Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:47

Kannuksen Kennellinja

Siirry sivulle: 1 ... 24 25 26 ... 28

tuikku

tuikku
Viestimäärä: 4

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 19.06.2012 klo 23:34  
+
0
Ittellä kans vähä semmonen tilanne että omistan tommosen sohvaperunanäyttelypossu-nöffin, jonka kanssa ei oo mitään muuta ikinä harrastettu. Pihalla keksii aina jotain mukavaa, esim. mennä moikkaamaan naapurin beagleja, ja on semmonen persoona että jos jotain on päättäny ni sen se sitte tekee, iha sama vaikka huutaisin pää punasena ja heiluttelisin makkaranpaloja :D Että tässä oon miettiny otanko tota mukaan vai en....

Laput pitäis tässä täytellä ja postittaa ja sitten läydä lukiolla eroamassa ! ah, ei kyllä tule ikävä sitä lukiota :D

ennna

ennna
Viestimäärä: 9

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 20.06.2012 klo 11:29  
+
0

mewa kirjoitti:


Mutta siis esim. luoksetulo ei aina tunnu onnistuvan, ei kuuntele/keskity, touhuaa omiansa, niiin ei siis haittaa vaikka kaikki tommonen ois vielä vaiheessa ?

Tuntuu aina kun lukee kaikkia juttuja että kaikken muitten on niin hienoja ja jo hyviä kaikessa, ja sitte oma on tommonen :D



Krhm täällä sellanen koiranomistaja joka ei voi päästää koiraansa ollenkaan irti. Nera kyllä hihnassa toimii mutta auta armias kun se tietää olevansa irti. Silloin ei enää ole korvia eikä mitään keskittymistä minuun.. Mutta tässä pikkuhiljaa ollaan harjoiteltu luoksetuloa ja tämmöstä. Mutta tämä minun jästipää kyllästyy niin helposti että ei voi tehdä kuin pari toistoa aina ja sitte riittää. Keskittymistä ja rauhottumista pitää kyllä reenata ja paljon! Ja toisia koiria kun on näköpiirissä niin silloin vrsinkin oon niiiiiin tylsä tyyppi ku en päästä sitä leikkimään ja sittte se mököttää mulle :D
Eli ei löydy täältäkään täydellistä koiraa eikä paljoa kokemusta :)

Marsutin

Marsutin
Viestimäärä: 63

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 23.06.2012 klo 01:10  
+
0
Rohkeesti vaan mukaan ne osaamattomammatkin koirat, kyllä tuolla sitten oppii! Kaikilta koirilta ei voi odottaakkaan mitään sen suurempaa tottelevaisuutta, peruskoulutus kun vaan saa kuntoon. Ja voin sanoa että ei kaikki meidänkään luokan koirista oo kovinkaan kuulolla irti ollessa, oma mukaan lukien ;) Sitä sitten treenataan. Ja jos oma koira on ei-niin-harrastuskoira niin on aina projektikoiramahdollisuus.
lbu Bean "Jussi" entinen projekti, nykyinen tullimies :)
-------------------------------
spn Anemoneniityn Idän Sinililja "Nata"
espves Skogville´s a Moment Forever"Jeri" toistaiseksi lainassa :)
xrotu Mona ja Mökö

Marsutin

Marsutin
Viestimäärä: 63

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 23.06.2012 klo 01:11  
+
0
Rohkeesti vaan mukaan ne osaamattomammatkin koirat, kyllä tuolla sitten oppii! Kaikilta koirilta ei voi odottaakkaan mitään sen suurempaa tottelevaisuutta, peruskoulutus kun vaan saa kuntoon. Ja voin sanoa että ei kaikki meidänkään luokan koirista oo kovinkaan kuulolla irti ollessa, oma mukaan lukien ;) Sitä sitten treenataan. Ja jos oma koira on ei-niin-harrastuskoira niin on aina projektikoiramahdollisuus.
lbu Bean "Jussi" entinen projekti, nykyinen tullimies :)
-------------------------------
spn Anemoneniityn Idän Sinililja "Nata"
espves Skogville´s a Moment Forever"Jeri" toistaiseksi lainassa :)
xrotu Mona ja Mökö

norruska

norruska
Viestimäärä: 236

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 14.08.2012 klo 22:28  
+
0
Joku ehkä muistaa mut viime vuodelta ja tältä vuodelta, mutta siis... Viidenneltä varasijalta pääsin nyt kennelalalle ja viikonloppuna ois sinne tarkoitus suunnata ! :)

Hurtta55

Hurtta55
Viestimäärä: 3

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 01.10.2012 klo 22:09  
+
0
Osaisko joku vähän auttaa mua? :D Oon ajatellu pyrkiä tonne Kannukseen kennellinjalle kun nyt yläasteen saan eka käytyä kunnialla loppuun, mutta jos satun pääsemään sisään niin saanko ottaa mukaan kahta koiraa? :)
Kiara, Saksanpaimenkoira -12

Marsutin

Marsutin
Viestimäärä: 63

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 06.10.2012 klo 12:28  
+
0
Asuntolaan on ehdoton yhden koiran sääntö. Omaan kämppään jos muuttaa, niin koiramäärä on rajaton. Viimeisenä oppivuonna on mahdollisuus kahteen koiraan asuntolassa pientä maksua vastaan erityisluvalla. Lisäksi aina saa olla projektikoiran lisäksi oma koira.
lbu Bean "Jussi" entinen projekti, nykyinen tullimies :)
-------------------------------
spn Anemoneniityn Idän Sinililja "Nata"
espves Skogville´s a Moment Forever"Jeri" toistaiseksi lainassa :)
xrotu Mona ja Mökö

Akuzio

Akuzio
Viestimäärä: 1

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 19.12.2012 klo 20:59  
+
0
Moi! Haen Kannukseen keväään haussa ja haluisin kysyä että onkohan mitään mahdollisuuksia päästä sisään kun ei ole kauheesti aiempaa kokemusta. Olen kyllä auttanut läheisessä kennelissä pari vuotta, mutta en ole harrastanut tokoa, agilityä yms. koska ei ole oikein ollut mahdollisuuksia. Keskiarvo on suunnilleen 7.4. Oon kyllä kauan unelmoinut kannuksesta eikä oikeen oo muita paikkoja mihin haluisin hakee..

Hurtta55

Hurtta55
Viestimäärä: 3

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 26.12.2012 klo 21:38  
+
0
Vois tätäkin topicia vähän herätellä. :) Keitäs täällä tänä keväänä on Kannukseen hakemassa? Itselläni haku vasta parin vuoden päästä, mutta tykkään jännittää teidän toisten puolesta keillä haku nyt lähestyy. :D
Kiara, Saksanpaimenkoira -12

Salluska96

Salluska96
Viestimäärä: 21

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.01.2013 klo 08:48  
+
0
Bööböö! :)
Mulla ois tarkotuksena hakea nyt 2013 yhteishaussa Kannukseen :) Eniten mietityttää se, että onko koululle mahdollista jäädä viikonlopuiksi? Kotiin kun on matkaa se about 400km...
Oon tosiaan vuonna 2012 peruskoulun päättänyt opiskelija, syksyllä lähdin Ypäjän hevosopistoon. Siellä kuitenkin keskeytin, kun ei ollut mun paikka. Nyt sitte lukiossa oon ollu :) Oma koira lähtis Kannukseen mukaan. Garafíanpaimenkoira, tällä hetkellä 8kk. Agilitya treenattu jo pari kuukautta :) Tarkotuksena ois panostaa agilityyn (mä kun tykkään siitä niin paljon) ja myöskin tokoon (jos mä vaan saisin itteeni kärsivällisyyttä) . Paimenkoirat kun tuossa tokossa parhaiten pärjää, niin saa nähä jos vaikka tää omaki koira ;D
Koiria meillä on ollu koko mun elämän ajan ;D mutta se on ollut suurimman osan ajasta sellasta "kotitouhuilua". Nyt sitten n. puoltoista vuotta sitte meille tuli sellanen koira, jonka avulla mun koiraelämä vaan kasvo ;D tän kyseisen monirotusen kanssa kierretään kaikki maholliset mätsärit ja ihan hyvillä sijotuksilla jopa ollaan pärjätty. Agilitya kisataan sekä rally-tokoa kisataan ALO-tasolla ja hmmm... hakuakin ollaan kokeiltu ;D Agilityssa myöskin valmentaudutaan pohjoismaiden mestarin avulla... ;D
Aattelin hakea myöskin Kajaaniin, luultavasti Hyvinkäällekin. Ehkä myöskin Kokemäelle. Saas nyt nähä ;D

Muttajoo, hei herätellään tää keskustelu!! ;D
Salluska

&

x-rotu Elmeri (RIP 13.1.2013)
x-rotu Ramada
x-rotu Nokko
Garafíanpaimenkoira Pina

http://nokkonoutaja.blogspot.fi/

Marsutin

Marsutin
Viestimäärä: 63

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.01.2013 klo 18:12  
+
0
Kyllä tänne pääsee ilman sen kummempaa harrastustaustaa, meijän luokalta ei ollu kun kaks ihmistä kisannu koiralajeissa (ei näyttelyt) kun tultiin tänne, eikä kaikki ollu kummemmin harrastellu ees mitään.

Ja asumisesta, juu tääl saa kyllä asua viikonloput ja lyhyet lomatkin :) En mäkää jaksa täältä kummemmin kotiin lähteä vaikka matka ei ees pitkä ole. Meiänkin luokalla on ihmisiä joiden kotimatka junalla kestää sen parhaimmillaan kakstoista tuntia, joten eivät käy kotosalla hirmusen usein :D Ja matkustaminen maksaa, kaikki rahat on kiinni noissa karvalapsissa!
lbu Bean "Jussi" entinen projekti, nykyinen tullimies :)
-------------------------------
spn Anemoneniityn Idän Sinililja "Nata"
espves Skogville´s a Moment Forever"Jeri" toistaiseksi lainassa :)
xrotu Mona ja Mökö

Salluska96

Salluska96
Viestimäärä: 21

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.01.2013 klo 18:58  
+
0
No jeps, mä ku kattelin nii toi pelkkä junamatka kestäis sen 7 tuntia... Mut nyt sitte porukoidenkaa mietitää et jos sitä hommais kämpän jostain :)
Salluska

&

x-rotu Elmeri (RIP 13.1.2013)
x-rotu Ramada
x-rotu Nokko
Garafíanpaimenkoira Pina

http://nokkonoutaja.blogspot.fi/

pkcollie

pkcollie
Viestimäärä: 16

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 22.01.2013 klo 08:41  
+
0
Mun käsittääkseni tuo on vaan joka toinen vuosi niin osaako kukaan sanoa miten se vuosien "jaksotus" menee? Olisin innokkaasti lähdössä sinne sitten joskus parin vuoden päästä:)

Salluska96

Salluska96
Viestimäärä: 21

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 23.01.2013 klo 11:52  
+
0

pkcollie kirjoitti:

Mun käsittääkseni tuo on vaan joka toinen vuosi niin osaako kukaan sanoa miten se vuosien "jaksotus" menee? Olisin innokkaasti lähdössä sinne sitten joskus parin vuoden päästä:)



Siis joka toinen vuosi pelkkä amis ja jokatoinen myöskin lukio. Tänä syksynä alkava linja on toi pelkkä amis :)
Salluska

&

x-rotu Elmeri (RIP 13.1.2013)
x-rotu Ramada
x-rotu Nokko
Garafíanpaimenkoira Pina

http://nokkonoutaja.blogspot.fi/

pkcollie

pkcollie
Viestimäärä: 16

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 23.01.2013 klo 18:43  
+
0
^ Kiitoskiitoskiitoskiitos!!

jennana

jennana
Viestimäärä: 7

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 06.02.2013 klo 12:11  
+
0
heips, määki aion hakea kannukseen keväällä eli silloin olen jo 18 vuotta,huhhuh mun keskiarvo ei oo ku n. 7,9 mutta mua lohduttaa kovasti se että toissavuonna pääsin iisalmeen eläintenhoitaja linjalle mutta tyhmä kun olin niin lopetin jo alussa. Ihan sillämielin oon menossa että oppisin koirista lisää sillä oma ei mikään ruusunnuppu aina oo :D eli koulutustaidot on vähä hukassa ja eikö sielä niitä opiskella. eihän ne voi niin kattoo että ei ota opiskelemaan jos ei ennestään kaikkea jo osaa ku oppimaanhan sinne mennään !
jokatapauksessa ois toosi kiva tietää keitä on hakemassa ja millanen lähtötilanne muilla on ja tutustua jo etukäteen että tuntis jotain ennenku sinne menee =)

Salluska96

Salluska96
Viestimäärä: 21

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 19.02.2013 klo 21:19  
+
0

jennana kirjoitti:

heips, määki aion hakea kannukseen keväällä eli silloin olen jo 18 vuotta,huhhuh mun keskiarvo ei oo ku n. 7,9 mutta mua lohduttaa kovasti se että toissavuonna pääsin iisalmeen eläintenhoitaja linjalle mutta tyhmä kun olin niin lopetin jo alussa. Ihan sillämielin oon menossa että oppisin koirista lisää sillä oma ei mikään ruusunnuppu aina oo :D eli koulutustaidot on vähä hukassa ja eikö sielä niitä opiskella. eihän ne voi niin kattoo että ei ota opiskelemaan jos ei ennestään kaikkea jo osaa ku oppimaanhan sinne mennään !
jokatapauksessa ois toosi kiva tietää keitä on hakemassa ja millanen lähtötilanne muilla on ja tutustua jo etukäteen että tuntis jotain ennenku sinne menee =)



Siinähän tosiaa se motivaatio on tärkein, et iloisin mielin lähtee oppimaa uutta :) mikä koulu se sellane ois, jossa kaikki osaa kaiken jo etukätee? ;D mullaki keskiarvo oli joku 7.96 päättötodistuksessa, pelottaa et se on syynä siihen etten pääsis kannuksee :/ aattelin huomisessa opokeskustelussa kysyä siit joustavasta hausta, et voiko sil hakea ku mulla tosiaa tota kisakokemusta yms on jo vähän enemmänki...
Salluska

&

x-rotu Elmeri (RIP 13.1.2013)
x-rotu Ramada
x-rotu Nokko
Garafíanpaimenkoira Pina

http://nokkonoutaja.blogspot.fi/

jennana

jennana
Viestimäärä: 7

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 25.02.2013 klo 10:46  
+
0
Jep jep koitan tässä ite nyt ainaki ottaa selvää oisko täällä tuppukylän lähistöll'ä jotain koirakouluja/kerhoja että pääsykokeissa ois jotain kerrottavaa :D Onnee yhteishakuun! :)

PiKa

PiKa
Viestimäärä: 2

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 03.03.2013 klo 17:05  
+
0
Voih. Mie oon meinannut kanssa tänä keväänä hakea Kannukseen.
Vaikuttaisi aika unelmapaikalta :)

Oma koirahan on kohta 5vee epileptikko koira. Toisaalta en halua/voi olla ilman sitä, kun se on kuitenkin miun eka koira, mutta toisaalta onkohan se liian vanha tai jotain?
Harmi tuo yhden koiran sääntö, mutta toisaaltahan onhan sitten ne 2. vuonna saatavat projektikoirat, jos siis sellaisen saa. Ja toisekseen kun asuu toisella puolella suomea niin sekin mietityttää, mutta toisaalta, välillä on tehtävä uhrauksia unelmiensa eteen :)
Toivotaan nyt että pääsisin tuonne :)

Millainen se asuntola oikein Kannuksessa on?

HikkaLikka

HikkaLikka
Viestimäärä: 48

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 12.03.2013 klo 21:15  
+
0
Herätelläänpä tätäkin topicia vähän!
Tosiaan, täällä -98 syntyinen tyttö Etelä-Suomesta, joka haaveilee Kannukseen pääsemisestä. Lukaisin koko keskustelun läpi, mutta pari asiaa jäi vielä epäselväksi.
Saako projektikoiran jo ensimmäisenä vuonna, vai saako sellaista ollenkaan jos on oma koira mukana? Montako kertaa viikossa koiran kanssa treenataan ohjatusti, saako treeniaikatauluihin itse vaikuttaa (mitä ja kuinka usein viikossa treenaa), onko opettajat mukavia ja kumman kanssa treenataan enemmän, oman vai projektikoiran kanssa? Ja saako esittää toiveita projektikoiran rodusta ja sukupuolesta? Jos ihan oikein ymmärsin niin projekti on ihan pentu kun se opiskelijalle annetaan?
Ja 2014 alkava koulutus on kaksoistutkinto, eikös?
Kiitokset, jos joku jaksaa vastata. 8)
Lyyli, sekarotuinen narttu, syntynyt 30.6.2011
http://lyylintreenit.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 ... 24 25 26 ... 28
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 16:15)