Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:15

Epäasiallista pulinaa K-18 aiheista! (Alkoholi yms.)

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 50

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:28  
+
0

^^ Otetaan vaan :DDD Harmi et juhannuksen oon joko töis tai porvoossa mut voidaan ottaa millon vaan muulloin.

Muistan kans kuinka nukuttiin jonnen kans tiellä ja papa ei jaksanu meitä ja käveli tuohtuneena meille... :DDd

Kaikki käy! Mäki oon varmaan jussina töissä nini :) haha joo mäki muistan sen! ja sit ku käveltii sillon joskus sinne jonneki kukkoon vai mikä sen pleissin nimi oli et saatiin ruokaa :D

Satu niinpä niin. Timppa on kyl niin kuraa hyi en ymmärrä, yököttää ajatuksin siitä :D
life is too short to live without poetry

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:28  
+
0
:D:D:D joo mä ainaki ton vanhemman kanssa joisin sherryä ja polttaisin sikaria

noni nyt nukkumaa moi
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:30  
+
0

Kaikki käy! Mäki oon varmaan jussina töissä nini :) haha joo mäki muistan sen! ja sit ku käveltii sillon joskus sinne jonneki kukkoon vai mikä sen pleissin nimi oli et saatiin ruokaa :D


jep ! :DD oli ihan törkeen kuuma viel ja sit hengailtiin siel bussipysäkil... :DD muistan vaa et jonne selitti jotain perunoista, WAT?
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:30  
+
0
Tai sitten vaan jossain puistossa kesällä?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:31  
+
0
Puistokin kuulostaa mainiolta :) Ja illan viiletessä ja humalan noustessa voi taas toki leikkiä miljonääriä ja mennä jatkoille johonkin hämyisään mestaan... :)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:32  
+
0

Me kerran mietittiin yhden Akin kanssa, että vähänkö olis siistiä, jos koiratkin pystyis puhumaan. :D Miettikää nyt, hengailtais niiden kanssa niin kuin ihmistenkin. Juotais kaljaa ja puhuttais henkeviä!

Mä oon jutellu jäniksistä (ja jäniksille) vähän samanlaisia juttuja. Kuviteltiin yks kiva pikku jänis istumaan baariin ja polttamaan sikaria sellanen hieno hattu päässä. Semmonen utunen baari. Se sopis niin hyvin :shifty: Noniin, ehkä tapaanki kaikkia vaan selvinpäin :-)
never regret something that once made you smile

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:32  
+
0
Puisto kuulostaa hyvältä :) Mutta kesään on niin pitkä aika :ylpea:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:33  
+
0
kukkoo... :D
joo mä oon mukana miitis! jos vaa ajankohta sopiii!

//ps. mun piti mennä aikoi sit nukkuu mut jäin tänne ku tää oli nii mielenkiintonen keskustelu...:D täst tulee mun uus lempitopa!
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:33  
+
0
Mä muistan ku viime kesänä menin Rockperryn päälle baariin ja kertoilin portsarille, kuinka mun on ihan pakko päästä baariin ja narikkamiehelle selitin mun uudesta harjasta ja miten se ei mahdu mun laukkuun ja ja ... :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:33  
+
0
Tulkaa Ouluun niin järkätään meillä megabileet!

Ootte kuitenkin niin nössöjä että ette tuu.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:34  
+
0
Oulu sopii :peukku:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:34  
+
0

kukkoo... :D
joo mä oon mukana miitis! jos vaa ajankohta sopiii!

//ps. mun piti mennä aikoi sit nukkuu mut jäin tänne ku tää oli nii mielenkiintonen keskustelu...:D täst tulee mun uus lempitopa!



eläpä virnuile tai laitan lauantain kuvat kaikille näkyville ;)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:35  
+
0
Mä selitän aina niin kummia juttuja että, mä saan esim just vaikka harjasta tunnin mielenkiintosen ja vakahenkisen keskustelun pystyyn jos jota kuta nyt sit kiinnostaa tulla puhumaan kanssa harjoista tunniksi niin... soitelkaa.
never regret something that once made you smile

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:36  
+
0
HEI MÄ EN EES JUONU MITÄÄN!! voisit laittaa mul yksäl vaik miten pääsen näkee....:D ootan kammolla mitä sielt löytyy
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:37  
+
0
^^ näytät kyllä juoneelta :). Joo laitan yksän, ei siel kyl oo mitää iha hirveetä, lähinnä mahautumista.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:39  
+
0
Jos saadaan porukkaa kasaan niin täällä voidaan kyllä pitää miitti! :))
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:41  
+
0
haha:D no osaan olla edustava, tiiän sen....

mutta hei. mökki kuulostaa kivalta :) tai kyllähän noi muutki. mut nyt nukkumaan, heidoo!
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:44  
+
0

Hei, kenen luona me juotais perseet? Sipulun..? :nauru:

That's fine with me! :pyssyt:
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:47  
+
0
Apua, ristiriitaisia viestejä! Miksi paukuttelet noilla pyssyillä?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:54  
+
0
tehtis käski ja noi on oikeasti ihanat :D:D Mutta siis oikeasti sopii mulle, tänne vaan, babes.
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 13:00)