Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 20:31

Koiratyttöjen miitinki Maaningalla heinäkuussa! - MUKAAN MAHTUU!

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 23:00  
+
0
No se vakuuttui oikeastaan siitä sun nuorisoraatijutusta :D se sano että ei semmoseen raatiin mitään narkkareita voida ottaa, sillä perusteella sä et siis ole mikään narkkari sen mielestä enää onneksi.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 23:04  
+
0
OT, Kentsu, olitko sä minarin lukiossa!!!???!!! näin kaiken kansan kuultavana paljastan koska oon aika järkyttynyt! meillähän onkin paljon yhteistä!!
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 23:05  
+
0
Enää... :------------D

Mut tosissaan täällä on porukat paikalla ja äitis saa juoda vaikka kupposet kahvia niiden kans, niin voivat rauhassa rupatella ja tälleen. ^___^ Eiköhän äitis rauhotu viimestään sitte kun meidät kaikki tapaa. :)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 23:05  
+
0

schnii kirjoitti:

OT, Kentsu, olitko sä minarin lukiossa!!!???!!! näin kaiken kansan kuultavana paljastan koska oon aika järkyttynyt! meillähän onkin paljon yhteistä!!



O________________________O KYLLÄ OLIN.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 23:08  
+
0
Mun juna Saviolta lähtee noin 8 tunnin ja 40 minuutin kuluttua. Tällainen pieni tietoisku teille!
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 23:09  
+
0
Mä oon siellä yläasteella! O____O ! ! ! Nyt meillä kyllä riittää juttua koko viikonloppu!

p.s, Onnea kirjoituskilpailun voitosta! Mä en mitenkään noteerannut niitä voittajia, kun meidän luokka ei edes ollut siellä koululla sinä päivänä kun niitä tuloksia julistettiin.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 23:12  
+
0
MINARIIIIIIIIIH <3333333333 :love::love::love::love: !! Minari on paras paikka, Minari on iloinen!

Öö. Onko ihan normaalia tykätä jostai koulusta näin paljo... :DDDDDD Hups paljastuin! Mut siis ei suotta huisin jännää!! Minari on huippu ja kaikki minarilaiset on parhaita! Oijoi, minä aivan innostuin täällä! :DD Olin tosiaan siinä ilmaisutaidon linjalla 2007-2010. Jos hyvin käy, niin tunnistan sut hämärästi!

ps. Kiitos! n____n

Pulunen, ääks, muistutit mua siitä, että mun pitäis mennä nukkumaan! Pitäis herää ajoissa vielä vähän imuroimaan. :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 23:17  
+
0
Mä en tunnista sua :( olin siellä siis vaan kevään, jouluna kun kuopioon muutettiin. Kyllä, se on aivan mahtava koulu! :D Jos/kun teillä on kone niin mä voin näyttää huvituksen sivuilta meidän musiikkivideoita sitten kaikille! :love: Sä olet varmaan kuullutkin meidän big bandin soittoa vai? Esim. sillon kun se jukka eskola oli, niin sitä ennen?
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 23:20  
+
0
Kaikki muut on ihan kuoliaaks tylsistyneitä kun me vaan hehkutetaan Minaria. XD Ja joo, enköhän mä oo kuullu! Jos en oo ihan kunnolla kattomassa ollu, niin käytävillehän se hyvin kantautuu. ^___^
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 23:50  
+
0
Mun pitää muuten tilata junalippunen sitten teidän koneelta Kentsukas, onnistuuhan?
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 00:02  
+
0
Juu onnistuu! ^__^ Kyllä on netti käytössänne, onhan tämä oikein truunörttien miitti hei!

Ps. Hyvää yötä! Ottakaahan puhelimella yhteyttä jos vielä tulee jotain, tää lähtee nyt nukkusimaan. n___n
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.07.2010 klo 00:04)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 00:05  
+
0
Hienoa! Pitää vaan muistaa ottaa pankkitunnarit mukaan, tai tosiaan tuun kävellen kotia.

Nyt nopsasti pakkaan, niin elämä on täydellistä!
Varjo 12/2010 ♥

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Lauantaina, 03.07.2010 klo 04:42  
+
0
HERRAISÄ anteeks nyt tulee vähä OT mut jestas maaninka!!! Iha täs lähel!! :D:D Oisin tienny aikasemmi nii oisin tullu stalkkaa teit tonne asemalle......

Ja hei miten nii siiilinjärven juna-asema on pieni? :D:D Sehä vasta varsinainen metropoli onki jos joku :))
We can live forever if you've got the time

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Lauantaina, 03.07.2010 klo 16:32  
+
0
ONKO TEILLÄ MUKAVAA???!!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Lauantaina, 03.07.2010 klo 18:45  
+
0
NIINPÄ, vastatkaaahannn?!
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Lauantaina, 03.07.2010 klo 18:47  
+
0
Kuitenkii Kentsu on sotkenu niitten ruokiin jotai myrkkyy ja nyt se on syöny ne. Eii mut ei saa pitää meitä tämmösessä epätietoudessa.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Lauantaina, 03.07.2010 klo 21:44  
+
0
Oli tosi mukavaa! Tai siis niillä muilla on varmaan vieläki, mut tää yks jengipetturi läks kotiin :(

Täytyy kyl nähä kaikkia uudestaan! Tai ihanan Pulunhan mä näen jo tässä kuussa n____n mut muitakii! Oli kiva tavata uusia ihmisiä ja ihana nähä Kentsua pitkästä aikaa ja tinttiä vaihteeks kunnolla muutenki ku ohimennen ;P
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Sunnuntaina, 04.07.2010 klo 21:00  
+
0
Likellä kyl oli, ettei Stu ois päässykään eilen kotiin.. :P Meininki oli miltei kuin elokuvissa!

Mut tosiaan, oli tosi kivaa ja hienoo ja rentoo ja mukavaa ja kaikkee :) Kiva oli nähdä kaikki, jotka paikalla sattuivat olemaan. Kiitos kaikille kivasta viikonlopusta! :)
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Sunnuntaina, 04.07.2010 klo 21:02  
+
0
^haha joo, nimim. juoksin vähä liikkuvan junan perässä ! : D
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Sunnuntaina, 04.07.2010 klo 21:38  
+
0
Se oli kyllä aika hirveetä .. :( Me luultiin että se juna pysähtyi sun takia, mutta kiitos niiden radalla kävelleiden hullujen! :D
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 00:00)