Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:15

Epäasiallista pulinaa K-18 aiheista! (Alkoholi yms.)

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:17  
+
0
Hahahhaha, vähän :suru: on kunnon krapulahymiö!

Katr, miksi sekoittelit niitä kaikkia sekaisin? :D Eihän ne sovi yhtään yhteen!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:17  
+
0
joo gin lemon on jees jos sitä osaa sekotella oikein. mitä ikinä siihe sekottaakaa, nii SITRUUNAA lisäks.:D hmm mul ei oo kauheesti huonoi muistoi (kerran vaa laatannu alkoholin takii), mut yks on kyl last pineapple. hyi hitto en pysty kyllä juomaa sitä enää ikinä
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:17  
+
0
ainiin muuten viineistä tuli mieleen et jos viini ei pelkällään mee ni kannattaa koittaa joskus sekottaa sitä spriteen! viininjuojat on aina sillee EIIII pilaat hyvän viinin mut siis esim. punkku+sprite=marjalimu :D ja valkkarinkin kanssa menee jos on suhteet oikein eikä valkkari oo hirveen kuivaa. tai tietty riippuu omista mieltymyksistä ton makeuden suhteen mut niin. ja tämän vinkin taisin oppia itseasiassa Zeppeliniltä ja Tokyalta tossa pari vuotta sitten :D:D
life is too short to live without poetry

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:18  
+
0
Joo, kaljamiitti joskus :---D Tosin voimakkaasti humaloitu ei kyllä mene, se on kitkerää!

Olen kyllä jotenkin huolestunut juomistavoistani - vaikka en todellakaan ole humalahakuinen, päinvastoin, mutta entiseen änkyräabsolutismiini verrattuna se, että olen alkoholin kanssa tekemisissä varmaan joka toinen viikko, tuntuu kummalliselta. (Määrät on tosiaan tyyliin yksi rekorderlig kerran parissa viikossa illalla maun vuoksi :jjei:)
come on night, take me home

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:18  
+
0
Orgasmi on pahanmakuinen shotti enkä oo aivan varma mitä siinä on. Kahvilikööriltä maistui mun makuun ainakin, ja sen lisäksi kermalikööriä, maitoa, kermaa.. Mutta oon kuitenki kuullu jostain että joissain orgasmeissa olisi myös Bailey'siä ja osassa taas kaakaolikööriä. Ilmeisesti siis vähän vaihtelee paikan mukaan, mutta yhhyh.

Samaisesta drinksusta käytetään myös nimitystä huutava orgasmi ja voin kyllä ymmärtää mikä siitä tekee huutavan. Jos joskus erehdytte tilaamaan, tilatkaa samalla joku tasottava :DD
Do or do not. There is no try.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:19  
+
0
Siis PUNKKUA ja spriteä? :eek: my god, nainen, mä en sitten ainakaan halua olla näkemässä tuollasta. valkkari ja sprite kyllä, sehän on yhtäkuin Spitzer mutta että punkku...
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:20  
+
0
Ainiin, vaati myös multa aikamoista ponnistelua päästä baaritiskille: "Kolme orgasmii kiitti!"
Do or do not. There is no try.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:20  
+
0
Hohhoo! Meikäläinenkään ei tykkää nahvasti humaloiduista oluista, ne maistuu ihan raudalle. :D Olvi ja Koff on parhaita. Carlsberg ja Fosters on kuninkaita. Tykkäätkö tummista oluista?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:21  
+
0
kaljaa en risteilyn jälkeen oo oikee voinu vetää :D tuli lavasta juotua muutama............... eikä se muutenkaa mee alas (paitsi kännissä)

Last Mango on nami! Mut petollinen :D:D
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:21  
+
0

ja tämän vinkin taisin oppia itseasiassa Zeppeliniltä ja Tokyalta tossa pari vuotta sitten :D:D



Oi sitä juhannuksen huumaa(humalaa?) ja kotiviiniä <3

ja myöskin seuraavan aamun pahaa oloa...
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:21  
+
0

Katr, miksi sekoittelit niitä kaikkia sekaisin? :D Eihän ne sovi yhtään yhteen!

Mä en käsitä...! :D Samana iltana vedin vielä raakaa viinaa tyyliin pullon ykkösellä alas ja vähä kokista päälle, hyi h...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:22  
+
0

Siis PUNKKUA ja spriteä? :eek: my god, nainen, mä en sitten ainakaan halua olla näkemässä tuollasta. valkkari ja sprite kyllä, sehän on yhtäkuin Spitzer mutta että punkku...

Just tätä reaktiota saa tosi usein jos joku oikeesti on viinin juoja. :D:DD Mut et oo ikinä kokeillu! Se on oikeesti hyvää. Valkkaria tykkään mieluiten ihan pelkällään, punkkua en ilman spriteä pysty kyllä juomaan, se on vähänku kahvi et sitä pitää opetella juomaan.
life is too short to live without poetry

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:22  
+
0
Mä en koskaan kehtaisi. Menisin vaan ihan punaiseksi ja vajoaisin jonnekin pöydän alle, jonka jälkeen mulle olisi liian helppoa irvailla.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:24  
+
0

Oi sitä juhannuksen huumaa(humalaa?) ja kotiviiniä <3

ja myöskin seuraavan aamun pahaa oloa...

:D:D sanos muuta, muistan ikuisesti sen sun paniikkikohtauksen sillon yöllä... ja ku Jonne nukahti siihen teidän keittiön lattialle ku me koitettiin valvoa känniä pois :D:D mut oikeesti ainoo kerta kun mulla on ollut juomisen jälkeen huono olo enkä sillonkaan oksentanu, vaik bussissa oli aika hilkulla ku erehdyin juomaan vettä... ens kesän uusiks? :D:D:D:D:DD:
life is too short to live without poetry

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:25  
+
0
^^ Otetaan vaan :DDD Harmi et juhannuksen oon joko töis tai porvoossa mut voidaan ottaa millon vaan muulloin.

Muistan kans kuinka nukuttiin jonnen kans tiellä ja papa ei jaksanu meitä ja käveli tuohtuneena meille... :DDd
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:25  
+
0
haluun vetää perseet koiraporukalla. siis koiratyttöporukalla....................:D no viimestää kesäl sit! tai sit joku pienimuotonen baarimiitti
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:25  
+
0
Fowy: Mun on vaan tosi vaikee nyt nähä sen yhdistelmän erinomasuus..... joo ehkä joku alle vitosen litku mallia El Tiempo mut ku ei sellasia muutenkaa osteta. Mä tosiaan juon aika täyteläisiä punkkuja (just niitä sellasia et on täytyny opetella tykkäämään) ja siks on jotenki tosi vaikeeta kuvitella tuppaavansa sinne sekaan sokerilimpparia :D
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:27  
+
0

haluun vetää perseet koiraporukalla. siis koiratyttöporukalla....................:D no viimestää kesäl sit! tai sit joku pienimuotonen baarimiitti

Oisko vähä siistiä :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:27  
+
0
Me kerran mietittiin yhden Akin kanssa, että vähänkö olis siistiä, jos koiratkin pystyis puhumaan. :D Miettikää nyt, hengailtais niiden kanssa niin kuin ihmistenkin. Juotais kaljaa ja puhuttais henkeviä!

Tuli siis tosta koiraporukasta mieleen.

Hei, kenen luona me juotais perseet? Sipulun..? :nauru:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:28  
+
0
Voitashan me pitää "isojen tyttöjen junnuleiri" ja vuokrata joku mökki viikonlopuksi tjtn?
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 21:00)