Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:15

Epäasiallista pulinaa K-18 aiheista! (Alkoholi yms.)

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:33  
+
0
Drinttihomo, en usko tuota! Olisi mainittu jossain tiedejulkaisussa, jos toimisi satavarmasti. :D

Voisi väsätä nyt viikonloppuna läjän punaisia kaloja. Ja jos Drontti eksyy tänne niin seen jelloshotteja. :enkeli:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:33  
+
0

4. Valvo koko yö tai nuku tosi paljon. :D

Tää on niin takuuvarma keino darran välttämiseks veden juonnin ohella. Varsinkin kesällä toimii kuin murha ja voi vaan hillua ulkona raittiissa ilmassa koko yön ja sit aamulla nukkumaan.
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:36  
+
0
Vähänkö oli parasta herätä maailmanlopun krapulassa mökillä, kun pojat lauleskeli tätä karaokena sen kunniaksi, että olivat selättäneet krapulan valvomalla koko yön...
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:44  
+
0
huomauttaisin et jos kuitenkin dartsuttaa noista kadaverin kertomista loistavista vinkeistä huolimatta, niin ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TEE MEKSIKONPATAA. pahin virhe mitä voi darrastatoipumisnälkään tehdä. ensinnäkin se miltä se näyttää valmisteluvaiheessa, ja se kuinka tulista ainaki mun meksikonpadasta aina vahingossa tulee... siis voi jumalauta. pitäydy kaikessa kliinissä niinku vaik kalapuikoissa.

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:50  
+
0
baarireissun jälkeen voin suositella...
jäisiä nugetteja :peukku:

tehtiin pääsiäisenä baarin jälkeen nuudeleita ja nugetteja, saatiin kaikki pannulle (oltiin kuitenki joo keitetty ne nuudelit) ja sit päätin alkaa jo syömään, vaikka nugetit oli vielä jäisiä. FAIL.

maistu kyllä hyvälle
ja nälkä lähti näkemiin

seuraavana aamuna vaan mietin, että en ikinä enää syö nugetteja. :))
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.04.2010 klo 22:52)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:52  
+
0
Seuraavana aamuna ei myöskään kannata lukea vauvanruokapurkkien tuoteselosteita normaalia tarkemmin.

Nimim. Meinasi päästä lerva "väkevämpi maku, isompia paloja" -kohdassa.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 02:27  
+
0
Mua on vasta nyt alkanu harmittaa alkoholikielto. :( Kaveri on ostellut kaikkea kivaa ja aikoo tehdä drinkkejä, olis niiiin kiva mennä vaikka niille ja maistella kaikkee kivaa ja ää. :<
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 10:35  
+
0
Missä mun lukutaito on? Esiaviollista pulinaa :D:D:D:D
Varjo 12/2010 ♥

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 11:13  
+
0
Mä oon maistanu elämäni aikana vaan kolmea ns. drinkkiä eli mariannea, valkovenäläistä ja sitten jotain appelssiinijuttua (kelkka tai joku vastaava). mun on pakko ryhdistäytyä tän asian kanssa, eikä tilata baarissa vaan sitä iänikuista lonkeroa.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 11:16  
+
0
Mä tilaan aina baarissa sitä iänaikuista lonkeroa. Olen tylsä, mutta lonkero on niiin herkullista <3
Varjo 12/2010 ♥

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 11:16  
+
0
En ole ikinä maistanut mitään drinkki-drinkkiä kai, kerran mulle sotkettiin joku joka maistui ihan karkkikaulanauhan karkeilta, mutta sillä ei kai ollut mitään nimeä, joten sitä ei lasketa! Lasketaanko sellainen, missä on sour applea ja salmaria? Se oli ainakin hyvää :love:
come on night, take me home

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 11:18  
+
0
Lasketaanko itsetehtyjä sekoituksia? Esim. Ville Vallattomia ja Green Orangeja teen sille päälle sattuessani aika paljon :D Ja ruuvari tietenkin on yksi lemppareista, mutta sen tekeminen riippuu aina siitä saanko jonkun hakemaan sen tärkeimmän osuuden. Mutta eipä ole enää kauaa, niin tuokin puoli on hoidettu.
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 12:04  
+
0
^Suomen lain vastaisuuksia ei saa puhua tässä pulinassa. Hakemisjutut kuuluu tuohon. ;)

Totta kai itse sekoitetut drinkit lasketaan drinkeiksi! :D Pölöt. Ja uusia drinkkejähän keksitäänkin koko ajan, kun ihmiset sekoittelee ja kokeilee.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 12:09  
+
0
Anteeksi, Kada :(

ps. Mistäs tiedät, ettei se "tärkein osuus" ruuvarissa ole se appelsiinimehu :lallati:
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 12:10)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 12:09  
+
0
Muistutin vain, koska tuosta olisi voinut polveutua hyvä hakemiskeskustelu. :hymy:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 12:39  
+
0
Mua ei edes innosta juoda kovin railakkaasti, ku ei innosta mikään järmy darra >: Se vaan on hirmu olo sitte. Viimeksi vuosi sitten joni itelleni darran, vappuna toisaalta vois jos on paikka! ;) Rekoa ja jotan siidereitä vois ostaakkin ;)

Ja aarrr tupakkihammasta kolottaa :(((
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 13:46  
+
0
Mulle on kerran elämässäni tullut krapula, vaikka juon välillä kuin sieni! En tiiä mikä siinä on, mutta ei kyllä haittaa yhtään. Siis toki mulla on usein ryypyttelypäivän jälkeen kauhea jano tms. pientä ja pari kertaa on päätäkin vähän jomottanut, muttei muuta.
Mutta silti mun on pakko saada Jaffaa aina seuraavana päivänä, en selviäis ilman Jaffaa edes siitä pienestä päänsärystä <3
Do or do not. There is no try.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 13:48  
+
0
tai sit ostan lolii vapuks
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:33  
+
0
NONNIIII PERJANTAI MISSÄ KAIKKI ON

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:33  
+
0
Mulle tulee aika helposti darra. Suurimmalle osasta kavereista ei tuu minkäänlaista krapulaa vaikka jois enemmänkin kuin minä mut mulle vaan tulee. Nyt ei tosin oo ollu pitkään aikaan (tai no viime la oli pieni mut sitä ennen pitkään aikaan ei). Muutamat kerrat on tullu laatattuu viel aamullakin mut yleensä pystyn makaamaan liikkumatta (ja syömättä) sen aikaa kunnes laatta olo menee lopullisesti pois :-D ja siinähä sit meneeki koko päivä, se ei oo kivaa.

edittii. Muistan aina ja ikuisesti mun yhen pahimmist darroista ku herään jo joskus 9 aikaan aamulla kamalaan pääkipuun ja huonoon oloon. Nousen kuitenki ylös koska on kamala jano. Sit en pystyny pysyy ylhääl ku oli laatta suunnilleen kurkus sit vaa rämähdin tohon sohvalle makaamaan. Sit mutsiki herää ja tulee kattomaan tv ja kyselee jotain multa, mä oon vaa hiljaa koska en pysty puhuu ja saan sit sanotuks et "...meen suihkuu..." ja juoksen suihkuun ja oon sillee et varmasti laattaan MUT en sit laatannu onneks ja oon varmaa tunnin siel suihkus ku en vaa pääse liikkuu sielt pois :-D sit rämähdän takas toho sohvalle ja mutsi on vähä sillee "onks sul pahaki krapula" oon sitkeesti sillee "no ei oo, haloooo, lopeta" :DDD kunnes sit lopult mä vaa nousen istuu tost sohvalt sillee.... vittu.... VESSA.... ja juoksin laattaa ja mutsi vaa nauraa hekottaa mulle :-D sit makasin hiljaa puol seittemään asti iltaan oikeesti samas asennos tossa noin ja sit sain illalla syötyy pari nakkia. Plus tohon päälle tietty käsien tärinä ja koko aikanen pääkipu ym. herkut.

Mut syöminen (vedän aina snägäriltä jotain tai himassa jonku leivän) ja veden juominen auttaa sillon illalla.

Wuhhuu ja tänään bileet! Tosin koetan juoda kohtuudella ETTEI TUU DARRAA
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 15:40)

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 16:15)