Kannuksen Kennellinja
Lansu

Viestimäärä: 1184
Miten ton projektikoiran kanssa, voiko sellaisen ottaa jo ensimmäisenä vuonna? vai? :D Eikö koululla ole muuten labbiksia ja sakemanneja, saako siinä valita kumman rodun ottaa, uroksen vai nartun jne? :P
Entä ihan yleensä, mitä jo-koulussa-olleet tykkää noin yleensä koulusta ja ihmisistä? Mitä on huonoa, mitä hyvää? Onko opettajat hyviä? :)
Hehaaa, kyseleminen on kivaa! :D
Muoks/ Ainii! Noista matkoista mitä sieltä tehdään..? Niin maksetaanko niistä kaikki itse vai vaan liput vai matka vai..? :D
Kylietribute

Viestimäärä: 3
Elikkäs olen Sandra, 16-vuotias likka Oulusta, sain pääsykokeista 10 (ihime!!) ja nyt oon ihan onnessaan lähdössä syksyllä Kannukseen. Mulla on 2 saksanpaimenkoira narttua, toinen on reippaat 3 vuotias, jonka kanssa harrasteltu tokoa, agilityä, jälkeä ja esineruutua. Ja mukaan tuleva koira täyttää heinäkuussa vuoden, sen kanssa on tokoiltu, jälkeä, hakua, vähän agia testailtu ja viestiä, se on itseasiassa Kannuksessa projektikoirana olevan koiran sisko, hurtta tulee toimeen kaikennäköisten koirien kanssa hyvin. (=
Ja munkin piti kysellä sitten siitä että mimmosen muuttokuorman ootte ottamas nyt ekalle viikolle mukaan? Varmaa meidänkin kannattas muutella koululle jo lauantaina / sunnuntaina ennen koulujen alkua kun näin kaukaa tullaan :o
lancashire heeler Kauhia Kartano Aliisa "Kuti" ('12)
julia

Viestimäärä: 2
Itse olen -93 ja vuosi lukiota takana. Koirien kanssa en oo kisannu Vielä muutaku näyttelyissä ja match show'ssa ollaan pyöritty. Mutta erinmoisilla kursseilla olen käynyt, kuten MEJÄ, ALO TOKO ja Agilityn alokaskurssilla. Olen myös kehäsihteeri.
Meillä asustelee kaksi suomenlapinkoira narttua. Vanhempi 9vee, on 3vuotiaan koirani äiti, tämä 3vuotias kermanvärinen lappari Teri lähtisi näil näkymin mukaani.
innolla odottaen Julia =D
senn

Viestimäärä: 30
Vesipeto-koiran omistajana tuli mieleeni, että onko koulun lähellä mitään paikkaa missä voi uittaa koiraa?
emni

Viestimäärä: 37

...mitä kaikkea tosiaan ootte raahamassa mukaanne Kannukseen? Itsellä ainakin sellanen olo että tavaraa riittää ja riittää, elän toivossa että saan kaiken mahdutettua sinne. :D
emni

Viestimäärä: 37
Linneva

Viestimäärä: 29

Kylietribute

Viestimäärä: 3
lancashire heeler Kauhia Kartano Aliisa "Kuti" ('12)
Veru

Viestimäärä: 9
julia

Viestimäärä: 2
Nemm

Viestimäärä: 6
Huomenna olisi sitten muutto, jännittää :D Huone on tällä hetkellä enemmän tai vähemmän pullollaan tavaraa, saas nähdä kuinka moneen laukkuun ja kassiin noi kamat menee. Aikomus olisi ottaa kaikki tarpeellinen kerralla mukaan ja roudata sitten myöhemmin unohtuneita tavaroita. Äiti haluaisi ihan ehdottomasti tunkea mukaan myös pyörän, en kuulemma selviä Kannuksessa ilman uskollista Tunturiani

oanna

Viestimäärä: 4
Linneva

Viestimäärä: 29
Mä kysyin asuntolavalvojalta ihan vaan että saako sinne jo sunnuntaina mennä, ja paluuviestissä sanoi että 12-20 välillä sunnuntaina pääsee kämppään. Paikanpäällä vissiin pitää ilmottaa olemassaolostaan mutta ei tarvitse etukäteen ilmottaa kumpana päivänä on menossa. Vaikken asiasta kysynyt, niin kertoi myös että "polkupyörä on sellainen jota tulet täällä tarvitsemaan" ja kun nyt paku on, niin mulla ainakin lähtee fillari mukaan. Niiden kämppien edessä oli muistaakseni ihan kunnolliset pyörätelineet ja jos joskus sattuu tarvitsemaan niin fillariahan saa kustata myös junassa, se vaan menee jonnekkin perävaunuun :)
Vaikka muutama päivä takaperin näytti ihan toiselta, niin mulla onkin nyt ihan hervoton tavaramäärä tulossa mukaan. Kai ne nyt yhteen huoneeseen mahtuu ;)
Nemm

Viestimäärä: 6
Linneva kirjoitti:
Täältäkin paranemiset polvelle!
Mä kysyin asuntolavalvojalta ihan vaan että saako sinne jo sunnuntaina mennä, ja paluuviestissä sanoi että 12-20 välillä sunnuntaina pääsee kämppään. Paikanpäällä vissiin pitää ilmottaa olemassaolostaan mutta ei tarvitse etukäteen ilmottaa kumpana päivänä on menossa. Vaikken asiasta kysynyt, niin kertoi myös että "polkupyörä on sellainen jota tulet täällä tarvitsemaan" ja kun nyt paku on, niin mulla ainakin lähtee fillari mukaan. Niiden kämppien edessä oli muistaakseni ihan kunnolliset pyörätelineet ja jos joskus sattuu tarvitsemaan niin fillariahan saa kustata myös junassa, se vaan menee jonnekkin perävaunuun :)
Vaikka muutama päivä takaperin näytti ihan toiselta, niin mulla onkin nyt ihan hervoton tavaramäärä tulossa mukaan. Kai ne nyt yhteen huoneeseen mahtuu ;)
Kiitos tiedosta, sumplittiinkin äidin kanssa vielä tuota pyöräasiaa ja tultiin lopulta siihen tulokseen, että pyörä lähtee mukaan. Minen edes huomannut mitään pyörätelineitä kämppien edessä kun silloin pääsykokeen jälkeen koulun alueella kierreltiin tai sitten en vain katsonut tarkasti. Hyvä juttu kuitenkin, että sen pyörän saa jätettyä "käden ulottuville". Nyt olisi sitten kutakuinkin kimpsut ja kampsut pakattu, huomista odotellen...
muunmuassa

Viestimäärä: 12
miettisin et vois ens vuonna hakee sinne mut koska oisin turusta asti tulossa nii ois ehkä vähä luottavaisempi mieli koko paikkaan jos sen ois mahollista nähä ennen niitä haastatteluja jos niihin ees pääsis ._.'
Noblewhite Kamilla, Aquamarine & Sadir - Kiia, Kaiku ja Lego
Haaveilija

Viestimäärä: 225
pahalta ku luen teijän kirjoittelua mut itte voin vast kolmen vuoden pääst pyrkii...mä oon silki tapaa aika "kypsä" ku mä oon kiinostunu paljo vanhempien jutuis,tosi pitkä..ja muutenki...Sori jos mä valittelen ja kerron ittestäni mut oli pakko kirjottaa et joku ees ottais kantaa et onks jotai muitki jotka on viel tosi nuorii mut toivoo olevansa vanhemi jne...tai kertokaa ees jotku et minkä ikäsenä tiesitte melkee varmaks minne haluutte opiskella??:)
Maatiaskissa Viiri -06
Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11
Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.
Denkku

Viestimäärä: 68
Suunnittelu ja haaveilu on sallittua ja suotavaakin, mutta älä ota liikaa stressiä suunnitelmista itelles. Ei haittaa vaikka muuttaisit mieltäs, ei haittaa jos ei mene kaikki kokeet täydellisesti, kyllä sä silti voit päästä sinne minne haluat jnejne. Ite oon saattanut saada parit itkukohtaukset kun tuli kokeista huonoja numeroita... :D Ihan turhaan! :)
Tee suunnitelmia jotka kannustaa eikä lannista sua. Keskity siihen hetkeen mitä elät koska aika ei etene yhtään sen nopeammin (päinvastoin... :D Tai siltä ainakin tuntuu!) jos 'istut ja katsot kelloa'. Luota siihen että elämä pitää susta huolen ja kaikki järjestyy.
Okei nyt meni aika ooteeks mutta mä niin tunnistan 4 vuotta nuoremman itseni sussa !
Haaveilija

Denkku kirjoitti:
Haaveilija: Mikäs siinä jos aikaisin tietää mitä haluaa tehdä. Antaa hyvin motivaatiota yläasteen suorittamiseen ja sehän sit näkyy todistuksessa jolla haet lopulta jonnekkin. Oli se sitten kannus tai mikä tahansa muu koulu. Mä olen aina ollut kova suunnittelemaan tulevaisuuttani ja aika selkeitä suunnitelmia mulla on ollut paljon aikasemmin. Että peruskoulu -> lukio/kaksoistutkinto kannuksessa -> eläinlääkis mutta sitten ne tossa muovautu parin vuoden aikana niin että haluankin ennemmin eläintenhoitajaks mitä eläinlääkäriks ja koulu vaihtui kannukesta Ahlmanniin käytännön syistä. Täältä kun on mun helpompi kulkea kotia ja pystyy yhdistämään landeilun ja kaupunkielämän kätevästi ! :) Mutta 11-12v tiesin että eläinten parissa haluan tehdä töitä.
Suunnittelu ja haaveilu on sallittua ja suotavaakin, mutta älä ota liikaa stressiä suunnitelmista itelles. Ei haittaa vaikka muuttaisit mieltäs, ei haittaa jos ei mene kaikki kokeet täydellisesti, kyllä sä silti voit päästä sinne minne haluat jnejne. Ite oon saattanut saada parit itkukohtaukset kun tuli kokeista huonoja numeroita... :D Ihan turhaan! :)
Tee suunnitelmia jotka kannustaa eikä lannista sua. Keskity siihen hetkeen mitä elät koska aika ei etene yhtään sen nopeammin (päinvastoin... :D Tai siltä ainakin tuntuu!) jos 'istut ja katsot kelloa'. Luota siihen että elämä pitää susta huolen ja kaikki järjestyy.
Okei nyt meni aika ooteeks mutta mä niin tunnistan 4 vuotta nuoremman itseni sussa !
joo, tiiä ja ei mul ookka mitää stressii mut ärsyttää vaa ku on itseäni paljo lapsellisemmat luokka kamut ja muutki...mut kiitos neuvoista, lohdutuksesta ja avusta!:)mitä sä tol viiimisel lauseel tarkotit??:oen tajunnu....xDmä oon itseni ja perheeni mielest aikaä hyvä koirii käsittellee oon kouluttanu oman koiran aika hyvin mielestäni vaik se on vähä sellane et "ei kiinosta!" tyylii..:) jne...mut en oo osallistunu mihinkää kisaa...emm ä tiiä mite niihi osallistuu ja en uskalla oon aika ujo...mut jos tutustuu ni en oo missäää nimes ujo!!xDmut nii täs vähä taas mun höpinöitä!;)
Maatiaskissa Viiri -06
Muistoissa
Monirotuinen Tuisku -11
Agitem

Viestimäärä: 1072
Haaveilija

Agitem kirjoitti:
^ anteeksi että puutun, mutta viimeinen lause tarkoitti, että Denkun mielestä olet aivan samanlainen kuin hän 4 vuotta nuorempana. :)
aaa, kiitti ku selvensit!xD
Maatiaskissa Viiri -06
Muistoissa
Monirotuinen Tuisku -11
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28875 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 7254 |
Viestejä yhteensä | 548408 |
Uudet käyttäjät tänään | 0 |
Viestiketjuja aloitettu tänään | 0 |
Viestejä kirjoitettu tänään | 0 |
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkki | Sipulu |
Peukkuja ylös | 266228 |
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.03.2025 klo 03:00) |