Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:47

Kannuksen Kennellinja

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 28

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 10:15  
+
0
VERU ONNEKS OLKOON!! Mistä sä sait tietää? Meille ei oo vielä tullu ku vasta hesari ja ainakaan niiden sivuilta en löytäny mitään listaa, mut ainakaan mä en ollu kakkosvaihtoehdon listalla...

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 11:00  
+
0
Ohhoh, mitähän mä oikeen oon hermoillu? :'D "meille oli tullu vasta hesri ja ainakaan niitten sivuilla ei ollu..." Siis tuota noin, meinasin, että postilaatikkoon oli tullut vasta hesari koska se tulee aikasemmin ku varsinaiset postit, ja että KANNUKSEN sivuilla ei ollu niitä listoja :'D Nojaa, nyt taas selittelen jotain turhaa, vähän vaan vatsaa vääntää ja sormet hikoilee...

Veru

Veru
Viestimäärä: 9

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 12:16  
+
0
kiitoos=))) kpedu.fi ja etusivulla linkki tuloksiin jossa nimilistat :D sieltä katoin: ) en oo ite ees postia vielä kattonu:D enkä tiiä onko vielä ees tullu =D

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 12:21  
+
0
Toinen tuulettelija ilmoittautuu :jjei: Kyllä olen yhtä hymyä ollut koko aamun :)

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 12:27  
+
0
MINÄKIN!! Huhhuh, en ollu löytäny tota listaa, nyt ku se siellä sitte lukiki ni on kyllä tunnelmat katossa!! Täältä tullaan :heiluti:

Nemm

Nemm
Viestimäärä: 6

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 13:11  
+
0
Siellähän se minunkin nimeni komeili, eli täältä ollaan myös tulossa syksyllä Kannukseen! Onkohan tuota aloituspaikkojen määrää vähän karsittu, kun listalla näkyi olevan vain 14 nimeä :o

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 13:18  
+
0
Sehän voi olla, että jotkut valitut eivät antaneet lupaa julkaista nimeään koulun sivuilla...

Onnea kaikille sisäänpäässeille! :)

Rox

Rox
Viestimäärä: 17

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 13:35  
+
0
Koko eilinen ja tämä aamu kului paniikissa - eikä kutsua tullut postissa, ei mitään kirjettä. Soittelin sitten sinne, ja en voinut uskoa kuulemaani: PÄÄSIN. :eek: En ole vieläkään sisäistänyt sitä, sillä se on minulle niin suuri juttu enkä hetkeäkään uskonut pääseväni (löin myös satasesta vetoa että pääsenkö, nyt olen satasta köyhempi mutta tuplasti onnellisempi).

Onnea kaikille muillekin jotka on päässeet tai vielä odottelee tietoa :peukku:
Lpkn Mökötuvan Yön-Uudi "Uudi" - s. 28.9.2009

Uudin blogi

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 16.06.2010 klo 13:38)

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 13:50  
+
0
Onnea myös Roxille : )

Minkäslaisia koiria teiltä on tulossa mukaan?

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 14:06  
+
0
Multa lähtee mukaan sillon noin 1,5 vuotias kultsunarttu joka tulee toimeen kaikkien kanssa mutta voi olla vähän turhankin leikkisä ja ottaa välillä vähän "turpiin" kun ei välttämättä keksi ettei se toinen ehkä halunnutkaan leikkiä :enkeli: Onko kenelläkään tietoa millon siellä pitäis käydä ottamassa se paikka vastaan? Kun mulla on koko ensviikko täys ja tälleviikolle enää aika mahotonta saada junalippuja :/

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 14:12  
+
0
Vähän muuten kiinnostas tänä (tai ens vuonna, mutta siis seuraavaksi :D) hakea, eikä ihan vähänkään.. Samalla vaan mietin, että tänne jää kaikki kaverit ja porukat, täs Turun ja Tampereen välillä kun asutaan. Koiran saisin mukaan toki ja se oiski kiva, mut millä sitten maksan junaliput, koiran ruuat jne. :D Opintotuella ehkä? Tätä pitää varmaan ens vuonna opolle ihmetellä.

.. ja jotenkin oon ihan varma, etten kuitenkaa pääse ehkä edes pääsykokeisiin ja ku miettii mikä pettymys se sit ois :D:D ei hitto. Miks mä rupesin tätä nyt miettimään.....

Saako muuten ottaa oman koiran lisäksi projektikoiran? SE jos mikä kiinnostais hurrjasti :--)
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 15:10  
+
0
Onnea kaikille sisäänpäässeille! :)

Itse olin myös pari vuotta sitten erittäin kiinnostunut paikasta, mutta olin siellä tetissä ja sen jälkeen ei ollutkaan minkäänlaista mielenkiintoa enää hakea.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 16.06.2010 klo 15:10)

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 15:52  
+
0

Lansu kirjoitti:

Vähän muuten kiinnostas tänä (tai ens vuonna, mutta siis seuraavaksi :D) hakea, eikä ihan vähänkään.. Samalla vaan mietin, että tänne jää kaikki kaverit ja porukat, täs Turun ja Tampereen välillä kun asutaan. Koiran saisin mukaan toki ja se oiski kiva, mut millä sitten maksan junaliput, koiran ruuat jne. :D Opintotuella ehkä? Tätä pitää varmaan ens vuonna opolle ihmetellä.

.. ja jotenkin oon ihan varma, etten kuitenkaa pääse ehkä edes pääsykokeisiin ja ku miettii mikä pettymys se sit ois :D:D ei hitto. Miks mä rupesin tätä nyt miettimään.....

Saako muuten ottaa oman koiran lisäksi projektikoiran? SE jos mikä kiinnostais hurrjasti :--)



Saa ottaa oman koiran lisäksi, tietoa projekteista löytyy:
Täältä
Reunassa "lisämateriaali" ja siellä projektikoira.

Onko muuten sisäänpäässeille tullut kirjettä vielä tänään ja tietääkö kukaan, että tuleeko kirjeen mukana tietoon pääsykokeista saatu pistemäärä?

Rox

Rox
Viestimäärä: 17

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 16:18  
+
0
Täältä on tulossa tällä hetkellä 8kk vanha riehakas riiviöneiti, joka taatusti koettelee epäsosiaalisten tai rauhallisten vanhempien koirien hermoja :roll: Rakastaa kaikkea ja kaikkia, mutta ei vain tajua, ettei ne kaikki ehkä rakasta sitä. Rauhallisuutta ja pelkkää nuuskimista on nyt harjoiteltu paljon tuttujen koirien seurassa, ja ehkä se alkaa vihdoinkin uskoa, ettei aina tarvitse leikkiä kun toisen koiran näkee (ennen oli ongelmia myös ohituksissa juuri tuosta syystä - vaikkei ole koskaan päästetty lenkillä leikkimään, nykyään sujuu jo hyvin). On myös kova pienempiä narttuja alistamaan (kiipeää päälle), joten yleensä leikki isojen ja raisujen koirien kanssa onnistuu.

Kirjettä ei ole vielä tullut, mutta sanoivat että pitäisi tulla pian (luultavasti jo huomenna), että näkee sitten enemmän infoa koko hommasta ja lukiovalinnoista. Yläasteen opo kylläkin soitteli jo tänään ja kertoi myös nuo pisteet, ja en kai minä nyt ihan reunalla ollut :wink:
Lpkn Mökötuvan Yön-Uudi "Uudi" - s. 28.9.2009

Uudin blogi

emni

emni
Viestimäärä: 37

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 16:19  
+
0
Mäkin pääsin! :) ja kaveri pääsi kans.

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 17:09  
+
0
senn, ai katos! Kiitti! :) Ja kun mä aina unohdan onnitella jos on jotain onniteltavaa niin:

HURJASTI onnea kaikille sisäänpäässeille!!

Hmm, tää ala kyl ois aivan täysin se mun juttuni, mutta oisko se sit muuten fiksua. Hitto, miks mä rupesin miettii tätä nyt ku on a)kesä b)yli puol vuotta aikaa yhteishakuun. No, katsotaan sitä sitten siis! :) Tosin onko täällä muita, jotka aikoo aivan varmasti hakea ensi vuonna? :D
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

brousse

brousse
Viestimäärä: 12

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 17:19  
+
0
Lansu: Ainakin mä oon näillä näkymin hakemassa ens vuonna. Onkos sillon kaksoistutkinto vai pelkkä ammatillinen?

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 17:20  
+
0
brousse, okei! Pelkkä ammatillinen kaiketi, eikös nyt oo kaksois?
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Rosario

Rosario
Viestimäärä: 2

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 17:28  
+
0
Dodii! Onnea vain kovasti kaikille sisäänpäässeille! Allekirjottaja on yksi teitä riivaavista kakkosista sitten ;)
Sekarotuinen Mila 12/2008

brousse

brousse
Viestimäärä: 12

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 17:30  
+
0
Ok, no mä mietin sit vielä että haenko vasta sitten kun on se kaksois, kun haluisin kuitenkin käydä lukion, ni siinä samalla ois "helppo":). Vaikka niin mä oon kuullu et se ois aika rankkaa... No, pitää miettiä, onhan tässä tosiaan vielä kesä ja syksy aikaa...

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 28
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 03:45)