Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:15

Epäasiallista pulinaa K-18 aiheista! (Alkoholi yms.)

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 18:30  
+
0
Mä en oo ikinä maistanu tota LOLlia :-D tietääkseni.... haluun maistaa!

AAAA perjaaantaaaaii huomennaaaaa!
never regret something that once made you smile

Minea

Minea
Viestimäärä: 76

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 18:36  
+
0
Onpas hassu topic, nyt munkin on ehkä pakko hankkia tota LOLia ensi kerraksi (siis vapuksi) :D. Se vaikuttaa hyvältä! Ite en kyllä juo todellakaan usein, ensimmäinen kerta oli viime vappuna ja nykyään ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Ja siis ei mitään hirveitä määriä, ikinä en ole edes oksennuskuntoon päätynyt :D. Mulla toimii hyvin myös alkoholisoitumisen estämisen yrittäminen kropan puolelta, eli krapula on aivan jääääätävä. Ton takia ei kyllä yhtään useammin huvitakaan juoda. Ei oo kyllä kovin reilua, kun kaverit juo saman verran ja seuraavana päivänä ne on ihan kunnossa, meikä taas ihan kuollut :(.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 19:27  
+
0
Tortsai... Torstaikänni kunniaan.
Varjo 12/2010 ♥

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 19:35  
+
0
psst minea, mulla oli toi sama juttu ton darran kanssa kunnes se sit meni vaan ohi kun joi vähän useammin... tämmösii vinkkei ei varmaan sais antaa :D
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.04.2010 klo 19:35)

Minea

Minea
Viestimäärä: 76

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 19:52  
+
0
^ :DD, kiitti pitää kokeilla ;).

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 19:55  
+
0
mä oon löytäny mun uuden lempparijuoman valkoviinin meinaan siitä ei ainakaan mulle tuu minkään näköstä krapulaa! juon siis tästä lähtien sivistyneesti vaan sitä

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 20:33  
+
0
tididii, synttärit lähestyy ja nyt kaipailisin hyvii booliohjeita (saako tänne edes semmosia laittaa?)!! :) viunat on boolia varten hankittu. toki booli voi jotain muutakin sisältää, ehtiihän sitä vielä hankkia:D
ostin siis noi virosta kun siellä käväsin.:) ja ostin myös itelleni jotain, mm. tota kermaliköörii nami
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 21:36  
+
0
lalalalalaaaaaaaaa TRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY TO FIIIIIIIIND OUUUUUUT THE STOOOORM, I'LL STILL MAKE YOU A JOKU THEY ARE THE SPECIAL ONES how's it going guys! alko viikonloppu vähän etuajassa heheee

YOU WON'T BE THE FIRST AND YOU KNOW YOU WON'T BE THE LAST toi yks unohti juoda ku se vaa pelaa raymanii :pyssyt:
this parrot is no more!

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 21:59  
+
0
Olin tulossa sanomaan mineamille samaa kuin nipa!

Tänään korkkautuu KOLALONKERO! Saatte analyysin piakkoin.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:22  
+
0
mikämikämikä, määkin haluan maistaa kolalonkeroo. :-D

mulle ei tuu oikeestaan _ikinä_ krapulaa ja se on outoo, tosin useesti on vaan perus tärinä ja kooma, muttei yleensä oo pääkään kipee tms. ihan jees toisaalta joo.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:22  
+
0

toi yks unohti juoda ku se vaa pelaa raymanii

Oli hei vaikea paikka! :(( Mut nyt maistuu taas, elä sinä huoli vaan lue vaan sitä Peter Panias (tai siis mun Peter Pania..) :pyssyt:
Varjo 12/2010 ♥

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:24  
+
0
Siis mullaki on tosi harvoin krapula. :D En tajuu kyllä miks.. Humalaan tuun aika helposti, mut darra on erittäin harvoin. Silloin, kun on, niin pää vain vähän kipee.En tajuu ku jotkut ei tyyliin pääse sängystä ylös, jotenki niin käsittämäntöntä! :D en oo kyllä laatannutkaan alkoholin takia kuin vain kerran.
Kannattaa juoda paljon vettä ennenku menee nukkumaan, oikeesti auttaa ainaki joillain.
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:26  
+
0
*tssshh*

Kolalonkeron maistajan ensivaikutelma: varsin teollisen makuista. :neutral: Ei maistu cola, pikemminkin jonkinlaiset maustearomit yrittävät pulpahtaa kielenpäälle, mutta nekin jäävät aika laimeiksi yrityksiksi.

Panimomestari William Gideon Åbergin vaimon nimi oli muuten Onni, tiesittekös? :hymy:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Minea

Minea
Viestimäärä: 76

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:26  
+
0
^^ Jooo toi veden juominen auttaa oikeesti! Jos juon tosi paljon vettä (litran tai parikin) ennen nukkumaan menoa, niin ei tuu mitään aamulla. Ainoo ongelma on, että tuota vedenjuontia ei kyllä juuri koskaan muista :D. Varsinkin jos oon yötä muualla kuin kotona, niin en ikinä ole muistanut :x.
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.04.2010 klo 22:26)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:26  
+
0
nii kannattaaki juoda vettä mut yleensä unohdan ja seuraavan päivän vietänki vessassa oksentamassa :-( ääääää inhoon sitä ja oon niin kateellinen kaikille joille ei tuu darraa! Olkaa onnellisia
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:28  
+
0
Haha voi ei :D joo, oon kyllä onnellinen, ettei tuu mitää!
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:29  
+
0
Mulla ei tule nykyään krapulaa juuri koskaan. Ehkä olen vihdoinkin harjoitellut tarpeeksi ja saavuttanut seuraavan alkoholinkulutuksen tason, jolla voin huoletta vetää niin paljon kuin haluan ilman seuraavan päivän kärsimyksiä!

Ei sentään. Ei sellaista ole. Tässä pari vinkkiä krapulan torjumiselle:
1. Juo illan aikana paljon vettä alkoholiannosten välissä.
2. Älä juo kaikkea sekaisin: Jos aloitan illan oluella, pitäydy siinä tai laajenna ainoastaan muihin mietoihin. Jos taas aloittelet maitopohjaisilla drinkeillä, yritä pysytellä niissä.
3. Käy illalla grillillä vaikka saisitkin jonossa turpaasi.
4. Valvo koko yö tai nuku tosi paljon. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.04.2010 klo 22:30)

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:31  
+
0
pääsiäisenä meni kyllä vettä kiitettävästi aamulla. join ehkä about 5 kertaa semmosen 1,5l limsapullon tyhjäks.. joo. :-D

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:31  
+
0
Ja jos juo tunnin ajan 10-15min välein lasillisen vettä niin siinä tunnissa selviää krapulasta :D TOIMII!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:32  
+
0
Mä en pysty koskaan krapulassa syömään mitään. Juon vaan kaikkia mehuja vessanpöntön äärellä ja työnnän sormet kurkkuun heti kun alkaa tuntua siltä, että kohta lentää. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 23:00)