Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 13.12.2010 klo 18:02

Jouluisa Kinkku-Pulkku 32

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 76

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:46  
+
0
Oon menossa taas vaihteeks salille, zumbaamaan. Ei oikee innostais mutku oon maksanu tost kortist maltaita. Jajaja ostin äsken itelleni joululahjan. :) aion oikeesti pistää sen kuusen alle ja yllättyä suuresti. Saanpahan sit muutaki ku kylmää rahaa. :D ei toi oo muuta ku yks kahenkympin yöpuku seppälästä mut me likes. n_____n
I am what I am today because of the choices I made yesterday

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:49  
+
0
ouu mikä loma tulossa :-D ensin mauritiuksella, sit uv kaverin luona jeiii ja sit sen jälkee vkl fisufisu<3

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:51  
+
0
NANNANAA tänään ja huomenna on kiva päivä tulossa. samoin perjantai, lauantai, sunnuntai ja seuraavat kolme viikkoo! JE
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:51  
+
0
Mun uudest vuodest tulee taas vaan joku ihan kamala katastrofi, veikkaan. Kannattais vaan istuu himassa yksin vesilasi kädessä jos haluisin varmuudella onnistuneen illan.
never regret something that once made you smile

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:53  
+
0
huominen ylihuominen lauantai sunnuntai ja maanantai tulee olee niiiiiiiiiiiiiiiiin puuduttavia ja hitaita.

istun varmaan lähinnä himas ja täytän koirat.comin mun viesteillä.
never regret something that once made you smile

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:54  
+
0
eii oikeesti vihaan mun valinnaist. mullon nyt toi kamera himas (koulun filmijärkkäri siis) ja huomiseks pitäs olla otettun 4-6 kuvaa mitkä liittyy mun elämään ja sit niitte pitäs liittyy toisiinsa.
eka ongelma on et mullei oo mitää ideoit paitsi tyhmä mä menin jo ottaa mun suksist kuvan... mut en haluis ottaa et kaikki on jotai hiihtokuvii....... ja toka ongelma et nyt on jo iha sika pimeetä nii vaik toi onki f/1.7 putki nii ne ei siltikkää riitä valo.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:57  
+
0
Mä en tie yhtään mitä teen uutena vuotena. Mut onneks siihen on vielä aikaa.

2007 ja 2008 välinen uusi vuosi oli mun elämäni hirvein. Eilen teki mieli itkeä, ko muistelin sitä. Hyi. Eikä edes alkoholi liittynyt asiaan vaan ihan muut. Sain myös raketista kipinän silmääni, että se vaan kruunas koko illan :D
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 15:59  
+
0
me oltiin viime vuonna oulussa ja mä sammuin heti ku kello löi 12 ja se oli masentavaa ku kaikki muut biletti aamu kuuteen :(((( tänä vuonan ois oulussa tuparit tai sit kajaanissa sellanen rakettejen kattelu, syönti ja pikku bile vaihtoehto. toisaalta ois mukava ottaa kunnolla, mutta sitte joku menee mönkää ja haluis ollakki kotona :-D en tiiä mitä teeeen.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 16:05  
+
0
Viime uutena vuotena siinä sopivasti just 12 aikaan aloin kiskomaan viinashotteja kurkusta alas joka johti oksennusputkeen, johonki hysteeri avautumis itku tilaan ja ittensä totaaliseen nolaamiseen. Lähin kello 5 taksilla himaan. Et sillee! Sitä edellisen vuonna hmm hävitin laukun, mun huippukänni oli siinä kello 18 jonka jälkeen laskua, seikkailin vaan ympäri stadii ja yöllä söin big mac plussa ateriaa kaverin luona. Ja sitä edellinen vuos hmm sain raketin jalkaan, kaikki feidaili ja veti kauheeta draamaa ja sitä edellisenä vuonna taisin vaan dokata kaverilla (huonolla) pikku porukalla, tylsää.
never regret something that once made you smile

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 16:13  
+
0
LAALA
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 16:16  
+
0
kiitti wallen, mul alko soimaan teletapit päässä kun tost laala:sta tuli mieleen laalaa :(

vois mennä tekee jotain kehittävämpää moi
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 16:16  
+
0
Eilen kissa pudotti yhden taulun seinältä ja astuin niihin siruihin ja nyt se pudotti taulun hyllyltä ja sohasin käteni siruihin siivotessa.

Miksei se pudota L:n tauluja? Miks vaan mun?
Varjo 12/2010 ♥

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 16:33  
+
0
sovittii eilen kaverin kans et voitas viimeinki nähdä tänään ja sit raahauduin keskustaan (no okei pääsin autolla :shifty: ja muutenki se matka kestää kävellen jonku 7min :D) mut mua hajotti tosi paljon ku suoraan koulusta menin ja ollu ihan paska päivä. nii soitin sit sille et onko se siellä jo nii se vaa sano et se on tosi kipeenä eikä pysty tekeen mitään. olin vaa et ok joskus toiste sit.
nyt kävin facebookissa ja se hehkuttaa siellä jotain uutta ledisuihkua jota se aikoo mennä testaileen....

no joo oon kyl iteki aika monesti feidannu sen et ei siinä

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 16:41  
+
0
Perjantai on pilepäivä 8) aika innol ootan mitäköhä niistäki juhlista taas tullee :D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 16:55  
+
0
Awww tehtis puhuu L:n kanssa puhelimessa n_________________n
Ja aww tehtiksellä on söpö ääni, ko se kuuluu tuolta luurista awww.

Perjantaina on ehkä kivaa, jos pari ihmistä tulee meille, jos ei tule ni keksitään jotain muuta. Lauantaina varmaan Rajamäelle ja sunnuntaina Hyvinkäälle, kun L:llä on keikka, Jejee, kiva viikonloppu tulossa!
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 17:37  
+
0
http://www.voice.fi/index.php?mw=facebook&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cat=26&cid=22277

en käsitä miten ihmiset voi olla niin tyhmiä et klikkailee tommosia jatkuvasti facebookis?!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 17:42  
+
0
Mä menen tänä uutena vuotena kaveriporukan kanssa mökille Leville! Porukkaan kuuluu mun lappilaisia kavereita sekä yksi oululainen tyttö, jota mulla on kamala ikävä. Varmaan juodaan se kolme iltaa putkeen. Istunkohan tänäkin vuonna viisi tuntia saunassa? :--D

Viime uutena vuotena olin töissä klo 21 asti illalla. Onneksi koti oli lähellä työpaikkaa, joten pääsin nopeasti kipitellen kotiin. Koirat ei muistaakseni olleet meillä silloin.. Tuo aiemmin mainitsemani oululainen kaveri soitti tulevansa yhden toisen kaverin kanssa mun luo kylään, jotta en joutuisi olemaan koko iltaa yksin. Olin ostanut itselleni uudet kajarit, jotta voisin peittää rakettien äänet musiikilla. Loppujen lopuksi tanssitiin (?!!) meidän keittiössä ja lähdettiin toisen tytön kanssa baariin, kolmas jäi mun luo nukkumaan.

Sitä edellinen vuosi taisi mennä Nookahin kanssa Rovaniemellä. Oli jotenkin tosi lame meininki, kun siellä oli aika paljon porukkaa jota en tuntenut. Näin paria muutakin kaveria, mutta ne ei oikein ole sellaisia bileihmisiä niin ei missään vaiheessa tullut kunnon juhlafiilistä.

Tätä ennen taidettiin olla yhden H:n sukulaisen sähköttömällä mökillä keskellä-ei-mitään. Oli ulkosauna ja lämmitys piti hoitaa takan ja leivinuunin avulla. Ei musaa. Kunhan vaan hengailtiin ja ammuttiin parit kämäset raketit. :D

Tota edellisiä en muistakaan.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 18:03  
+
0
ahihi lupaan etten koskaan enää jätä teitä <3

mut kirosana noiden johtojen määrää, mun pää räjähtää ku yritän muistella noiden nimiä ja voivoi
this parrot is no more!

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 18:06  
+
0
mä vihaan uudenvuodenaattoja (onks toi yhdyssana?). tai seiskalla alko ku mun kaveri teki aika kusisen tempun ja siitä sit alkoki kaikki paska mitä mul on ollu. sen jälkee joka vuosi on ollu ihan perseestä, eikä oo kiinnostanu tehdä mitään. nyt onneksi alan päästä jo yli siitä ja vois tänä vuonna tehdäki jotain :D
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 15.12.2010 klo 18:07)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JOULUISA KINKKU-PULKKU 32 - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 18:10  
+
0
näkisitte mun ilmeen. tää meinaa lataa jatkon supernaturalii alle viidessä minuutissa. tää on aika orgasmista
this parrot is no more!

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 07:30)