Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 13.12.2010 klo 18:02

Jouluisa Kinkku-Pulkku 32

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 76

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Maanantaina, 13.12.2010 klo 22:04  
+
0

Hakataru kirjoitti:

Mul jää tosi helposti kaikkia pelkojuttuja kauhuleffoista vaik mua saattais huvittaa ne vielä sitä katellessa. Kauhuleffat ei vaan sovi mulle yhtään.

Mulla ihan sama. Paitsi toisin kuin sinä, mä en tykkää katsellakaan niitä. Jotkut pelottavat trillerit vielä menee jonkun toisen seurassa, mut kauhu on no way.
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Maanantaina, 13.12.2010 klo 22:07  
+
0
Muhun ei uppoa yhtään erikoisefektijutut. Tykkään enemmän sellaisesta "pään sisäisestä kauhusta", jonka katsoja luo itse mielikuvituksen avulla. Mut kaipa toikin on niitä asioita joista joko tykkää tai sitten ei. :D Mä tykkään!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Maanantaina, 13.12.2010 klo 22:08  
+
0
Omegle on kyl mahtava paikka :D:D

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Maanantaina, 13.12.2010 klo 22:11  
+
0
Mulle yliluonnolliset jutut on ainut semmonen ehdoton ei ei. Ei tee hyvää mun mielenterveydelle.....
never regret something that once made you smile

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Maanantaina, 13.12.2010 klo 22:12  
+
0
Pitäis vissiin joskus katella toi Paranolmal activity, ollaan kavereiden kans muutamaan kertaan meinattu vuokrata. must tuntuu et se miten siinä säikähtelee yms. johtuu aika pitkälti siitä millasella mielialalla sitä rupee kattomaan :D tai sillee, en osaa selittää, mut ite oon huomannu ton et jos eläydyn kauhuleffaan/jännäriin tms. mukaan ni säikähtelen sit mut jos katon sitä sellasella lol- mielialalla ni eipä siinä paljoo hätkähdytä :D mut meil tosiaan on toi kotiteatteri, videotykit ja kaikki, seinän kokoseks heijastuu se kuva ni on kiva kattoo leffoja :) tosin toi videotykki alkaa kait vähän olemaan jo vaihdon tarpeessa ja isä joskus mietti et hankittais sit sen seinän kokonen tv (siis ei se nyt ihan katosta lattiaan oo mut melkein, hirveen hankala selittää), olis kyl aika siistii :) ja puhu viel 3d tv:st, mut joo en usko et tulee ikin tapahtumaa... mut kyllä tollaki kattelee, todellaki !
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Maanantaina, 13.12.2010 klo 22:13  
+
0
Mulla naurattaa tämän pulkun otsikko, koska kaverin hamsterin nimi on King Diamond aka "Kinkku". :--D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Maanantaina, 13.12.2010 klo 22:47  
+
0
hitto mul menee _joka kerta_ kylmät väreet ku tos holidays noi makaa tuol majas ja sit toi graham koskettaa amandan kättä aaaa hrrr okei joo oon outo mut ahh :D oon sekasin.
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Maanantaina, 13.12.2010 klo 22:57  
+
0
Mul on ihan törkee kriisi tulevaisuutta ajatellen. :( ja siis vaikka unohdetaan ihan täysin se, että en tiiä mihin haen nii yhtä iso kriisi. Ihan vaan sen takia et tajusin just et on tää kolme vuotta vaan ihan liian lyhyt aika. Mua pelottaa et menetän taas kaikki lukiossa saamani kaverit ku kaikki häipyy omille teilleen. :( oon niin varma, ettei ikinä enää sit lukion jälkeen tuu tällast et onnistuttais koko porukka näkee. Mitä meijä porukkaan kuuluu jotai 6 ihmistä ja minä, ja kaikki niii kiireisii ja niii kiinni elämässä ja jatko-opiskeluissa. Valmennuskurssit varattuna isin rahoilla. Kirjotusten jälkeen heti ainaki muutama lähtee ulkomaille, eli en mä sit saanu lukion aikana yksiikään synttäreitä. Seki vielä... Bleh tällane yöllinen kriisikännykkädataus vaan täs.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Maanantaina, 13.12.2010 klo 23:02  
+
0
Aww Dustin Hoffman Holiday'ssa :D <3
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Maanantaina, 13.12.2010 klo 23:05  
+
0
Ajattelen nyt vähän ääneen täs, moi vaa vois mennä koht nukkuu. Aamul suihkuu ja 11 keskustaa, juuuu..
Niiiiin mut mutsilla on joulujuhlat mun synttäreinä ja faijakin on koko päivän ja illan kuulemma poissa, eli en nää kumpaakaan muuta kun aamulla unenpöpperössä (venaa, ihanku viime vuos?) :DD Mut no ei se mitää.
Ajattelin et menisin tiistaina vaan siskon kans syömään ulos (tai sit vedän vaan nassut himas) ja sit baariin ja keskiviikkona kavereiden kanssa. Tai jotain.. kamalaa emmä tiiä. En oo ees miettiny et ketä kutsun ja viikko täs aikaa öö! Ku haluisin vaan ihan parhaimmat kaverit mukaan mut vähä niinku jo mainostelin H:llekin näitä ja jooo tietysti se voi tulla mut ugh kun en tykkää sen kavereista yhtään........ ja ne kuitenki tunkis mukaan (en ikinä unohda sitä kertaa ku olin niiden kans kunnol baarissa, ne kaikki oli kimpussa ku jossain limpussa ja sit H vaan toljottaa siin vieressä. Oli niin :DDDD kamalaa vaan).
Sit periaatteessa mun pitäis kutsua kaikki ketkä on mutki kutsunu niiden synttäreille mut en mä oikeen välittäis, mut ne sit saattaa loukkaantua ja äh? En vaan oikeesti haluu mitään mahollisia draaman aiheuttajia mukaan :D Ja niitähän täs nyt on iha riittämiin.

Kui vaikeeta voi olla! puuhh
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 13.12.2010 klo 23:24)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Maanantaina, 13.12.2010 klo 23:12  
+
0
Täähän menee hyvin. :D:D:D Ei jeesus, menen nukkumaan ennen kuin mun muutkin utopiat särkyy.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Maanantaina, 13.12.2010 klo 23:16  
+
0
apua kui söpö toi on tai siis ton jutut, ööäääh eii miksii
never regret something that once made you smile

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 00:34  
+
0
meidän naapuri laitto fb:s tilapäivitykseensä tän:

"Tänään on ajotaitoisten naisten- päivä, lisää tämä statukseesi jos uskot myös yksisarvisiin ja muihin satuolentoihin."

muuten hyvä, mut tää tyyppi romutti veljen audin ihan totaalisesti ajamalla sen katolleen pellolle, eli en tiedä et onko sillä mitään varaa sanoa kenenkään ajotaidoista mitään...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 08:21  
+
0
^ Haha :D:D

Miks oon hereillä tähän aikaan? Miks oon ollu hereillä 1,5h? Hassua.
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 09:10  
+
0
Huomenna tulee vihdoin tuet tilille ja 2kk opintotuen sijasta Kela maksaakin 3kk opintotuet takautuvasti :jjei:

Ne ei tosin myöntäneet tammikuulle asti tukea, mutta sepäs taas oli ihan oma vikani kun en koululle muistanut ilmoittaa, että suoritan vielä osan kursseista lukion puolella. Loppukuussa voisi sitten katsoa, että miten toimin ja onko mulla edes niin vähillä kursseilla mahdollisuutta tukeen, mutta tuosta summasta saan nyt ainakin ensi kuun vuokran säästöön, joten sitä ei tarvitse murehtia!

Oijoijoi, niin monta ahdistusasiaa kaikkosi tän uutisen tieltä.

//Ahahaha, HP-fanien joulukalenterissa oli eilen kisa, jossa piti muutamalle kirjan hahmolle keksiä joululahjat. Ehdotin Fenrir Harmaaselälle Dances with Wolves -leffaa ja se on pistetty tonne ykkössijalle sen hahmon lahjoihin :D:D:D:DD
Harmi ettei onnetar suosinut arvonnassa, ois ollu kivaa Potter-krääsää (ehkä ihan hyvä! :D)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 14.12.2010 klo 09:43)

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 10:39  
+
0
huuuuomenta ! meen yhteen kouluun, kuin jees! tuli just oikeeseen saumaan tää niin sai nukuttuu hyvin ja herätä hyvälllä mielellä (paitsi ärmur mun selkä on TAAS kipee, mut syytän kyllä tuota sänkyykin koska h:lla oli selkä aina kipeenä kans ja nyt s:kin sano samaa + mun vammaisuuteni sen suhteen tähän vielä niin dislikeee) ja ihana ilma muuten ! mut varmaan melko vilponen, nojaa who cares!

ylihuomenna mb2-uusinta, kurssi minkä oon käynyt yli vuosi sitten.. semisti kuumottaa mut hyvin se menee, ei nuo oo yhtään niin hankalia kun jostain syystä muistin/ne oli silloin. ja sitäpaitsi mun meganero superauktoriteettinen setä on käyny munkaa läpi noita juttuja :--)

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 15:10  
+
0
jee tässä odotellaan että piparitalon koristeet kuivahtavat niin että pääsen kokoamaan<3

en oo tehny piparitaloa varmaan kymmeneen vuoteen ni nyt olin ihan innoissani ja käsi krampissa pursottelin koristeita :D:D:D
life is too short to live without poetry

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 15:16  
+
0
juoksin teemun kevaria päin tänään autotallissa. kaveri hikeenty hieman :D vaik oli vahinko.

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 15:50  
+
0
joooh tässä väännän äikkää ja bilsaa huoh. illal treenit, eiiii jaksaa! oon jo ihan lomatunnelmis :D viel 5 päivääää

//mulla on myös järkyttävä nälkä muttei rahaa (y) hyvin menee
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud
(Viestiä on muokattu tiistaina, 14.12.2010 klo 15:51)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 15:57  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

meidän naapuri laitto fb:s tilapäivitykseensä tän:

"Tänään on ajotaitoisten naisten- päivä, lisää tämä statukseesi jos uskot myös yksisarvisiin ja muihin satuolentoihin."

muuten hyvä, mut tää tyyppi romutti veljen audin ihan totaalisesti ajamalla sen katolleen pellolle, eli en tiedä et onko sillä mitään varaa sanoa kenenkään ajotaidoista mitään...



Oon aina tiennyt olevani VÄHINTÄÄNKIN satuolento! Hyvä, että FB todisti tämän!

Arvatkaa mitä! Liityin just SATSiin, sain yli kuukauden ilmaista treeniaikaa ja sovin sen miekkosen kanssa, että perjantaina on ekat BodyPumpit! Bye bye, läski! Musta tulee ihan pirun timmi!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:00)