Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:15

Epäasiallista pulinaa K-18 aiheista! (Alkoholi yms.)

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:05  
+
0
haluisin jotai erikoist vapuks! ehdotuksii? oon menos viroo täs joku pv nii vois ostaa:) ostan sielt samal boolitarvikkeit mun synttäreille
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:05  
+
0
Viinit ja skumpat on kamalia. Pari lasia menee mut ei enempää ja viinistä mulle tulee aina ihan kamala olo. Ja bisse ei mee alas ollenkaan.
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:06  
+
0
Mulla menee nykyään jotkut übermakeat siiderit (rekorderlig, kopparberg..), oluet (tummina ja vaaleina, omsnoms!) ja maustetut lonkerot. Normaalilonkerosta on myös pahoja muistoja. :D

Viinoista tykkään tosi paljon Royal salmiakista, Gin lemonista ja erilaisista kermahässäköistä (bailey's!). Ainiin, JÄGERMAISTER! Pure love! :love:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:08  
+
0
Rosie: Jos yhtään tykkäät kermalikööreistä niin Vana Tallinnan kermalikööriversio! Ihan parhautta. Ja ne viru valge -"breezerit" on kanssa jees.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:08  
+
0
SIIS viinistä tulikin mieleen... Ei hyvä luoja mä en voi enää KOSKAAN juoda punaviiniä. En sitte ikinä. Viime elokuussa oltiin poikaystävän kanssa Pariisissa ja py:n sisko ja tän poikaystävä tuli sinne kans, ja Hanna sit pakkojuotti meitä siellä joka ilta - yhtenä iltana se oli ostanut aivan älyttömästi punaviiniä ja ei elämä se oli jotain niiiiiiiiiiin hirveetä! Pahinta ikinä. IKINÄ. Oksennus kurkussa kittasin sitä väkisin ja ku silmä vältti niin kaadoin vähän maahan... :D Kiskottin siellä sit jotain kuohuviinejäkin ja seuraavana päivänä oli oikein mielyttävä olo. Sillon vedin elämäni ensimmäiset kunnon superDRAAMAkännit. Syytän niitä viinejä.

P.S. Kuinka moni on käynyt Eiffel-tornin juurella jossain puskassa kyykkykus...pissalla? Minä, minä! :viheltel:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:09  
+
0
Oo rekorderligit! rakastan niit uusia makuja :love:
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:09  
+
0
Rekorderligit on kyllä aika huippua "aikuisten limsaa" vaikka suurin osa siidereistä maistuu muuten aivan kammottavilta. Kaljalle olen alkanut myös lämmetä jostain syystä viime aikoina, se kun ei ole niin ällömakeaa kuin varsinkin aiemmin suosimani lonkero.
come on night, take me home

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:09  
+
0
Ice Firet on maailman parhaimpia. Ja breezerit myös. Mut ne on just sellasia ulkomaa juomia, suomessa kalliita ja muutenki. Watermelon ja se joku grapejuttu (sellanen pinkki), ah.
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:10  
+
0
Mä en, mutta mä olen käynyt pissaamassa uuden bemarin eteen parkkipaikalla! Eikä ollut edes puskia!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:10  
+
0
hyi tota jekkua mä en kyl myöskään ymmärrä :D:D jakaa ihan sikana kyl mielipiteitä.

mä kaipaisin kans jotai uusia ideoita, se on mulla aina se sours apple, kissanminttu, pisangi tai joku hedelmäjudu tyyliin passoa tai lol minkä otan. ihan hyvii noi kaikki on mut ois kiva kokeilla joskus jotain uutta!
life is too short to live without poetry

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:10  
+
0
Sarvikas, joskus kaljamiitti meillä tai teillä? :jjei:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:11  
+
0
thanks stu! oi nam, kermaliköörit on kyllä hyvii! sellasta ainaki vois :)
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:13  
+
0
Mäpä oon laatannu Tukholman metroasemalle ja Tukholman kävelykadulle :( noloa

oo breezerit edelleen jaksan hehkuttaa :love: varsinkin watermelon mmmmmmmm niit keltasii pitää maistaa viel
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:13  
+
0
Yhhyh en voi sietää lonkeroita! En perus greippilonkeroa, en karpalolonkeroa, en kultalonkeroa ja mitä niitä nyt ikinä onkaan! En tajua mikä niissä vetoaa jengiin, aikamoista kuraa.
Siidereistäkin tykkään aika harvoista, Upciderin Perry on jees, muita en nyt tähän hätään osaa sanoa.. Kalja on eniten meikän juttu, Karjala tai Karhu varsinkin, yllättävää kyllä myös Olvi maistuu meikäläiselle. LapinKulta taas ei oo yhtään mun juttu ja juon sitä vaan äärimmäisessä "hädässä" :---D
Baarissakin tilaan tosi usein kaljaa tai sit hanasiidereissä ton Perryn omnom. Muita suosikkeja on mansikkamargarita (Onnelassa ne välillä mokailee sen kanssa, mutta esimerkiksi Amarillon mansikkamargarita on namia!) ja joku randomi minkä nimeä en kyllä yhtään muista. Sex on the Beach on mun mielestä aika kuraa, toisaalta en ole koskaan tilannut sitä muualla kuin Onnelassa kerran, joten en tiedä hoidetaanko muualla hommat paremmin. Shotitkaan eivät kovin usein ole mieleen.

Ainiin, voin kertoa, älkää ikinä tilatko baarissa orgasmia. Älkää ikinä! :D:D Maailman kamalinta ikinä.
Do or do not. There is no try.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:13  
+
0
Jos joku haluaa joskus kokeilla jotain ERIKOISTA niin sekoittakaa royal salmiakkia cokiksee vapaalla suhteella. Tulee HYVÄÄÄÄ! Ja sen voi aina naamioida cokispulloon julkisilla paikoilla. :cool:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:13  
+
0

Kadaver kirjoitti: Viinoista tykkään tosi paljon Royal salmiakista, Gin lemonista...

Lisää traumoja... Viime vappuna mulla oli semmonen hieno Oulun elokuvateatterista saatu "tötsä" (näytti ihan bongilta!) jonne sekottelin kaikkea kivaa: Gin lemonia (HYI), Royal Salmiakkia (HYI), jotain hemmetin tervalikööriä, viinaa... ja vaikka mitä, ja tänä iltana ensimmäistä kertaa ikinä oksensin kännissä - suoraan kaverin reppuun :D Se hemmetin tervalikööri ja oksettava gin lemonin tiskivesihaju leiju vielä pitkään mun vaatteissa ja jopa aurinkolaseissa, ja joka kerta nousi oksennus kurkkuun. :suru:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:14  
+
0
Pisangi.. huonoja muistoja. Minttuviina on ihan jees. Oon kyl ihan perus leijonankin kaveri :kieli:
Kaikki catit oli kova sana aina ennen! Ja Gin Lemon.
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:15  
+
0
Arctu, millainen on orgasmi? (Joojoo! Tiedän kyllä millainen se on oikeasti, mutta tuota juomaa meinaan! :nauru:)

Silloin kun mä lervasin Oulun torille, ne lervat näkyi siinä vielä viikon jälkeenkin, jolloin mun vanhemmat tuli kylään. Kun käveltiin sen torin ohi, H vaan osoitteli niitä ja kailotti kovaan ääneen mun porukoille, että Mirva jätti Qstockista poistullessaan vähän maamerkkejä......
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:16  
+
0
Ei jessus noista kusemisista tulikin mieleen, että siellä Pariisissa päätettiin vielä nätisti Hannan kans lorotella vierekkäin Riemukaaren juurella ihan avoimella paikalla semmosen metrotunneliaukon vieressä, siinä sitte käveli pari jotain tietyötyyppiä ohi, niillä oli aika hauskaa kattoa kun me huudettiin ja vahdattiin, että kumman tiellä luikerteleva kusivana on nopeampi. :DD
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:16  
+
0
Hyi mä en voi sietää midn Leijonaa tai Suomiviinaa tai yök. Finlandia-vodka tai sitten joku jääkylmä kunnollinen venäläinen vodka on ainoat kirkkaat mitä voin juoda tai edes sekotella mihinkää, jostain kossusta esim. tulee ihan törkee maku. Yök.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 19:15)