Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:47

Kannuksen Kennellinja

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 28

CSMONNI

CSMONNI
Viestimäärä: 14

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 26.04.2010 klo 18:26  
+
0
Ehtiiköhän kukaan tänään pääsykokeissa olleista kirjottamaan vieltä tänää? :---)

MrRoska

MrRoska
Viestimäärä: 11

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 27.04.2010 klo 08:07  
+
0
joo, eli mulla oli se pääsykoe eilen, ja siellä oli ihan kivaa. Eka piti täyttää sellainen taustatietolomake, ja sit ite haastattelussa oli kolme opettajaa, yksi lukiolta, ja kaks opistolta. Ne kyseli kaikenlaista ja sit piti ottaa koira häkistä ja leikkiä sen kanssa (tai sit ottaa istu,maahan yms). Ja sit lopuks se piti laittaa takaisin sinne :>

Sen jälkeen mentiin takaisin sinne luokkaan, missä täytti sen lomakkeen ja odoteltiin, että saatiin porukkaa läjään ja sit ne lähti kierrättämään siellä koulun alueella.

Mitä koiraa saitte käsitellä? Mulla oli saksanpaimenkoira Aatu :)

Iridescent

Iridescent
Viestimäärä: 24

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 27.04.2010 klo 10:37  
+
0
Juu meikä kanssa käväisi pääsykokeessa eilen, ihan mukava fiilis kyllä jäi vaikka näin jälkeenpäin tuntuukin että olisi ollut vielä vaikka mitä mistä olisi voinut haastattelijoille jutella. Saa nyt sitten kesäkuussa nähdä kuinka käy.
Mulla oli haastattelussa mukana belgianpaimenkoira Nuutti, oli kyllä hurmaava otus.

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 28.04.2010 klo 21:33  
+
0
Jjep, mulla oli haastattelu eilen. "Pikkasen" jännitti ja olin kyllä ihan hermona, unohdin jopa esitellä työtodistukset -.-' Menin aika pahasti lukkoon niiden "miksi meidän pitäisi valita sinut" ja "kerro hyviä ja huonoja puoliasi"-kysymysten kanssa, mutta jaa. Eipä auta enää ku odotella kesäkuuta enemmän tai vähemmän rauhallisesti, oma vaikutusvalta on nyt käytetty.
Mulla oli sellanen aivan ihana sakemanni, en nyt kuollaksenikaan muista sen nimeä (ai miten niin jännitin xD) mutta se oli semmonen innokas ja leikkisä nuori uros. Se rupesi vinkumaan jo siinä haastattelun alussa joten otin sen käytännön lääppimisen jo ennen ku varsinainen haastattelu alkoi, ja se oli ehkä vaan hyvää tuuria, koska sain vähän purettua jännitystä siinä riehuessa :) Toisaalta en kyllä osannut sanoa siitä mitään, mutta kivaa meillä sen kanssa oli :D

CSMONNI

CSMONNI
Viestimäärä: 14

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 29.04.2010 klo 16:54  
+
0
Mulla oli tiistaina ja hyvin kait se meni, vaikka unohdinki mainita monia asioita mitä suunnitelin et pitäs :---D

Mulla oli leikitettävänä Jaku-niminen saksanpaimenkoira uros. Semmone ihana, tosi iso ja otti ihanasti kontaktia ♥


Nyt vaan ootetaan kesäkuuta jalat tutisten :---)

hanzuli94

hanzuli94
Viestimäärä: 9

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 29.04.2010 klo 17:07  
+
0
^Mulla oli myös Jaku, oli kyllä iso ja ihana! Miusta tuntuu et meni ihan hyvin, vaikka mieki muutaman asian unohin mitä aattelin et kerron, mut hyvin ainaki omasta mielestä osasin vastailla.

Tosiaan nyt vaan pitää kesäkuuhun ootella..

CSMONNI

CSMONNI
Viestimäärä: 14

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 29.04.2010 klo 17:11  
+
0
^ Aivan :D Ihastuin heti Jakuun ja olin koko ajan sillee "Voi eeei, tää on aivan ihana!"

Mitä muuten kerroit siitä ku ne haastattelijatha sano et "kerroppa jotain siitä koirasta" :---D

ite sanoin heti et "tää on ainaki selvästi työlinjanen, ei sellanen näyttelylinjanen notkoselkä" ja sit jotain kehuin sen luonnetta. Paljon veikkasit et sillä oli ikää? :p Kertoko ne sulle sitä sen oikeeta ikää?

emni

emni
Viestimäärä: 37

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 29.04.2010 klo 20:54  
+
0
Pääsykokeista selvitty, hyvinkin vielä mielestäni menivät. :D Nyt sitten vaan kesäkuuta odotteleen ;)

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 29.04.2010 klo 21:18  
+
0
Äääh, näitä teidän viestejä lukiessa tulee kokoajan epävarmempi olo, kun tulee mieleen kaikkia asioita mitä olisi voinut sanoa niinä hiljaisina taukoina jollon multa selkeesti odotettiin jotain pidempää vastausta :'( No, sentään mulla on ihan jees pohjapisteet ja nyt kun lähetin sinne ne työtodistuksetkin niin niistäkin saattaisi joku yksittäinen liietä, että kun toi pääsykoe meni vähän jännittämiseksi niin en viitti vielä lyödä hanskoja tiskiin. Mä nyt olin sen verran jännittynyt, etten varmaan muistaiskaan, mutta "keitäs te olitte" tiistaina? CSMONNIn taisin tunnistaa tosta avasta, mutta muita en tunnistanut. Mulla oli (maaston/oliivin)vihreä huppari ja olkalaukku, musta takki ja tummat lyhyet hiukset...? Ja siis tiistaina yhen aikaan :D

CSMONNI

CSMONNI
Viestimäärä: 14

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 29.04.2010 klo 22:22  
+
0
Jepp, meikäki sut tunnisti sieltä hehehe :----D

hanzuli94

hanzuli94
Viestimäärä: 9

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 30.04.2010 klo 16:08  
+
0
CSMONNI: Miulta ne ei ihan noin kysyny, mut ne kysy et millanen koulutettavuus sillä koiralla miun mielestä on, tai jotenki noin. Vastasin et varmaan aika vaativa mutta helposti oppiva kuitenki. Ja iäks arvioin et ois reilu vuoteinen.
Ei ne sanonu sen oikeeta ikää, mut siellä alhaalla oli sit Jakun omistaja joka sano sen iäks vuosi ja kaksi kuukautta. Mulla meni siis veikkaus aika lähelle. Olin tyytyväinen :wink:
Minkä sie arvioit sen iäks?

CSMONNI

CSMONNI
Viestimäärä: 14

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 01.05.2010 klo 20:18  
+
0
No voi mursu, meikällä meni pikkasen metsään ikäarvio, sanoin et 2-3 :s

Ten

Ten
Viestimäärä: 14

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 23:45  
+
0
Sorppa uus tulokas ^^
mutta joo mäki hain kannuksen kennellinjalle ja olin pääsykokeis keskiviikkona, juu meni ihan suhtkoht hyvin, vaikka unohdin vähän asiaoita ja joo tosi kiva mul ei ollu siel haastattelus mtn koiraa ;o varmaan johtu siitä et mul oli klo 11.00 ja ku menin sinne niin siel ei ollu ketään -.-
ne haastattelijatki ihmetteli et miksei siel ollu ketään siis niinku niin opiskelijoita :s

mut en kyl usko et pääsen sinne, vaikka haluisin kyl. todistuksen keskiarvo on niin huono ja mul oli se vasta kolmantena :s

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 10:09  
+
0
Kaikilta jäi kieli (tai sormet) haastattelupaikkaan? :)
Nyt huomaa sen, että kun on vaan kymmenkunta pävää jälellä tota peruskoulua niin on tämä Kannukseen pääseminen pyörinyt monta kertaa päivässä mielessä. Toisaalta tuntuu, että koe meni päin metsiä eikä tässä enää ole mitään mahiksia päästä sinne, toisaalta sitä ei myöskään suostu ajattelemaan mitään muuta vaihtoehtoa. Mahassa on ruvennut jo tasasesti mylläämään kesäkuun puoliväli ja se, minkänäkönen kirje on tulossa ja mistä. Siihen asti piinaa sitte järkyttävä epätietosuus...

hanzuli94

hanzuli94
Viestimäärä: 9

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 27.05.2010 klo 18:02  
+
0
Niinpä, kyllä alkaa jo pikkuhiljaa jännittää enemmän ja enemmän! Miulla kyllä onneks alkaa kesätyöt heti ku koulu loppuu nii on jotain muuta ajateltavaa, en kyttää niin paljon postia.:cool:
Alkaako niitä kutsuja tulla sillon 15. päivä vai miten se on..?
(Viestiä on muokattu torstaina, 27.05.2010 klo 18:03)

Jannnika

Jannnika
Viestimäärä: 55

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 27.05.2010 klo 22:49  
+
0
^ Mun mielestä se oli 16.6 :) Tai että ne kirjeet lähetetään 16.6, perille tulevat varmaan sitten 17. päivä. Itse en siis Kannukseen hakenut, mutta ymmärsin niin, että nuo kaikki tulevat silloin aikaisintaan 16.6.

hanzuli94

hanzuli94
Viestimäärä: 9

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 28.05.2010 klo 16:13  
+
0
Aivan, kiitos selvityksestä:)
kuinkahan paljon on pääsykokeissa ollu porukkaa, mietin vaan että miten hyvät mahikset on päästä sinne. Vaikka aika itsevarma oon et sinne pääsisin sen verran hyvin meni pääsykoe, mut eihän sitä voi tietää...

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 22:36  
+
0
Vielä viikko... hui!

MrRoska

MrRoska
Viestimäärä: 11

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 14.06.2010 klo 16:05  
+
0
ylihuomenna... ei malttais oottaa :)

Veru

Veru
Viestimäärä: 9

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 08:13  
+
0
Jeee!! Tänään vihdoin tulokset:DDD MÄ PÄÄSEN KANNUKSEEN WHIPIIIIII!!!!!!!!:DDDDDDDDDD sori kauheeta tuulettamista =/

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 28
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 00:45)