Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 13.12.2010 klo 18:02

Jouluisa Kinkku-Pulkku 32

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 76

Cheral

Cheral
Viestimäärä: 11

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 15:57  
+
0
Pipareita leipomaan, nams

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 15:58  
+
0
rosiee eks ookkin märskys? jos oot nii ooks siel valmennukses ja mitä tykkäät siit lukiost :D

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 16:02  
+
0
voi kui niinku mielekästä. tänään yhteiskuntaopin läksyt, englantia, matikan tehtäviä, äikkää, psykologian kappaleen luku. ja koko ens viikko ois sitte englantia. dääm
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 16:20  
+
0
äikkä done, mut bilsaa en voikaan tehä. ei konseptii. :D no mut eiiii se mitää, oon onneks tehny yhen ylimääräsen tehtävän nii se saa nyt korvata ton! matikkaa vois tietty... mut ehkä vaa soitan T:lle ja meen sinne lagaa ennen treenei heh

Karona, joo oon märskys. :) mut en oo enää valmennukses ku oon käyny kaikki 12 kurssii nii ei enää tarvii mennä.. jess! :D ei mut siis oikeesti ihan jepa toi aamutreenisysteemi, mut oon vaa nii pirun huono herää aikasin et sellai ei ihan ollu mun juttu...... sit sen jälkee oli aina hetken tosi pirtee mut sit siin 11 aikaa iski niin hullu väsymys ettei mitään rajaa:D mut siis jos oot ihan tosissaan sun harrastuksen kanssa ja haluut kehittyy ja sellain nii kyl märsky on ihan mahtava tilaisuus siihen:) ne maikat on tottunu siihen et ihmisil on paljon kaikkii leirei ja kisamatkoi, joten saa aika helposti niitten takii vapaata koulusta yms. ja aamutreenit on kivoi jos on hyvä valmentaja ja kivat treenikaverit.
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 16:27  
+
0
niin ja mul saatto tohon väsymyksee lisäks vaikuttaa se, et on aika pitkät matkat treeneihin ja kouluun, parhaimmillaa lähin kotoot joskus seittemält aamul ja olin kotona kasin-ysin aikaa illal... sinä aikana siis kaikki matkat, aamutreenit, kouluu aika monta tuntii, iltatreenit yms. hullua touhua kyllä :D koulu vähän kärsi ku ei ikin jaksanu tehä läksyi, kaaduin vaa kuolleena sänkyy heti ku pääsin himaa.. eli ei ehkä kannata tunkee lukujärjestystä yhtä täyteen ku minä tein! :D nyt onki ihanan rentoooo...

niin ja kouluna tää on ihan kiva kyl. oon tykänny :) suurin osa maikoistaki on jees
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 16:33  
+
0
Hei mul on kans yks kaveri märskyssä. :DD juuuuuuu ihan btw.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 16:38  
+
0
Huome ois ruotsinkoe, sit matikan, filosofian ja äikän <3 Ah tätä lukion ihanuutta. Onneks toi filosifan opettaja on sellane höpsö vanha mies joka kertoo kaiket tunnit vitsei ja soittelee kitaraa etc. ja anto viel meille kokeen kysymyksetki valmiiks :D

JA Kohta on oikeesti taas joulu :oo Mihinkäs helvttiin on taas vuos kaonnu-.-
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 16:52  
+
0
okei thanks =) en mä kyl nyt tiiä oonks mitenkää kauhee tosisaaa hiihon kaa (tai en aikuisen haluisin viel harrastaa...) muu kyl mä nyt varmaa viel ku oon nuortensarjois nii kisaan. mulki on pari tuttuu märskys ja ne ois sit ainaki samas valmennusryhmäs... pitää nyt viel kattoo haenks sinne, yritän nyt pitää ainaski ka:n sellasen et pääsisin... täl hetkel nimittäi märsky houkuttelis enite, en oikee tiiä mihi muuallekaa haluisin.

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 17:21  
+
0
Sain tehtyy/kokeiltuu itelleni nyt synttärikemu kampauksen ::) Tää on onneks vast tällännen "raakas"versio, mut sit ku on juhlat oikeesti koitan saaha tästä siistimmän ja kestävämmän :)
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

aussiefani

aussiefani
Viestimäärä: 235

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 17:49  
+
0
Piirsin kaverille corgin ja mopsin. Siitä tuli ihan ok. :hymy:
Elämä ilman koiria ei ole elämä.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 17:57  
+
0
noniin. oon nyt tehny suunnitelman :-D ti-la luen ja suomennan, kuuntelen ja opettelen yhden kappaleen kunnolla englannista ja joka päivä treenaan kielioppia jonkun verran. ja sunnuntaina kertaan kaiken läpi! oon edistyny. kuunnellu kerran kappaleen, lukenu ja nyt kuuntelen vielä kerran. tsekkaan sanat ja siirryn kielioppiin. sen jälkeen katon sisko tahtoisin jäädä, salkkarit ja vähän näitä sanoja! :----)

ja vähän suunnittelen prosessiainetta.

MUT JIPPII! olin ihan varma että en pääse kuuntelee kirkkoon joululauluja, mutta me mennäänki koulun kanssa sinne! ihanaa siihen menee ruotsin tunti torstaina ja jee ku pääsee niitä kattomaan. sitte muutenkin torstaina ei oo ku psykaa ja matikkaa ku äikkä on peruttu<3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 18:25  
+
0
Mä olen koukussa tähän.. :DD
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!
(Viestiä on muokattu tiistaina, 14.12.2010 klo 18:25)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 18:35  
+
0
Ovikelloa soitettiin ja olin ihan paniikissa, että aaa tv-lupatarkastaja ja sit kirmasin ovelle kurkistamaan ovisilmästä ja siellä oli joku vanhempi setä ja se seisoi siinä tuimana ja sit jäin ovelle kuuntelee, ko se kävi muilla ovilla ja jep, tv-lupatarkastajahan se.

We made it.

Team lupatarkastaja 0 - Team Pulu & L 1 :jjei:
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 14.12.2010 klo 18:45)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 18:39  
+
0
Huomaan et en oo ihan ruotsalaine :::D Ei tää opiskelu meinaa nyt sujua ihan niinko pitäis
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 18:41  
+
0
^^ Hooray team Pulu & L, well done :peukku:

:pyssyt: Bloody tv-lupatarkastajat..
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

aussiefani

aussiefani
Viestimäärä: 235

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 19:32  
+
0
mihinkäs kaikki junnut lähti?
Elämä ilman koiria ei ole elämä.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 19:36  
+
0
^ No Salkkareita kattomaan tietysti!
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 19:36  
+
0
Aaaah vähän kiva. Oltiin siskon kans shoppailemassa tänään ja rahat loppu kesken nii tekstattiin sit faijalle et laitatko rahaa tilille "joo, laitoin nyt 220e" :DDD iha jeees
never regret something that once made you smile

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 19:44  
+
0
ketuttaa, joudun tyyliin koko ens kevään käymään joka viikko treeneissä joissa tyypit soittaa sellaisia biisejä joita mä soitin neljä vuotta sitten.. kun huomautin asiasta opettajalleni, se veti pultit ja sanoi että mulla on ihan tarpeeksi tekemistä näiden omien kappaleiden kanssa ja että orkassa ei kuulemma kannatakaan soittaa liian vaikeita kappaleita. just joo! tekis mieli hakea vaikka vuoden päästä siban nuorisokoulutukseen tai johonkin niin sais soittaa tasoistansa ohjelmistoa että kehittyisi edes vähän.

en mä ainakaan kato salkkareita enää :D mut muut varmaan ryntäsivät telkkarin ääreen.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 19:47  
+
0
Miten voi olla kattomatta Salkkareita. You sick people!
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:00)