Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 09.08.2010 klo 23:51

Jenkeissä täysi-ikäinen PULKKU

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 75

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:06  
+
0
heippaheii mun luuserikouluun vaihtaa yks meiän vanhasta lukiosta :-D ihan kivaa kai oikeestaan.
never regret something that once made you smile

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:07  
+
0
Ööööööm kysympähän vaan et miks "abiutta" täytyy jotenki julistaa? :OO Vähä rupee ärsyttämähän ku puolella meijän koululaisista on statuspäivitys tyyliin "abiabiabiabi" tai "jeeee oon abi"................ hmm kumma juttu.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:07  
+
0
MAD: Ootkohan samas lukios ku mä, ku kuulostaa ihan meidän filosofian opettajalta..!! :--D
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:09  
+
0
Aimee, samaa tuumin... :D
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:10  
+
0
ARRRGGHHH miks hemmetis kaikki kaverit on niin hiton köyhiä eikä porukat voi sponssata senttiäkään yhtään missään vaikka rahaa olsiski?? Oonko mä oikeesti jotenki superhemmoteltu ja muiden porukat on hirveitä pihtareita et ei käytä senttiäkään lapsiinsa vai mikä hitto täs nyt on?

Haluaisin ruveta käymään salilla kaikis pumpis yms. ja pyysin yhtä kaveria mukaan, mutta on kuulemma ihan liian kallista vaikka se kyllä kovaa haluais käydä jossain ryhmäs ja näköjään ei voi porukatkaa yhtään auttaa. Meillä porukat on ihan innoissaan ja todellaki sponssaa tommoses asias. :pyssyt:

raivoraivoraivoraivoraivoraivoraivoraivo, ei mua yksin huvita mennäääääää aaaaargghh
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:13  
+
0
Mieki nii haluaisin alkaa salilla käymään mut tosiaan vähä tyyristä ja suurimpana syynä kans kun ei oo kettään seurana. :< Py kävi nuorempana isosiskonsa kanssa, mutta ei sillä oo nykyään aikaa ja kunnon intoakaan vissiin, jotta siitä sais seuraa.
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:14  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

ARRRGGHHH miks hemmetis kaikki kaverit on niin hiton köyhiä eikä porukat voi sponssata senttiäkään yhtään missään vaikka rahaa olsiski?? Oonko mä oikeesti jotenki superhemmoteltu ja muiden porukat on hirveitä pihtareita et ei käytä senttiäkään lapsiinsa vai mikä hitto täs nyt on?

IHAN SAMA JUTTU! mut oon tullu siihen tulokseen et ne ei vaan oikeesti sit haluu eikä siis ees kysy, vaik kai nyt just esim urheiluun vanhemmat sponssais. tai en oikeesti usko et raha ois oikeesti se este ku ei kukaan ihan mikään rutiköyhä ole...
never regret something that once made you smile

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:16  
+
0
Aimee, sama juttu! tai no se ärsyttää mua siks et mulle tulee ihan kamala luuseri olo ku luen abi juttuja :D
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:22  
+
0
No meillä on pari kertaa tässä puolen vuoden aikana ollut kotona sellainen tilanne, että mulla on ollut enemmän käyttörahaa kuin meidän porukoilla, vaikka mä ihan hanttihommissa olinkin töissä. Ja porukat on suoraan sanoneet, että heillä ei ole varaa laittaa mulle ylimääräistä rahaa tilille. Ruokaan totta kai laittavat hätätilanteessa, mutta ei niillä ole heittää paria sataa euroa kuntosalijäsenyyteen.

Mun puolesta jokainen työntäkööt omat ja vanhempien antamat rahat vaikka anusaukkoon, jos ei muuta tekemistä niille keksi. Menee kuitenkin yli mun käsityskyvyn rajan, että suututaan toiselle siitä, ettei ole käytössä yhtä paljon rahaa kuin itsellä. :ttou:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.08.2010 klo 18:25)

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:22  
+
0
Hiiii mä meen huomenna ostaa salikortin! Here I come spinning, pumppi ja zumba. MUUN MUASSA! minun sali maksaa kuussa 47€ eikä mul kyl joka kk oo varaa siihe :D
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.08.2010 klo 18:23)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:27  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Mun puolesta jokainen työntäkööt omat ja vanhempien antamat rahat vaikka anusaukkoon, jos ei muuta tekemistä niille keksi. Menee kuitenkin yli mun käsityskyvyn rajan, että suututaan toiselle siitä, ettei ole käytössä yhtä paljon rahaa kuin itsellä. :ttou:

Itse asiassa mä tiedän, että tällä tyypillä ON paljon enemmän rahaa käytössä ku mulla, ja sillä ei mee sitä rahaa ku tupakkaan ja baarissa hyppäämiseen, mutta urheiluun sitä rahaa ei voi laittaa vaikka se kovasti niihin ryhmiin haluais.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:28  
+
0
Oon.. Ylättäny O.o !

Siis mitä? Pääsin kaverin kans samaan pien ryhmään? Oikeesti.. tää on upeeta :jjei:En ois oikeesti miljoonastakaan uskonu et oisin päässy koska kaikki meni ihan ristiin.. ja zjees..
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:29  
+
0
Mäki haluisin käydä salil yms missä lieee ja vanhemmatki ois mukana tai niinkun sponssais hyvin MUTTA..... niillä ei oo rahaa :--D se siitä sitten siis.
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:29  
+
0
No mun pointti oli ainakin siinä et jos kaverin faija tienaa jotain 8000e kuussa eikä oo rahaa kuntosali jäsenyyteen niin mitä helvettiä :-D ei mun kaikki kaverit kyllä noin paljoa tienaile mutta tällänenkin henkilö on kieltäytyny ja syynä raha.
never regret something that once made you smile

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:30  
+
0
Meillä porukat kans kannustaa liikkuun ja satsaa just johonki kuntosalikortteihin ja ulkoiluvarusteisiin. Pojilla on kummallaki salikortit ja uimahalliin lippuja, mulle sit taas on tarpeenvaatiessa hommattu kunnon juoksukengät ja ulkoilutakkeja ja housuja. Nykyään kuitenkaan se liikunta ei kuulu jokasen nuoren elämään, vaikka pitäiski. Ihan sen oman terveyden ja hyvinvoinnin takia. Siks noiki satsaa mukisematta noihin yllämainittuihin.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:31  
+
0
Pites, long time no see! How do you do?
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:34  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Itse asiassa mä tiedän, että tällä tyypillä ON paljon enemmän rahaa käytössä ku mulla, ja sillä ei mee sitä rahaa ku tupakkaan ja baarissa hyppäämiseen, mutta urheiluun sitä rahaa ei voi laittaa vaikka se kovasti niihin ryhmiin haluais.


No sitten se priorisoi baarissa hyppäämisen ja tupakan korkeammalle kuin kuntosalikortin. Eikä sulla muuten ole oikeutta suuttua siitäkään. Miksi ihminen ei saa käyttää omia rahoja mihin itse tahtoo vaan siihen mihin sinä tahdot ne käytettävän?

Vituttaa vaan tommonen itsekeskeinen asenne, ettei ymmärretä että kaikilla ei ole rahaa tuollaisiin ylellisyyksiin ja toitotetaan sitä sitten ympäriinsä ja suututaan siitä, ettei kukaan lähde mukaan. Ei kukaan ole sinun kiusaksi köyhä, Katri.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:36  
+
0
Jeh mut huomattiin.. C=

Kerraki kivaa tänne.. Oon iha yli ilonen et pääsin sen mun kaverin kans koulus samaan ryhmiin ja sit tulin just virkistävält lenkilt koirienkaa. Ja kerranki ei ees haittaa vaik jäi ratsastuski välii =D

Mitäs sin Sipulu?
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:38  
+
0
Mun mielestä kukaan ei oo tässä suuttunu köyhille..
Kyl mä ainaki ymmärrän jos joku huonompi tulonen kaveri sanoo ettei oo rahaa koska mä tiiän ettei sillä oo sitä rahaa heittää mihin vaan mut jos oikeesti on sitä rahaa niin mun mielestä toi on sillon tekosyy :-D ja sit se ärsyttää sen takia koska se vois myös sanoa et "en halua urheilla".
never regret something that once made you smile

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 18:38  
+
0
no mä ymmärsit et drontti tarkotti et tä kaveri perustelee asian rahalla koska ei _kehtaa_ sanoa suoraan ettei huvita moinen vaan kiertelee ja kaartelee. kyl musta olis reilua sit sanoo et sori, mua ei kuntosali kiinnosta ku et perustella sitä rahan puutteella jos sitä rahaa kuitenkin on. ei tossa ole mitään itsekeskeistä jos harmittelee kun kaveri ei pysty sanomaan oikeeta totuutta.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.08.2010 klo 18:39)

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 01:15)