan tykkää koirannimistä ja syntymäajoista allekirjotuksissa. Ja en ihan ymmärrä ton syntymäajan jälkeen olevaa viivaa, vähän julma. Toi Eppu Nuotion lainaus on ihan ookoo, vois kyllä olla välilyönti ennen tota "-Eppu Nuotio" -kohtaa. 6
Do or do not. There is no try.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Maanantaina, 19.03.2012 klo 23:23  
+
0
^ Se allekirjotus alkaa pienellä, koska se on tarkotettu alkavan pienellä. Syntymäajan jälkeinen viiva on sielä sen takia, et R elää. Se ei oo kuollu viel, niin siin on vaan viiva.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 20.03.2012 klo 12:01  
+
0
Miks se on tarkotettu alkavan pienellä? :----) Ja kyllä mä tajuan että miksi se viiva siinä on, se vaan näyttää tosi tyhmältä. Katoppas muiden elukka-aiheisia allekirjotuksia, ei niilläkään oo syntymäajan jälkeen mitään viivoja. ELLEI SE RAKKI OO OIKEESTI DELANNU.

Eikä sun tarvii aina selitellä sun nimimerkkiä, allekirjoitusta tai avataria heti kun joku sitä täällä kritisoi.
Do or do not. There is no try.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 20.03.2012 klo 12:11  
+
0
Ihan kamalaa laittaa tommonen viiva, ihan niinku odottais et koira kuolee!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 20.03.2012 klo 21:59  
+
0
Okei, mä poistan sen viivan siitä.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

monninen

monninen
Viestimäärä: 50

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 20.03.2012 klo 22:58  
+
0
Ömm ymmärsin että mun pitää nyt arvostella Arcturus..? (Ois tehny kyl mieli arvostella dronttiedwardin nimi on se vaan niin ufo:kieli:)
No nii siis
Arcturus
Nick: Hmm jännä nimi tulee mieleen muskettisoturit vaikka en tiiä ollenkaan mistä tää ois.. Aika monimutkanen silleen että annetaan vaikkaa 7.5
Ava: AAAAHH Yoda tästä mää tykkään ! Ihana! Ehdoton kymppi!!:peukku:
Ak: Jees mahtava :D Tykkään hirveesti samalla hauska ja viisas tietysti! StarWars on aina 10! Ei haittaa vaikkei mitenkää koira juttuihin liity, viisaus on aina viisautta.
Jos nimimerkki ois kans ollu vaikka Yoda niin oisit ollu täys kymppi! :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:45)