Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:47

Kannuksen Kennellinja

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 28

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 17:55  
+
0

Linneva kirjoitti:

Multa lähtee mukaan sillon noin 1,5 vuotias kultsunarttu joka tulee toimeen kaikkien kanssa mutta voi olla vähän turhankin leikkisä ja ottaa välillä vähän "turpiin" kun ei välttämättä keksi ettei se toinen ehkä halunnutkaan leikkiä :enkeli: Onko kenelläkään tietoa millon siellä pitäis käydä ottamassa se paikka vastaan? Kun mulla on koko ensviikko täys ja tälleviikolle enää aika mahotonta saada junalippuja :/



Toivottavasti en nyt hirveesti valehtele, mutta eikös sen voi puhelimitse ottaa vastaan. Niin ainakin muistan kuulleeni, kun tulishan se aika kalliiksi kaukaa lähtä käymään mutka vain ottamassa paikan vastaan.

oanna

oanna
Viestimäärä: 4

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.06.2010 klo 11:39  
+
0
Minäki pääsin! Mulla ainakin tuli kirjeen mukana kirjekuori ja lappu millä se paikka varmistetaan. Paljon muutaki lappuja oli mukana, täytyy ruveta tutkimaan kun ensin vähän rauhottuu! :-D En ois ikinä uskonu että pääsisin ja pääsykokeistakin oli täydet pisteet! ;o

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.06.2010 klo 11:54  
+
0
Onnea!

Mullakin pääsykokeista täydet pisteet :)

emni

emni
Viestimäärä: 37

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.06.2010 klo 15:16  
+
0
täälläkin pääsykokeista täydet pisteet :)

..ja oi miten ihanan TYHJÄLTÄ se lukion ainevalintakortti näyttää entiseen verrattuna!!;D ja puolet noistakin melkeen käyty, jotain hyötyä sentään vuodesta pelkässä lukiossa ollut. ;)

Rox

Rox
Viestimäärä: 17

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.06.2010 klo 15:48  
+
0
Tännekin on nyt kirje tullut ja lukiovalintoja miettiessä pää sauhuaa, kun pitää jo miettiä miten saisi parhaiten jaettua sen koko lukion kurssien määrän järkevästi kaikille vuosille, ettei tule burn-out jo toisena vuonna. Ja kun pitäisi miettiä vielä jatko-opintojakin valintoja tehdessä, mutta kun ei jaksaisi ottaa pelkkää fysiikkaa ja matikkaa... :P Pitääpä vielä miettiä, eiköhän nämä tästä selkeä.

Auttakaas nyt tyhmää, kun en jostain syystä millään löydä netistä tuota lukion valintaopasta?? Kirjeessähän oli kyllä se osoite, mutta sokeana en löydä sivuilta sitä itse valintaopasta :nolo: Tarvittavat kirjat löytyi kyllä jo.

Ja kuinka paljon oli se maksimipistemäärä tuosta pääsykoehaastattelusta, en sitä(kään) ole mistään löytänyt/tajunnut?
Lpkn Mökötuvan Yön-Uudi "Uudi" - s. 28.9.2009

Uudin blogi

MrRoska

MrRoska
Viestimäärä: 11

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.06.2010 klo 18:50  
+
0
Tää olikin sitten mun osalta tässä... en päässyt, muutama piste puuttui... ottaa päästä mutta minkäs teet :(

ONNEE kaikille, jotka ovat päässeet sinne opiskelemaan :)

wenakkoo

wenakkoo
Viestimäärä: 6

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.06.2010 klo 20:34  
+
0
Onnea kaikille uusille kenneleille! ;)

Kaikki sisäänpäässeet laittavat nimensä (etunimen jos uskallatte tänne laittaa niin olis jees), ikä, mistä päin, koirasta kaikki oleellinen. :D

Haastattelusta maksimipisteet on 10.
Opiskelupaikan vastaanottaminen tapahtuu valintakirjeen mukana tulleilla papereilla, ei tarvitse mennä paikanpäälle. :)

Jos jollain on jotain kysymyksiä mitkä askarruttaa niin kysyä saa! Ja ehdottomasti kannattaa kysyä. :p
amcocn Iisa -07
spu Karma -09

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.06.2010 klo 20:35  
+
0
Joo, näköjään kirjeitse toi tapahtu. Ja mullakin kokeesta 10 :cool:
Jotenki kauheella kiireellä täytin ne paperit ja vaikka monesti tarkistin ni varmana tuli jokunen virhe, ainevalintakortin ainaki sössin, tajusin liian myöhään... Otin vaan 13 kurssia ja jätin vahingossa äikkä 1:sen kokonaan pois kun se ei kerta ollu pakollinen :mietiskel: Enkä muuten tajunnu tarkistaa, että pitihän siihen laittaa vasta ekan vuoden valinnat? Ehkä mä saan niitä vielä syksyllä sumplittua... Ja todistus meinas jäädä, huomasin vasta kirjettä sulkiessa että sekin piti laittaa mukaan. Eikai mitään muuta pitäny ite lisätä? Ehkä ne olis tosiaan kannattanu lukea läpi :roll:

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.06.2010 klo 20:45  
+
0
Ja laitampa nyt vielä nää tiedot:
Linnea Leinonen, 15 v, Helsinki &
Ruuti, 1,5 v, kultainennoutaja, narttu, tulee kaikkien kanssa toimeen :)

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.06.2010 klo 20:49  
+
0
Mä ehdin vaan pikaisesti kattoa kursseja ja laskin, että 15 kurssia olisi ekalle vuodelle mulla. Pitää vielä miettiä niitä.

Mutta tosiaan etunimi Senni, ikää on 15 vuotta, Oulusta (tai jos tarkkoja ollaan, niin Kellosta, mutta Ouluun n. 0,5km) päin.

Mukaan lähtee 4-vuotias cavaliernarttu Fasu, joka on sporttimallinen agilitycavalieri, kisaamme kolmosissa ja koira on tosi kova menijä. Se on isoja koiria kohtaan aluksi vähän varautunut, kun sen kimppuun kävi yksi belggari nuorempana, mutta muuten ei pitäisi olla ongelmia koirien kanssa.

Nemm

Nemm
Viestimäärä: 6

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.06.2010 klo 21:08  
+
0
Minulla myös pääsykokeesta 10 pistettä, ihan uskomatonta :D

Minua kutsutaan Lauraksi, ikää löytyy 16 vuotta ja asustelen Oulussa. Mukaan tulee vajaa kolmevuotias welsh corgi cardigannarttu Hilla, joka tulee myös toimeen toisten koirien kanssa, mutta ei aina ymmärrä, etteivät muut koirat halua koko ajan riekkua sen kanssa. Hillan kanssa harrastellaan tokoa ja kilpailukirja on korkattu tänä vuonna alokasluokan kakkostuloksella. Agilityakin ollaan vähän kokeiltu muutaman kurssin verran, mutta toko taitaa kuitenkin olla se ykkönen.

Mulla olisi valittuna alustavasti ekalle vuodelle 17 kurssia. Taidettiin muuten senn olla samaan aikaan pääsykokeessa? :)
(Viestiä on muokattu torstaina, 17.06.2010 klo 21:15)

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 17.06.2010 klo 23:26  
+
0
Kertokaa sit kaikki miten lähtee koulu sujumaan! Mä olen nyt aika varma, että mä tuonne haen, tiedä sitten, pääsenkö....
Mitä pääsykokeissa oli? Kertokaa iihan kaikki mieluiten! ;D (ts. miten saitte tai sanoitte tai teitte, että saitte täydet. tai luulette. oon paniikissa näin noin..... no, MONTA kuukautta ennen :D:D eiku iha tosi, kiinnostaa vaa..)

Ja sit vanhemmille, mua kiinnostaa vaan, että millasia ne asunnot on? Siis joo, soluasuntoja, mut kuin paljon yhessä/mitä yhessä on jne? Entä paljon noin niinkun suurinpiirtein kuukaudessa tulee menoja? :)

Onnea vielä kaikille :)
Aatu, x-rotu, 22.6.2008
(Viestiä on muokattu torstaina, 17.06.2010 klo 23:28)

wenakkoo

wenakkoo
Viestimäärä: 6

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 18.06.2010 klo 11:09  
+
0

Lansu kirjoitti:


Ja sit vanhemmille, mua kiinnostaa vaan, että millasia ne asunnot on? Siis joo, soluasuntoja, mut kuin paljon yhessä/mitä yhessä on jne? Entä paljon noin niinkun suurinpiirtein kuukaudessa tulee menoja? :)



Ykkösvuoden asunnot on koulun alueella olevia soluasuntoja. Kennelit on perinteisesti asuttaneet "Sepäntalon" (Iso punainen omakotitalo missä on 6 huonetta) Sekä "Peltolan" (punainen rivitalo missä on 4 4hengen solua). Kaikilla kenneleillä on oma huone aina (esim. maapuolella opiskelevia smaan huoneeseen tungetaan aina vähintään 2). Ykkösvuoden jälkeen muutetaan "kylälle" kaupungin vuokrakämpppiin (koulu maksaa). Nämä kämpät ovat pääasissa 2hh kämppiä. Joitain kolmioita löytyy myös. Yksiöistä on vissiin kaikista luovuttu..?
Itse asuin peltolassa ekan vuoden, eikä paremmasta väliä, oli aivan mahtavaa. :) Peltola on juuri remontoitu, ulkotarhat suoraa etuoven edessä jnejne.. :D

Menot vaihtelee tosi paljon. Itse koulustahan ei menoja tule muutakuin joitain kirjahankintoja harvoin (+ monistemaksu alkuvuonna 20e). Menot koostuvat siis pääasiassa kotimatkoista, sekä viikonlopun ja arki-iltojen ruuasta. Plus tietysti kaikki oman koiran menot. :) Jos haluaa elää säästölinjalla niin PERIAATTEESSA ruokaa ei tarvitsisi ostaa muutakun viikonlopuiksi, koska koulusta sitä saa 2 krt päivässä. Mutta silti tuntuu että kaikki kennelit käyvät kaupassa varmaan vähintään sen kerran viikossa. ;P

En tiedä vastasinko oikeasti yhteenkään kyymykseen, mutta saa kysyä lisäkysymyksiä! :D
amcocn Iisa -07
spu Karma -09

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 18.06.2010 klo 11:18  
+
0

Lansu kirjoitti:


Mitä pääsykokeissa oli? Kertokaa iihan kaikki mieluiten! ;D (ts. miten saitte tai sanoitte tai teitte, että saitte täydet. tai luulette. oon paniikissa näin noin..... no, MONTA kuukautta ennen :D:D eiku iha tosi, kiinnostaa vaa..)

Näitä muistaakseni löytyy kun selaat vähän taaksepäin tässä ketjussa :)

Mutta onnea kaikille sisäänpäässeille! :)
Varjo 12/2010 ♥

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 18.06.2010 klo 12:06  
+
0

wenakkoo kirjoitti:

Ykkösvuoden jälkeen muutetaan "kylälle" kaupungin vuokrakämpppiin (koulu maksaa). Nämä kämpät ovat pääasissa 2hh kämppiä. Joitain kolmioita löytyy myös. Yksiöistä on vissiin kaikista luovuttu..?



Siis ymmärsinkö oikein, että kakkoset jne asuu edelleen yksin niissä kämpissä, eli eivät oo saaneet kämppistä? Ja ne on kaksioita/kolmioita? Joo anteeks ymmärryksen puute, ei saa syyttää :roll:

vilzu´

vilzu´
Viestimäärä: 2

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 18.06.2010 klo 12:07  
+
0
Mä pääsin kanssa kannuksen :) Eli oon Vilja 15v, vihdistä (50 km helsingistä) Mulla on australianpaimenkoira Hulda 5v se lähtis mulla pääasiassa mukaan, mutta mulla on toinenkin koira malinois Hippie 2v ja jos mahdollista niin vaihtaisin välillä ja ottaisin Hippien välillä mukaan. Kummankin kanssa kisaan agilityssä kolmosissa. Haussa ollaan käyty aussin kanssa ja bh suoritettu :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 18.06.2010 klo 12:11  
+
0
^ Oi, vihtiläinen!

Oli pakko tulla kommentoimaan, kun itse asuin 17 vuotta Vihdissä :P
Varjo 12/2010 ♥

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 18.06.2010 klo 13:32  
+
0
wenakko, ok, kiitti hurjasti! :D Entä onko sulla projektikoirasta tietoa, maksetaanko sen ruuat ja eläinlääkärit ja muut itse? Entäs hmm..... no mä kyselen aina kun tulee mieleen :)
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 18.06.2010 klo 13:33  
+
0
Ihanan innostunut Lansu! :D
Varjo 12/2010 ♥

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 18.06.2010 klo 13:55  
+
0
Eikös koulu maksa projektikoiran kulut?

Nemm: Niin oltiinkin :)

Ja vielä, että saako koululle muuttaa jo koulun alkamista edeltävänä viikonloppuna? Ja mitä kannattaa ottaa heti mukaan?

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 28
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 18:15)