Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:47

Kannuksen Kennellinja

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 28

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 13.09.2010 klo 20:32  
+
0
^ eipä mitään :)
no you don't know what it's like
welcome to my life

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 14.09.2010 klo 15:58  
+
0
agitem:ooks sä menos tonne vai ootko jo?siis tonne kannuksen kennellinjalle!:)ja minkä ikäne sä oot?ooks yli viistoist tai nuorempi?:)kysyn vaa et tuntuu et kaikki on paljo vanhempii..:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 15:55  
+
0
^ no mä olen kyllä vasta ihan 13-vuotias eli aivan heti ei tuonne meno ole ajankohtaista, mutta täytyy myöntää että hakeminen kiinnostaa kovasti. :----)
no you don't know what it's like
welcome to my life

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 17:16  
+
0
Agitem:Oot siis vuoden vanhempi mua vai?:)kiva et joku melkee mun ikäne ki on kiinostunu samast paikast!:)Vähä olis kivaa jos mentäis molemmat ja nähtäis, ku kirjottamisen perustella olt mielästäni tosi kiva ja ois kiva kunnol tutustuu...:)Sori, ku mä onn tälläne et oon ajast iha edel ja haaveilen tälläsii "tyhmii" juttui!Missä päi muute asut mä asun turus päi...
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 20:06  
+
0
Haaveilija, joo olis tietysti kiva, vaikutat sinäkin mukavalta :--) koirat.comissa meitä "nuorempia" on kyllä aika häviävä määrä, ikävä kyllä kovin moni 12-13v tyyppi ei vielä oikein tosissaan ole koirista kiinnostunut, tai siis no sillä "koirat on söpöjä<3"-tasolla tietysti, mutta että koulutuksesta ja muusta, siis aivan tosissaan, ammattihaaveena esimerkiksi.

Asun Porissa.
no you don't know what it's like
welcome to my life

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 20:34  
+
0
kiva!Nii sitä mä ajattelinki..et ei oo hirveesti mun ikäsii.Mut kiva et ees yks!:)Nii olin mäki viel pari vuotta sit et koirat on söpöjä ja jne. mut täs parin vuoden sisäl mul on tullu aito kiinostus ja haluisn ammatin jossa saisi olla koirien tai ees joidenki eläimien kaa...eläimet on nii kivoja!<3Mä en oikee viel tiiä mikä mun ammatti haave on mut koiriin liittyvä ja haluisin tonne opiskelee--->siis kannuksen kennel linjalle...:Dniinku sen oon jo varmaa aika mont kertaa sanonu!:D Mä tykkään enemmä isoista koirista esim. lempirotujani on kultsi,ja muut noutajat ja bordercollie ja sekarotuset kion kivoi!<3Ent sun?onks sul mikä ammatti haave jne..??:)harrastatko sä sun/teidän koiran kaa jotai?Mä en harrasta mun koiran kaa (kuvassa)mitää enkkä oo enkä ai..koska se pelkää toisii koirii ja ku saatii se ni mä olin iha pieni ja sit vanhempana siit tuli mun...mut se on vähä' vaikee kouluttaa näi vanhana ku emmä nuorempa na osanu.kyl se perus jutut osaa mutt seon akikkei pahin ongelma ku se pelkää koirii etenki isoi..ja syy on ku sen pääle on hyökätty kaks kertaa iso koira toisen kerran kaks samaa aikaa..meinas kuolla molemmil kerroil...:(Bella on silti mulle tosi kiltti...Mut sitn ku osta ite "ensimmäisen" oman koiran nii mä haluun harrastaa kunnol!:DTässä taas vähä myun höpinöitä!:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

jjokuuu

jjokuuu
Viestimäärä: 3

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 18.09.2010 klo 23:30  
+
0
Voi että mua harmittaa, kun en keväällä hakenut tuonne.. Asun siis himangalla, tästä alle puolentunnin matka Kannukseen. En hakenut sinne lähinnä siitä syystä, että kaikki sanoi, etten pääse sinne. En sitten yrittänytkään, vaan suuntasin Kalajoelle lukioon. Nyt tuntuu, että se ei ole ollenkaan mun paikka, vaan tekee hirveesti mieli lähteä Kannukseen. Ajattelin Keväällä sinne hakea. Voiko sinne muuten ottaa millaisen koiran vain? Kun itsellä on pystiffi pentu, eikä se ole mikään toko/agi rotu, niin pitäiskö olla ennemmin vähän harrastuskoira mukana? Kun tuosta ei oo hirveesti puhuttu. Vai onko mitään väliä?
Pyreneittenmastiffi Grand Matador Simeone, "Danny"

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 11:37  
+
0
jjokuuu:Mun tietämyksen mukaan sinne saa ottaa iha minkä koiran vaa..:)Ei tarvii olla mikää harrastus koira ainakii mä oon saanu selvil mut kannattaa kysyy varpiks sellaselt joka tietää 100 prossasesti!;)Vähä tyhmii ne jotka sanoo et sä et pääse!Mä ainakin kokeilisin et pääsisinkö vaik olis mikä!:D
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 11:41  
+
0
Mun olis tarkotus pyrkiä kannukseen keväällä kun peruskoulu loppuu :)

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 22:23  
+
0
Onnee yritykselle!:) äh, mua harmittaa ku oon viel näi nuori...Mut kilppari onks sul omaa koira tai nii minkä rotune jos on?Harrastatko jotain sen kaa?Kiinostaa vaa et pyrkiiks kaikki ne vaa jotka harrastA vakituisesti jotai laji...:o
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 20.09.2010 klo 19:36  
+
0
Pitääkö Kannuksessa siis olla mukana oma koira? Mulla on (myös) vähän villejä suunnitelmia, aattelin nyt ruveta säästämään rahaa niin lukioon mennessä mulla olis varaa hankkia se australiankelpien pentu mistä olen jo pitkään haaveillut. Eikös tonne Kannukseen tavallaan ihan "pysyvästi" opiskelujen ajaksi muuteta? Ajattelin että jos pääsisin hoitamaan opiskelut sinne, voisin tän kelpiepennun hankkia, kun äiti on lievästi allerginen ja saa kyllä oireita jos vuoden päivät sen nurkisisa pyörittäisiin pennun kanssa, bichonit ei sille allergisoi eikä villakoirat mutta lähinnä muut rodut kyllä, ja kun mä haluisin juuri jonkun työkoirarodun ...

Niin jospa saisin hankittua sen pennun tonne lukioon, miten tää käytännössä toimisi, mahtaisiko olla hiukan liian rajua/stressaavaa aloittaa elämänsä jossain lukiossa, siis pennulle? Onko ylipäätään minkäkokoinen ongelma, jos lukioon mukaan tuleva koira on vasta ihan elämänsä alussa? Mahtaako peruskoulutus onnistua kummoisestikaan tuolla lukiossa opintojen rinnalla? Mitä tuolla lukiossa nyt ylipäätään niiden koirien kanssa voi hommata, millaiset on harrastusmahdollisuudet?

Kiitos vastauksista tyhmiin kysymyksiini :---)
no you don't know what it's like
welcome to my life

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 20.09.2010 klo 21:15  
+
0
Agitem:Ei siellä pidä olla omaa koiraa mut suositellaan.Ja mul on samat aikeet oon ruvennu säästää rahaa kans!:)Ja mä oon haaveilemassa et ostaisn sillo tollerin...:)Ja mä oon ainaki kuullu ett ä joku on ostanu pennun just vähä ennen ku on menny tonne..mut emm
ä tiiä et mitä se koira siit tykkäis, ainaki koira kamuja ja tekemistä..:) Ja EI se musta mikään lukio ooo!!!??? Vai onko??Ainaki mun likemani perusteella siellä on koirillaki tekemistä ja kivaa!:)Mä nyt huviks vastasin näihin vaik en tiiä niitä 100 prossasesti...Ni kannattaa kysyy kokeneemmaltaki!!:DMun vastaukset on mun lukemani perusteella!;)Ja sinne muutetan kokonaan opiskelun ajaks mut viikonloput pitää kysyy joltai lupa jos jää nii ainaki mä luin...


Ja onks se totta et siellä on joka toine vuos pelkkä toi koulutus ja sit joka toine päivä lukio samassa...Vai ooks mä ymmärtäny väärin...??:DJa olisin kiinostunu et mihin te jotka ootte tonne aikeis mennä tai ootte menny ni minne ootte jatkanu eli ootteko tullu jokski kouluttajaks,kennelin pitäjäks,koira hoitolan pitäjäks tai johonki eläinkauppaa töihi..Ku mä oon miettiny et mitäköhä mä voisin tehä..:) Kiitti jos vastaatte!
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 12:44  
+
0

Haaveilija kirjoitti:


Ja onks se totta et siellä on joka toine vuos pelkkä toi koulutus ja sit joka toine päivä lukio samassa...Vai ooks mä ymmärtäny väärin...??:D

Joka toinen vuosi on pelkkä ammattilinja ja joka toinen vuosi taas kaksoistutkinto, eli ammatti- ja lukiolinjat.

Eli jos olet nyt kuudennella, niin hakiessasi suoraan peruskoulusta Kannukseen on sinullakin edessäsi sitten sekä lukio, että ammatillinen koulutus :)
Varjo 12/2010 ♥

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 15:38  
+
0
ok...Onks se siis paljo vaikeempi??Ja onks se iha perus lukio vai...??
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 15:49  
+
0
Ihan perus lukiohan se on :) Kannuksen sivuilta löytyy tietoa tuosta lukiosta, kannattaa käydä tutkailemassa.
Varjo 12/2010 ♥

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 16:13  
+
0
Voisitko antaa osoitteen? Google on jostain syystä sanonut itsensä irti.
no you don't know what it's like
welcome to my life

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 16:23  
+
0
http://www.kpedu.fi/?deptid=12433&languageid=3&NEWS=0
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 21.09.2010 klo 16:29)

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 18:25  
+
0
No on se ehkä vähä haasteellisempi ku ilman lukiota mut emä oikee tiiä...Sipulu: Ooks sä käyny ton ja tiiätkö onks toi kaksoistutkinto paljo vaikeempi??
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 18:27  
+
0
siis toiste päi haastellisempi lukion kanssa, sori kirjotusvirhe!!:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 22:01  
+
0
En ole käynyt, mutta veikkaisin ettei kaksoistutkinnon kanssa ole hirveästi haasteellisempi, koska sen kanssa kuitenkin koulu kestää sen neljä vuotta, eli vuoden pidempään kuin pelkän ammattitutkinnon kanssa, joten työtahti ei ilmeisesti ole yhtään sen nopeampi ja raskaampi kuin normaalisti.
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 28
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 04:15)