Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 13.12.2010 klo 18:02

Jouluisa Kinkku-Pulkku 32

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 76

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 22:07  
+
0
Oon niin täpinöissäni tuosta SATS:n jäsenyydestä!!! Lueskelen vaan innoissani millaisille tunneille tahdon osallistua ja mistä voisin tykätä. Tanssitunnit on ainakin aluksi ehdoton NOU-NOU, mutta esim BodyPump, Cycling ja SatsCorePulse vaikuttavat mielenkiintoisilta. Lisäksi tuolla on mahdollisuus vapaisiin painoihin sekä laitteisiin!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 22:28  
+
0
Taaas kello on jo noin paljon. Ei mut heittäkää jotain, ihan mitä vaan, hyödyllisiä linkkejä, jos tiedätte jotain ulkomailla työskentelystä. :----) Englannissa tai Ranskassa nyt esimerkiks. Oon ihan hukassa. Taas. En oo ikinä uskonu itteeni mut mnyt päätin et täst lähtien ees yritän kaikkee, mitä haluun, vaik se ei ees ois mahollista. Kuhan yritän. :D

Oon tääl vaan kateudesta ihan vihreenpurppuraisena ku kaveri pääs Floridan disneyworldiin töihin..... Tosta vaan? aaaaa.
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu tiistaina, 14.12.2010 klo 22:29)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 22:31  
+
0
Ihan parhautta jammailla täällä L:n kanssa. Sillä meidän vanha Casio ja mulla akustinen kitara ja ne toimii yhdessä kuin murha! Käytiin läpi Nirvanat, Hurriganesit, Kaija Koot, Sirkat ja oikeastaan kaikki mitä vaan mieleen tuli :D
Varjo 12/2010 ♥

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 22:36  
+
0
kaija koo on tavastial 19.2., pakko mennä!! :DDD
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 22:46  
+
0
^ !!!! :love:
Varjo 12/2010 ♥

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Tiistaina, 14.12.2010 klo 23:34  
+
0
Tiettekö ko FB:ssä on se My top followers -sovellus? Miten pirun kauan siinä kestää et siihe tulee ne tulokset? Mikse mulla jummaa siinä "calculating the result" -kohdassa kaaauan, siis yli puol tuntia ennen ku mulla menee hermo?! :(

IHAN VAA mielenkiinnosta kato kiinnostas tietää.... :---)
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 00:21  
+
0
Aimee jos haluut ulkomaille ni miksei vaik Pariisin Disneyland? sinne pääs tänäkin kesänä tosi moni suomalainen koska suomessa on varsinkin pitkän ranskan taso tosi korkea, myös meidän lukioryhmästä tosi moni pääs sinne, myös semmossia jotka kirjotti ylppäreistä B:tä, ja oli kuulemma ihan sika mahtavaa ja halutessaan pääsi myös Halloween aikaan sinne töihin uudestaan muutamaks viikkoo niinkun toi yks Niina sit menikin. Helsingissä vissiin haastattelut ja joku kielitestaushaastattelu mut ei mikään erityisen vaikee, sit vaan ranskan ja enkun maikoilta suositusta jne ni! Mua harmittaa ihan sikana etten hakenu! :<
life is too short to live without poetry
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 15.12.2010 klo 00:23)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 08:24  
+
0
gaaah- miksi ei voi olla kurssien numeroita esillä jo tähän aikan. dklgdnhg pitää taas ootella niitä koko päivä.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 14:27  
+
0
:pyssyt::pyssyt::pyssyt::pyssyt:
Voisin pitää esitelmän aiheesta: "Mitä kipu on?"
Do or do not. There is no try.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 14:43  
+
0
Saatiin tuhlattua siskon kans kahessa päivässä 340e (ja en ostanu itelleni ku vissiin jakun ja kaulaliinan vaan). Ja saan uuden puhelimen!!! Wu huu.

Ummm, kelasin et vois alottaa nyt jo joululoman. Väsyttää niin pewkeleesti.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 15.12.2010 klo 14:45)

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 14:44  
+
0
Huh kemiasta tulee onneks kasi todistukseen vaikka 7½ kokeesta sainkin :P
Ja ViVasta 9, mitään en oo tehny paitsi sillon muutamalla ekalla tunnilla kävin vähän kuvia jossain ottamassa, mut sen jälkeen oon vaan sählänny siellä luokassa B :n ja yhen toisen tyypin kanssa :D Kaverit vähän ihmetteli miten ihmeessä sain ysin..
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 15.12.2010 klo 14:44)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:02  
+
0

Lansu kirjoitti:

Tiettekö ko FB:ssä on se My top followers -sovellus? Miten pirun kauan siinä kestää et siihe tulee ne tulokset? Mikse mulla jummaa siinä "calculating the result" -kohdassa kaaauan, siis yli puol tuntia ennen ku mulla menee hermo?! :(

IHAN VAA mielenkiinnosta kato kiinnostas tietää.... :---)


Eikös tossa sovelluksessa pitäny eka tykätä siitä ja sit vasta se anto tulokset? Jos en ihan väärin muista, ni iteki odottelin eka pitkään ja sit tykkäsin siitä ja heti tuli tulokset.
Varjo 12/2010 ♥

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:05  
+
0

Fowy kirjoitti:

Aimee jos haluut ulkomaille ni miksei vaik Pariisin Disneyland? sinne pääs tänäkin kesänä tosi moni suomalainen koska suomessa on varsinkin pitkän ranskan taso tosi korkea, myös meidän lukioryhmästä tosi moni pääs sinne, myös semmossia jotka kirjotti ylppäreistä B:tä, ja oli kuulemma ihan sika mahtavaa ja halutessaan pääsi myös Halloween aikaan sinne töihin uudestaan muutamaks viikkoo niinkun toi yks Niina sit menikin. Helsingissä vissiin haastattelut ja joku kielitestaushaastattelu mut ei mikään erityisen vaikee, sit vaan ranskan ja enkun maikoilta suositusta jne ni! Mua harmittaa ihan sikana etten hakenu! :<

Toi eurodisney ois just unelmapaikka (siis ainaki ajatuksena, työoloista oon kuullu tähän muuta, mut anyways) mut mun ranskantaidot vaan on auttamattoman vajavaiset. Siis en meinaa et ois helpompi päästä jonneki muualle ranskaan näillä vajavaisilla taidoilla... Mut siis joo, harkitsen tota vakavasti koska se nimittäin ois erittäin siistii. Miksen voi osaa ranskaa hiukkase paremmin. Mut ainaki mun ranskan ja enkunmaikka (ro) tykkää musta... :D
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:13  
+
0

Aimee kirjoitti:

Nohh, meillä ei oo edes varmaan ikinä ollu oikeeta kuusta.......... :(

Muovikuuset kunniaan! Ei tuu sitä puolen miljoonan ötökkälaumaa kotiin. En varmaan pystyis oikeesti elämää oikeen kuusen kanssa ku pelkäisin niin hulluna niitä ötököitä. Viel ku meiä kuuses ois koristelut valmiina niin ois perfect!

Ja vähä myöhäs, mut meki laitetaan vasta 24.12 kuusi pystyyn ja sit heti ku jaksaa nii heitetään se takas kellariin.
never regret something that once made you smile

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:17  
+
0
voi apua mikä päivä + 4 h yöunet..... ei hyvääpäivää

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:25  
+
0
15,5 h yöunet.............. Ei hitto vie.

Mut Kelalta tuli tuet tilile ja maksoin laskut ja vuokravelat ja vieläkin jäi hurjasti ja oon ihan fiiliksissä. Tänään vähän jouluostoksille. Toivottavasti nyt löytäisin kaiken tarvittavan, niin sit vois keskittyä ihan tyystin vaan korttien puunaamiseen, eikä tarttis lahjoja pohtia. Vaikka enpä mä niistä sen suurempaa stressiä ole vielä ottanutkaan :D Iskän lahjasta ehkä, mut se on jo täydellinen, kun sain L:n puolelta vähän täydennystä siihen n__n
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:31)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:28  
+
0
haista pulunpaska :(

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:33  
+
0
Mua itteäni ainakin suunnattomasti ärsyttää että unet venyi noinkin pitkäksi, koska nyt oon selvästi nukkunu liikaa ja pää on ihan jumissa. Kaiken lisäks hyvää ja kaunista talvipäivää valu ihan hukkaan. Mielummin mä oisin ottanu ne 4h yöunet nyt.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:34)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:37  
+
0
oon saanu tän päivän osuuden enkusta tehtyä ja vissiin kohta kaverille reenaamaan lisää ja sitte autan kaveria historiassa :-----) kerrankin oon ahkeraaaaaa tai ois voinu sillon koeviikolla kyllä olla
:(((((

huomenna psyka, joulukirkko ja matikka<3 ihanan lyhyt päivä. illalla keilaamaan ja enkkua! :---) vois kaupungissa käydä ja kirjastosta pitäis hakee yks kirja.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:42  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Mua itteäni ainakin suunnattomasti ärsyttää että unet venyi noinkin pitkäksi, koska nyt oon selvästi nukkunu liikaa ja pää on ihan jumissa. Kaiken lisäks hyvää ja kaunista talvipäivää valu ihan hukkaan. Mielummin mä oisin ottanu ne 4h yöunet nyt.

Yeah right! Mul vaan lurpsahtelee silmät kiinni ja pää on varmaan enemmän jumissa ku sukka. (:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mitä helvettiä :DDDDDDD piti kirjottaa sulla mutta kirjotin sukka. ei terve, en usko tätä todeks itekään). mut siis, 4 tunnin yöunet vois tunkee jonkun perssssvakoon mun puolesta.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:43)

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:45)