Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:15

Epäasiallista pulinaa K-18 aiheista! (Alkoholi yms.)

Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 01.08.2010 klo 17:58  
+
0
oltii eilen tuon miekkosen kanssa istumassa pitkästä aikaa iltaa :) wartis käytii jonku aikaa istumas muutamalla jaja siin juteltii kaikkee kivaa. käytii sit grillin kautta kääntymässä ja kotimatkalla poikettii leikkipuistossa .D tai mikä se ny onkaa se alue. ja tänää ihan tuoreilla silmillä sitte eteenpäin. ei me oltu ku johki 11 about siel illalla max. mut kiva näin pitkästä aikaa.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 01.08.2010 klo 18:52  
+
0
Olipas eilen hurjan kivaa olla hyvällä porukalla baarissa. ^____^ En nimittäin tykkää, jos yksi tai useampi on niin kaatokunnossa, että tavarat katoilee ja joutuu huolta pitämään. :B Mut tuolla porukalla oli kyllä aika hulvaton meno! :D Hirmu aikasin mentiin että päästäis ilmaseks sisään ja narikkaan ei jätetty mitään, niin ainoo mihin meni rahaa oli juomat. Eikä mullakaan kyllä kovin paljo menny, alle 20 euroa? Oon taitava pummimaan niin ei itte tartte ostella. :shifty:

Ensi viikonloppuna vissiin uusintakierros. 8))
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 01.08.2010 klo 22:20  
+
0
Lähdin tuas perjantaina viihteelle ku sai ilmaset pöhnät. Eka kerran verin viinilla kännit, inhoon yli kaiken viiniä mut tää el tempo oli kyllä ihan hyvää. Nii kauan ku oli pöhnäs, selvästikkää se ei sovi mulle muuten. Ikää ollu noin sitkeetä ja kamalaa rapula, tai kerran ja se oli sillon ku verin ekat pöhnät. Sen jälkee en oo ikää rapulas oksentanu nyt tuli puhuttua norjaa ihan huolella taas. Hyi kamala. Rapula oikeesti oli koko päivän ja viä neljältä yölläki, kamalaa. :DD

Ja ihan törkeen sekasin olin tollon, ei kyllä hetkee tee eres mieli juora.... Ehkä vasta v-loppuna uurestaa :DD not.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 02.08.2010 klo 10:48  
+
0
hahhahhah eilinen... lähdin vartin varoitusajalla redrumin hautajaisiin ja sit siellä oottikin miellyttävä ylläri, ilmaiset juomat !!! pakkohan niitä oli sitten vetää ihan kaksin käsin kun talo tarjosi. vois olla useamminkin näitä closing partyja

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 12.08.2010 klo 02:52  
+
0
Suomessa pitäis järjestää enemmän sellasia ööööööööö latino reggaeton iltojaaa! tai sit mahdollisesti elän vaan ihan kuplassa ja missaan aina kaikki (no sauna calientet ainaki aina)? paitsi, hetko, joku sano mulle jotain et kaisiksessa on se joku baari mis soitetaan sen tyylistä musaa enemmän? MIKÄ PAIKKA SE ON? tykkään tanssahdella reggaetonin tahtiin niin pitää päästä!
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 12.08.2010 klo 12:23  
+
0
Mä en olekaan tanssifiiliksillä enää. :D Haluisin kovasti baariin istuskelemaan, mutta tiadan säästellä roposiani jotta pääsen uusien luokkalaisten kanssa sitten koulun alettua istuskelemaan.

Se olis ehkä kalsarikännit viikonloppuna, ja ehkä jotain puistohommia. Jau!

(Meidän tupareihin muuten taitaa tulla aika monta noita H:n HYVÄNMALLISIA ja MIEHEKKÄITÄ kurssikavereita, joten musta olis kivaa jos saatais sinne sitten vähän naisvahvistusta. Äää, haluun sinne naispuolisia kavereita. :D)
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 12.08.2010 klo 15:19  
+
0
Jääkylmä Olvi tölkistä :love:

Voittaa lonkerot ja sidukat mennen tullen!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 12.08.2010 klo 18:21  
+
0

Kadaver kirjoitti:


(Meidän tupareihin muuten taitaa tulla aika monta noita H:n HYVÄNMALLISIA ja MIEHEKKÄITÄ kurssikavereita, joten musta olis kivaa jos saatais sinne sitten vähän naisvahvistusta. Äää, haluun sinne naispuolisia kavereita. :D)

:heiluti: Noei :D:D
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 12.08.2010 klo 18:42  
+
0
No voisit oikeasti melkein tullakin.

MULLA ON NIIN TYLSÄÄ! Kukaan ei lähde mun kanssa minnekään ja en jaksais kököttää kotona. Näin vielä tuossa lenkille maailman täydellisimmän naisvartalon, joten terve. Ihana itsesääli-ilta tiedossa.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 12.08.2010 klo 18:50  
+
0
Vapise lonkero - nyt tulee drinkero!

:-DDDD
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 13.08.2010 klo 16:48  
+
0
Huomenna baariyö luvassa, ihanaa! Py täyttää 18 (voi pikkuista) ja sen kunniaksi kokoonnutaan kavereiden kanssa ja riehutaan vähän. :--) Ihana ilta tulossa, I can feel it~
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 13.08.2010 klo 20:53  
+
0
riipastiin tänään päiväkännit :D:D oli ihan jees pitkästä aikaa!

drinkero kuulostaa aika mielenkiintoselta.

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 14.08.2010 klo 06:24  
+
0
shitshitshitshitshitshitshit

eilen meni ihan liian humalaks voi ei :( voi voi ei

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 15.08.2010 klo 04:08  
+
0
toi drinkero kuullostaa musta kyl aika mielenkiintoselta! :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 15.08.2010 klo 11:54  
+
0
mulla on kyllä maailman paras kantis! ♥ missä muussa baarissa sä ensinnäkään juot koko illan ilmaseks, kuuntelet pelkästään sun musiikkeja, biletätttt baarimikkojen ja omistajan kanssa niin kauan et ne sammuu, ja sit lopuks sut viedään vielä syömään ja saatetaan kotiin juna-asemalle... hahaa ♥

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 15.08.2010 klo 18:34  
+
0
oivoivoi tuli eilen sitte käytyä vantaan onnelassa ! hanajuomat euron puol kahteentoista asti, saavuttiin paikalle yheltätoista ni ostinki kerralla neljä ettei mee tarjous hukkaan. sen jälkee en enää maksanukaan juomista ite, jännä oli kokee tollanenki ku oon ollu ennen tota baarissa vaan kahesti, redrumissa ja kaivolla ja molemmat reissut oli huonoja. tykkäsin kyl vonnelasta, kivat tilat ja ihan kivat musat.
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 16.08.2010 klo 22:18  
+
0
^mäki olin siellä lauantaina! oli kyl kivaa ku oli niin paljon tuttuja mukana :)) oltiin siellä ehkä puol 11 aikaa ja ite lähin jo jälkeen kahen koska suuntasin helsinkiin jatkoille.... mahtava ilta!
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Tiistaina, 17.08.2010 klo 19:47  
+
0
Sain tänään kutsun kaverin 18v synttäreille jotka olis perjantaina. En vielä tiiä meenkö! Ois kyllä ihan super mukavaa nähä tota pitkästä aikaa ku ei oikeen ikinä enää nähä ku en enää tuolla koulussa oo mut jotenkin ei hirveesti innosta ku tiiän et olis muutakin (vähä rennompaa ja edullisempaa) tekemistä perjantaiks ku oon menossa lauantaina kuitenkin baariin ihan varmuudella MITÄ MUUTEN PANIKOIN JO NYT, joudun lähtee noiden -88 miekkosten kanssa baariin enkä tunne noista oikeen ketään, en ees tiiä minkä näkösiä ne on(!!?) paitsi tunnen mä J:n ja siskon joka siis on J:n kaveri ja ne kaks demonia keskenään on järkänny tän koko jutun.... Jotenki stresaannuttaa! En mä kyllä epäile etteikö hauskaa tulis olemaan muttaaaaaa siltiiiii äääää!
never regret something that once made you smile

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 21.08.2010 klo 01:27  
+
0
Olipas LAME ilta. Kaveri tuli hakee jo tossa joskus 23.30 aikaan himaan ja oikeestaan toi oli just passeli aika :-D Join huimat yhden siiderin ja yhen 7.5% ginin. Täytyy olla huomen kunnossa! Joo mut saatiin me kutsu reiveihin johonkin junatunneliin ja muuta jännää. Myös muutama epätoivonen tapaus saatiin seuraks hetkeks aikaa, ne lateli jotain onnettomia isku yrityksiä ja lopulta puhuttiin jotain ja se yks vaan pamautti "no mut annaksä jotain muuta? ha ha" "venaas....... en" :peukku:.. ja joku tuli meiän luo siitä porukasta ja sano "oi oi mitä meil täällä on! ai auts....noin kauniista tytöistä mä oon joutunu aina kyllä maksaa"....... joo moikka. Ja kuultiin me U2:sta. Huomen sit sinne baariin, josko olis vähän parempaa! ja tasokkaampaa.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu lauantaina, 21.08.2010 klo 17:31)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 21.08.2010 klo 13:52  
+
0
Tänään H:n kanssa jotain kaljotteluhommia. En tiedä vielä missä, mutta sen tiedän että ostan molemmat drinkerot testattaviksi!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28240
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545785
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.05.2024 klo 20:30)