Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 22:54

Arvostele nick, ava ja allekirjotus!

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 11

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Maanantaina, 22.08.2011 klo 11:07  
+
0
Tiitus

Nick: Mulla tulee mieleen Enkeleitä ja pikkupiruja -sarja! Siitä siis plussaa. Iso alkukirjain kiva ja suomenkielisyys tuo lisäpisteitä. 9
Ava: Ei oikein herätä tunteita suuntaan tahi toiseen, ainakaan kun hoppi ei itselle merkitse mitään. Mutta värit on kivat. 6
Ak: Koiran rotu ja nimi, osoite blogiin. Se tavallisin. Kuitenkin selkeä, hyvä! Lopun räppiriimittely taas ei iske itseeni yhtään, joten siitä miinusta. 6
Varjo 12/2010 ♥

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Maanantaina, 22.08.2011 klo 13:24  
+
0
Sipulu

Nick: Okei, ensimmäistä kertaa kun näin tämän nickin, olin ihan järkyttynyt että kuka haluaa nimimerkikseen Sipuli Sipali Pulu mitälie. Nykyään kun tähän on tottunut niin huomaa miten hyvin Sipulu sopii Sipululle. Ja nykyään noi väännökset on vaan kivoja! Ja onpahan ainakin erilainen :) Alkujärkytyksestä huolimatta 9-

Ava: Varjo on kiva, joten Varjosta otettu kuvakin on kiva! Toisaalta enemmän edukseen olisi kunnon naamakuva. 7½

Allekirjoitus: Tää on mun mielestä ihan perushyvä, sillä itseä ainakin ärsyttää jos joku puhuu jostain lemmikistään ja sitten joutuu miettiin että mikä elukka sillä nyt olikaan, joten allekirjoituksesta on helppo tarkistaa! 10
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Maanantaina, 22.08.2011 klo 13:27  
+
0
Destroyer:

Nick: Vähän turhan tavanomainen, tulee mieleen joku paha ropesusi. Isosta alkukirjaimesta plussaa! 7

Avatar: Koirapalstalle sopiva. Vähän epäselvä, mutta siinä on kivat värit ja tunnelma on rauhallinen. 8

Ak: Lyhyet ja ytimekäs. Kertoo kaiken tarpeellisen. Ehkä vähän persoonaton, mutta toisaalta: Mitäpä se haittaa? 8+
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Maanantaina, 22.08.2011 klo 19:43  
+
0
Kadaver

nick: oon aina tykänny tästä! sopivan pituinen ja erottuu sopivasti muista, persoonallinen. en oo missään muualla törmännyt samanlaiseen. ja joo varmaan isosta alkukirjaimesta plussaa tässä tapauksessa. muistan ku olin ihan kauhuissani ku vaihdoit vähäksi aikaa nickiä, mut kyllä siihenki sit tottu ja oli ihan hieno. :D mut kyllä tää on paljon parempi! en tykkää antaa numeroita mut laitetaan nyt 10 ku tää on siitä asti ku oon rekisteröityny tänne nii ollu parhaiden nickien joukossa :D

ava: aika hyvä, ei tääkään ihan tavanomainen. hyvä kuva, erottaa heti et mikä eläin kyseessä. ei kai tuosta voi olla tykkäämättä? ja siis kuva itsessäänkin on erittäin hyvä, tykkään rajauksesta ja mustavalkoisuudesta ja kuvakulmasta. mut joo en mä kyllä haluu tästä mitään numeroa antaa mut jos on pakko nii 9½

ak: :D:D tää on paras. ehdoton 10, en mä osaa muuta sanoa ku et ihana :D paras ak kc'ssä tällä hetkellä!

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Maanantaina, 22.08.2011 klo 21:28  
+
0
OT: Oih, tulipa hyvä mieli! :hymy: Mun on ihan pakko vaan kommentoida tuota avatarta, että siitä voi aika helposti olla tykkäämättä, jos ei musta huumori nappaa. :nauru: En tiedä huomasitko, mitä tuo kanttura syö.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 23.08.2011 klo 09:09  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Mun on ihan pakko vaan kommentoida tuota avatarta, että siitä voi aika helposti olla tykkäämättä, jos ei musta huumori nappaa. :nauru: En tiedä huomasitko, mitä tuo kanttura syö.



voi kamala :DDDDD oletin vaan heti et se syö jotain rehuja nii en vaivautunu sit tarkemmin kattoon, nytkin piti aika kauan kattoo et tajusin. mutta joo hyvä kuva silti, nyt vaan vähän eri silmillä katon sitä :D
(Viestiä on muokattu tiistaina, 23.08.2011 klo 09:13)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Lauantaina, 07.01.2012 klo 23:50  
+
0
runopoika

nick Ihan siedettävä. Tosin jotenkin tulee yhdistelmästä runo+poika jotenkin vastenmielinen olo. Pieni alkukirjain sopii nimeen, joten arvosanaksi 7+
avatar Ei sovi nickiin, enkä muutenkaan pidä kuvasta. Hyvää siinä on se sama yksinkertaisuus kuin nickissä. Eli 6.
allekirjoitus Ei ole. 4

Pakko kommata myös Kadaverin avaa. Ain oon kattonu et siin on vaan lehmä. Mut sitten oli pakko kattoo tarkemmin ja tuli outo olo ja kylmänväreet kulki kehoni läpi. Tämä:suru: jos olis totisena niinkuin tämä :neutral: niin kuvais tunnetta. Karseen hieno toi ava.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 07.01.2012 klo 23:54)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Lauantaina, 07.01.2012 klo 23:55  
+
0
strikku

nick vähän jännä, mutta silti ihan kiva ja jää ainakin mieleen! 8
avatar nätti koirakuva! vähän tumma, ei kunnolla turre erotu. mukava nähdä noin suoraa avatarissa oman koiran kuva (jos siis on oma :D mutta oletan, että on) 9
allekirjoitus en itse kovin välitä noista koira-aiheisista allekirjoituksista. mutta tuosta alempana olevasta tekstistä tykkään kyllä! ehkä jokin kursiivi kävisi siihen kivasti 8
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Sunnuntaina, 08.01.2012 klo 00:10  
+
0
Wallen

Nick: Isosta alkukirjaimesta plussaa, ensivaikutelma vähän pehmoinen ja sellainen nallemainen. Mutta nyt kun sitä on tovin katsellut, niin on tykästynyt enempi. 8
Ava: Tupakansavua ja raitapaita, tykkään! Mustavalkoisena vieläpä varsin kelpo 9
Ak: Tykkään hurjasti, joskus tumluriin laitoinkin kuvan tuolla tekstillä ja siksi kiinnitinkin heti huomiota kun vaihdot sen tuohon! 10!
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 08.01.2012 klo 00:12)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Sunnuntaina, 08.01.2012 klo 01:09  
+
0

Wallen kirjoitti:

Strikku

nick vähän jännä, mutta silti ihan kiva ja jää ainakin mieleen! 8
avatar nätti koirakuva! vähän tumma, ei kunnolla turre erotu. mukava nähdä noin suoraa avatarissa oman koiran kuva (jos siis on oma :D mutta oletan, että on) 9
allekirjoitus en itse kovin välitä noista koira-aiheisista allekirjoituksista. mutta tuosta alempana olevasta tekstistä tykkään kyllä! ehkä jokin kursiivi kävisi siihen kivasti 8



Tuossa nikissä kolme ekaa kirjainta on sukunimeni kolme ekaa kirjainta. Ja neljä vikaa on vastaavasti lempinimeni neljä viimeistä kirjainta.
Kuvassa on joo Rolle. Vois kyl olla vaaleempi, mut sisätiloissa on aikas vaikee saada vaaleaa kuvaa ilman, että siitä tulee oudon näköinen. Ja tykkään sellaisista erikoisista perspektiiveistä, mutta en pelkistä silmistä tai nenästä.
Tuo allekirjoituksen jälkimmäinen pätkä kuvaa sitä, millaista elämäni on juuri nyt.

Aivan, melkein unohin.

Sipulu

Nick Paljoa en ole junnuja lukenut, mutta jotenkin erikoisempi nickki. Toisaalta tykkään, mutta tulee mieleen sipulin syönyt pulu. 9-
avatar Sellainen aika perus olematta kuitenkaan liian tavallinen. Hyvä värimaailma ja tarkka. Kuitenkin siitä puutuu jotain, en tiedä kuitenkaan mitä. Tästäkin 9-
ak Tämäkin sitä tavallista ja vaatimatonta lemmikkifaktaa. Pisteiden pois jättäminen tuo hieman sitä omaa, mutta kaipaisin enemmän. 8.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 08.01.2012 klo 01:17)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Maanantaina, 09.01.2012 klo 21:39  
+
0
Strikku

nick: Tykkään kovasti! Ei turhia erikoismerkkejä, iso alkukirjain ja näin päin pois. Mukavan kuuloinen ja alun konsonanttien ansiosta mieleenpainuva. Ei lisättävää. 10.

ava: Tykkään siitä, että tää on pitkänmallinen. Aika moni kun on pysynyt fooru-uudistuksen jälkeenkin näissä tutuissa ja turvallisissa neliöissä. :) Joten kokonsa puolesta tää erottuu joukosta! Samoin kyllä värien. Tykkään tuosta lattian väristä, se tavallaan sopii hyvin kuvaan koiran kanssa. Vaikka koira on tumma, niin silmät ja kuono kuitenkin erottuu, siitä plussaa. Ehkä koiraa vähän olisi kuitenkin voinut kokeilla nostaa enemmän esiin, erottuisi kuvasta ehkä nopeammin. Kuitenkin annan tälle numeroksi 9.

ak: Koiran tiedot, ihan perus tällaisella palstalla. Sitä seuraava tekstinpätkä olisi ihan ok ja kiva lisäys perustietoihin, jos siitä saisi paremmin selvän. Nyt siinä on kuitenkin sen verran kielioppivirheitä, että en itse kykene sitä kunnolla hahmottamaan. 5.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Maanantaina, 09.01.2012 klo 21:45  
+
0
kennedy

nick ihana! musta tämä käy jotenkin sulle kuin nenä päähän, tosin en osaa selittää että miksi. :D isosta alkukirjaimesta toki plussaa ja onhan tämä erikoinenkin. 9
avatar ihanan pirteän värinen, mukava! mukava sommittelu kuvassa. mörön(?) yllättynyt ilme on ihana 8
allekirjoitus hö, kielitaidollani en tästä tekstistä saa kovin järkevää lausetta muodostettua, mutta kivalta näyttää ja kuulostaa kuitenkin :D 9
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Maanantaina, 09.01.2012 klo 21:56  
+
0
Wallen

nick Mukavan sellainen, erikoinen olematta kuitenkaan liian monimutkainen. ''W''-kirjain alussa on kiva lisä, kuulostaisi tyhmältä ''Vallen''. Arvosanaksi annan 9+, tässäkin nimessä häiritsee jokin pikkuinen, tuntematon seikka.
ava Ihan okei. Musta-valkoinen sopii tähän kuvaan hienosti. Tosin ei ole juurikaan mun makuun, joten siitä tulee 9.
ak Lyhyt, ytimekäs ja selkeä. Kertoo kaiken tarvittavan, mutta silti siitä puuttuu jokin ihan skidi juttu, eikä ole mun mieleen ihan täydellinen. 10-

Sitten vielä ihan omistani. Koska en ole parhaita englannin kielen taitajia turvauduin google kääntäjään, koska yksittäisiä sanoja sanakirjasta etsiessä tulee vielä enemmän virheitä. Siin pitäis kuitenkin lukea: Olen rikki nyt ja ainoa, joka voi pelastaa minut on se, jossa yhdistyvät usko ja luottamus minuun.

Konsonanttialkuinen sukunimi on ärsyttävä oikeassa elämässä. Kaikille joutuu kirjain kirjaimelta kertomaan miten se menee kun 9 kirjaiminen sukunimi menee vain kahteen tavuun ja sekin on vaikeaa. Tosin en kyl vaihtas tota mihkään Virtaseen tai Lahtiseen, pidän mielummin tän vähän erikoisemman.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 09.01.2012 klo 22:12)

Tiitus

Tiitus
Viestimäärä: 720

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Maanantaina, 09.01.2012 klo 23:19  
+
0
Strikku

nick Mukavan kuuloinen/näköinen omasta mielestäni. Erikoinen ja jää hyvin muistiin. 10
ava Kuvassa on ihana koira joka sopii tietysti koirapalstalle. Saisi erottua, ehkä hieman enemmin, mutta menee se noinkin. 9
ak Perus koira-aiheinen ja lopuksi omanlainen teksti. 9
Virallinen kuulokoira
bostoninterrieri Domi 23.06.2011
Blogi


Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 10.01.2012 klo 00:07  
+
0
Tiitus

Nick: Tykkään yhä nikistä, isosta alkukirjaimesta plussaa ja suomenkielisyys on myös pop! 10
Ava: Hauska, kiva kontrasti ja muutenkin selvä. 9
Ak: Infoa koiruudesta ja blogistaan, hyvähyvä. Alla oleva teksti saa lisäpojoja suomenkielisyydestä, mutta sana "parempaa" menettää niitä puuttuvan konsonantin vuoksi. Tiedä sitten onko tarkoituksella, mutta itsellä pistää silmään ja pahasti :( 7
Varjo 12/2010 ♥

Tiitus

Tiitus
Viestimäärä: 720

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 10.01.2012 klo 06:07  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Tiitusmutta sana "parempaa" menettää niitä puuttuvan konsonantin vuoksi. Tiedä sitten onko tarkoituksella, mutta itsellä pistää silmään ja pahasti :( 7



:nauru: Räpissä/hopissa useimmatkin eri kirjaimet jäävät pois jotta rimmaisi mahdollisimman paljon, mutta silti on ymmärrettävissä.
Virallinen kuulokoira
bostoninterrieri Domi 23.06.2011
Blogi


Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 10.01.2012 klo 21:27  
+
0
Tiitus

nick Vähän jännä, mulle tuo mieleen pikkusiskoni pehmolelun... Mutta ehkä juurikin tuosta syystä nimi jää hyvin mieleen. Isoalkukirjain on hyvä, suomenkielisyys on joko neutraloivaa tai antaa lisää pojoja. 9 1/2.
ava Hauska kuva, josta koira ei kuitenkaan kovin hyvin erotu. Tarkka ja selvä kuva. Tästäkin ysi puokki.
ak Hyvää perusinfoa koirasta ja blogista. Tuossa pienessä pätkässä omaa tekstiä minuakin häiritsee konsonantin puute ja pilkkujen puute paikoissa, joissa minun mielestä pilkku kuuluisi olla häiritsee ja tästä johtuen joudun tavaamaan useampaan kertaan saadakseni selkoa. Kuitenkin kertoo todennäköisesti jotain henkilöstä ja on persoonallinen. 8.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 10.01.2012 klo 21:34  
+
0
Strikku

Nick: Mä en saa tästä oikeen mitään irti, tulee mieleen joku ötökkä? Mut ei nyt mikään kamalakaan, semmonen normaali. Annetaan ny pointseja isosta alkukirjaimesta kumminkin. 6½
Ava: Tää on hyvä! Hieman erikoisesti ehkä rajattu mikä tekee kuvasta kivannäköisen. Koiralla hyvä ilme ja kuvassa lämminhenkinen tunnelma. 9
Allekirjoitus: Tää on kans tää perus. Musta on hyvä että allekirjoitukseen laitetaan minkälaisen turren omistaa niin voi aina luntata. Tuo runomikälie tuolla lopussa myös kivannäköinen kun on kursivoitu. 8
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 10.01.2012 klo 21:46  
+
0
Mun yli hypättiin surutta :(

No mutta:
Destroyer

Nick: Iso alkukirjain on hyvä, muutoin nikki aika perus eikä ehkä niin mieleenjäävä. Tosin kun takana on ahkera palstailija niin kaikessa yksinkertaisuudessaan se sitten jääkin helposti mieleen. Ristiriitaista, erittäin :D 7
Ava: Kaunis koira, selkeä kuva ja koira erottuu hyvin. 9
Ak: Lemmikki-info ja linkki blogiin, hyvä! Ja plussaa Vilinän mainitsemisesta <3 10
Varjo 12/2010 ♥

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 10.01.2012 klo 22:01  
+
0
Sipulu arvostelen sit sut nyt kun viimeks Tiitus jätti välistä

nick Ihan hyvä, jäänyt mieleen tosta ahkerimman kirjoittajan tittelistä. Tulee mieleen sipulia syöny pulu. En tiedä mistä tää nimi on tullut, mut kuitenkin. Arvosanaksi annan 9.
ava Kiva kun vaihdoit. Nyt kivemman näköinen ja jollakin tavalla selkeämpi. Varjo näkyy hyvin. Arvosanaksi annan 9.
ak Perus lunttilappu. Pisteiden poisjättäminen syntymäajasta on hieman erikoisempaa. Kaipaan kuitenkin jotain vielä persoonallisempaa. 7
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 07:15)