Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:16

Junnujen huoneet/asunnot/komerot portaiden alla

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 30.07.2012 klo 22:49  
+
0
meirän olkkarii, joku pv voisin laittaa muitaki huoneita. harmittaa ku sohvan viltti on rypyssä :( :D

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 02.08.2012 klo 17:43  
+
0
Aattelin laittaa päivitetymmät kuvat mun kämpästä, nyt näyttää vähän asutummalta :--D kuvat on kiiressä otettua suttua mut.. Noh.

Yleisnäkymää

Seinustaa

Makuualkovi

Yleisnäkymää

Yksityiskohtia
Do or do not. There is no try.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 09.08.2012 klo 10:07  
+
0
Ompa Arcturuksella ihanan viihtyisä asunto !


https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/418690_4352030160662_1424538159_n.jpg

tossa on vielä Lisää kuvia , nappasin avokin kansiosta ku oli tuollasen ottanu, tosi pienii kuvia mut ihan sama. keittiöstä pitäs saada vielä kuva ku se on just rempatukki

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 17.08.2012 klo 18:02  
+
0
Meidän 60-neliöinen kerrostalokolmio:

pohjapiirustus
eteinen
eteinen2
olkkari
olkkari2
olkkari3
keittiö
keittiö2
Jennikan huone
Jennikan huone2
Jennikan huone3

Toista makkaria en oo kuvannu ja kylppärissä ei oo mitään nähtävää.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 19.08.2012 klo 20:38  
+
0
tässä nyt tää mun 31,5 neliön yksiö! tykkäään ite kovasti. kuvat on kauheen värisiä ku ulkonen salama on vissii jääny kaverin luo enkä jaksanu muokkailla. ja nyt täällä on jopa suht siistiä :D
"ruokailunurkkaus" olkkarista päin kuvattuna
..ja toisinpäin
olkkaria
lisää olkkaria
minikeittiö :D
toisesta suunnasta
ruokailunurkkaus! rrakastan tota kiinteetä pöytää.
mini vessa
eteinen
ikkunalauta eli meikkauspöytä :D on siinä sentään kaks kasvia...

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 29.08.2012 klo 17:24  
+
0
Jospa mäkin laittaisin pari kuvaa noista vähän valmiimmista huoneista, eli
keittiöstä x2,
makkarista x2
ja partsista, vaikka se nyt ei sinänsä huone olekaan, mutta...!

Olkkarista laitan sitten, kun sohva tulee. :--)
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Murrau

Murrau
Viestimäärä: 136

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 06.09.2012 klo 16:14  
+
0

domo kirjoitti:

Jospa mäkin laittaisin pari kuvaa noista vähän valmiimmista huoneista, eli
keittiöstä x2,
makkarista x2
ja partsista, vaikka se nyt ei sinänsä huone olekaan, mutta...!

Olkkarista laitan sitten, kun sohva tulee. :--)


Ihunan kotoisa koti teillä! Ja sulin tolle yhelle tyynylle <3 :D

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 07.09.2012 klo 17:53  
+
0

Murrau kirjoitti:

Ihunan kotoisa koti teillä! Ja sulin tolle yhelle tyynylle <3 :D


Hih, kiitos! :-)
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 18.09.2012 klo 20:24  
+
0




VIHDOIN se on valmis, mun täydellinen olohuoneeni. ♥
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Kultainennoutaja

Kultainennoutaja
Viestimäärä: 25

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 28.09.2012 klo 14:25  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Yksinkertaisesti sama idea kuin ennenkin, esitellään se oma soppi, kerrotaan mahdollisesti sisustuksesta ja yleisesti kaikkea tällaista. Kyllä te tiedätte :)

Itse laitan kuvaa omasta kotoluolastani, kunhan vähän siivoilen ensiksi :)



Mun huone on viel melko alkukantanen,koska me muutettiin vasta.Mutta nurkassa on
sänky,jonka pääle olen kasannut ne vähät pehmolelut joita toin matkalaukussa mukanani,loput tulee sit rahdissa.Mut sitten pitää funtsia,minne mahtuu nukkumaan,
jos kaikki pehmoni tulee sänkyyn.4 ikkunaa,1 iso ja 3 pientä.Toisessa nurkassa kirjotus pöytä(sotkunen)ja matto.Ei juur muuta.

Only

Only
Viestimäärä: 23

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Lauantaina, 20.10.2012 klo 20:26  
+
0
Mulla sellanen perushuone :)

Paaljon eri eläinkuvia seinällä :)
:D

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 11.07.2013 klo 23:43  
+
0
Pysähdyin tuijottamaan ruutua kun näin ton Lapikkaan olohuoneen! :love: Aivan ihana!

Mulla ei ole omaa huonetta. Jaan sen mun pikkusiskon sekä 2 pikkuveljen kanssa. Omaa rauhaa ei juurikaan ole. Mutta voin silti kuvailla huonetta (siis sanoilla: en jaksa laittaaaa kuvia)
Yhteinen osa:
-Divaani eli sohvantapainen
-Pöytä, joka on täydellinen istumiseen
-pöydän alla on yleensä kauheesti kirjoja, sit siellä on stereot ja joku lipasto
-Meikkipöytä
-Lipasto/hyllykkö
-3 tuolia
-iskän tekemät vaatekaapit

Ja mun ikiomassa pikku alueessa johon muilla ei ole mitään asiaa on aivan upea sisustus:
-Sänky
-pikkiriikkinen yöpöytä
(-sängynaluslaatikot)

Kauheesti ei tavaraa ole. Ja lattialla ajelehtii yleensä kaikenlaista krääsää.

Ja nyt te luulette että mä elän jossain köyhyysrajoilla :nauru: :nolo:

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 28.11.2013 klo 21:43  
+
0
Asun tällä hetkellä opiston asuntolassa, kahden hengen huoneessa kaverin kaa. En malta oottaa et pääsen sisustaa omaa kämppää tai ees solun huonetta.
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 04.03.2014 klo 19:07  
+
0

Sipulu kirjoitti:



Kuva
Samainen musiikkinurkkaus ja Guns N' Roses-oviaukko n_________n



Ihan mahtava idea! Pitää laittaa joskus itellekin tommosta, kuhan joudun lähteen täältä munnunelmahuoneesta ja vähän erilaisin kuvin.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 06.04.2014 klo 00:32  
+
0

Strikku kirjoitti:

[quote=Sipulu]

Kuva
Samainen musiikkinurkkaus ja Guns N' Roses-oviaukko n_________n



Ihan mahtava idea! Pitää laittaa joskus itellekin tommosta, kuhan joudun lähteen täältä munnunelmahuoneesta ja vähän erilaisin kuvin.[/quote]:( the feels. asuin tossa ihanassa ahtaassa hikikomerossa yli kolme vuotta ja nyt vajaa pari kuukautta muuton jälkeen iski kamala ikävä. sniff. sori ot.
this parrot is no more!

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 15.07.2014 klo 01:56  
+
0
Huone on muuttunut aika paljon tosta edellisestä viestistä, mm. se pöytä lähti pois ja oon saanut pari seinää lisää :D laitoin yhelle toiselle foorumille kuvia ja kopsasin sen koko viestin va ja liitin tähän.



tässä on telkka joka näkyy oikeassa reunass ja jolla ei voi katsoa ohjelmia mutta pelata voi wiillä ja playsation 2:sella ja katttoa pleikan kautta leffoja, sohva ja nojatuoli. taustalla näkyy pikkuveljien huone ja vaatekaappi.



tässä taasen samasta kohtaa otettu kuva mutta eri suuntaan. vasemmassa reunassa näkyy telkka, vaatekaappi tuola punaisten ja valkoisten verhojen takana (vaaatekaapit on siis ns rakennettu seiniin kiinni, iskä siis rakensi ne samalla kun remppas muutenkin koko tän huoneen. verhot taasen toimii ovena). noiden lippuverhojen takana on oikeasti kaks huonetta joiden välissä on väliseinä, verho vain peittää väliseinän joka näkyy alemmassa kuvassa paremmin. ne verhot toimii myöskin ovena :D vasemmalla on pikkusiskon huone ja oikealla mun. toi hylly oikeassa reunassa on täynnä kaikkea krääsää ja koko ajan likanen.



tässä toi ylemmän kuvan oikealla näkyvä nojatuolistereonurkkaus isompana. toi nojatuoli on just hyvä, kun siinä voi makoilla sillein... :D tajusin just että Piki on joskus pentuna pässyt noista meidän huoneiden edessä olevista porteista läpi :D nykyään se hyppää iiden yli ilman vauhtia.



tuossa mun huone. toi punainen rätti tuola lattialla on pikin peti. siinä on sellanen valkonen tähtikuvioitu tyynykin mutta ei näy kuvassa :( piki nukkuu kyllä useemmin sängyn alla kuin tossa pedissä...



tuossa vielä mun pöytä, yöpöytä ja tuoli. peilin kautta huomaa, että seinästä puuttuu pala, mutta se on pitkä juttu se :D

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 01:15)