Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 14:42

Blogit

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 13

sonsom

sonsom
Viestimäärä: 33

VS: BLOGIT - Sunnuntaina, 02.05.2010 klo 23:14  
+
0
Henkilökohtasesti on tullut seurailtua vain noiden karvaisempien kavereiden blogeja. Soman oma blogi löytyy sen kotisivujen yhteydestä onpasoma.net, palautetta otan mielelläni vastaan ja kommentteja, niin tietää lukeeko kukaan meidän sivuja edes :)
slkn JV-07 Jäkäläkummun Onpa Soma
onpasoma.net

Jannnika

Jannnika
Viestimäärä: 55

VS: BLOGIT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 10:49  
+
0
Täälläkin seuraillaan ahkerasti muiden blogeja, pääasiassa koirablogeja. Eniten kiinnostaa sheltit ja bc:t, mutta linkkilistassa on aika laaja rotuvalikoima :) Enemmän vaikuttaa se blogin sisältö, kuin koiran rotu.

Meidän treeneistä ja elämästä kera kuvien voi lueskella täällä.

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 16:20  
+
0
ite lueskelen aikasemmin mainittuja Cupcake couturee ja sitä Arcuturuksen blogia, lisäks oon jumittunu lukee Fruid in focusia :-)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 16:35  
+
0
^ Ei luoja toi meikkaava "jätkä" on sitte hirvee :D Luen sitä joskus vaan siks, että se on niin järjettömän hirvittävä ilmestys naistenvaatteineen.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 16:41  
+
0
^no aijaa:-D siis se osti naisten gladiaattorisandaalit ja olin ihan et ei luoja nyt kyllä häpäs ittensä lopullisesti! saa nauraa kun tulee jotai "ostin farkut ginasta". muttaa ainakin uskaltaa olla oma ittesä:-))

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 16:44  
+
0
Söpön blogia kun lukee niin aattelee että on nähny kaiken. Mutta tuo tosiaan vetää vielä paremmaks :D

Vaikka mikäpä minä oon toisia arvostelemaan.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 16:45  
+
0
^^Toi sen munakaiutin oli mahti :-D "Tää muna pysyy aina pystyssä."

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 16:46  
+
0
^ Siis mä just katoin kuvia missä sillä oli ne gladiaattorit jalas ja olin just tulos tänne avautumaan :DD Ensimmäinen kommentti oli, et ei se nyt jukolauta voi olla tosissaan, että se on ihan varmasti vaan vaihtanu kengät jonku kans, mutta ei näköjään. MIKÄ IESUS TOTA VAIVAA?!!? Mikä on menny vikaan ku siitä on kasvanu tollanen!??!

Ja noi sen farkut on jotain aivan hirvittävää. Oikeesti, normaalille miehelle ei mee mitkään naisten megatiukat farkut päälle ilman että kaikki koipien välissä rusentuu ihan totaalisesti. Tulos: toi ei oo miestä nähnykään.

Mä en kestä.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 16:49  
+
0
Ehkä se hakee siitä "aina pystyssä pysyvästä" munakaiuttimesta lohtua siihen, ettei sillä raukalla oo omaa munaa :eitietoo:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 16:51  
+
0
Nojoo, pakko myöntää et ite tykkään yleensäkin ton kaltasista tyypeistä jotka käyttää just jotain pillifarkkuja, huolehtii ulkonäöstään ym., mut tol menee kyl aika yli noi jutut :-D Repesin iteki niil gladiaattoreil :P
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 23.06.2010 klo 16:52)

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 19:26  
+
0
Ei elämä, hmm mielenkiintosta :D Mut tommosia superharvoin luen, treeniblogeja tuolta suosikeista löytyy :p Meidän blogi löytyy täältä :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 20:48  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

MIKÄ IESUS TOTA VAIVAA?!!? Mikä on menny vikaan ku siitä on kasvanu tollanen!??!

Mä en kestä.


Mikä sussa on mennyt vikaan, kun et yhtään siedä ihmisiä, jotka uskaltaa vapaasti olla sitä mitä on? Ei jokaisen miehen tarvitse pullistella lihaksiaan armeijareleet päällä ja käyttää löysempiä housuja, että varmasti kalu mahtuu kunnolla. Kyllä ne naisten farkut on ennenkin miehille menneet ja 70-luvulla miehet käytti tiukempia housuja mitä naiset, eikä siellä kellään mikään rusentunut kun onnistuivat vielä lapsiakin hankkimaan myöhemmin. Tietenkään kaikkien ei pidä toisten tyyleistä tykätä, mutta en ymmärrä että sä jollain palstalla haukut ja vielä noinkin suoraan ja tyylittömästi. Ja nimenomaan jonkun blogin perusteella.

Tää osu hermoon vaan sen takia, että ärsyttää tuollainen lapsellinen käytös. Ei elämän pidä olla niin pinnallista.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 23.06.2010 klo 20:49)

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 22:30  
+
0
hehe mulla myös iski vähän ikävästi silmään noi kommentit.

mä en ymmärrä muutenkaan muiden pukeutumisesta moralisoimista. kaikkia ei voi miellyttää, eikä kaikesta tarvitse tykätä, mutta mun mielestä jokaista ihmistä pitäisi silti edes yrittää kunnioittaa ihmisinä...
winter brings the spring again

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: BLOGIT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 22:47  
+
0
Nyt kyllä pitää dronttiedwardin alkaa katsomaan tarkemmin mitä kirjoittaa. Palstan säännöissä on nimenomaan mainittu, että "Älä kirjoita solvaavia viestejä toisista henkilöistä", mikä sisältää sekä palstalaiset, lähikaupan myyjän, koiranäyttelyn tuomarin että kaikki blogittajatkin. Kenestäkään yksityishenkilöstä ei saa palstalla kirjoittaa loukkaavia viestejä.

Eri mieltä saa olla, mutta omat mielipiteensä on osattava tuoda esille niin, että kritiikin kohteena oleva henkilö ei pahoita mieltään. Tuollainen munan koon huutelu ei ole millään asteikolla asiallista, ja se saa luvan loppua nyt heti.

Ja tämä on tiedoksi myös muille.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: BLOGIT - Maanantaina, 02.08.2010 klo 22:15  
+
0
mullahan näitä blogeja on ihan sikana ollu, mutta kaikki on aina jääny ja oon alottanu uuden. nyt palasin blogspottoilun jälkeen takas lj:n :---) ja tykkään enempi paljon.

tässä on minun rakas uusi blogini.
saa lisätä kaveix.
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: BLOGIT - Maanantaina, 02.08.2010 klo 23:52  
+
0
livejournalista löytyy nimellä icouldbeloath kamupyyntöjä vaan tulemaan!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: BLOGIT - Tiistaina, 03.08.2010 klo 14:59  
+
0
Satunnaisesti seuraan lähinnä sakemanni/belgi/tmv treeniblogeja. Omassa blogiräpellyksessä treeneistä, elämästä yleensä, ja kuulumisia. The Blog
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: BLOGIT - Torstaina, 05.08.2010 klo 02:02  
+
0
en seuraile aktiivisesti mitään blogeja, mutta jos satun lukemaan jotain niin varma on että jumitun siihen loppuillaksi. pari mitä täällä ei mielestäni ole vielä mainittu:

pieni kynsiblogi sai mut addiktoitumaan kynsien lakkailuun :D:D
more to love ! ihmettelin kun tätä ei oltu vielä sanottu. ihania, hauskoja naisia.
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

emni

emni
Viestimäärä: 37

VS: BLOGIT - Maanantaina, 09.08.2010 klo 19:47  
+
0
koira/treeniblogeja tulee seurailtua välillä enemmän ja vähemmän säännöllisesti, itseltäkin löytyy blogi koirien treenejä ja yleistä lässytystä (+kuvia) varten.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: BLOGIT - Maanantaina, 09.08.2010 klo 23:03  
+
0
Meiän koulun entisen ysiluokkalaisen blogi. Aika jännä. Toi on kyllä ihmeen fiksu tyyppi.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 23:45)