Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 14:42

Blogit

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 13

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

BLOGIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 14:42  
+
0
Seuraileeko tai pitääkö junnulaiset kuinka paljon blogeja? Tässä topassa voisi laittaa linkkejä omiin suosikkiblogeihinsa, kertoa vaikka lyhyesti että miksi tykkää ja sitten toki linkittää oman bloginsa, jos sen tahtoo julki tuoda. Sekä toki kysellä tietyn tyylisiä blogeja, jos vaikka joku osaisi neuvoa jonkun sopivan :)

Itselläni on seurannassa 6 bc-treeniblogia ja 3 shelttiblogia. Näiden lisäksi pari ihan ihmisen itsensä elämään keskittyvää.

Omaa blogia pidän livejournalissa nikillä maailmani. Saa lisätä kaveriksi, jos tahtoo :)
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 14:45  
+
0
Mä olin ennen innokas muoti-/tyyliblgien lukija, mutta nykyään mua lähinnä ärsyttää kaikki bloggaajat... ei mua kiinnosta lukea joka postauksesta, kuinka kirjottaja nyt on taas saanut 50 purkillista ilmasta shampoota, 100 purkkiä sitä ja tätä ja niin sain muuten kamerankin ilmaseksi. Joo, kyllä mullekkin kelpais kaikki ilmaiskrääsä ja muut ja oon tietysti kateellinen, mutta ärsyttää!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 16:06  
+
0
Pidän päiväkirja-tyyppistä blogia livejournalissa (don_saila) ja se on friends only, mutta saa toki pyytää kaveriksi.
Sen lisäksi mulla on bloggerissa sellanen lifestyleblogi mikä käsittää vähän kaikkea mahdollista alleen. Sielunvihollinen on sen nimi ja kirjottelen sinne aina kun huvittaa.

Luen tosi paljon myös muita blogeja, suosikkimuotiblogeja ovat

are you feeling fashionable?
bang bang! oh my brains...
Cupcake Couture
Nelliinan vaatehuone
Paras aika vuodesta
this is for my people

Suosikkielukkablogeja

Herra Mäykynen
BalineesiPrinssi

Haluaisin seurata enemmänkin elukkablogeja mutten ole vielä löytänyt mitään niin koukuttavaa kun esim. Herra Mäykynen mikä on nerokkaasti kirjotettua!
Do or do not. There is no try.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 16:12  
+
0
Mä seuraan muutamaa muotiblogia (mm. Arctun blogi jne), mutta jotenkin suurimmasta osasta muotiblogeja on tullut hirveetä kuraa viime aikoina. ja yks syy on just toi katrin mainitsema ilmaiskrääsä ja kaiken maailman tilaisuudet, missä varsinkin kaikki Indiedaysin bloggaajat tuntuvat ravaavan 24/7. mä tykkään seurata blogeja, joissa kerrotaan normaalin ihmisen normaalista elämästä, en mitään "nyt kävin siellä juhlatilaisuudessa ja huomenna on kolmet taas!!!111" -blogeja.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 16:22  
+
0
^ Nimenomaan :pyssyt:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 17:02  
+
0
Mä seurailen muutamaa noista Arctun mainitsemista (muoti)blogeistai muutamaa ja muutamaa koirablogia, tosin se on jääny vähän vähemmälle mutta noooooo... Multa taitaa löytyä tällä hetkellä kolme (!? :--D) omaa blogia, yksi omaelämä -blogi vuodatuksesta, toinen koirablogi ja kolmas LJ:ssä, johon en nykyiselleni ole kirjoittanut vielä yhtään, mutta tarkoituksena olisi sitten joskus. :P Kavereita otan kyllä vastaan, stalkkaan ja luen mielelläni muiden juttuja.

Omista blogeista koirablogiin, olen kirjoittanut viimeksi puoli vuotta sitten, enkä nyt voi sitten päivitelläkään kun tuo oma kone sanoi itsensä irti..... mutta joskus ehkä vielä !
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 17:51  
+
0
Ite kirjottelen Vuodatukseen omaa blogia, mutta tein myös Livejournal tunnukset tässä vähän aikaa sitten, mutta en oo vielä kerinny/jaksanu muokkailla sitä yhtään omanlaiseksi :D Saa pyytää kaveriksi, olen siellä kiepsutin nimimerkillä.

Seuraan vaan kahta blogia, kummatkin tosin jtn muotiblogeja.
are you feeling fashionable?
Colour me !

Kipa

moderaattori
Kipa
Viestimäärä: 135

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 18:04  
+
0
Blogit on paras keksintö ikinä. Seuraan tosi tosi montaa. Jotain niistä pidän sellasina henkilökohtaisina aarteinani joista en halua muiden tietävän... :D En kerro!

Omiani (på engelska):

Interweb Explorer
Eye Candy (edellisen 'jatko')
Always Frown
better9

plus livejournal, galtsublogi, facebook-noteit ja yksi kuulumistenpäivittelyjournal....

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 18:34  
+
0
Mä kirjottelen pelkästään meidän treeniblogia yhessä vaiheessa innostuin kirjotteleen myös jonkinlaista lifestyle-blogia mutta se sitte kuivu kasaan :D

Luen päivittäin paljon blogeja, tuttujen koirablogeja ja sitten näitä muoti/lifestyle-blogeja. Tosin dronttiedward ja Reepo jo sen sanokin, tuntuu että noi suosituimmat bloggaajat käy joka päivä jossain eri tilaisuuksissa, ja blogit täyttyy niistä sekä kaikista lahjatuotteista mitä ne saa.
Mä seuraan tosi paljon kaikkia eri, ja varmaan joka päivä käyn kattomassa jotain uusia jne, mutta tässä muutama suosikki :b
Annika-O, No Fashion Victims, 365 days with Ida, Pretty Visions, Ps. I love fashion ja Rosa-Fiona Bettina
Ja kanssa Arctun blogi :p

Kild

Kild
Viestimäärä: 349

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 19:15  
+
0
Bloggaus on tosiaan järjettömän hyvä keksintö. Mua ei niinkään mitkään muoti- tai lifestylejutut kiinnosta, mutta treeniblogeja tulee lueskeltua sitäkin ahkerammin - jotain siitä kertonee se, että niitä löytyy mun läppärin kirjanmerkeistä 137 kappaletta. :nauru: Anyway, onhan mulla itsellänikin blogi, joka tosin päivittyy varsin harvakseltaan.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: BLOGIT - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 17:02  
+
0
Mulla on ollu pariki blogia ja nyt haluisin perustaa jälleen kerran uuden. Sellasen johon oikeesti haluisin panostaa :D
Mut jos teen esim blogspotiin ni miten niistä kuvista saa sellaset isot? Tai ku kaikilla tru-bloggareilla ne kuvat on sellasii isojaaa mäki haluun mut en tiiä miten ne saa :D

/Ainii se piti vielä sanoa että en kestä noita sairaita laihdutusblogeja joissa ihmiset yrittää tietyssä ajassa laihduttaa niin paljon kuin mahdollista olemalla syömättä ja nääin :/ Esim:

"Kaksi normaalipainoista tyttöä. 40 päivää aikaa. Kumpi saa pudotettua enemmän painoa? Kaikki keinot ovat sallittuja. "
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.04.2010 klo 17:17)

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: BLOGIT - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 17:27  
+
0
^Ne pitää lataa jonnekki palvelimelle esim. tinypiciin tmv ja sitte sieltä ottaa se koodi ja liittää tekstiin :D

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: BLOGIT - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 17:33  
+
0
aajoo kiitti :-)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

NiOja

NiOja
Viestimäärä: 4

VS: BLOGIT - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 17:45  
+
0
Laran treeniblogi täällä: http://lartsukka.blogspot.com

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: BLOGIT - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 21:53  
+
0
Ihte pidän kanssa livejournalissa omaa blogia, elämästäni. Saapi lisätä kaveriks, jos tahtoo. :)
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: BLOGIT - Maanantaina, 26.04.2010 klo 18:39  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Mä olin ennen innokas muoti-/tyyliblgien lukija, mutta nykyään mua lähinnä ärsyttää kaikki bloggaajat... ei mua kiinnosta lukea joka postauksesta, kuinka kirjottaja nyt on taas saanut 50 purkillista ilmasta shampoota, 100 purkkiä sitä ja tätä ja niin sain muuten kamerankin ilmaseksi. Joo, kyllä mullekkin kelpais kaikki ilmaiskrääsä ja muut ja oon tietysti kateellinen, mutta ärsyttää!

Joooooooooo sama! En oo pitkään aikaan seuraillu yhtikäs mitään blogia, ehkä sitä taas vois.
never regret something that once made you smile

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: BLOGIT - Maanantaina, 26.04.2010 klo 19:29  
+
0
En mitenkään erityisestiblogeja seuraa, mutta yksi ehdoton lemppari löytyy;

En vaan osaa

Blogia kirjoittaa siis sarjakuvapiirtäjä Milla Paloniemi (kiroileva siili, tassutellen), jota oikeastaan ihailenkin. Hän on myös jollakin tapaa esikuvani. Lukekaa, ellette ole jo tehneet sitä :peukku:
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
(Viestiä on muokattu maanantaina, 26.04.2010 klo 19:29)

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: BLOGIT - Torstaina, 29.04.2010 klo 07:06  
+
0
Multa löytyy Amarillo-niminen blogi, joka on lähinnä päiväkirjatyylisesti rustattu. Välillä postailen enemmän, toisinaan vähemmän, riippuen vähän omasta mielentilasta ja siitä, löytyykö aikaa. Erikseen multa löytyy myös blogi meitsin koirille, mutta se on nyt oman vaihtarivuoden aikana tauolla.

Mulla ei ole varsinaisesti suosikkiblogeja, joita käyn säännöllisesti seuraamassa, vaan vilkuilen aina silloin tällöin itse kunkin sivustoja.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Oojavee

Oojavee
Viestimäärä: 22

VS: BLOGIT - Sunnuntaina, 02.05.2010 klo 17:15  
+
0
Mä pidän koirien blogia ja valokuvaus blogia. Kommentteja saa laittaa : ) Pysyy kirjottajalla motivaatio kun on jotain mitä lukea aina kun kirjautuu sisään + tietää varmasti että joku edes seuraa blogia : )
Linnea + Oojavee (bc Osmo, x Valtsu, valpai Tryffel ja Friida)
Kotisivut

fifien

fifien
Viestimäärä: 59

VS: BLOGIT - Sunnuntaina, 02.05.2010 klo 17:51  
+
0
Oma blogi löytyy täältä, ja paljon seurailen muiden blogeja :)
Villakoira Fifi 1.10.2005
Suomenlapinkoira Delia 17.8.2011
Australianpaimenkoira Hyrrä 12.12.2013

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545699
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 22:15)