Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:47

Kannuksen Kennellinja

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 28

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 25.06.2010 klo 23:38  
+
0
Rox, kiitos tosi paljon! Toi oli jo melkein liikaa :') Mut no, selvitti ainakin vähän mistä on kyse! :)

Miten ton projektikoiran kanssa, voiko sellaisen ottaa jo ensimmäisenä vuonna? vai? :D Eikö koululla ole muuten labbiksia ja sakemanneja, saako siinä valita kumman rodun ottaa, uroksen vai nartun jne? :P
Entä ihan yleensä, mitä jo-koulussa-olleet tykkää noin yleensä koulusta ja ihmisistä? Mitä on huonoa, mitä hyvää? Onko opettajat hyviä? :)

Hehaaa, kyseleminen on kivaa! :D

Muoks/ Ainii! Noista matkoista mitä sieltä tehdään..? Niin maksetaanko niistä kaikki itse vai vaan liput vai matka vai..? :D
Aatu, x-rotu, 22.6.2008
(Viestiä on muokattu lauantaina, 26.06.2010 klo 22:38)

Kylietribute

Kylietribute
Viestimäärä: 3

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 19:57  
+
0
Heipsan. Ajattelin minäkin esittäytyä kun kerran opiskelemaan pääsin! =)

Elikkäs olen Sandra, 16-vuotias likka Oulusta, sain pääsykokeista 10 (ihime!!) ja nyt oon ihan onnessaan lähdössä syksyllä Kannukseen. Mulla on 2 saksanpaimenkoira narttua, toinen on reippaat 3 vuotias, jonka kanssa harrasteltu tokoa, agilityä, jälkeä ja esineruutua. Ja mukaan tuleva koira täyttää heinäkuussa vuoden, sen kanssa on tokoiltu, jälkeä, hakua, vähän agia testailtu ja viestiä, se on itseasiassa Kannuksessa projektikoirana olevan koiran sisko, hurtta tulee toimeen kaikennäköisten koirien kanssa hyvin. (=

Ja munkin piti kysellä sitten siitä että mimmosen muuttokuorman ootte ottamas nyt ekalle viikolle mukaan? Varmaa meidänkin kannattas muutella koululle jo lauantaina / sunnuntaina ennen koulujen alkua kun näin kaukaa tullaan :o
saksanpaimenkoira BH TK1 Karvakuula Baila "Nana" ('09)
lancashire heeler Kauhia Kartano Aliisa "Kuti" ('12)
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 27.06.2010 klo 19:59)

julia

julia
Viestimäärä: 2

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 01.07.2010 klo 12:16  
+
0
Jee määkin pääsin!! :D

Itse olen -93 ja vuosi lukiota takana. Koirien kanssa en oo kisannu Vielä muutaku näyttelyissä ja match show'ssa ollaan pyöritty. Mutta erinmoisilla kursseilla olen käynyt, kuten MEJÄ, ALO TOKO ja Agilityn alokaskurssilla. Olen myös kehäsihteeri.
Meillä asustelee kaksi suomenlapinkoira narttua. Vanhempi 9vee, on 3vuotiaan koirani äiti, tämä 3vuotias kermanvärinen lappari Teri lähtisi näil näkymin mukaani.

innolla odottaen Julia =D
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.07.2010 klo 12:20)

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 27.07.2010 klo 18:00  
+
0
Kylietribute, mä ainakin ajattelin ottaa lähes kaiken (enemmän tai vähemmän tarpeellisen :D) mukaan heti yhdellä kertaa ja sitten vielä näillä näkymin yhden hyllyn laatikoineen~

Vesipeto-koiran omistajana tuli mieleeni, että onko koulun lähellä mitään paikkaa missä voi uittaa koiraa?

emni

emni
Viestimäärä: 37

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 08.08.2010 klo 16:43  
+
0
Muutto jo viikon päästä! :eek:
...mitä kaikkea tosiaan ootte raahamassa mukaanne Kannukseen? Itsellä ainakin sellanen olo että tavaraa riittää ja riittää, elän toivossa että saan kaiken mahdutettua sinne. :D

emni

emni
Viestimäärä: 37

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 08.08.2010 klo 16:43  
+
0
tuplat poiisss
(Viestiä on muokattu maanantaina, 09.08.2010 klo 11:57)

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 08.08.2010 klo 18:04  
+
0
Mä en oo ees miettiny koko asiaa :nauru: Tuskin mulla nyt niin paljoo tulee, vaatteita lähinnä ja koulutarvikkeet, kone, koiran safkat, kevythäkki, lakanat, pyyhkeitä, pesuaine... Toisaalta suunnittelin että ottaisin ihan kevyesti, koska kerkiäähän sitä sitte myöhemmin kuskaamaan vaikka koko omaisuuden vähän kerrallaan, mutta toisaalta kun nyt pääsis autolla perille eikä tarttis junassa raahata ni vois ottaa vähä kattavemminkin. Kattoo nyt mitä pakatessa tulee mieleen :)

Kylietribute

Kylietribute
Viestimäärä: 3

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 09.08.2010 klo 21:42  
+
0
No voi paskan paska, saas nähä pääseekö meikä lähteen sinne kannukseen vielä ekalla viikolla -.- Jouduin kolarii nii eiköhä tietenki polvi oo aika pahassa kunnossa nii käveleminen vähä heikkoa... :// Mut jos tuo nyt kuntoutuis nii oon sunnuntaina lähdössä ajelee täältä Oulusta klo 11, aikaan kohti Kannusta, mukana koira, koiran ruuat, auton kuski(isäksi myös kutsutaan), orja(poikaysstävä) ja kaikki enemmän ja vähemmän tarpeellinen mukaan, kylläpä sitä kerkee sit tuoda lisää kun huomaa että puolet unohtu :D
saksanpaimenkoira BH TK1 Karvakuula Baila "Nana" ('09)
lancashire heeler Kauhia Kartano Aliisa "Kuti" ('12)

Veru

Veru
Viestimäärä: 9

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 10.08.2010 klo 17:20  
+
0
Voi Kylietribute, toivottavasti paranet nopeasti; ) mä en tuo kauheesti tavaraa mukani, muutaku tyyliin koiran tarvikkeet sekä vaatteita. No, on sitä tavaraa kyl noidenkin lisäksi mutta ei paljoa =)

julia

julia
Viestimäärä: 2

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 13.08.2010 klo 21:29  
+
0
Pikaista paranemista polvelle!
Sunnuntaina tulossa koiranäyttelyn jälkeen, tai sit vasta ma.aamuna, katsotaan :) ..mukana ei (toivottavasti) hirveästi tavaraa, koska kyllä sitä kerkiää :)

Nemm

Nemm
Viestimäärä: 6

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 14.08.2010 klo 15:12  
+
0
Paranemisia Kylietributelle!

Huomenna olisi sitten muutto, jännittää :D Huone on tällä hetkellä enemmän tai vähemmän pullollaan tavaraa, saas nähdä kuinka moneen laukkuun ja kassiin noi kamat menee. Aikomus olisi ottaa kaikki tarpeellinen kerralla mukaan ja roudata sitten myöhemmin unohtuneita tavaroita. Äiti haluaisi ihan ehdottomasti tunkea mukaan myös pyörän, en kuulemma selviä Kannuksessa ilman uskollista Tunturiani :roll: Tietenkin pyörällä pääsisi kätevästi polkaisemaan mm. lukiolle ja kauppaan, mutta mihin minä sen pyörän edes varastoisin... Eikä ajatus pyörän raahaamisesta mukaan hirveästi innosta, kun kävelemälläkin pääsee ihan hyvin (äidin mielestä ei pääse, huoh). Ei taida kovin moni olla kuitenkaan ottamassa pyöräänsä mukaan?

oanna

oanna
Viestimäärä: 4

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 14.08.2010 klo 16:09  
+
0
Huomenna tosiaan pitäs muuttaa, ihan kamala jännitys! Mietin vaan tässä, että ootteko ilmottanu koululle, että tuutte jo sunnuntaina? Ja minne siellä pitää mennä, jaetaanko jo sunnuntaina porukkaa asuntoihin, saako avaimia yms? Mun piti koko viikon ajan soittaa sille asuntovalvojalle mutta enhän minä muistanu.

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 14.08.2010 klo 16:42  
+
0
Täältäkin paranemiset polvelle!
Mä kysyin asuntolavalvojalta ihan vaan että saako sinne jo sunnuntaina mennä, ja paluuviestissä sanoi että 12-20 välillä sunnuntaina pääsee kämppään. Paikanpäällä vissiin pitää ilmottaa olemassaolostaan mutta ei tarvitse etukäteen ilmottaa kumpana päivänä on menossa. Vaikken asiasta kysynyt, niin kertoi myös että "polkupyörä on sellainen jota tulet täällä tarvitsemaan" ja kun nyt paku on, niin mulla ainakin lähtee fillari mukaan. Niiden kämppien edessä oli muistaakseni ihan kunnolliset pyörätelineet ja jos joskus sattuu tarvitsemaan niin fillariahan saa kustata myös junassa, se vaan menee jonnekkin perävaunuun :)
Vaikka muutama päivä takaperin näytti ihan toiselta, niin mulla onkin nyt ihan hervoton tavaramäärä tulossa mukaan. Kai ne nyt yhteen huoneeseen mahtuu ;)

Nemm

Nemm
Viestimäärä: 6

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 14.08.2010 klo 19:56  
+
0

Linneva kirjoitti:

Täältäkin paranemiset polvelle!
Mä kysyin asuntolavalvojalta ihan vaan että saako sinne jo sunnuntaina mennä, ja paluuviestissä sanoi että 12-20 välillä sunnuntaina pääsee kämppään. Paikanpäällä vissiin pitää ilmottaa olemassaolostaan mutta ei tarvitse etukäteen ilmottaa kumpana päivänä on menossa. Vaikken asiasta kysynyt, niin kertoi myös että "polkupyörä on sellainen jota tulet täällä tarvitsemaan" ja kun nyt paku on, niin mulla ainakin lähtee fillari mukaan. Niiden kämppien edessä oli muistaakseni ihan kunnolliset pyörätelineet ja jos joskus sattuu tarvitsemaan niin fillariahan saa kustata myös junassa, se vaan menee jonnekkin perävaunuun :)
Vaikka muutama päivä takaperin näytti ihan toiselta, niin mulla onkin nyt ihan hervoton tavaramäärä tulossa mukaan. Kai ne nyt yhteen huoneeseen mahtuu ;)



Kiitos tiedosta, sumplittiinkin äidin kanssa vielä tuota pyöräasiaa ja tultiin lopulta siihen tulokseen, että pyörä lähtee mukaan. Minen edes huomannut mitään pyörätelineitä kämppien edessä kun silloin pääsykokeen jälkeen koulun alueella kierreltiin tai sitten en vain katsonut tarkasti. Hyvä juttu kuitenkin, että sen pyörän saa jätettyä "käden ulottuville". Nyt olisi sitten kutakuinkin kimpsut ja kampsut pakattu, huomista odotellen...

muunmuassa

muunmuassa
Viestimäärä: 12

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 11.09.2010 klo 00:23  
+
0
mie oon lukenu tän koko keskustelun ja ettiny netistä mut koska kone vammaa nii en oo varma onko menny jotenki ohi mut tietääkö kukaa onks kannukselle jotain tutustumispäivää olemassa?
miettisin et vois ens vuonna hakee sinne mut koska oisin turusta asti tulossa nii ois ehkä vähä luottavaisempi mieli koko paikkaan jos sen ois mahollista nähä ennen niitä haastatteluja jos niihin ees pääsis ._.'
Japaninpystykorvat
Noblewhite Kamilla, Aquamarine & Sadir - Kiia, Kaiku ja Lego

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 11.09.2010 klo 22:12  
+
0
Mä oon vast kuudennel mut silti iha varma et haluun tonne...Ja oon muutenki aika "kypsä" ku haaveilen jo iha kaikkee mitä isona teen ja haluisin olla paljo vanhempi...Ja oon nyt jo ettiny mihi opiskelisin ja nyt löysin tän ja olin iha sata varma et haluun tonne!!!!tuntuu
pahalta ku luen teijän kirjoittelua mut itte voin vast kolmen vuoden pääst pyrkii...mä oon silki tapaa aika "kypsä" ku mä oon kiinostunu paljo vanhempien jutuis,tosi pitkä..ja muutenki...Sori jos mä valittelen ja kerron ittestäni mut oli pakko kirjottaa et joku ees ottais kantaa et onks jotai muitki jotka on viel tosi nuorii mut toivoo olevansa vanhemi jne...tai kertokaa ees jotku et minkä ikäsenä tiesitte melkee varmaks minne haluutte opiskella??:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 13.09.2010 klo 20:24)

Denkku

Denkku
Viestimäärä: 68

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 09:49  
+
0
Haaveilija: Mikäs siinä jos aikaisin tietää mitä haluaa tehdä. Antaa hyvin motivaatiota yläasteen suorittamiseen ja sehän sit näkyy todistuksessa jolla haet lopulta jonnekkin. Oli se sitten kannus tai mikä tahansa muu koulu. Mä olen aina ollut kova suunnittelemaan tulevaisuuttani ja aika selkeitä suunnitelmia mulla on ollut paljon aikasemmin. Että peruskoulu -> lukio/kaksoistutkinto kannuksessa -> eläinlääkis mutta sitten ne tossa muovautu parin vuoden aikana niin että haluankin ennemmin eläintenhoitajaks mitä eläinlääkäriks ja koulu vaihtui kannukesta Ahlmanniin käytännön syistä. Täältä kun on mun helpompi kulkea kotia ja pystyy yhdistämään landeilun ja kaupunkielämän kätevästi ! :) Mutta 11-12v tiesin että eläinten parissa haluan tehdä töitä.

Suunnittelu ja haaveilu on sallittua ja suotavaakin, mutta älä ota liikaa stressiä suunnitelmista itelles. Ei haittaa vaikka muuttaisit mieltäs, ei haittaa jos ei mene kaikki kokeet täydellisesti, kyllä sä silti voit päästä sinne minne haluat jnejne. Ite oon saattanut saada parit itkukohtaukset kun tuli kokeista huonoja numeroita... :D Ihan turhaan! :)

Tee suunnitelmia jotka kannustaa eikä lannista sua. Keskity siihen hetkeen mitä elät koska aika ei etene yhtään sen nopeammin (päinvastoin... :D Tai siltä ainakin tuntuu!) jos 'istut ja katsot kelloa'. Luota siihen että elämä pitää susta huolen ja kaikki järjestyy.

Okei nyt meni aika ooteeks mutta mä niin tunnistan 4 vuotta nuoremman itseni sussa !

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 20:10  
+
0

Denkku kirjoitti:

Haaveilija: Mikäs siinä jos aikaisin tietää mitä haluaa tehdä. Antaa hyvin motivaatiota yläasteen suorittamiseen ja sehän sit näkyy todistuksessa jolla haet lopulta jonnekkin. Oli se sitten kannus tai mikä tahansa muu koulu. Mä olen aina ollut kova suunnittelemaan tulevaisuuttani ja aika selkeitä suunnitelmia mulla on ollut paljon aikasemmin. Että peruskoulu -> lukio/kaksoistutkinto kannuksessa -> eläinlääkis mutta sitten ne tossa muovautu parin vuoden aikana niin että haluankin ennemmin eläintenhoitajaks mitä eläinlääkäriks ja koulu vaihtui kannukesta Ahlmanniin käytännön syistä. Täältä kun on mun helpompi kulkea kotia ja pystyy yhdistämään landeilun ja kaupunkielämän kätevästi ! :) Mutta 11-12v tiesin että eläinten parissa haluan tehdä töitä.

Suunnittelu ja haaveilu on sallittua ja suotavaakin, mutta älä ota liikaa stressiä suunnitelmista itelles. Ei haittaa vaikka muuttaisit mieltäs, ei haittaa jos ei mene kaikki kokeet täydellisesti, kyllä sä silti voit päästä sinne minne haluat jnejne. Ite oon saattanut saada parit itkukohtaukset kun tuli kokeista huonoja numeroita... :D Ihan turhaan! :)

Tee suunnitelmia jotka kannustaa eikä lannista sua. Keskity siihen hetkeen mitä elät koska aika ei etene yhtään sen nopeammin (päinvastoin... :D Tai siltä ainakin tuntuu!) jos 'istut ja katsot kelloa'. Luota siihen että elämä pitää susta huolen ja kaikki järjestyy.

Okei nyt meni aika ooteeks mutta mä niin tunnistan 4 vuotta nuoremman itseni sussa !


joo, tiiä ja ei mul ookka mitää stressii mut ärsyttää vaa ku on itseäni paljo lapsellisemmat luokka kamut ja muutki...mut kiitos neuvoista, lohdutuksesta ja avusta!:)mitä sä tol viiimisel lauseel tarkotit??:oen tajunnu....xDmä oon itseni ja perheeni mielest aikaä hyvä koirii käsittellee oon kouluttanu oman koiran aika hyvin mielestäni vaik se on vähä sellane et "ei kiinosta!" tyylii..:) jne...mut en oo osallistunu mihinkää kisaa...emm ä tiiä mite niihi osallistuu ja en uskalla oon aika ujo...mut jos tutustuu ni en oo missäää nimes ujo!!xDmut nii täs vähä taas mun höpinöitä!;)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 13.09.2010 klo 20:22)

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 13.09.2010 klo 15:33  
+
0
^ anteeksi että puutun, mutta viimeinen lause tarkoitti, että Denkun mielestä olet aivan samanlainen kuin hän 4 vuotta nuorempana. :)
no you don't know what it's like
welcome to my life

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 13.09.2010 klo 15:55  
+
0

Agitem kirjoitti:

^ anteeksi että puutun, mutta viimeinen lause tarkoitti, että Denkun mielestä olet aivan samanlainen kuin hän 4 vuotta nuorempana. :)



aaa, kiitti ku selvensit!xD
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 28
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 01:30)