Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:15

Epäasiallista pulinaa K-18 aiheista! (Alkoholi yms.)

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:29  
+
0

Kadaver kirjoitti: Mulla on 3.5. pääsykokeet eli jos joskus silloin voitais jotain pientä järkätä? :shhh: Helsingissä siis.

Sopiisopiisopii!! :D Haluan kostaa poikaystävälle sen miljoonat yliopiston vappubileet... No ei vaan kyllä mä oikeesti haluan muutenki tulla :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.04.2010 klo 22:29)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:31  
+
0
Okei, mun täytyy nyt odotella sitä kutsua. :D Ja jos en saa sitä, niin tuun varmaan kuitenkin joskus lähiaikoina käymään siellä. ^_^
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:34  
+
0
Hei im in mehumiitissä! Voin nolata itteni teiän edessä, jee :-D

Virtanen on kamalaa ja kaikki energia juomalta maistuvat lonkut, yök yök! Mut esim Marianne ja Valkovenäläinen on ihan sairaan hyvää :-) Siidereist lempparit on raparperi ja vanilja (baarissa aika perus on perry).

Ja ehkä maailman kamalinta on mustikkashotti (sis. se jossa on kermavaahtoa päällä), ja kaikki tosi monet kehuu sitä. Siis ihan kamalan makusta + suu on täynnä kermavaahtoa. Siis se on ihanku ohutta mustikkakeittoa johon on tungettu viinaa ja kermavaahtoa päälle, etovaa.. Ja Bloody Mary.... :):) miks menin ikinä tilaamaan sellasta tomaattimehua?

Salmarishotit sen sijaan :love: Tequilan näkeminenkin saa mulle nykyään jonkin näkösen oksennus refleksin päälle kun on tullut sen kans koettua yhtä sun toista kivaa ja ei niin kivaa! Ugh nytkin sen ajattelimen.. se suola.. ja se lime.. :neutral:
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:36  
+
0
:D:D Tequila on ihan jees. Vaik väkisinki alkaa yskittämää ja hyh mut kyllä menee :-) ja ah. Mansikkamargarita :love: kesällä niitä !
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:38  
+
0
^eiihh kannata kermavaahtoa! vaniljakastike (tai sellane niinku.. löysempi ku kermavaahto:D) toimii paremmin!
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:38  
+
0
Tequila hyi... Syksyllä ku oltiin Italiassa leirikoulussa ja viimesenä iltana baarittelemas, niin se baarimikko tarjos meille (tosin siinä vaiheessa meitä oli enää muutama + ku yks kaveri ei juonu omaansa, niin vedin senki oman :viheltel:) tequilat ja sillon se oli vielä ihan ok, mutta nykyään... :suru: Ei vaan pysty ilman että tulee kauhee oksennusrefleksi.

Mut Marianne! En kyllästy siihen ikinä, niiiiin hyvää :love: Ja kaikki salmiakkijutut on nykyään hyi, kiitos Katri 15v joka kävi aina isän baarikaapilla pöllimäs salmiakkikossua...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:39  
+
0
Tulkkuliini ei oo nähtävästi oksentanu tequila huuruissa mm. omalle jalalleen ja laatannu vielä seuraavankin päivän kokonaan :-D Se oli kyllä ikimuistosen kamalaa, vaikka siis lopulta pimeni täysin ja tomi kanto mut hotelliin, sitä ennen mua tuli kaikki turistit tökkimään et oonko ok, security melkeen heitti ulos ja löin pääni täysiä metalli kauteeseen PLUS sain nää arvet molempiin polviin. Onneks musta pidettiin huolta niin mitään ei sattunu, ulkomaillapa vielä. Ku ei mun pieneen päähän menny et monta tequila shottia peräkkäin ei oo hyvä idea. Opettavainen reissu kyllä oli. Olin vuoden juomatta tequilaa ja nykyään pystyn max yhden ottamaan, mut välttelen sitäkin.

edit... Ja siis toi tequila kerta oli kyl aivan kamala kun viimeset muistikuva (pätkät..) on ku mietin vaan et en pysty hallitsee enää mitään mun raajoja. En pystyny edes istumaan ja kaikki meni niin viuhahtaen ja joo, oli ihan avuton :-( Mut se tapahtu vähän vahingossa ku en tajunnu vielä sillon shottien voimaa.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.04.2010 klo 22:51)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:43  
+
0
hakis olen :D:D::D:::: valitettavasti. Laattasin myös huiville ja legginsseille............
ja yksien epäonnekkaiden bileiden jälkeen laattasin 10h kiitos ilmaisten juomien ja timppapullon :-)-: sen jälkeen en oo timppaan koskenukkaa
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:47  
+
0
Mulla myös Chymos (hedelmäviiniäkös se nyt oli) aiheuttaa kylmiä väristyksiä. Itkin jonkun puoltuntemattoman bileissä vessassa et "kuolenko mä tänne?"...... :-DD Noloa. Ja puollukka vodka miksattuna makuveteen (hyvää vaik kuulostaa pahalta) mut sillonkin otin kontaktia vähä rajummin ton vessan pöntön kanssa niin ei kiitos..
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:49  
+
0
Tällä palstalla emme suunnittele juomamiittejä, jonne osallistuu alaikäisiä!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:50  
+
0
Salmarishotit on pure love <3 Ja yleensä salmiakkiset juotavat on meikäläisen lemppareita.
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:52  
+
0
Mulla on pahoja kokemuksia Malibusta. Ostin laivalta 1l malibu-pullon, jonka join Qstockissa melkein kokonaan. Oksensin illalla koko mahan sisustan ulos Oulun torille (.........) ja H kantoi mut pari kilometriä reppuselässä kotiin. Aamulla heräsin siihen, että aurinko paistoi ikkunasta siään ja viereisen kirkon kellot soi niin, että oli pakko mennä lervaamaan..

Nykyään en pysty käyttämään mitään kookosjuttuja tuon takia. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:55  
+
0
Aww, että H kantoi sut kotiin. N jätti mut kerran humalaisena Helsingin rautatieasemalle ja lähti itse himaan. Samalla reissulla sainkin sitten lauman ulkomaalaisia miehiä kimppuuni, mutta ei siitä sen enempää...
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:55  
+
0

ja H kantoi mut pari kilometriä reppuselässä kotiin.

the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:57  
+
0
Malibu<3 erityisesti baarissa malibu&ananasmehu, oikeesti ihan taivaallista :D:D ja mustikkashotit omnom mut ei mitään kermavaahtoo vaan sitä semmosta just vaniljajuttuu mitä on. eikä sen kuulu maistua alkoholille vaan pelkästään hyvälle :D:D kossurussian on ihan sika hyvä jos ei tee mieli mitään niin makeeta ku joku mustikkashotti, sit yks mihin en ikinä kyllästy on kans jääkarhu mitä ei kyl joistain baareista saa mut siis se on niin hyvää et apua. juon aina niin teinidrinkkejä, just mariannee ja ville vallatonta ja sex on the beachia ja semmossia mut no ne on hyviä nini. Hanasiidereistä en yleensä tykkään mut jos tekee siiderii baarissa mieli ni perry. Muuten sit rekorderligin siiderit on hyviä, yleensä otan parii eri makua koska noi on kaikki niin hyviä ja on kiva et on vaihtelua, harvoin jaksan yhtä ja samaa juomaa juoda koko illan.
life is too short to live without poetry

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:57  
+
0
Mulle on käyny Passõan kanssa tolleen ku Mirva feat Malibu :nauru: Penkkareissa tai siis niihin valmistautuessa vetelin semmosen reilun pullollisen kaikkien hedelmämehujen kanssa ja tuli tooooodella kiva olo. Vieläkään ei oikein pysty juomaan mitään appelsiinituoremehudrinkkejä. :nauru: ja tuosta on siis aikaa 6 vuotta. Mikään kovin makea ei uppoa nykyään muutenkaan juuri ollenkaan. Kuivat siiderit ja valkkarit+kuoharit ja täyteläiset punkut menee ja just jotkut maitopohjaiset värkkäykset ja kermaliköörit (Minttubaileys :love: )

/muoks. ja siis kaikki nää tällaset alkosta ja baareista saatavat oikeet siiderit on rakkaus! Magners, Bulmers, Cidraïe.... omnom
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.04.2010 klo 22:59)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:00  
+
0
Mulle on sitten tehty varmaan tosi huono mustikkashotti tai jotain, se oli nimittäin niin kamalaa. Tosin olin jo aika tuiskeessa ja se oli jotenki makeeta (sen kermavaahdon takia) että alko tulla raja vastaan.
never regret something that once made you smile

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:02  
+
0
Mua ärsyttää hirveesti, että kaikki ananassiiderit (move, upciderin ananas, onks niitä edes muita?) on lightejä. En tykkää makeutusaineista mut tykkäisin kaikista ananasjutuista!
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:03  
+
0
Vapuks salee hankin Malibun ja perus lonkkui ! Tai sitten pinkkiä skumppaa let's see :)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:05  
+
0
Noi drinkit vaihtelee kyl ihan hulluna, oisko ollu Feverissä stadissa joskus tilattiin mustikkashotit ja siis herranjumala se juoma ei ollu jotenkaan yhtään sekottunu, koska pohjalla oli ihan hullu alkoholinmakupläjäys ihan ku ois tyyliin kirkasta vetänyt se oli niin kamalaa hrr. Ja sit abiristeilyn sex on the beachit on jääny ikuisesti mun mieleen en tajua miten niin hyvästä drinkistä voi saada tehtyä semmosta kuraa. :s Sit kans ollaan vertailtu gin toniceja mikä on mun kaverin vakkari (en ymmärrä, oikeesti...) ja niissä on niiiiiin paljon eroo baarien välillä! Vantaan onnelassa on ihan hirveet gin tonicit, voin kertoa :D:D:D niitä ei oikeesti pysty juomaan, ansku oli ihan vedet silmissä ku se veteli sitä vaikka se on ihan tottunu niitä juomaan ja ottaa semmosen aina joka kerta ainakin jossain vaiheessa iltaa... huhhuh.
life is too short to live without poetry

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265846
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.04.2024 klo 20:30)