Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 09.08.2010 klo 23:51

Jenkeissä täysi-ikäinen PULKKU

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 75

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:38  
+
0
Ja ymmärrän kyllä, että ärsyttää ettei kaveri voi sanoa suoraan että sitä ei kiinnosta lähteä ja verhoaa sen omasta mielestään hyväksyttyyn syyhyn olla lähtemättä eli rahattomuuteen. Mutta silloin asia pitäisi ilmaista niin, että vitutuksen aihe on kaverin täysi munattomuus, ei rahan puute.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:39  
+
0
Pites, kiva että kivaa :) Tännekin parasta. Huomenna kotia ja sormet syyhyää päästä siivoamaan :D:D Ja ens kuussa heti ensitöikseni nappaan avaimeni hiivattiin äitiltä.
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:43  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Vituttaa vaan tommonen itsekeskeinen asenne, ettei ymmärretä että kaikilla ei ole rahaa tuollaisiin ylellisyyksiin ja toitotetaan sitä sitten ympäriinsä ja suututaan siitä, ettei kukaan lähde mukaan. Ei kukaan ole sinun kiusaksi köyhä, Katri.

Enkös mä just sanonu, että tolla kaverilla ja perheellä ON sitä rahaa sen verran, että siitä kyllä liikenee pieni summa salilla käymiseen?

Ei herranjumala, en ihan oikeesti jaksa nyt vääntää jostakin niin helvetin turhasta asiasta ku tämä.

T. Kaikkia köyhiä suuresti vihaava ja halveksiva itsekeskeinen porvarilapsi.

Voi kristus.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:44  
+
0
Kyl mä ainakin kans oon niitä ihmisiä, jotka suuttuu siitä ettei kukaan lähe mihinkään mukaan tai ei voi ite koskaan tulla jonkun muun mukaan. Aika semmin en välittäny, mut nyt kun tätä on jostain vähintäänkin kolmosluokasta asti jatkuniin ettää kyllä suoraan sanottuna ihan hlvtisti päähän ettei kukaan voi ikinä koskaan milloinkaan raahautua mun kanssa minnekään tai ottaa mua mukaan mihinkään. Tänään kin oli ihan hton kiva kuunnella koulussa kun kaikki vaan jauho et miten kivaa niillä oli ollut kesällä ja ihii oli niin kivaa kun nähtiin niin usein!! Ih hih hii ih.. !!
En ymmärrä mikä mussakin on nykyään niin vastenmielistä ettei mun kanssa voi ikinä tehdä mitään. Ne kaikki stn tietäisivät et räjähtäisin ilosta joskus soittaisivat mut kylään tai vastaavaa. Mut ei, ei ikinä -.-
taas syitä siihen miks oon tämmönen hirvee angst -.- nyt ootte kaikki siel et hankkisit parempii kavereita, no joo pitäis ehdottomasti -.-

No se siitä hyvästä tuulesta -.-

sorii tää purkaus -.-
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:46  
+
0
Niin, marttyyriushan on ratkaisu kaikkeen. Hallelujaa!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:47  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Pites, kiva että kivaa :) Tännekin parasta. Huomenna kotia ja sormet syyhyää päästä siivoamaan :D:D Ja ens kuussa heti ensitöikseni nappaan avaimeni hiivattiin äitiltä.



Heh kiva :) Mekin tääl siskon kans ollaa just siivottu tää meijä huone lattiast kattoon ja nyt tavote pitää ainakin kuukauden siistinä niin tänään tommonen nopee rutiini siivous täällä tänään :-D

Jooh.. yritän nyt ryhditäityä tuosta edellisestä vähäksi aikaa :roll:
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:52  
+
0
pakko sanoa et en mä kyllä saany mitenkään köyhiä halveksivaa kuvaa tosta drontin purkauksesta? oon muutenkin huomannu et aina kun täällä puhutaan rahasta niin jotkut tulee kertomaan miten siitä pitää puhua ettei joku loukkaannu. ei joka lausetta, missä mainitaan raha tarvi puida ja syynätä niin tarkasti. sori nyt vaan.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:53  
+
0
Välihuomautus:

J <3 R 4-evah

MAD, it ain't your war this time.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.08.2010 klo 18:54)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:53  
+
0
No mut Pites voithan säkin soittaa niille ja pyytää päästä mukaan :) Meil on ainakin tietyn porukan kanssa niin et ei ihmisille soitella vaan pitää soittaa ite ja kysyä koska se on vaan tapana.

nyt ku aloin miettii nii muutenki mulla on koulukaverit, espookaverit, parhaat kaverit ja sit idässä kolme eri porukkaa kavereita missä pyörin ja sit jotain tuttuja sieltä täältä mut kaikki aina erikseen. Paitsi parhaat kaverit sekottuu kaikkeen. Hmmm m.
never regret something that once made you smile

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:56  
+
0
Pulu, kuka on R, mun tuleva mies vai? :--(
I am what I am today because of the choices I made yesterday

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:57  
+
0
ei tä ole mikään sota eikä liity muhun mutta jos täällä kiistellään niin voi varmaan ottaa kantaa?:) koska mua todella ärsyttää tä rahasyyni täällä. ei, siitä ei oo pakko puhua mut ihan ku se olis kiellettyä.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:57  
+
0

MAD kirjoitti:

oon muutenkin huomannu et aina kun täällä puhutaan rahasta niin jotkut tulee kertomaan miten siitä pitää puhua ettei joku loukkaannu. ei joka lausetta, missä mainitaan raha tarvi puida ja syynätä niin tarkasti. sori nyt vaan.

oon huomannu ihan saman. koht siitä ei viiti enää ees puhua ku siitä tulee tällänen ihmeellinen show aina :-D
never regret something that once made you smile

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:58  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Välihuomautus:

J <3 R 4-evah

:D näin
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:58  
+
0
Voi se olla sinunkin, kuka tietää :)))
Varjo 12/2010 ♥

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:59  
+
0
Jooh vois han sitä vaihteeks koittaa soittaakin sit niille :-D Järkyttää jo ajatella, mut vois silti joskus kun joku ois menos jonneki taas :enkeli:
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 19:01  
+
0
MAD, kai se nyt vähän särähtää korvaan jos täällä puhutaan rahasta tyyliin "voi hitto ko tarttisin lisää rahaa, mul on vaan tonni tilillä eikä mutsi taho antaa mulle enempää et pääsisin ulkomaille ostaa vaatteitaaaaaaa......!" Ei mua häiritse yhtään, jos joku sanoo että tänään tuli palkka tilille, joten voisin lähteä shoppailemaan. Mutta sellanen, että vanhemmat sponssaa kaiken aikuiselle ihmiselle ja lisää kinutaan, niin se menee vähän yli hilseen jo. Raha kun ei ole mikään itsestäänselvyys.
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 19:04  
+
0
:ttou: te rikkaat voisitte rupee sponssaa mulle esim. omaa kämppää ni sen jälkeen lupaan olla loukkaantumatta vaikka te itkisitteki ku ette saa kaikkee mitä haluutte
this parrot is no more!

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 19:04  
+
0

MAD kirjoitti:

pakko sanoa et en mä kyllä saany mitenkään köyhiä halveksivaa kuvaa tosta drontin purkauksesta? oon muutenkin huomannu et aina kun täällä puhutaan rahasta niin jotkut tulee kertomaan miten siitä pitää puhua ettei joku loukkaannu. ei joka lausetta, missä mainitaan raha tarvi puida ja syynätä niin tarkasti. sori nyt vaan.

No nimenomaaaaaaan.
Mut olishan mun nyt pitänyt arvata ei tänne voi mistään rahasta kirjottaa ilman että tulee joku köyhien puolustamis-puhe - varsinki ku se pointti ei nyt ollut nimenomaan se köyhyys tai mitenkään sen halveksinta, vaan se, että a) kaverilla ON rahaa mutta väittää että sitä ei oo, ainakaan salilla käymiseen vaikka ko. ihminen sinne ainakin puheidensa perusteella haluaa (ja jos ei halua, sen voi sanoa eikä vedota mihinkään "ei mulla oo rahaa mutta muuten vaan tilillä napottaa muutama tonni"), b) jos porukoilla ON rahaa, siis huom. huom. korostan nyt että sitä rahaa ON YLIMÄÄRÄISTÄ, niin miksei sitä voi käyttää lapsen URHEILUUN (ahaa, mutta jokainenhan saa käyttää rahansa mihin haluaa, ei vitsit. mutta MIKSI sitä ei voi käyttää hyvään asiaan?), joka edistää sen mukulan hyvinvointia?

Joo ja hei. Kyllä mäkin oon köyhä suurimman osan ajasta, jos en oo ollut töissä. Ihan samalla tavalla mulle kaverit mököttää jos sanon, että sori, ei oo rahaa tuhlattavaks baariin ja baarireissuihin en kinu porukoilta rahaa, baari ei oo porukoille mikään hyvä sijoituskohde. Jos sinne salille tosiaan haluaa ja edelleen miljoonannen kerran toistan että porukoilla on sitä rahaa sen verran että voi sponssata, niin miksei niiltä voi pyytää rahaa?

En nyt kyllä edes tiedä et miks vaivauduin kuluttamaan sormiani tämmösen kirjottamiseen mutta menkööt :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 19:06  
+
0
no emmä kyllä oo huomannu että kukaan tääl kinuais tollee rahaa porukoiltaa tai ainakaa kertois täällä sitä. tä on kuitenki keskustelupalsta, täällä on ihmisillä tuloeroja ja rahan arvo on kaikilla vähän eri. ei sellasesta kannata hermostua ku se ei omaan itseen vaikuta mitenkään eikä sille mitään voi.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 19:06  
+
0
^^ Kaikki ei välttämättä tahdo olla riippuvaisia vanhempien sponssauksesta enää tuon ikäisenä?

MAD, sulta on sitten mennyt muutamat viestit ohi.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.08.2010 klo 19:06)

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 20:00)