Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:15

Epäasiallista pulinaa K-18 aiheista! (Alkoholi yms.)

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 21.08.2010 klo 13:54  
+
0
Meikä joi eilen Drinkeroita ! :D Ja pakko myöntää että musta ne oli hyviä. Kummatkin kohtuu makeita, mutta maistuivat kyllä juuri siltä drinkiltä mitä luvataan. Pystyn suosittelee.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 21.08.2010 klo 14:24  
+
0
Mango-meloni on ehkä mun uus feivöritti maku siidereistä! Ja drinkeroita pitää päästä maistaa.
never regret something that once made you smile

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 21.08.2010 klo 14:32  
+
0
Haha, joo, drinkerot pitää testata, ihan senkin takia että tykkään hirveästi testata kaikkia uusia ruoka/juomajuttuja!

//No niin, Mansikkamargarita kokeiltu! Annoskoko oli sopivan pieni, järkyttävän huonosta viinapäästäni huolimatta en tuntenut päihtyväni, vaikka kulautin drinkeron melko nopeasti. Olen mansikkamargaritan juonut vain kerran, enkä muista kovin selkeästi, miltä se maistui, joten vertailun voi jättää sikseen. Sopivan limsainen ja makea maku oli, pienellä hubbabubbamaisella vivahteella.
come on night, take me home
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 22.08.2010 klo 10:32)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 22.08.2010 klo 11:00  
+
0
eilen olin kaverin luona viettää iltaa ja ah baileys mint chokolade, jägermaister ja sit sellanen mantelilikööri! en yhtään muista vimpan nimeä mut aevan sairaan hyvää:)! eiku muistampas se oli saronno. namia!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 22.08.2010 klo 13:45  
+
0
Tää viikonloppu..... :D:D on menny niin ketuilleen kun voi vaan jonku viikonloppu mennä! Perjantai oli sitä mitä oli MUT EILINEN. Odotettiin noita jätkiä jotain puoltoistatuntia ku ne oli kattomassa U2:sta ulkopuolella ja meitä ei kiinnostanu mennä sinne, no, aateltiin et odotetaan niitä ennenku mennään mihinkään MUTTA kaatosade yllätti meiät eikä meil ollu (tietenkään) sateenvarjoja ja siis näytin ihan suihkusta tulleelta :-D En ollu enää märkä vaan ihan litimärkä, siin vaiheessa sit olin et mä en lähe enää mihinkään vaan haluun himaan. Mul oli niin kylmä ku kaikki vaatteet oli märät ja hiukset ja kaikki ja feidattiin pojat ja lähettiin himaan... nähään ne kai tänään ku ne niin petty :D

Huh huh, mitä tuuri muutenkin.... vitutus tasoki lähenteli maximia loppuillasta.
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 22.08.2010 klo 17:57  
+
0
^Mun ilta meni pilalle, kun en nähnytkään ketään koiratyttöä! Hirveänä vilkuilin koko ajan puhelinta ja odotin, että joku laittaa viestiä että on tulossa, mutta ei. Petturimaista! Siellä Helmessä ei ollut tanssilattiaa, vaikka se oli muuten sellainen tanssipaikan oloinen paikka. Mulla alkoi käyrä nousemaan, ja kieltämättä tuli vähän laskettua yleistä fiilistä.. Enkä muuten löytänyt drinkeroitakaan mistään paikasta. Mutta ainakin oon tänä vkl nukkunut hyvin. Jos siis jotain positiivista pitää löytää.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 22.08.2010 klo 18:50  
+
0
siis pliis joku kertokaa nyt mulle että mikä toi drinkero on? mitä helv?

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 22.08.2010 klo 19:37  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Vapise lonkero - nyt tulee drinkero!

:-DDDD


^
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 22.08.2010 klo 19:59  
+
0
tähhhh. mut eiks noita siis oo ollu ennenkin, nimi uus, ja tyhmä

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 22.08.2010 klo 21:47  
+
0
oo mirva ihan iloinen ettet nähnyt mua... join viinaa eikä se noussut kunnolla päähän, tulin vaan vähän masentuneeksi ja sitä huonoa fiilistä lisäs vielä se että kaverin parvekkeelle kaisaniemeen kuului bonon ulina ihan liian hyvin. lähdin vihaisena kotiin jo joskus 12 aikoihin heh.

ens viikonloppuna sit paremmin, en tiedä minne pitäis piiloutua kun on taiteiden yö. ei huvita kännätä kaikkien helsingin teinien kanssa puistossa. pitänee etsiytyä jonnekin mukavaan baariin, korjaamolla ainakin on muistaakseni jotain spessumpaa...

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 13:49  
+
0
En oo ikinä ollu niin päissäni ku tossa pari viikkoa sitten :( voi luoja. viinipullo ja 3 shottia ja se oli siinä. Myörin ympäri keskustaa enkä muista mitään. Tosi kiva kuulla jälkeenpäin kuinka en suostunu lähtee ulos sporasta vaa jäin makoilee sinne lattialle ja itkee :f nolotti ihan hirveesti, tai oikeestaan nolottaa vieläkin. J joutu vaa pitää huolta musta ja senki ilta meni ihan pilalle. Oon niin teini oikeesgti että nyt pakko rajottaa! Taiteidenyössä en aijo olla kovin sekasin
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 16:16  
+
0
Tulkku, voi ei! Kuulostaa vähän siltä kun Kada poistui Koirat.com -miitistä ja hämmennytti lipunmyyjän junassa. Pulua nolotti. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 16:20  
+
0
^ Mitä sä teit? :-D
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 16:23  
+
0
Se lipunmyyjä kysyi että onko mulla opiskelijakorttia. Sanoin että joo. Lipunmyyjä kysyi, että saisko hän nähdä sen, mutta pudistin vain vihaisesti päätä. Lipunmyyjä hämmentyi ja kysyi Pululta, että "Mitä se haluaa?" :D

Ää, ajattelin että sitten kun saan rahaa, ostan kermaa ja mustikkalikööripullon. Sitten mustikkashotteja!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 20:36  
+
0
^ mitä... :D:D:DD

Päätin etten mee ollenkaan noihin 100 aamun pippaloihin. 8. ja 15. päivä olis mut en haluu kokee samaa ku niil vanhojen jatkoil. Aika moni kaveriki jättää välistä, tosin suurinosa on kyl menossa ja sinne on kans menos niin sukkaa porukkaa et huheii moikka moi :-D
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 20:43  
+
0
Ei konna kysynyt, vaan Kada kysy multa että mitä se haluaa! :D Mut se oli kyllä ihmeellinen ilta. Ja Kada juoksenteli junassa ja mä en nähnyt kunnolla asemien kylttejä saati sit kuullu mitään ja koitin pitää silmällä niitä ja Kadaa samaan aikaan. Hakis, you missed a lot!! :DD:D
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 21:27  
+
0
Aijaa! :D Mun ymmärrys ei toimi! Nyt tuolle voi jo nauraa, mutta voin sanoa että aamulla ei naurattanut.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 00:01  
+
0
itse menossa 100 aamun bileisiin kyllä, tigeriin. saa nähä -.- ei se oma porukka, oma porukka on ♥ mut se muu jengi.
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 00:06  
+
0
Meillä ei kyllä ollut yhtään mitään tommosia bileitä :D
come on night, take me home

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 18:51  
+
0
^^ jepa! samaa mieltä.:D ootko menossa sillon 8.9. vai 15.9.?
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28240
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545785
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.05.2024 klo 17:15)